تویوتا

رندر نسخه طویل‌تر تویوتا لندکروزر جدید

نسل جدید تویوتا لندکروزر یکی از داغ‌ترین شاسی بلندهای بازار است. اگر این خودرو را امروز سفارش دهید احتمالاً یک سال بعد خواهید توانست پشت فرمان لندکروزر جدید بنشینید. ما انتظار داریم تقاضا برای این خودرو در سال‌های پیش رو بیشتر شود و با تولید نسخه‌های جدید احتمالی استقبال از قدبلند ژاپنی‌ها بیشتر هم خواهد شد. از جمله این نسخه‌ها می‌توان به مدل طویل‌تر برای افرادی اشاره کرد که خواهان فضای کابین بیشتر هستند.

اخیراً وب‌سایت Kolesa.ru این ایده را بررسی کرده و حاصل کار انتشار رندرهایی از تویوتا لندکروزر جدید با فاصله بین محوری بیشتر است. یکی از معدود نقاط ضعف این خودرو فضای پای عقب کم برای افرادی با قدبلند بوده است. البته نسخه طویل‌تر مجاری هم با مشکل دیگری در صندلی‌های عقب دست‌به‌گریبان بوده و نیاز به فضای نشستن ریلکس‌تر حس می‌شود.

در بحث طراحی ظاهری تفاوت چندانی بین این خودرو و نسخه‌های عادی وجود ندارد. همه‌چیز از دماغه تا ستون B بدون تغییر باقی مانده اما درب‌های عقب کمی بزرگ‌تر بوده و ستون C نیز طراحی متفاوتی دارد. مهم‌تر اینکه فضای پشت ستون هم‌اکنون طویل‌تر می‌باشد.

دیگر ریزه‌کاری طراحی که باعث تمایز لندکروزر طویل‌تر از دیگر نسخه‌ها می‌شود نوار LED متصل کننده چراغ‌های عقب می‌باشد. طراحان این رندرها می‌گویند در طراحی این ویژگی از تویوتا میرای جدید الهام گرفته‌اند.

افرادی که خواهان نسخه لوکس‌تری از لندکروزر جدید هستند می‌توانند منتظر نسل جدید لکسس LX 600 باشند که از همان قوای محرکه و تجهیزات جاده‌ای لندکروزر سود برده اما از پوسته‌ای لوکس‌تر با تجهیزات بیشتر در کابین برخوردار شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. porsche

    ۳۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    نمای بقلش خیلی قشنگه

    موافقم 29
    مخالفم 8
    1. VIPER

      ۳۰ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      ولی اگه قرار باشه چنین چیزی تویوتا بسازه
      بیشتر به درد ال ایکس میخوره تا لندکروز

      موافقم 20
      مخالفم 2
      1. porsche

        ۳۰ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        دقیقا،فقط با ارتفاع کمتر و شکل کوپه مانند تر

        موافقم 14
        مخالفم 5
        1. VIPER

          ۳۰ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          نه کوپه مانند، تو مایه های رابطه سابربن و تاهو منظورمه

          موافقم 10
          مخالفم 5
    2. Reza Waffen SS

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      خوشم اومد

      موافقم 6
      مخالفم 1
  2. Aboaldazl demon

    ۳۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (523 ديدگاه)

    منتظر پرادو ۲ در جدید هستم
    میخوام ببینم چه شکلی میشه

    موافقم 15
    مخالفم 4
  3. یوسف

    ۳۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    من اصلا نمیخوام… نوبتم رو میدم به یکی دیگه 😁

    موافقم 15
    مخالفم 5
  4. iman

    ۳۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (171 ديدگاه)

    شاید من کج سلیقه باشم ولی طراحی نسل قبل رو ببشتر میپسندم

    موافقم 31
    مخالفم 7
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    اوف.
    چه اوفی شده لعنتی.
    زودتر از اون چیزی که فکرش را نمیکردم عاشقش شدم ، در صورتی که اون اوایل هیچ حِسی بِهِش نداشتم !
    اصلاً ساخته شده واسه رنگ سبز ارتشی و مشکی مات !
    دنده دستی باشه ، اوف ، چه شود ، اوف .

