تویوتا

تویوتا با رونمایی از نسخه‌ی ویژه، تولید 50 میلیون دستگاه کرولا را جشن گرفت

پرفروش‌ترین خودرو جهان با نسل‌های مختلف، امسال به رکورد ۵۰ میلیون دستگاه رسید. تویوتا برای نکوداشت تولید موفق کرولا، نسخه‌ای ویژه از این خودرو را برای بازار ژاپن عرضه خواهد کرد.

نسل اول کرولا، سال ۱۹۶۶ معرفی شد. این خودرو تا سال ۱۹۹۱ و رونمایی از نسل هفتم، به مرور بزرگ‌تر و جادارتر شد تا از یک خودرو کوچک اقتصادی به یک مدل اندازه متوسط مناسب تردد ۴ سرنشین بالغ تبدیل شود.  کرولا در ایران، با نمونه‌های وارداتی از نسل هفتم و هشتم شناخته می‌شود که اوایل دهه‌ی ۷۰ خورشیدی وارد کشور شدند. نسل نهم و دهم و یازدهم این خودرو نیز با آزادسازی واردات خودرو در دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به بازار ایران رسید.

اولین مدل تویوتا کرولا 1966

تقریبا تمامی نسخه‌های وارداتی کرولا به ایران، چهاردر صندوق‌دار (سدان) هستند. تویوتا از نسل دوازدهم در سال ۲۰۱۸، مجددا بدنه‌ی هاچبک (کرولا اسپرت) را به خط تولید کرولا اضافه کرد و کمی بعد، کرولا تورینگ (Corolla Touring) با افزایش طول بدنه‌ی نسخه‌ی هاچبک وارد بازار شد. جالب‌تر اینکه، کراس اوور کرولا با نام کرولا کراس هم امسال برای نخستین‌بار تولید و با استقابل بسیار خوب بازار جهانی مواجه شده است.

کرولا، هم‌اکنون در ژاپن، استرالیا، تایوان، تایلند، برزیل، انگلیس، ترکیه و امریکا مونتاژ می‌شود.  این خودرو با مجموع تولید ۳۰ میلیون دستگاه، سال ۲۰۰۵ به کتاب رکوردهای گینس وارد شد و امسال از ۵۰ میلیون گذشت.

نسخه‌ی ویژه از کرولا با نام کامل “50Million edition” مخصوص بازار ژاپن خواهد بود. این خودرو با سه نوع بنه‌ی چهاردر شامل سدان و هاچبک و تورینگ تولید می‌شود. مهم‌ترین تفاوت این سری با مدل‌های استاندارد، رینگ‌های اسپرت ۱۶ و ۱۷ اینچ با رنگ سیاه مات است. همچنین، بعضی جزئیات بدنه مثل جلوپنجره و بالچه‌ی عقب سیاه براق خواهند بود.

برای نسخه‌ی ۵۰ میلیونی کرولا، رنگ‌های لوکس مثل خاکستری متالیک (Slate Gray Metallic) و سفید صدفی میکا (White Pearl Mica) و سیاه میکا نیز ارائه می‌شود. در کابین، عبارت 50Million Edition روی قسمت‌های مختلف داشبورد و صندلی و رکاب وجود خواهد داشت. این خودرو همراه نمایشگر لمسی ۹ اینچ و سیستم صوتی ۶ بلندگو، تولید خواهد شد.

محصول ویژه‌ی تویوتا برای بزرگداشت کرولا، مجهز به پیشرانه‌ی هیبریدی با حجم ۱/۸ لیتر خواهد بود که همراه موتور برقی، مجموع قدرت ۱۲۱ اسب بخار تولید می‌کند. این تجهیزات، با جعبه‌دنده‌ی CVT عرضه می‌شوند؛ اما خریداران مدل سدان و تورینگ، امکان سفارش سیستم دو دیفرانیسیل را خواهند داشت. مدل هاچبک صرفا دیفرانسیل جلو خواهد بود.

قیمت نسخه‌ی ۵۰ میلیونی کرولا با بدنه‌ی هاچبک، سدان و تورینگ به ترتیب ۲۴,۷۷۱، ۲۴,۸۱۴ و ۲۵,۲۴۸ دلار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. عارف

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (327 ديدگاه)

    ماشینی بسیار مناسب و کم دردسر برای مصارف روزانه در داخل شهر

    موافقم 38
    مخالفم 1
    1. Iman99

      ۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1863 ديدگاه)

      این تو ماشین های سدان پرفروش ترین هست
      تو پیکاپ ها و شاسی بلند ها و یا آفرودر ها فورد اف ۱۵۰ و کلا امریکایی ها و البته مرسدس جی کلاس از آلمان که جزو لوکس ها هم محسوب میشه در جهان اول هستن
      تو هاچ بک ها هم فولکس واگن گلف پر فروش ترین هاچ بک جهان هست

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. کیانوش

        ۱ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (834 ديدگاه)

        اقا نگفت امسال پرفروش ترین خودرو بوده از پنجاه و پنج سال پیش که نسل اولش معرفی شد تا الان پنجاه میلیون فروخته که با اختلاف پرفروش ترین خودروی جهانه و تو همون امریکا هم خیلی فروش خوبی داشته و داره

  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (10385 ديدگاه)

    فقط باید ایستاده تشوقشان کرد .
    درد و بلاشون بخوره فرق سر کلاه‌برداران یاتاقانی !

    شیر مادر نان پدر حلالتون .

    تو دنیایی که همه سنگ آپشن‌های پلاستیکی را به سینه میزنند ، این تویوتاست که با یک فرمول ساده ( اول کیفیت ، دوم صداقت ) دلار پارو میکنه بدونه نیاز به رشوه دادن‌ها به مجلات و بزرگنمایی‌ها !

    این دست خبرها از ژاپنی‌ها ، سوزناکه ، گناه دارند ، دردشون میاد کُرور کُرور !

    موافقم 40
    مخالفم 10
  3. Yasin

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (260 ديدگاه)

    پرفروش ترین خودروی تاریخ
    بعدش هم فورد سری F فولکس واگن گلف قرار دارن

    موافقم 23
  4. زیزیگولو

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (6011 ديدگاه)

    ناگفته نمونه که تویوتا خیلی دنبال گسترش محصولای SUV خودش تو سطح بین المللی هستش که فعلاً آخریش تویوتا کرولا کراس بوده و باید منتظر بمونیم تا ببینیم کراس اوور جدید بعدیش چیه؟

  5. محمدرضا

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    خودروی آواتار 11 با طراحی نادر فقیه‌زاده توسط هواوی و چانگان معرفی شد

    موافقم 5
    مخالفم 10
    1. GT

      ۲۶ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      رامین خیلی زودتر به ما نشونش داده، سریعتر از پدال اخبار را پوشش میده

      1. new RAMIN

        ۲۶ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2361 ديدگاه)

        (رامین خیلی زودتر به ما نشونش داده، سریعتر از پدال اخبار را پوشش میده)
        ❤❤❤

        cs75 پلاس نسل جدید مدل 2022_2023هم معرفی شد 50ساعت پیش…
        https://carnewschina.com/2021/11/14/new-changan-cs75-plus-suv-unveiled-in-china/
        جلوپنرجرش اگه دقت کنید داره راه جدید چانگان رو پیش میبره…خودروهای UNI
        همچنین نسبت به نسل قبل مدل 2019 زیاد تغییر نکرده و به بیان ساده تر اصالت را حفظ کرده!👇 (مقایسه کنید با عکس های بالا)
        https://salehcars.com/storage/products/out_60b4f3ad43d1c1622471597.jpg

        https://salehcars.com/storage/products/out_60b4f3ad4536e1622471597.JPG
        اصالت به مرور زمان خلق میشه…این ها هم دانه های اولیس….

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. میثم

          ۲۶ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (3608 ديدگاه)

          برای موتور 1.5 لیتری 4 تا لوله اگزوز گذاشتن 😂😂😂😂😂😂
          اما خدایی طراحی داخلیش قشنگه
          کلا چینی ها تو طراحی داخلی خیلی بهتر عمل کردن
          مدل cs75 تعریفشو خیلی شنیدم
          آپشنهایی داره که از بی ام و سری 7 هم بهتر عمل کرده واقعا جالبه

          موافقم 3
          مخالفم 2
        2. new RAMIN

          ۲۶ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2361 ديدگاه)

          (برای موتور ۱.۵ لیتری ۴ تا لوله اگزوز گذاشتن)

          😐😐
          The new Changan CS75 Plus will be available with two engines: a 1.5 turbo with 178 hp and 265 Nm and a 2.0 turbo with 233 hp and 360 Nm. The 1.5 turbo is mated to a 6-speed automatic manual transmission (AMT) and the 2.0 turbo to an 8-speed ATM

          یه مدل 2 لیتری توربو 233 اسب بخاری 360نیوتون هم داره.
          به زودی پلاگین هایبرید هم میاد… البته شاید!

          موافقم 2
          مخالفم 1
  6. Clean Energy

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1328 ديدگاه)

    واقعا تویوتا کرولا عالیه…. واقعا هم مخصوصا یه نسخه چهار چرخ محرک هیبریدی… که بتونی ۳۰ ۴۰ کیلومتر با برقش بری بقیه شو با بنزین وقتی هم بنزین نداری میتونی از اون باتری استفاده کنی تا خودتو برسونی به یه پمپ بنزین ولی به نظرم می بایست یه پلاگ این هیبریدم داشت با رنج ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتری که دیگه در اون حالت عالییییییی میشد… هر چند هیبریدی هم خودش کافیه! هم دیگه آلایندگیش کم تر میشه هم دیگه میتونی گاها که نیاز به سکوت داری بزنی رو حالت برقیش تا با خیال راحت در سکوت کامل بری….
    واقعا دلم یه کرولا میخواد☹🥺

    موافقم 7
    مخالفم 2
  7. ABOLFAZL.RAHMANI

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    ماشین تون چیه و چند تومان هست و ۰ تا ۱۰۰ اش چند ثانیه هست

    1. Mad.z.Max

      ۲۶ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1856 ديدگاه)

      لنسر 1992 با انجین ایوو. صفر تا صد 5.8

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. mohamadreza

        ۲۶ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (465 ديدگاه)

        داداش یه سوال داشتم
        هی میگفتم بپرسم یادم میرفت
        گفته بودی یه لنسر ایوو مدل92 داری
        حتی عکساشم فکر کنم تو گروه تلگرام پدال گذاشتی
        ماشینت از اول فابریک ایوو بود ؟! یا انجین ایوو رو استوک خریدی و روی ماشینت سوار کردی ؟!
        خلاصه یکم در مورد مراحل و هزینه هاش توضیح میدی ؟!
        تعویض انجین و این کارا برات مشکل و دردسر نداشته ؟! منظورم اینه گیر که نمیدن ؟!
        قصد تیون و تقویتشو نداری ؟!
        چون انجین ایوو طبیعتا تیون خورش معرکس …
        ممنون میشم جواب بدی …
        دمت گرم❤️

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. Mad.z.Max

          ۲۶ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1856 ديدگاه)

          سلام داداش عزیز، مخلصیم
          نه نه، گفته بودم که انجین سواپ کردم و تعویضی هست، وگرنه از اون مدل لنسر که فابریک از کارخونه ایوولوشن بوده باشه، فکر کنم کلا ۱۰-۱۲ تا وارد ایران شده باشه، که من تاحالا ۲-۳ تاشونو از نزدیک دیدم، خییییلی هیولا هستن، ولی خب اکثرن رُسشون کشیده شده :))
          ماشین من از ابتدا یه لنسر ساده ۱۳۰۰ سی سی بود، که این انجین رو چندین سال پیش یه فروشنده ای از دوبی وارد کرده بود و اورده بود تهران، که من ازش خریدمش. و روی ماشین خودم سوار کردم، یه سیستم توربو و اینترکولر کامل هم براش خریدم و سوار کردم، منتها از اونجا که یخورده مستهلک شد سیستم توربوی ماشینم (اینترکولر مشکل پیدا کرده بود و من یخورده دیر فهمیدم) و تنظیم انجینش با اون وضع سخت شده بود، کلا توربو رو باز کردم و ماشین اتمسفریکه الان.
          از نظر هزینه ها دقیق و به روزش دستم نیست، اما میدونم که یه لنسر تمیز (به عنوان بیس و اتاق) با ۵۰-۶۰ تومن پیدا میشه، خیلی مهمه که اتاق و شاسی در وضعیت سالم و مطلوبی باشه.
          خرید یه انجین ایوو (یا یه انجین چارسیلندر تو رنج قدرت ۱۸۰ تا ۲۳۰ اسب) با ۳۰ تا ۷۰ میلیون قابل حله (تفاوت قیمت برمیگرده به وضعیت موتور، اینکه چقدر سالم و کم کار بوده باشه از قبل، چقد لوازم داشته باشه و اینا) لوازم تیونینگ هم که دیگه به جیب مبارک بستگی داره :)) میشه یه ست کامل توربو و اینتر با ۱۵ تومن خرید بست رو موتور، میشه هم همون ست رو براش تا ۱۰۰ تومن یا بیشترم هزینه کرد. درکل من پیشنهادم اینه موتور رو تو حالت اتمسفریک نگه داشت تو ایران، چون نه مکانیک خوب همجا پیدا میشه، نه بنزین خوب، نه لوازم، و اینکه خیییلی استهلاک ماشین و مخارج بالا میزنه وقتی موتور رو تیونینگ میکنی.

          از نظر قانونی بودن تردد ماشین من قانونی نیست چون شماره موتور ماشینم رو ثبت نکردم و نمیخونه با مدارک. اما شنیدم میشه ثبت کرد
          اما توی این چندسالی که ماشبن با انجین سواپ شده استفاده میکنم، هنوز به مشکل قانونی برنخوردم، چون اولا ظاهر ماشینو عادی نگه داشتم تقریبا، ینی تو نگاه عادی کسی نمیفهمه چه اسلحه ای زیر کاپوت مخفی شده :)) دوما مثلا اگه تو جاده هم پلیس به علت سرعت غیر مجاز آدمو نگه داره، کاپوتو هیچوقت نمیده بالا شماره موتور رو چک کنه…

          در نهایت شما با صرف هزینه ۱۵۰ تومن (حالا شاید یکم بیشتر) میتونی یه ماشینی سوار شی که تولیدات داخل از هیچ نظر به گردشم نرسن..
          مکانیک هم خواستی میتونم بهت معرفی کنم

        2. Mad.z.Max

          ۲۶ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1856 ديدگاه)

          راستی یه حرکت دیگه هم میشه زد، اینکه یه لنسر ۱۳۰۰ یا ۱۵۰۰ گرفت و روی همون انجین فابریکش کارکرد. یه اوورهال اساسی با یه کیت توربوشارژ کامل و هدرز و سیستم اگزوز کامل، میشه ازش راحت ۱۵۰ اسب رو گرفت. راحت!
          در این صورت بازم یه ماشین تر و فرز داری که واست زیر ۱۰۰ تومن آب خورده. و اصصصلا فکر نکن ۱۵۰ اسب کمه ها!! ببین واسه اون اتاق، ۱۵۰ اسب خیلیه، به راحتی برات ۸ ثانیه یا کمتر شتاب میزنه، گیربکس فابریک کاملا جوابه روش، و خب پول بیشتری هم تو جیبت میمونه.
          واسه شوروع بد نیست..

        3. mohamadreza

          ۲۷ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (465 ديدگاه)

          آره
          با انجین های bpآشنایی دارم ….
          پراید های bp هم زیاد نقد و بررسیشو خوندم …
          ولی میدونی پراید یه قاتله …
          از نظر من جلوبندی و شاسی و زیربندی پراید تحمل انجین فابریکشم نداره
          چه برسه به اینکه انجین 110تایی بندازی روش …
          تازه باید ضرایب گیربکس رو هم کمی تغییر و سنگین تر کنی تا یه مقدار ترکشن به وجود بیاد چون پراید های bp تا دنده 3 هم من دیدم هرزگردی میکنن ….
          نه من تا حدود 100_150 تومن اوکیم
          از وقتی عکسای انجین ایووی تو رو دیدم گفتم فقط لنسر …
          آخه خدایی ابهت هم داره
          لنسر ایوولوشن
          یه دنیایی واسه خودش
          یه گذشته بسیار باشکوه توی مسابقات داره و یکی از نام های پرافتخار دنیای خودروسازی ژاپنه
          عین اسکای لاین و …
          از بابت بودجه اوکیم تا این حد
          فقط الان باید یه لنسر خوب پیدا کنم ..
          دیگ با این شرایط ( که نتیجه توسعه طلبی یه عده یاغی و اوباشه ) چاره ای جز روی آوردن به مدل های قدیمی نداریم .. من عاشق اینم که دستام دائم سیاه باشه و درگیر انجین ماشینم باشم …
          فقط تو توی سایت باش تا من بازم اگ سوال شد بپرسم ازت😂
          خیلی عزیزی❤️

      2. mohamadreza

        ۲۷ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (465 ديدگاه)

        دمت گرم داداش
        ممنون از اطلاعاتت
        آره من هم متوجهم ۱۵۰ تا اسب کم نیست و بستگی به اتاق و وزن ماشین داره …
        میدونی عدد و ارقام روی کاغذ خیلی با تجربه پشت فرمان متقاوته
        الان مثلا یکی که فقط عدد و ارقام بخونه میگه M5 و E63 عین همدیگه هستن ؛ در حالی که رفتار گیرباکس و موتور و شخصیت این دو ماشین زمین تا آسمون باهمدیگه متفاوته …
        الان تو سایت که اعداد رو میخونیم ۵۰۰ اسب هم برامون عادی شده …
        ولی خب اینا برا فضای مجازیه
        تو دنیای واقعی جریان فرق میکنه ..
        وند روز پیش یه مثال عالی زدی
        از روی کاغذ ماکسیما های توی ایران خیلی شاید جذاب به نظر نیان ( با معیار های امروز ) ؛ اما واقعا ماشینای خوش نفس و چالاکی هستن …
        ولی خب من معتقدم گاهی اوقات هیجانی که با ۲۰۰ تا اسب میتونی تجربه کنی شاید بهتر از ۴۰۰ اسب باشه …
        ماشین هم یه سیستم هستش
        اگ تمام قسمتاش باهمدیگه هماهنگ و کوپل باشه ( موتور و گیربکس و شاسی و تعلیق و … )حتی ۱۵۰ اسب هم میتونه خیلی سرگرم کننده و جذاب باشه ….
        خب اگ واقعا انجین خودش این پتانسیل رو داره من کاملا بهش قانع هستم و خب نیازی به انجین ایوو نیس تازه دردسر و هزینه کمتر هم داره .‌.
        برا من خوش نفسی و چالاک بودن پیشرانه مهمه که همیشه دوربالا و پرگاز باهاش رانندگی کنم نه عدد اسب بخار …
        من بازم تحقیق میکنم و دوباره مزاحمت میشم و از اطلاعاتت کمک میگیرم
        مرسی بابت جواب
        فقط الان باید بگردم یه ماشین لنسر سالم و مرتب پیدا کنم …
        مخلصیم …
        دمت گرم ❤️❤️

        1. Mad.z.Max

          ۲۷ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1856 ديدگاه)

          قربونت محمدرضا جان
          خیلیم عالی، ورودت رو به عرصه ی دست به آچار ها و همیشه گریسی ها تبریک میگم :)) شوخی میکنم، واقعا دنیای جذابیه و بعد که واردش میشی، کم کم کلی آدمای دیگه شبیه خودت تو دنیای واقعی پیدا میکنی که عشق ماشین هستن و هرچی اطلاعات دارن و هرچی بلدن رو راحت بهت انتقال میدن :)

          اما درمورد خرید ماشین..
          اینکه من سراغ لنسر رفتم و انجین ایوو و … مربوط بود به موقعی که دلار هنوز به ۴هزارتومن نزدیکم نشده بود و هزینه ها واقعا معقولتر بود. الآن خب همممچی به شدت گرون و کمیاب شده، از طرفی درامدا تغییر آنچنانی نکردن، و خب باید پولی که با سختی جمع شده رو خرج کرد…
          واسه همین میشه به آپشنای دیگه هم فکر کرد..

          نمیدونم چقدر با انجین های bp مزدا آشنایی داری، اما به شددددت توی بازار پره و خب روی پراید و رنو پی کی نصب میکنن، و بدونه متعلقات آنچنانی مثلا ۱۱۰ اسب از انجین قدرت میگیرن (تنفس طبیعی) حالا تصور کن یه پراید هاچبک با ۱۱۰ اسب چجوری راه میره :)) همینجوریش پرایدای فابریک ۶۰ اسبی تیز هستن..
          بعد اینکه لوازم بی پی هم خیلی زیاده، مکانیکش هم همینطور، و اینکه میشه یه پراید (یا پی کی) بی پی شده ی مدل پایین تمیز رو با ۶۰-۷۰ تومن پیدا کرد! تازه انجین فابریک ماشین هم بهت میدن معمولا.. که واسه خرید و فروش داستان نشه..
          ببین، خییییلی خوب راه میرن، ولی امنیت صفره دیگه :))
          اوپل کورسا یا آسترا هم میتونه اتاق خوبی باشه (و ارزون) واسه انجین سواپ
          هوندا سیویکای ۹۱ تا ۹۳ هم که خوراکن.. انجین فابریکشونم من دیدم تو همین ایران تا ۳۰۰ اسب تیون کردن. ولی جدیدا انگار گرون شدن
          خلاصه آپشن هست یه چنتایی
          دیگه بشتگی به عشقت و وقتت و بودجت داره.
          اما دنیای بینهایت جذابیه

        2. Mad.z.Max

          ۲۹ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1856 ديدگاه)

          فدات، اون کامنت آخریت جای ریپلای نداشت، اینجا نوشتم
          چشم، من هستم همیشه :) هر سوالی هم داشتی درخدمتم.
          راستی درمورد لنسر هایی که ما داریم بحثشونو میکنیم، این حرکتی که من و امثال من زدیم، درسته ماشین خیلی خاص شده، ولی هنوزم با یه ایوو ی واقعی فاصله داره، دلیلشم سیستمی به اسم YAW Control هست که لنسر ایوو ها فابریک دارن، ولی واسه ماها نع! اونا دو دیف هستن و این سیستمم تبدیلشون میکنه به یه ماشین رالی هیوووولااا!!
          ولی اینجا برو پیش بهترین مکانیک، بگو یاو کنترول میخوام، یا مسخره میکنه، یا جیغ میزنه :)) اصن نمیدونن چی هست. دربارش یه سرچی بزن، مقاله فارسی هم باید باشه.

          اما، امممما همین لنسرای قدیمیه تک دیفه انجین تعویضیه ما هم دنیاااایی از لذته… ینی تو کشوری که سمند و پژو شدن سلطان و فلان، این لنسرا حکم موشک اِیم فینیکس رو دارن :)) قشنگ یه بخش زیادی از اون کودک درون آدم ارضا میشه. چه انجین ایوو گیرت اومد بذاری، چه انجینای نیسان یا مزدا یا همون میتسو مدلای بالاتر (میتسو تنوع انجیناش فوق العادس، خوشبختانه چارسیلندرای استوکشم خوب گیر میاد تهران) واقعا لذتی میبری واسه خودت..
          اگه تونستی جای چار سیلندر خطی هم یه وی سیکس بندازی که اونم بینظیره. البته محفظه کاپوت لنسر جمع و جوره، اما دیدم تو پیست آزادی که انجین شیش سیلندرم چپوندن توی میتسو :))
          کلا این اتاق میتسوبیشی خیلی جذابه، شاسی خیلی خوبی داره، هندلینگ خاص و دلپذیری میده بهت.
          واقعا از ته دل آرزو میکنم یه تمییییزشو جمع کنی :)
          منم در دسترسم تو سایت، هروقت خواستی میتونی اصلا پیام خصوصی هم بدی بهم. یا همینجور کامنتم بذاری، حتما جواب میدم

  8. میثم

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3608 ديدگاه)

    مدل تورینگ رو واقعا دوست دارم

    موافقم 2
    مخالفم 2
  9. مهدی

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (550 ديدگاه)

    50 میلیون بار صداقت داشتند حرف راست زدن ماشین عالی دست مردم دادن
    زه و رینگ را عوض نکردن رنگ خودرو بدنه متور همه و همه همیشه در حال افزایش کیفیت است

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. ARMAN

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (325 ديدگاه)

    واقعا دمشون گم
    جای تشویق داره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  11. دانا

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    پنجاه میلیون بار سعی کردند بهترین تویوتا کرولا را به مشتری تحویل بدهند کاش ایران خودرو وسایپا پنجاه بار این کار را انجام میدادند.

  12. محمد ابراهیمی

    ۲۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تویوتا کرولا نیم فول مدل ۲۰۱۵ سفارش خلیج موتور ۲۰۰۰ سی سی vvti دارم،میخوام بفروشم،بنظرتون راو ۴ بگیرم یا کمری یا اپتیما یا سانتافه،البته مدل هارو سال ۲۰۱۸ در نظر بگیرید که قصد خریدشون دارم، منطقه آزادم،خوزستان،ممنون میشم جوابم بدید 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا