در اواسط سال ۲۰۲۰ تویوتا بزرگترین کراساوور خود یعنی هایلندر را برای بازار اروپا معرفی کرد. حال این شرکت ژاپنی هایلندر را برای مدل ۲۰۲۳ جهت عرضه در قارهٔ سبز با پیشرانه، تکنولوژیها و آپشنهای سفارشی جدید معرفی کرده است. مثل هایلندر مدل ۲۰۲۳ در بازار آمریکا، این نسخهٔ اروپایی هم به همان پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدیدی مجهز شده که جایگزین موتور ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی قدیمی میشود. این موتور ۲۶۹ اسب بخار قدرت دارد که ۴ واحد از نسخهٔ آمریکایی بیشتر است درحالیکه گشتاور آنهم باید حدود ۴۲۰ نیوتن متر باشد.
هرچند این اعداد نسبت به موتور V6 کمی کاهش را نشان میدهند اما تویوتا وعدهٔ شتاب و تحویل گشتاور بالایی را داده است. این پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری جدید اما فقط در اروپای شرقی ارائه میشود و در بخش غربی این قاره کراساوور پرچمدار تویوتا فقط با پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری هیبریدی قابل خریداری خواهد بود. سیستم هیبریدی این نسخه از موتورهای الکتریکی در جلو و عقب تشکیل شده که مجموع قدرت را به ۲۴۸ اسب بخار و تولید دیاکسید کربن را به ۱۴۶ گرم در هر کیلومتر میرساند.
گذشته از پیشرانه، ارائهٔ یک نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی یکی دیگر از بهروزرسانیهای مهم هایلندر مدل ۲۰۲۳ برای بازار اروپا است. همچنین این نمایشگر جدید حالا با قابلیتهای بیشتری مثل ناوبری با دادههای لحظهای، بهروزرسانی از راه دور نرمافزار، نقشهبرداری شهری سهبعدی، نمایش اطلاعات دوربینهای کنترل سرعت و… همراه است. برای مدل ۲۰۲۳ همچنین صفحه آمپر دیجیتالی جدیدی هم ارائه شده است. این صفحه آمپر جدید نمایی سهبعدی دارد و در چهار طرح مختلف قابل تنظیم است.
تمام نسخههای هایلندر مدل ۲۰۲۳ در اروپا بهصورت استاندارد با پد شارژر بیسیم، اپل کارپلی بیسیم و اندروید اتوی کابلی ارائه میشوند. هماکنون امکان سفارش تویوتا هایلندر مدل ۲۰۲۳ در اروپا وجود دارد و انتظار میرود تحویل اولین نمونههای آن به خریداران در سهماههٔ چهارم سال جاری آغاز شود.
pedram7
۱۶ تیر ۱۴۰۱چه قشنگه!
TML BN
۱۶ تیر ۱۴۰۱مثل کل محصولات کراس اوور تویوتا ساده شیک هست واقعا و گزینه بسیار عالی برای خوانواده
pedram7
۱۶ تیر ۱۴۰۱ای کاش شیش سیلندر میموند
مسعود
۱۶ تیر ۱۴۰۱عاشقشم
خیلی زیبا و خواستنیه…
phonix
۱۶ تیر ۱۴۰۱ماشین خوب و کاربردی به نظر میاد .
مشکل ظاهری هم نداره
اتاقش هم خوبه
احتمالاً کیفیت یه تویوتا هم داره
دیگه عالیه
مشکل کمبود نیروی موتور هم فکر نکنم داشته باشه تویوتا ثابت کرده از هر موتوری خوب نیرو در میاره.
ببینیم این موج نو نواری به بقبه محصولات تویوتا میرسه یا نه
meysam
۱۶ تیر ۱۴۰۱عالیه
عاشقشم
کیان
۱۶ تیر ۱۴۰۱تنها چیز جدید این هایلندر صفحه کیلومتر تمام دیجیتال هست و مجهز شدن صفحه نمایش مرکزی به سیستم اطلاعات سرگرمی جدید تویوتا.
همه چیزهای ک کفته حتی تو نسل قبل هم تقریبا وجود داشتن
Phonix
۱۶ تیر ۱۴۰۱کم لطفی نکن
همین هم از تویوتا خیلی هست
این شرکت کلا دست به ماشین هاش نمیزنه فوبیای تغییر داره
هرچند ماشین بد تر نشده ایرادات گرفته شدن و بهتر شده ماشین .
meysam
۱۶ تیر ۱۴۰۱بخاطر همین انقدر میفروشه؟
یا خریداراش شعور ندارن ؟
Phonix
۱۶ تیر ۱۴۰۱اقا میثم
من بار ها گفتم شرکت تویوتا یه ماشین رو خوب میسازه و بعد هم بهش دست نمیزنه تا چهار پنج سال بعد که نسل بعد بیاد اگه هم احساس خطر کنه نیو فیس ارائه میده
همیشه هم ماشین هاش کم دردسر بوده
من خودم تویوتا سوار میشو اقا دعوا راه ننداز
کیان
۱۶ تیر ۱۴۰۱من منظورم نسبت به کسایی بود ک تو پست لکسوس ES مدعی بودن یا فکر میکنن بر اساس قلم اشتباه مقاله انگار لکسوس رو ES اولین بار بوده ک شارژر وایرلس و … گذاشته خواستم اینجا بگم در واقع اینها خیلی وقت بوده ک هست، کسی نیاد بگه یا فکر کنه اولین باری هست ک این تجهیزات دارن ارائه میشن
Phonix
۱۶ تیر ۱۴۰۱فرمایش شما متینه
ehsan.fa
۱۶ تیر ۱۴۰۱به جز مارک های لوکس مثل بنز و کادیلاک و پورشه و … هیچ خودروسازی قادر به رقابت با تویوتا نیست با اینکه از تویوتا بدم میاد همزمان اگه امکانش رو داشتم تویوتا میخریدم. تقریبا اکثر نیروهای نظامی ، تروریستی ، قاچاق برها ، معدن کارها ، تویوتا دارند. تویوتا علاوه بر اینکه فنی خراب نمیشه بلکه تزئینات داخلیش هم خراب نمیشه. بعد راو۴ هایلندر عالی ه
meysam
۱۶ تیر ۱۴۰۱به شما میگن یه آدم منطقی و بی تعصب
ای کاش هممون به این حد منطق در تفکراتمون برسیم
phonix
۱۶ تیر ۱۴۰۱چرا میشه
من یه راو فور 2018 دارم
پلاستیک رو دنده رنگشو یکم از دست داده یکمی هم کدر شدن البته دمای 50 درجه ای اهواز احتمالا دخیل باشه ولی تو گرما و رطوبت جنوب از نظر فنی اخ نگفته
بدون شک در سگمت اقتصادی ها حرف اول رو میزنه بعدش هم هوندا دومه بعدش هم نیسان
کلا ماشین اقتصادی خوب می سازن دمشون گرم
NAVID۰۰۹۸
۱۶ تیر ۱۴۰۱خوشحالم ازین که به بلوغ فکری مهمی رسیدهاید !
دقیقاً حرف من هم از اول تا به امروز همین بوده !
همیشه گفتم اگر جایی چون آمریکا بودم با بازاری آزاد ، انتخاب اولم آلمانیها بودند بخصوص بنز !
اما کشور ما جایی نیست که به غیر از ژاپنی به خودرویی دیگر فکر کنیم مگر اینکه یا پولِ زیادی زیاد داشته باشیم که خرج استهلاکها بکنیم یا سواد خودرویی نداشته باشیم و کرهای سوار بشیم و دلخوش به این باشیم عروسک فرنگی ماتیکزده سوار شدیم !
Iman99
۱۸ تیر ۱۴۰۱تویوتا هم راحت خراب میشه
ولی همونطور که گفتن ماشین اقتصادی هست و این به معنی مقایسه با بقیه و یا بهتر بودن نیست به دلیل متناسب بودن با سلیقه قشر متوسط که اکثریت خریداران رو شامل میشه این مصرف کنندگان هم چیزی بیشتر از این نمیخوان برای همین فروش میره و خریدار داره
Reza Waffen SS
۱۶ تیر ۱۴۰۱کابینش چقدر باحال شده
mb675
۱۶ تیر ۱۴۰۱واقعا عالیه به به از نزدیک اگر دیده باشید واقعا ادم جذبش میشه
JDM lover
۱۶ تیر ۱۴۰۱یه کراس اوور شیک با طراحی زیبا و کابین عالی
قدرت موتور هم کاملا کافیه
واقعا یه کراس اوور عالی برای خانواده ها هست خودم اگه امکانشو داشتم حتما میگرفتم
Peyman.JDM
۱۶ تیر ۱۴۰۱ساده زیبا جذاب
و امکانات خوب(راضی کننده)
Akbar top
۱۸ تیر ۱۴۰۱ماشین خوبیه ولی چرا موتورش چهار سیلندر شده.برای ماشین شاسی بلند موتور چهار سیلندر فکر نمیکنم که مناسب باشه به خاطر وزن بیشتر اون نسبت به یه خودروی سدان.هرچی که هست به اون موتور فشار بیشتری وارد میشه نسبت به موتور قبلیش و استهلاک اونو بالاتر میبره.
کامران
۲۷ شهریور ۱۴۰۱اگه تو آمریکا هم بودی به این راحتی ها نمیتونی بنز بخری چون از مالیات گرفته تا خیلی چیزای دیگه نگه داشتن یه بنز خیلی گرون در میاد.