    موافقم 22
    مخالفم 18
  6. MC20

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    با اون ویدیویی که همه دیدن . . . آبروش رفت . . . دیگه جمع کردنش سخته . . .

    موافقم 4
    مخالفم 11
    1. TOYOTA

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (203 ديدگاه)

      مطمئن باش هیچ خودرویی جز لندکروز تو صحرای شن کشور های عربی 12 سال کار کنه شما اگه بری عربستان لندکروز اتاق 100 میبینی ولی پاترول 2008 نه اینه که لندکروز بالاتر از رقباش میبره

      1. MC20

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2350 ديدگاه)

        عزیزم اگر با من بودید که من در کامنتم زیر پست مقایسه نسل جدید لندکروزر با . . . نوشتم . . . هر چند به دوام تحسین برانگیز لندکروزر احترام میگذارم . . . الان عرض میکنم کره زمین 200 تا کشور ثبت شده داره . . . که 194 کشور شرایط جغرافیایی و اقلیمی و مردمشون سلایق و علایق اعراب رو ندارند . . . کسی منکر دوام تویوتا نیست ولی دوام یکی از 4 تا پایه میز انتخاب هست . . . لوکس بودن ، زیبایی ، به روز بودن ، مشتری مداری ، اصالت ، توانایی های تکنولوژیک به روز و کیفیت رانندگی و . . . بقیه رقبا هم بیکار ننشستن در دنیا . . .

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. TOYOTA

          ۵ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (203 ديدگاه)

          منم نمیگم بقیه بیکار نشستن ولی تویوتا دوام داره این هست نقطه قوت تویوتا شما میتونید برید تست های دوام هایلوکس ببینید یکیش هم برنامه تخت گاز بود که جرمی کلارکسون تویوتا هایلوکس از ساختمان پرت کرد ولی بازم کار می‌کرد
          اینو فقط من نمیگم دوست عزیز

  7. محمد مختاری آذر

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    قدرت مناسبی داره این خودرو واقعا جان سخت و قدرتمند هستش و توانایی های خارق العاده در جا های صعب العبور داره ولی نکته قابل توجه طراحی کاملا تکراری هستش که زیاد با نسل قبل تغییر نکرده همون شاسی و فرم مکعبی شکل خودشو داره می تونست تغییراتی واقعا قابل توجه بکنه

    موافقم 3
    مخالفم 2
  8. akrh78

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    در نگاه اول خیلی شبیه به یه خودروی کذایی هست که اسمش با الف شروع میشه 🤔

  9. uranus

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    از نظر ظاهری یه تغییرات جزئی تغییر کرده ولی این جزئیات خیلی شیک تر و بهتر ماشین و نشون میده

  10. مهردادکمال

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1990 ديدگاه)

    خود لندکروزر خیلی بزرگه نسخه طویلش چه شود!!!

  11. net

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3399 ديدگاه)

    لندکروز همینجوریش بزرگه دیگه نیاز به این نسخه زشت بزرگتر نداشت

  12. شاپور

    ۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (320 ديدگاه)

    لندکروزهای جدید فوق العاده شدن، علیرغم از دست دادن موتور ۸سیلندر و استفاده از ۶سیلندر به لطف پیشرفت ها چیزی از توان ماشین کم نشده و ضمنا نکته بسیار مهمش کاهش قابل توجه مصرف سوختشه، یعنی کمی بیشتر از صدی ۹لیتر که واقعا واسه چنین هیولایی محشره . خوش بحال عرب های خلیج فارس

  13. حافظ

    ۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    عالیه ولی اگه مسعله آفروده محصولات ۶ اند ۶ کمپانی های مختلف به خصوص مرسدس خیلی سرترن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا