جدیدترین محصول تویوتا برای بازار جهانی، نسخهی کشیده از هایلندر است همراه سه ردیف صندلی و امکانات رفاهی، نیازهای خانوادگی را پاسخ میدهد.
طی سنوات اخیر،تقاضا برای هایلندر بسیار بالا و شگفتانگیز بوده است. فروش بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه در سال، موفقیت تجاری تویوتا با این شاسیبلند خانوادگی را نشان میدهد. حال فرصت مناسب برای شرکت سازنده وجود دارد تا نسخههای جانبی با قیمت بالاتر ارائه دهد.
گرند هایلندر، طول ۵,۱۱۶ میلیمتر، عرض ۱,۹۸۹ میلیمتر، ارتفاع سقف ۱,۷۸۱ میلیمتر و فاصله محوری ۲,۹۴۶ میلیمتر دارد تا کوچکتر از سکویا و بزرگتر از هایلندر استاندارد باشد. در نمای بیرونی، فرم چراغها و جلوپنجره نیز تفاوت گرند هایلندر با دیگر شاسیبلندهای تویوتا را نشان میدهند.
تولید انبوه گرند هایلندر، یک تا ۱/۵ سال آینده انجام خواهد شد. این موضوع، گمانهزنی برای پیشرانههای خودرو را مشکل میکند؛ اما سه نوع قوای محرک برای گرند هایلندر قابل پیش بینی است. احتمالا نسخهی پایه مجهز به موتور ۲/۴ لیتر ۴ سیلندر توئین توربوشارژ با قدرت ۲۷۰ اسب بخار تولید میشود. همین پیشرانه در کنار موتور برقی، گرند هایلندر هیبرید را تشکیل خواهد تا قدرت ۳۶۲ اسب بخار فراهم شود. پیشرانهی هیبرید و موتور ۲/۵ لیتر نیز، احتمالا ۲۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.
براساس اطلاعات موجود در رسانههای مختلف، مدل نهایی گرند هایلندر با قویترین پیشرانه، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۶/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۰ تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت خواهد داشت. این عملکرد برای شاسی بلند دو دیفرانسیل با وزن تقریبی ۲۵۰۰ کیلوگرم، راضی کننده خواهد بود.
تویوتا برای گرند هایلندر، امکانات لوکس و تجهیزات سفارشی ارائه خواهد کرد تا مشتریان برای خرید این مدل، در مقایسه با هایلندر استاندارد تشویق شوند. رینگهای ۱۸ تا ۲۰ اینچ، سیستم صوتی ۱۱ بلندگو JBL، نمایشگر ۱۲/۳ اینچ، هدآپ دیسپلی، خروجی برق تا ۱۵۰۰ وات و تمام حسگرها یا دیگر امکانات ایمنی مرسوم در خودروهای مدرن تویوتا برای گرند هایلندر ارائه خواهد شد.
قیمت نهایی هنوز مشخص نیست اما باتوجه به آستانه قیمت ۳۸ هزار دلاری برای تویوتا هایلندر استاندارد و ۶۰ هزار دلار برای سکویا، میتوان قیمت گرند هایلندر ۲۰۲۴ را حدود ۵۰ هزار دلار پیشبینی کرد.
بهنام
۲۰ بهمن ۱۴۰۱طراحی متوازن و معقول به دور از اغراق های مرسوم است . بنظرم فروش خوبی را تجربه خواهد کرد .
Hadi
۲۰ بهمن ۱۴۰۱مزدا CX90: 👍🏼لایک
تویوتا گرند هایلندر:👎دیسلایک
NAVID۰۰۹۸
۲۰ بهمن ۱۴۰۱سلطان توووووویوتا ، پادشاه تمام خودروسازان جهان ببین چه میکنننننه ❤👑.
بسوزه چشم حسود که نتونه بِبینَدد !
بنوازید اون شیپور جنگِ خرابشدهی نفرتتان را ای ظالمان حسود که دِلِمان گندید بس که کلکل نکردیم🤣!
با شُمایم ای کرهمربا پرستان پوشالی فرنگی !
MASOUD 0099
۲۰ بهمن ۱۴۰۱نه تویوتا خوبه که چرخش دار میره از ش
Iman1199
۲۰ بهمن ۱۴۰۱نبودی ما دلیلی برای صحبت نداشتیم جهت همون کل کلی که گفتید ما هم نظرمون رو میدیم و حرفای اشتباهتو رد میکنیم.
پس بدونید که پادشاه و سلطان و سالار و خداییش در همه چیز و هر چیزی بهترین و اول تمام خودروسازان جهان ❤👑 خودروسازان برتری از اروپا و امریکا مثل بنز و فراری و فورد و .. هستن که خداییش پادشاه تمام خودروسازان جهان هستن و در همه چیز و هرچیزی بهترین و اول هستن
اگر هم هر حرفی دارید ای ظالمان حسود باطل بنوازید شیپور جنگ را که آماده هستیم و اول با همون کره مربا پرستان پوشالی مخالفیم و بعد از اونم باشما که مثل همونهایی🤣!
شاد باشید و سلامت
جهت اطلاع گفتیم
Amir
۲۰ بهمن ۱۴۰۱داداش اینجوری که تو رفتی بالا منبر رفتی و فاز ریاست گرفتی
اکیو تویوتا نمیگیرع
Iman1199
۲۰ بهمن ۱۴۰۱پادشاه و سلطان و سالار تمام خودروسازان جهان خودروسازان برتر اروپا و امریکا مثل بنز و فورد و فراری هستن که خداییش در همه چیز و هر چیزی بهترین و اول هستن ❤👑 خودروسازان برتری از اروپا و امریکا مثل بنز و فراری و فورد و .. هستن که خداییش پادشاه تمام خودروسازان جهان هستن که در همه چیز و هرچیزی هم بهترین و اول هستن ❤️👑
بسوزه چشم حسود که نتونه بِبینَد !
اگه هم هر حرفی دارید ای ظالمان حسود بنوازید شیپور جنگ را که آماده هستیم و اول با همون کره مربا پرستان پوشالی مخالفیم و بعد از اونم شما در اشتباهی🤣!
شاد باشید و سلامت
جهت اطلاع گفتیم
چون نظر متعصبانه اشتباهی داری
مانی
۲۲ بهمن ۱۴۰۱دهنت سرویس نوید🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دِلِمان گندید بس که کلکل نکردیم🤣!دِلِمان گندید بس که کلکل نکردیم🤣!دِلِمان گندید بس که کلکل نکردیم🤣!
رامین
۲۲ بهمن ۱۴۰۱آقا منم طرفدار بعضی محصولات تویوتا هستم و شاسی بلندای آمریکایی ولی خدایی این چه فازی هست که میگیرین 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
الهام
۲۱ فروردین ۱۴۰۳دلت میاد ، من تازه گرندهایلندر لیمیتدخریدم ، درمقایسه با ماشین قبلی رافور ، یه چیز دیگه س👌👌👌
علی
۲۰ بهمن ۱۴۰۱دمت گرم تویوتا چی ساختی برامون ، نگاه کردن بهش هم لذت بخشه ، حیف که پول خریدشو ندارم!!! واقعا وقتی به سبد محصولات تویوتا نگاه میکنم و کیفیت شون را ، میگم که بهترین و کاملترین شرکت خودرو سازی دنیاست
علی
۲۰ بهمن ۱۴۰۱تنها عیب محصولات جدید موتور ۴ سیلندر توربوئه ؟!!! اینم بخاطر فشار سیاست های جهانیه!!! که تا نابود نکنند صنعت موتور درون سوزها را ول نمیکنن
ali
۲۰ بهمن ۱۴۰۱۲۷۰ اسب بخار کمه؟ نود نه درصد ایرانی ها موتور بالاتر tu5 که ۱۰۵ اسب بخاره سوار نشدن بعد ایراد موتور ۱/۶ توربو چین که ۱۹۷ اسب بخار میگیرن
جدیدا ایراد تویوتا ۲۷۰ اسبی میگیرن حیف شرکت تویوتا باید از همین نفرات متخصص بگیره
Iman1199
۲۰ بهمن ۱۴۰۱سبد محصلاتش متنوع هست ولی تو هرکلاسی اگه در نظر بگیری حتی از هموطنان خودش هستن که گزینه های بهتری دارن مگر اینکه رقیب مستقیمی وجود نداشته باشه که بازم در اون صورت مقایسه ای حساب نمیشه پس با این حساب نه کاملترینه نه بهترین نیست کلا چون تو هر کلاس و سگمنتی بهتر از خودش وجود داره
U2
۲۰ بهمن ۱۴۰۱نمیگم اروپا یا آمریکا. مقایسه کنید با چانگان cs35 ازین خوشگلتره این چیه جاپنیه زشت نمیدونم چرا تعصب رو ژاپن زشت حال بهم ز..
U2
۲۰ بهمن ۱۴۰۱پلاس
مزدا
۲۰ بهمن ۱۴۰۱طراحی کابینش خیلی خوب شده.
کاش فورجونر هم کابینش اینجوری طراحی کنند بی نقص میشه
911
۲۰ بهمن ۱۴۰۱جلوش یکم زشته.
ولی از عقب عالیه
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۴۰۱داری بی انصافی میکنی
MASOUD 0099
۲۰ بهمن ۱۴۰۱قیمت مناسب به پول ما میشه دو میلیارد و دویست نود پس تقریباً هم قیمت لگن هشت pro هست
تازه این دو تا اصلا قابل مقایسه نیستند از نظر شتاب از نظر ظاهری از نظر قوای محرکه از نظر کیفیت و……….
ولی چی مجبورند لگن هشت پرو رو بخرند مجبورند .
OM.01
۲۰ بهمن ۱۴۰۱قیمت بنز S580 مدل W223 به پول ما میشه 5 میلیارد و تقریبا هم قیمت لگن راوا فور 2016 پایه هست.
تازه این 2 تا اصلا قابل مقایسه نیستن. یکی کوهی از تکنولوژی امکانات ایمنی یکی ماشین فوق اقتصادی تنظیم صندلی شاگرد دستی!
ولی خب مردم ناچار هستن لگن راوا فور بخرن با 5 میلیارد…
این مثال را میشه از پراید300تومنی تا هامر 25 میلیاردی(!) زد…
(وقتی موضوعی را بیان میکنیم تمام آن را بیان کنیم نه بخش مورد علاقه خود را…)
MASOUD 0099
۲۰ بهمن ۱۴۰۱صحیح من با شما موافقم
علی
۲۰ بهمن ۱۴۰۱در پاسخ به om ,, عجب !!!! حالا بهترین و پرفروشترین کراس اور دنیا شد لگن !!! البته این نظر شماست و خوشبختانه ۹۹ درصد خواننده های این سایت هم دراز گوش نیستند!!!!!
Iman1199
۲۱ بهمن ۱۴۰۱فروش داره ولی بهترین نیست رقبای دیگه بهتر از راوفور هست از هر لحاظ که در نظر بگیریم
پس اینجوری هم نیست که همیشه موفقیت تجاری یک محصول رو به حساب برتری فنی اون نمیزارن که شما بیخودی این دوتا رو به هم چسبوندی یعنی ممکنه محصولی فروش داشته باشه ولی در عین حال رقبا بهتر از اون باشن
پس علی خوش خیال خوش خیال نباشید اینجوری ساده و سطحی نبینید و راحت میزان فروش رو بیخود نمیشه چسبوند به بهتر بودن مگر اینکه اثبات شه که ما خلافش رو اثبات میکنیم
چون اتفاقا از لحاظ فنی رقبای دیگه تو هربخشی رقبای دیگه پیدا میشن که برتری دارن حتی هموطنان خودش چه برسه به گزینه های جهانی دیگه خودش هم گزینه بدی نیست ولی رقبای بهتر دیگه هست که تو بخش های مختلف بهتر هستن
کلا منطق انتخاب بازار و میزان فروش فروش هیچوقت دلیلی برای برتری فنی نیست بعضی موارد ممکنه هردو باهم باشن بعضی موارد ممکنه فقط یکی باشه هر حالتی ممکنه
ولی خیلی موارد هم هستن که فروش بالا دلیل براری فنی نیست و صرفا دلایل غیر فنی هستن مثل شرایط فروش و محبوبیت و ظاهر و …
در کل متاسفانه این یه باور غلطه بین عامه مردم عادی هست که از خودرو ها سر درنمیارن که اگه یه محصول پرفروش بود و یا از یک کمپانی شناخته شده بود دیگه اون محصول همه چیز تمامه درصورتی که در واقعیت نه اصلا اینطور نیست
و واقعیتش اینه که در اون محصول ممکنه ضعف های زیادی هم در مقایسه با رقبا وجود داشته باشه و حتی ضعف های مهندسی و طراحی داشته باشه
پس میتونی بگی پرفروش ولی نمیتونی بهترین رو هم پشت بندش بیخودی بچسبونی به اون
چون
مثلا تو یه مقایسه ای که قبلا بود چند تا از کراس اورر ها رو تو آفرود مقایسه کردن که عملکرد راوفور افتضاح بود حتی یه جا گیر کرد
ولی برانکو اسپورت یکی از گزینه های اون مقایسه تو آفرود عالی بود و عملکرد خیلی بهتری داشت یه رنگلر رو هم بعنوان معیار گذاشته بودن
اینم لینکش
https://www.pedal.ir/magazine/ford-bronco-sport-vs-jeep-wrangler-vs-subaru-outback-wilderness-vs-toyota-rav4-trd-off-road/
پاراگراف های پایین برگرفته از متن لینک بالا
«هرقدر رانندگی با سوبارو لذتبخش بود، تویوتا ناامیدکننده بود. بزرگترین مشکل این خودرو پیشرانه است زیرا درحالیکه تویوتا برای رافور دو نسخهٔ هیبریدی عالی را ارائه میکند، برای این نسخهٔ TRD پیشرانهٔ کمتوان تنفس طبیعی معمولی را در نظر گرفته است. این پیشرانه حتی قبل از اضافه شدن وزن کیت TRD هم برای رافور ضعیف بود و ضرایب بلند گیربکس هشت سرعته هم کمکی به آن نکرده است. وقتی دور موتور بالا میرود، این ترکیب بسیار زمخت، خشن و پرسروصدا احساس میشود. در مورد کیفیت سواری رافور TRD افرود اما بین آزمایشکنندگان اختلافنظر وجود داشت و برخی آنرا آشفته و برخی سفت اما نه آزاردهنده میدانستند.»
از طرفی دیگه فورد برانکو اسپورت هم مه یک کراس اوور هست عملکرد درخشانی داشت
«فورد برانکو اسپرت بدلندز از بسیاری از جهات شکاف بین تویوتا و سوبارو و جیپ را پُر میکند. این ممکن است یک کراساوور باشد اما از پشت فرمان بهسختی میتوان باور کرد که برانکو اسپرت در پلتفرم با اسکیپ مشترک است زیرا در این خودرو حس سنتی اسیووی مانند وجود دارد در کنار حس استحکامی که تویوتا و سوبارو فاقد آن هستند. پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ این خودرو پر گشتاور و پاسخگو است و هرچند گیربکس در سرعتهای پایین در ترافیک گهگاهی دچار اشتباه میشود اما پاسخگویی مناسبی دارد و بهخوبی تنظیم شده است. مثل جیپ و تویوتا، سواری فورد هم به سفتی گرایش دارد اما در عوض هندلینگ خوبی دارد و حتی با وجود قرار گرفتن روی لاستیکهای آلترین، روی جاده با اعتمادبهنفس عمل میکند.
عملکرد سطح پایین راوفور نسبت به رقبا در مقایسه
«ما مدتها بر این باور بودیم که یک کراساوور چهارچرخ محرک با لاستیکهای مناسب تقریباً میتواند به هرجایی که مالک بخواهد برود اما پس از اینکه با رافور TRD به آفرود رفتیم نظرمان تغییر کرد. نشان TRD ممکن است در فورانر یا تاندرا نشان جذابی باشد اما در رافور تلف شده است. یکی از بزرگترین مشکلات رافور TRD این است که تویوتا در آن حتی زحمت افزایش فاصله از زمین و بهبود زوایای حمله و خروج را هم به خود نداده است. به همین دلیل، راننده هنگام رانندگی با این ماشین در هرجایی بهجز یک مسیر بیابانی کاملاً مسطح باید خود را برای شنیدن صداهای آزاردهندهٔ کشیده شدن صفحات زیرین روی موانع آماده کند. همچنین، با فرض اینکه بتوانید هر طور شده رافور را بالا بکشید تا به واقعاً به یک مانع برسید، پیشرانه شما را ناامید خواهد کرد. سیستم کنترل گشتاور برداری در محور عقب هیچ کمکی به این محور نمیکند و به همین دلیل خودرو در هر حالت رانندگی آفرودی که قرار داشته باشد، قدرت با کمترین کشش به چرخها منتقل میشود که این منجر به فرو رفتن چرخها در ماسه یا هرز گردی آنها روی صخرهها میشود. همچنین وقتی با این خودرو در جایی گیر کنید، هیچ قلابی برای بکسل کردن آن وجود ندارد»
عملکرد شگفت انگیز و هوشمندانه فورد برانکو اسپرت که نشون دهنده مهندسی و طراحی برتر اون هست
«فورد برانکو اسپرت بدلندز در مقایسه با رقبای کراساوور خود شگفتانگیز است. در این ماشین هرگز درماندگی، لیز خوردن یا هرزگردی روی هر مسیری که پیش روی آن قرار دادیم وجود نداشت. تنظیم هوشمندانهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک برانکو اسپرت نیز به دلیل تواناییهای بالا شایستهٔ تحسین است. حتی زمانی که برانکو در حالت رانندگی معمولی پیشفرض قرار دارد بهسرعت میتوان متوجه شد که کدام چرخ در حال لیز خوردن است. در این صورت، سیستم از ترمزها استفاده میکند تا رفتاری مشابه قفل دیفرانسیل را تقلید کرده و قدرت را با کشش مناسب به چرخها برساند. برانکو اسپرت بدلندز اگر در یکی از حالتهای آفرود متنوعی که دارد قرار گیرد و یا سامانهٔ چهارچرخ محرک آن برای توزیع ۵۰-۵۰ قدرت قفل شود، حتی از این هم توانمندتر میشود. لاستیکها و ابعاد مناسب برانکو اسپرت بدون شک موجب بهبود تواناییهای آن در آفرود شدهاند و مهندسی هوشمندانه نیز این کراساوور را بسیار بیشتر از چیزی که به نظر میرسد توانمند کرده است»
حتی تو یه بررسی دیگه هم که چندتا کراس اوور رو با هم مقایسه کرده بودن
بازم راوفور در بیشتر موارد مقابل اون ها حرفای برای گفتن نداشت و صرفا معمولی بود
مثلا این پایین رو هم بخونید ( متن برگرفته از یکی از مقایسه ها که لینکش هم هست بررسیش همینجا هم پوششش داده شد)
«کمفروغترین خودرو از نظر سواری و هندلینگ تویوتا راو ۴ است. شاید این خودرو قول اسپورت بودن را داده باشد اما هر چیزی غیرازاین را شاهد هستیم. فرمان خودرو بیحس و مرده است و سیستم تعلیق در ناهمواریها عصبی عمل کرده و لرزشهایی را به کابین منتقل میکند.
این از سواری که عقبه
پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۷۶ اسب بخاری این خودرو به خاطر مزیت یکدهم ثانیهای نسبت به فارستر فشار بیشتری را تحمل میکند و در دورهای بالا صدای زیادی دارد. گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک تویوتا نیز کمکی به این موضوع نمیکند و اکثر وقت خود را صرف یافتن دندهی مناسب میکند. توصیه ما به تویوتا این است که از گیربکس CVT راو ۴ هیبرید در این خودرو استفاده کند.»
اینم از پیش انه و گیربکس راوفور که عملکرد آنچنانی در مقایسه با رقبا نداره و صدا داره و خشهنه
بالاتر هم تو آفرود رقبا بهتر بودن
یعنی هم تو آفرود رقبای بهتری هست و هم تو جاده رقبای بهتری در سواری بهتر وجود داره
و هم تو کابین و راحتی رقبای دیگه هستن که بهترش هستن
و هم تو پیشرانه و موتور و گیربکس جالب نبوده و رقبا بهتر عمل کردن
مثلا
«برای ما بهترین خودرویی که تمام این موارد را انجام میداد مزدا CX-5 بود. در پیچهای جادهای مزدا هندلینگی درگیر کننده و اسپورت را ارائه کرده و حرکات بدنهی کمی داشته و در راههای ناهموار نیز کمتر خونسردی خود را از دست میدهد. این خودرو اسپورت ترین مدل گروه بوده و بهترین سیستم فرمان را دارد. کنترل خوب حرکات بدنه، احساس خوب ترمز و شاسی برنامهریزیشده از ویژگیهای این خودرو هستند.»
« مزدا همهی نمرات خوب را به خود اختصاص داده و بهترین پیشرانه را دارد که قدرتی خطی را ارائه میکند. گیربکس مزدا نیز سریع بوده و در حال نرمال تعویضهای به هنگامی دارد.»
«بدون تعصب CX-5 ( رقیب راوفور ) در مصرف سوخت و تصادفات عالی عمل کرد و در پرفورمنس نیز دست برتر را داشت. مزدا یکی از بهترین کابینها و بهترین کیفیت سواری را داشته و مهمتر آنکه ما واقعاً از رانندگی با آن لذت بردیم»
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۴۰۱آقای اشتری در مورد تخمین قیمت من فکر مینم بسته به سفارش مشتری قیمتی بین ۳۵ هزار دلار تا ۴۰ هزار دلار داشته باشه …….. از نظر من اگر تو ایران شرایط نرمال بود و سقف قیمت واسه واردات خودروهای مدل ۲۰۲۳ نبود این میتونست تو فروش با سانتافه و سورنتو رقابت کنه و حتی پیروز رقابت باشه (منظور من کلاس بندی ماشینا نیستش و بیشت منظورم از نظر توجه و سلیقه مردم هستش)
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ بهمن ۱۴۰۱برام سواله واقعا چرا یک متن ساده و کوتاه نمی خونین؟
هایلندر استاندارد الان 38 هزار دلار هست و قیمت گرند هایلندر بدون شک، بالاتر از 45 هزار دلار و نزدیک به 50 هزار دلار خواهد بود
سانتافه و سورنتو از این ماشین، کوچک تر و ارزان تر هستند
کلاس این خودروها تفاوت داره و آستانه قیمت شون 30 هزار دلاره
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۴۰۱اتفاقاً من اکثر اوقات تو هر خبری همه متن ها رو میخونم ……. بله آقای اشتری هایلندر استاندارد همینقدر قیمت داره و من فکر نمیکنم که این فقط بخاطر بزرگتر بودن از هایلندر استاندارد حدود ۱۵ هزار دلار بیشتر قیمت بخوره و به هر حال از نظر من این نمیتونه یه ماشین فول سایز مثل سکویا باشه و قیمتشم در حدودای قیمت پایه سکویا باشه و درضمن آقای اشتری مثل اینکه خط آخر کامنت من که تو پرانتز هستش رو نخوندین
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ بهمن ۱۴۰۱وقتی هایلندر اصلی 38 هزار دلار در متن نوشتیم، پیش بینی قیمت 35 تا 40 هزار که شما از گرند هایلندر داشتین اصلا باورکردنی نیست
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۴۰۱جناب اشتری با سپاس از توجه شما ………. به هر حال نظر شخصی من در مورد قیمت این ماشین همین هستش که گفتم و بازم میگم که اینجا تو این کامنت منظور من این نیستش که هایلندر تو چه سگمنتی قرار میگیره و همونجوری که گفتم منظورم این بود که اگر هایلندر ۲۰۲۳ و سانتافه ۲۰۲۳ و سورنتو ۲۰۲۳ وارد ایران میشد این توی رقابت فروش میتونست پیروز باشه و سلیقه مردم موقع خرید بیشتر این بودش
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۴۰۱اگه اشتباه نکنم قیمت پایه هایلندر استاندارد در حدود ۳۶ هزار دلار هستس
MohammaD
۲۰ بهمن ۱۴۰۱انصافا خیلی نشست به دلم . اگه نسخه کشیده لکسوس RX هم چنین فرم بدنه ای داشته باشه خیلی عالی میشه. این طراحی کابین با تریم دو رنگ کرم _ قهوه ای سوخته چه شود ….
محمد
۲۰ بهمن ۱۴۰۱بد نیست که فاصله معرفی تا عرضه اینقدر زیاد باشه؟
Hamilton1970
۲۰ بهمن ۱۴۰۱کلا SUV و کراساور های این مدلی خیلی به دلم میشینه الی الخصوص مدلهای ساده و جذاب و خانوادگی تویوتا:)
خوشحالم که تویوتا این سبک رو ادامه میده
Hadi
۲۰ بهمن ۱۴۰۱طراحی خوبی داره کاربردیه و میتونه با قیمت مناسب عالی باشه…
ولی انتخاب من مزدا CX90 جدیده 👌🏼
زمستانم
۲۰ بهمن ۱۴۰۱چرا گنده چونکه استاندارد های امریکا برای همه چی گندس خیابوناشون خونه هاشون ماشیناشون ……. چرا رفرنس جهان کشور امریکاست؟ چونکه از قدیم گفتن احتراما احترام شرایط رو باب میل تمام سلیقه ها فراهم کرده نخبه و کارگر میلشون به اونجاست . شما به یه حیوان وحشی احترام بزار رام میشه به همون حیوان دست درازی کن لهت میکنه . فکر کنم ساده گفتم ..
زمستانم
۲۰ بهمن ۱۴۰۱فقط اون نت 5g+ که گوشه مانیتورش مشخصه خخخخخخخخخخخ
اقا رنگ داشبورد مورد پسند نبود اصلا لوکس نشون نمیداد
Jason T
۲۰ بهمن ۱۴۰۱مبارک شیخ نشین های اطراف باشه . یه بوق هم برا ما بزنید :(
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۱ بهمن ۱۴۰۱احتمالا گرندهایلندر مخصوص بازار امریکا عرضه میشه
شیخ نشینها کلاس بالاتر دوست دادن، لندکروزر و کادیلاک اسکالید سوار میشن