تویوتا

استقبال عجیب خریداران آلمانی از تویوتا لندکروزر پرادو جدید

تمام ۱۰۰۰ دستگاه از سری اول تویوتا لندکروزر پرادو جدید در زمان ۳۰ دقیقه به خریداران آلمانی فروخته شد.

مشتریان علاقه‌مند آلمانی طی مراسمی که قبلاً در این کشور برگزار شده بود پشت فرمان نسل جدید این شاسی‌بلند نشسته و به خوبی آن را بررسی کردند. پیش‌فروش خودروی موردبحث ساعت ۸ صبح ۲۱ دسامبر شروع شد و تنها در عرض ۳۰ دقیقه تمامی مدل‌های اختصاص یافته به این کشور به فروش رسیدند. افراد دیگری که علاقه‌مند به خرید پرادو جدید باشند می‌بایست در لیست انتظار بمانند.

تویوتا سه نسخه از لندکروزر پرادو جدید با نام‌های Executive، Tec و فرست ادیشن را در آلمان عرضه می‌کند. اگرچه ژاپنی‌ها مشخص نکرده‌اند سهم تیپ‌های یاد شده از ۱۰۰۰ دستگاه اول بازار آلمان چقدر است اما قبلاً تائید شده در مجموع ۳۰۰۰ دستگاه از نسخه فرست ادیشن در بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد. البته باید گفت اولین نمونه‌های این شاسی‌بلند از سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴ به دست مشتریان آلمانی خواهند رسید.

لندکروزر پرادو ۲۰۲۴ بازار اروپا از پلتفرم جهانی GA-F استفاده می‌کند و بنا به ادعای تویوتا ۵۰ درصد مستحکم‌تر از نسل قبلی است. مدل‌های اروپایی در ابتدا با پیشرانه ۲.۸ لیتری توربودیزل که ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد استفاده خواهند کرد. این پیشرانه به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است. از سال ۲۰۲۵ نیز یک پیشرانه دیزلی هیبریدی با سیستم ۴۸ ولتی در دسترس خواهد بود؛ اما مدل آمریکایی این شاسی‌بلند به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوی هیبریدی با ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتون متر مجهز است. تمامی مدل‌های بازار آلمان تجهیزات زیادی خواهند داشت اما مدل‌های Tec و فرست ادیشن به ویژگی‌های بیشتری از جمله میله پایدار کننده جلو، رینگ‌های ۲۰ اینچی، آینه وسط دیجیتالی، پکیج سیستم صوتی پریمیوم JBL با ۱۴ بلندگو و هدآپ دیسپلی مجهز هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3601 ديدگاه)

    تویوتا: بچه ها بدویید عرب های جدیدو پیدا کردیم
    حالا یه عده گفته بودن این بدرد نمیخوره شبیه اف جی کروز مرحومه نمیفروشه

    موافقم 138
    مخالفم 14
    1. کیان

      ۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1490 ديدگاه)

      وای چ نکته خوبی رو اشاره کردی، توی المان ک خودش یکی از بهترینهاست اینطور جذب مشتری کرده واقعا قابل توجه هستش.
      بماند ک بنظرم جذب کردن عربعای پولدار با اون همه حق انتخاب باز نقطه مثبتی برای تویوتا هست ولی کوچک مغزان فقط مسخره میکنن ک …

      موافقم 140
      مخالفم 10
      1. B

        ۳ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (862 ديدگاه)

        “توی المان ک خودش یکی از بهترینهاست”
        آلمان یدونه جی واگن داره که ماشین گرون قیمتیه تو لول لندکروزر رقیب آلمانی ای نداریم
        یچیزی میگینا
        نمیخوام ارزش لندکروز پایین بیارم ولی همینطوری از رو شکم حرف نزنین

        موافقم 36
        مخالفم 90
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۴ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        این نسل جدید پرادو برخلاف اکثر نظرها که منتقدش بودند میترکونه ، از اولشم که اومد گفتم صبر کنید و فقط ببینید چه میکنه این عشقِ تمام عیار ، کامنتام همه هست میتونید ببینید و به برخی‌ها فشار بیاد 😂👌👍!

        یکی از دلایل موفقیتش همین ظاهر متمایزش نسبت به تمام SUVهاست !
        یکی دیگه از دلایلش حس نوستالژی با انبوهی از آپشن و رفاه هست که یه سواری نرم را هدیه میکنه به سرنشین محترم.
        این نسل جدید پرادو میترکونه به سبب تیونینگ‌خورِ مِلَسی که داره و خریدارش عششششق میکنه !

        ما ایرانی‌هایِ بدبخت هم با T8 اندرزگو رو زیرو رو میکنیم در آخر هم هر کاری میکنیم که بگیم همه آفرودی‌ها اَخَن ما خوبیم !
        حالا لگن‌سوارا میان زیر کامنتم دوباره تِز میدن !

        موافقم 48
        مخالفم 34
        1. یاسین

          ۴ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (2 ديدگاه)

          دقیقا😂ما شبا خواب تویوتای ۲۰۰۰ می بینیم که پولمون نمی رسه نم بگیریم بعد می یاییم برا این نظر می ریم

          موافقم 20
          مخالفم 3
      3. حامد

        ۴ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تمام کسایی هم که سفارش دادن مهاجرهایی هستن که از خاورمیانه رفتن اونجا

        موافقم 8
        مخالفم 54
        1. فریبرز

          ۴ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          مهم فروشه
          فقط بردیم ایراد بگیریم

          موافقم 15
          مخالفم 2
    2. عجب

      ۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (105 ديدگاه)

      با این وضعیت حاکم بر بازار خودروی جهانسومی و با این قیمتهای مسخره طبیعتاً هرگز هیچ دردی از مردم دوا نخواهد شد مگر اینکه مردم به خودشان بیایند و یک بار برای همیشه دور خودروهای جهانسومی خط قرمز بکشند و در عوض بجای خریدن این عتیقه های جهانسومی و بر سر لج مسئولین و لگن سازان جهانسومی و مافیا و دلالان بروند و بازار خرید و فروش الاغ تشکیل بدن و همچنین بروند تحقیق کنند و یاد بگیرند که تویوتا چیست و سعی کنند به یک وحدت رویه‌ برسند تا همه اضلاع به نقطه مشترکی برسند و یک بار برای همیشه این مشکلات حل شود

      موافقم 55
      مخالفم 14
      1. مجتبی .

        ۳ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1231 ديدگاه)

        دوست خوب اول باید تفکر جهان سومی رواز خودمون دور کنیم وبعد دور مدیران جهان سومی روخط حذف بکشیم. ماشینای جهان سومی خودش حذف میشه.

        موافقم 50
        مخالفم 3
      2. فندق

        ۳ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (722 ديدگاه)

        خیلی جهان سومی دوست داری؟
        میشه بگی تعریفات از جهان سومی چیه؟
        اگه ایرانه که اوکی
        منتهی اگه منظورت آسیاست
        بگم کشور های تو آسیا داریم که کل اروپا و آمریکا ارزوشون هست توشون زندگی کنن
        از جمله همین امارات یا قطر یا سنگاپور
        قبلاً هم اشاره کردم ، جهان سوم قبلا جغرافیایی بود ، الان دیگه نیست
        تو هر قاره ای یه سری کشور ها جهان اولین یه سری ها هم جهان دوم و سوم
        مثلا تو اروپا اسپانیا به هیچ عنوان جهان اول حساب نمیشه
        از طرفی سنگاپور خودش جهان اول پلاسه!

        موافقم 34
        مخالفم 14
      3. Peyman

        ۴ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (34 ديدگاه)

        این جا ایرانه مردم زندگی اجتماعی بلد نیستن ولی تا دلت بخواد زیرآب همدیگه رو هم میزنن و میگن دیگی که برا من نجوشه سر سگ توش بجوشه
        خلاصه ایران هیچ وقت آباد نمیشه اونم بخاطر خود مردم که متوسط سطح شعور اجتماعی فرهنگی وسیاسی شون خیلی پایینتر از حتی جهان سومی هاست

        موافقم 18
        مخالفم 4
    3. فندق

      ۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (722 ديدگاه)

      خیلی خوشگله که
      من خودم ماشین جعبه ای زیاد دوست دارم
      و خطوط منحنی بنظرم خلاقانه تر هستن
      ولی بعضیا مثل g wagon و دیفندر و این پرادو واقعا محشرن
      به طوری که نمیتونم تصور کنم بدون طراحی جعبه ای چه شکلی میشن!

      موافقم 14
      مخالفم 3
    4. NAVID@@98

      ۴ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (57 ديدگاه)

      چون طراحیش مثل جی کلاس جعبه ای طراحی شده
      بدشون نمیاد ازش البته بیشتر مهاجران و عرب های اونجا میخرن
      و همچنان تاج پادشاهی همیشه بر سر سلطان جی کلاس مرسدس بنز آلمان و رقبای آمریکایی مثل کادیلاک و فورد هست و این سلاطین همیشه پادشاه آفرودر ها و شاسی بلند ها هستن

      موافقم 8
      مخالفم 11
      1. phonix

        ۴ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        کادیلاک افرودی خوب به خدا کادیلاک با اسکلید پادشاه شاسی بلنداس ؟ خارج از امریکا فروشش چندتاس ؟
        جی کلاس چی ؟
        شولت رو خوردی ؟
        تویوتا هم اصلا فروش نداره باش همین که تو میگی
        ضمنا علت فروش تویوتا تو کره چیه ؟ عرب زیاد دارن با تفکر شما اره

        موافقم 7
        مخالفم 6
        1. NAVID@@98

          ۵ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          شورلت رو خوردم پس ندادم 😂💁
          خداییش کادیلاک همیشه💯 🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪 پادشاه شاسی بلند های لوکسه
          ولی برای آفرود گزینه های دیگه در آمریکایی ها هست تو آلمانی ها هم جی کلاس مرسدس بنز هم که خداست همیشه💯🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪
          سلطانن همشون همیشه ♥️

          موافقم 9
          مخالفم 3
        2. ایمان فرقانی

          ۵ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3 ديدگاه)

          بیین کادیلاک اسکلید یه ماشین مافیایی و خیلی با کلاس هست و این ماشین تو افرود اصلا خوب نیست و در واقع اصلا متشین افرود نیست کادیلاک کلن تو حتی خود امریکا فروش کمی داره چون خیلی پحدود ازش تولید میشه و تقریبا اصلا صادرات نداره بعدشم تو اگر یکم از مغزت استفاده کنی میفهمی مهمترین چیز تو ماشین دوام فنی که خداروشکر هیچکدوم به جز تویوتا نداره در ضمن تویوتا بیشترین فروش ماشین رو تو دنیا داره لطفا راجب چیزی که کلن یه بار اسمشو شنیدی نظر نده و ساکت باش

          موافقم 1
          مخالفم 8
        3. NAVID@@98

          ۵ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          تو آفرود هم آمریکایی های دیگه پادشاه هستن سلطان 😎💪🤙در کنار مرسدس آلمان از میون اروپایی ها که پادشاه و شماره ۱ و اول هستن تو هر چیزی کلا درود خداوند بر اینان 💯😍😘
          درمورد فروش هم حتی پرفروش ترین بودن با ان مدل خودروی عمومی اقتصادی که مناسب اقشار کارگر جامعه هستن پرفروش ترین بخوره تو سرشون 🤧😂

          مهم اینه که تو بهترین کلاس های برتر تخصصی پرفروش ترین باشن 👌
          که خدارو شکر در بهترین سگمنت و کلاس ها که ملاک تعیین کننده برتری هستن آمریکا و اروپا حرف اول رو میزنن و پادشاه و شماره ۱ هستن
          در پیکاپ تراک ها و آفرودر ها
          در خودرو های لوکس
          در خودرو های اسپرت
          در سوپرکار ها
          و… همشون یا اروپا و یا آمریکا بهترین هستن . حرف اول رو میزنن و شماره ۱ هستن 👑
          پس فروش داریم تا فروش
          جایی که ملاک برتری تعیین کنندس
          در هر چیزی و هر جایی اروپا و آمریکا حرف اول رو زدن و میرنند و خواهند زد💯😎 اینه که مهمه
          حتی تو دوام فنی هم اتفاقا خدا رو شکر رکورد دار بالاترین دوام و کارکرد و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد فقط از اروپا آمریکا هستند مثل مرسدس بنز و ولوو فورد آمارش هست که خدارو شکر رکورد دار و شماره ۱ و اول و بهترین فقط اروپایی ها و آمریکایی هایی مثل مرسدس بنز و فورد و … هستن👑💯
          مهم اینه که تو اینم برتر و بهترین و شماره ۱ و اول هستن😎

          پس تو اگر یکم از مغزت استفاده کنی میفهمی مهمترین چیز تو ماشین دوام فنی که به خواست خدا در هر صورت
          هیچ تویوتا یی هیچ ژاپن یی هیچ نیست در برابرشان
          در ضمن مرسدس بنز و فورد در بهترین و مهمترین و بعبارتی تخصصی ترین سگمنت ها که تخصصی هم هستن و ملاک برتری هستن یعنی پیکاپ تراک ها و افرودر ها اس یو وی ها و خودروهای اسپرت بیشترین فروش رو تو دنیا دارن اینه که مهمه در جایی که تخصصییه نه جایی که مورد مصرف کارگران و کارمندانه پس لطفا راجب چیزی که کلن یه بار اسمشو شنیدی نظر نده و ساکت باش

          الحق که اروپا و آمریکا به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همینه که در هر چیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن و هرچی میبینید متعلق به خودشونه و البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          پس بنا براین
          خداییش کادیلاک همیشه💯 🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪 پادشاه شاسی بلند های لوکسه
          و برای آفرود هم گزینه های دیگه در آمریکایی ها هست تو آلمانی ها هم جی کلاس مرسدس بنز اروپایی هم خداست همیشه💯🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪
          الحق که به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همین در هرچیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن هرچی هم میبینید متعلق به خودشونه البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          سلطانن همشون همیشه ♥️

          موافقم 9
          مخالفم 4
      2. JaMsHiD

        ۱۰ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        قبل از جی کلاس لندکروزر طراحی جعبه ای نداشته ها ! بقیه آفرودر ها طراحی جعبه ای نداشتنا !
        به قول یه دوستی طراحی سیب زمینی داشتن

        موافقم 1
        مخالفم 4
      3. JaMsHiD

        ۱۰ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        میشه بدونم ماشین خودت کادیلاک اسکلید بوده یا جی واگن یا یکی از محصولات بروز فورد و شوی … که اینجوری تعصب میکشی؟
        دیدی کیفیتشون؟
        دیدی فراخوان های فورد رو؟

        تا حالا یه کادیلاک اسکلید ۲۰۲۳ رو سوار نشدیم یا یه جی واگن ۲۰۲۳ بعدا میایم یه نظری رو میدیم که متخصصان خارجی هم گردن نمیگیرن !

        موافقم 1
        مخالفم 3
        1. NAVID@@98

          ۱۰ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          بله بله بله قطعاً کاملا کیفیت بالای کادیلاک و مرسدس بنز جی کلاس و فورد رو دیدم
          بهترین کیفیت و بالاترین کارایی و قابلیت اطمینان و قابلیت اعتماد رو داشتند و دارند و خواهند داشت
          این اثبات شده هست که منم اینجا گفتم
          خود فورد در آمار بالاترین درصد رسیدن به کیلومتر بالای ۴۰۳ هزار کیلومتر که معتبر ترین آمار در زمینه قابلیت اطمینان و قابلیت اعتماد و کارکرد بالا و کیفیت و دوام بالا هست اول و شماره ۱ شده
          دیگه آمار معتبر تر و قابل استناد تر از این نداریم
          درضمن در آمار های دیگه هم رکورد ها باز هم در هر چیزی دست خودشون هست من جمله این مورد کلا دست اروپا و آمریکا هست سلاطینی چون مثل مرسدس بنز و فورد و جنرال موتورز
          بقیه آمار ها رو نگاه نکنید چون چیز قابل استنادی درشون پیدا نمیکنید

          پس وقتی میگم یک چیزی میدونم که میگم بگید چشم شما هم هروقت سوار شدی و اطلاعاتت را بالا بردی به همین مواردی که گفتم خواهی رسید.

          پس بنا بر این تو آفرود هم آمریکایی های دیگه پادشاه هستن و بهترین هستن سلطان 😎💪🤙در کنار مرسدس آلمان از میون اروپایی ها که پادشاه و بهترین شماره ۱ و اول هستن تو هر چیزی کلا درود خداوند بر اینان 💯😍😘
          درمورد فروش هم حتی پرفروش ترین بودن با ان مدل خودروی عمومی اقتصادی که مناسب اقشار کارگر جامعه هستن پرفروش ترین بخوره تو سرشون 🤧😂

          مهم اینه که تو بهترین کلاس های برتر تخصصی پرفروش ترین و بهترین باشن 👌
          که خدارو شکر در بهترین سگمنت و کلاس ها که ملاک تعیین کننده برتری هستن آمریکا و اروپا حرف اول رو میزنن و پادشاه و بهترین و شماره ۱ هستن
          در پیکاپ تراک ها و آفرودر ها
          در خودرو های لوکس
          در خودرو های اسپرت
          در سوپرکار ها
          و… همشون یا اروپا و یا آمریکا بهترین اول هستن و حرف اول رو میزنن و شماره ۱ هستن 👑
          پس فروش داریم تا فروش
          جایی که ملاک برتری تعیین کنندس
          در هر چیزی و هر جایی اروپا و آمریکا حرف اول رو زدن و میرنند و خواهند زد💯😎 و برتری متعلق به خودشونه بهترین متعلق اینهاست اینه که مهمه

          حتی تو دوام فنی هم اتفاقا خدا رو شکر رکورد دار بالاترین دوام و کارکرد و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد فقط از اروپا آمریکا هستند مثل مرسدس بنز و ولوو فورد آمارش هست که خدارو شکر رکورد دار و شماره ۱ و اول و بهترین در دوام و کارکرد و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان فقط اروپایی ها و آمریکایی هایی مثل مرسدس بنز و فورد و … هستن👑💯
          مهم اینه که تو اینم برتر و بهترین و شماره ۱ و اول هستن😎

          پس تو اگر یکم از مغزت استفاده کنی میفهمی مهمترین چیز تو ماشین دوام فنی که به خواست خدا در هر صورت
          هیچ تویوتا یی هیچ ژاپن یی هیچ نیست در برابرشان
          در ضمن مرسدس بنز و فورد در بهترین و مهمترین و بعبارتی تخصصی ترین سگمنت ها که تخصصی هم هستن و ملاک برتری هستن یعنی پیکاپ تراک ها و افرودر ها اس یو وی ها و خودروهای اسپرت بیشترین فروش رو تو دنیا دارن اینه که مهمه در جایی که تخصصییه نه جایی که مورد مصرف کارگران و کارمندانه پس لطفا راجب چیزی که کلن یه بار اسمشو شنیدی نظر نده و ساکت باش

          الحق که اروپا و آمریکا به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همینه که در هر چیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن و هرچی میبینید متعلق به خودشونه و البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          پس بنا براین
          خداییش کادیلاک همیشه💯 🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪 پادشاه شاسی بلند های لوکسه
          و برای آفرود هم گزینه های دیگه در آمریکایی ها هست تو آلمانی ها هم جی کلاس مرسدس بنز اروپایی هم خداست همیشه💯🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪
          الحق که به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همین در هرچیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن هرچی هم میبینید متعلق به خودشونه البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          سلطانن همشون همیشه ♥️
          عزیزان همیشه پیروز که میگن همینهان خدایی هستن ماشاء اللّه به همشون 🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸اروپا و آمریکا🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸 این عزیزان همیشه پیروز ماشاء اللّه به همشون خدایی هستن😎♥️❤️🧠👻🥇👑💪🦾👽🔥
          خدا حافظشونِ🤝
          مثلا اختراع اینترنت در ارتش امریکا انجام شده که وقتی که منسوخ شد تازه دادن به بقیه
          کلا همیشه ارتش و هوافضا سالها جلوتر از زمان خودشونه همیشه همینطوره✍️

          موافقم 3
          مخالفم 1
      4. JaMsHiD

        ۱۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        میانگین کیلومتر لندکروزرا بالای پونصد هزار تاست😂کجای کاری

        1. NAVID@@98

          ۱۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          رکورد دار میانگزن کارکرد های بالا دست فورد سوپر دیوتی هست که بالای ۵۰۰ هزار تاست

          نظر شما مهم نیست

          آمار اثبات شده مهم هست که گفتم

          موافقم 3
          مخالفم 1
  2. ممد ژانگولر

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4135 ديدگاه)

    هر چی با قبلی حال نمیکردم ولی با خیلی حال میکنم .عالی شده .

    موافقم 45
    مخالفم 7
  3. 𝐀𝐥𝐢

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1524 ديدگاه)

    خوراک افرود

    موافقم 32
    مخالفم 5
  4. ehsan

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    خدایا برسون یه رنگ مشکیشو.دیگه چیزی نمیخوام🙄

    موافقم 48
    مخالفم 7
    1. Safa

      ۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (83 ديدگاه)

      ایشالا بهش برسی 🙏🙏

      موافقم 21
      مخالفم 4
      1. ehsan

        ۴ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (22 ديدگاه)

        🧡🧡

        موافقم 3
        مخالفم 1
  5. Rerace777

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    واقعاً ماشین زیبا و خوبی از اب در اومده
    ارزش داره خریدنش

    موافقم 35
    مخالفم 1
  6. سالار فصل

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (374 ديدگاه)

    بازار 2024 رو تویوتا قبضه خواهد کرد

    موافقم 36
    مخالفم 9
  7. فرشاد

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    هروی خوبه رو المانیا میخرن
    سرویس

    موافقم 2
    مخالفم 1
  8. حسن

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2066 ديدگاه)

    اروپا و المان اگه مثل امریکا بازی کنن و درهای اروپا را روی برندهای معتبر جهانی باز کنند قطعا امار و رکوردهای دیدنی تری از فروش خارجیها در اروپا و المان شاهد خواهیم بود
    الان قوانین خیلی سختگیرانه است قدرت اکثر خودروها تو اروپا کم میشه سرعت محدود میشه گمرکی بالاست و قوانین تقریبا مثه ایرانه

    موافقم 19
    مخالفم 25
  9. حسن

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2066 ديدگاه)

    یکی از اسطوره های افرود جهانه فرقی نداره کجا عرضه بشه هر کجا بود همین داستان تکرار میشد
    هر چند المانیها غیر جی کلاس که خشک و گرونه و رانندگی مزخرفی داره هیچ خودروی افرود بدرد بخوری ندارن واقعا جای خالی افرودرهای بنام جهان تو اروپا خالیه انگلیسم از اروپا رفت همون لندرور و دیفندر هم نمیتونن راحت وارد اتحادیه اروپا بشن

    موافقم 23
    مخالفم 34
    1. amir

      ۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      توجه کنید ایشون ضمن ادعای داشتن مدرک تحلیل گری داره جی کلاسی که از پله و شیب زیاد میره بالا رو هیت میده

      موافقم 21
      مخالفم 10
      1. حسن

        ۳ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2066 ديدگاه)

        بزرگوار باید به شما توجه کنن که فرق سواری خشک و انتقال دادن برامدگی یا چاله ی اسفالت به فرمان و سرنشین و کوبش کابین را با توانایی افرود نمیدونی

        موافقم 7
        مخالفم 18
        1. NAVID@@98

          ۳ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          اتفاقا جی کلاس در سواری نرم و انتقال ندادن برامدگی یا چاله ی اسفالت به فرمان و سرنشین و عدم کوبش کابین هم از بهترین هاست بخصوص در نسخه مخصوص این کار یعنی نسخه squared با اکسل های پرتال در کنار بهترین آفرودر های جهان مثل آفرودر های آمریکایی این آفرودر آلمانی هم بهترین توانایی آفرود را داره
          و آقای کیفیت در صنعت خودروست
          حتی در ویدیویی دیدم این آفرودر آلمانی از جاهایی میره که بقیه نمیتونن برن و در سواری نرم و انتقال ندادن برآمدگی یا چاله ی اسفالت به فرمان و سرنشین و عدم کوبش کابین فقط آفرودر های آمریکایی میتونستن پا به پاش بیان

          موافقم 16
          مخالفم 3
        2. حسین

          ۴ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (1157 ديدگاه)

          کاربر NAVID@@98

          اصلا تابلو نیست همون کاربر طومار نویس ایمان هستی.

    2. keyvan

      ۴ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      انگلیس از اروپا رفت؟
      به کجا، آسیا یا آفریقا؟

      موافقم 1
      مخالفم 6
  10. ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4853 ديدگاه)

    اینو باید بیارن ایران من میخرم
    اگه قیمتش ۲۰ ملیون باشه

    موافقم 8
    مخالفم 2
  11. Hamid

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    سلام. تویوتاست دیگه. جای تعجب نداره. آلمان و غیر آلمان نمی شناسه. آقای کیفیت در صنعت خودروست. مردم در تمام دنیا امکان خرید این خودرو را دارند، جز ایران اسلامی که هر چقدر هم که پول داشته باشی، در نهایت باید بری در صف تارا و به قول مدیران ایران خودرو، پژو پارس تشریفاتی و در نهایت چند تا چینی بی نام و نشان، تازه اگر قرعه به نام تو افتد یا اینترنتت درست کار کند.

    موافقم 28
    مخالفم 4
  12. علی

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    المانی ها بسیار حساب گر هستند که ما تو فرهنگمون میگیم اقتصادی و بزرگترها میگفتند خسیس. قیمت ارزون امکانات مناسب واستهلاک کم باعث خریدنش میشه ونه چیز دیگه.اقواممون توی المان زندگی میکنه .یا پژو سوار میشه گاهی سیتروئن یک زمانی هم اپل داشت من سر به سرش میزاشتم بهش میگفتم جاگوار بگیر .میگفت تو شهر ما که شهر کوچکی نزدیک فرانکفورت است کلا دو تا جاگوار هست یکی مال یک رییس بانکه که جلوی بانک خود نمایی میکنه دومی هم مال صاحب یک کازینو.

    موافقم 12
    مخالفم 1
  13. هدف جهانی

    ۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    زیباست در اصل این رقیب اصلی دفندر هست تا نمونه بزرگ ۳۰۰ چون بیشتر شبیه هست اما با وجود اینکه عاشق این مدل هستم اما بازهم برادر بزرگ ۳۰۰ را انتخاب می کنم

    موافقم 6
    مخالفم 1
  14. جلیا

    ۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داخل ایران نمیاد باید حسرت خورد

  15. ابراهیم سیفی

    ۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اصلا باریراایرانخودروقابل مقایسه نیست امکانات زمین تا آسمان هستش.آلمانیا اشتباه میکنن .این نظر میرسلیم هستش

  16. مدقلی

    ۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دلم لندکروز پرادو 2024 میخواد

    موافقم 2
    مخالفم 1
  17. BMW

    ۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1490 ديدگاه)

    اکه ما هم میتونستیم میخردیم👍😅

    موافقم 4
    مخالفم 2
  18. محمد

    ۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    لطفا این مدل اخبار را برا ما ایرانیا نزارین اولا بد اموزی داره دوما ماها از قبل برامون مشخص کردن تا ابد چی بپوشیم چی بخوریم چی سوار شیم براچی بخندیم و برا چی گریه کنیم کی و چندتا بچه به دنیا بیاریم و…‌کلاانحصاری هستیم

    موافقم 14
    مخالفم 0
  19. سورنا

    ۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ۵۰درصد محکمتر از قبل!!!و ما اندرخم پراید و ۲۰۶ و سمند و دختر ملی پوش فوتبال ما با تیبا تصادف کنه و فوت شه😔

  20. ایمان فرقانی

    ۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خیلی ها فکر میکنن بنز بی ام وه از تویوتا بهتره ولی مهمترین چیز تو ماشین دوام فنی هست انقدر به قیافه و اپشن نگاه نکنید بعد از ۱ سال اینا براتون عادی میشه ولی دوام یه چیزی هست که تا اخرین ثانیه ای که ماشین رو دارید مهمه ولی متاسفانه مردم فقط دنبال قیافه و اپشن هستن

    موافقم 5
    مخالفم 5
    1. رضا

      ۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      🌹گفتی

    2. NAVID@@98

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (57 ديدگاه)

      خیلیا فکر میکنن بنز و بی ام و از تویوتا . بهتره

      بله دقیقا هم درست فکر کردن 🌹💯👌

      ولی به جای بنز و بی ام و و کادیلاک و کلا اروپایی ها و آلمانی ها و آمریکایی ها
      رفتن دنبال قیافه و آپشن و یا ماشینای کسالت آور آسیایی تویوتا اقتصادی و…🤧😂
      البته خیلی ها هم نمی‌خواهند ولی همینم همینطوری چشه مگه😘

      الحق و انصاف خداییش کلا بنز و بی ام و و کادیلاک و کلا اروپایی و ها ‌ آمریکایی ها در دوام فنی هم شماره ۱ و بهترین و اول هستن و حتی رکورد دار دوام فنی و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد بالا و کیفیت هستن و کلا در هرچیز 👑🥇 🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸 یعنی در دوام فنی هم آلمانی ها و کلا خود اروپا اثبات کرده که مثل آمریکایی ها هم مرسدس بنز آلمان بعنوان یک اروپایی اثبات کرده که در کنار آمریکایی ها بالاترین دوام فنی و عملکردی رو دارن خداییش و بهترین و شماره ۱ و اول هستن و حتی رکورد دار دوام و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد بالا هستن مثل هرچیزی دیگه
      کلا برتری و اول و شماره ۱ بودن رو در هرچیز رو از جمله دوام فنی رو فقط اروپا و آمریکا دارن به بهترین شکل و رکورد دار دوام فنی و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کیفیت و کارکرد بالا هستن و کلا بهترین و برتری و اول و شماره ۱ بودن رو در هرچیز خداییش فقط اروپا و آمریکا دارن 🥇👑 🇪🇺🇷🇺🇩🇪🇺🇸

      البته بی ام و سَبْکِ خاص خودش رو داره و تو اون زمینه هایی که خواسته و کارکرده بهترین هست اول و شماره ۱ هست

      پس بنابراین بد هیچ تویوتا ژاپن یی بد هیچ به گرد پاشونم نمیرسن

      البته این چشم بادومیا یعنی افغانستان و کره و ژاپن و چین و مغولستان و .. هیچ چیزیم از خودشون ندارن بد چون

      همینی هم که ازشون دیدید به لطف اروپا و آمریکا بوده که کلا طراحی و مهندسی و تکنولوژی بهشون دادن که البته بازم به هر حال در هر صورت به گرد پای خود اروپا و امریکا کلا نمیرسند این یک واقعیتیه که دیگه این خود عین حقیقته

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. JaMsHiD

        ۱۰ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        آره طراحی ب ام و مخصوصا سری هفت و پنج جدید خیلی عالیه . بنز هم که سلطان مشکلات برقی تازه اونم با s کلاس و ب ام و با سری هفت و پنج که مقاله اش هم هست تو همین پدال !
        کسالت آور ماشین های دف جلوی مسخره صد اسبی فولکسه !
        بی کیفیت موتور هشت سیلندر بنزه که کیفیت رینگ پیستوناش از EF7 کمتره !
        تخریب گری رو همه بلدن .
        خدای رالی میتسوبیشی خدای طراحی لکسوس اینا کسالت آور هستن؟
        آها فهمیدم یه فرد با افکار صد سال پیش و زمانی که بنز اولین بود برترین تصمیم رو میگیره نه یک مصرف کننده تو خود کشور سازنده بنز و ب ام و یعنی جایی که راحت ترین دسترسی رو به اونا داره !
        کامنت هیت دادن و اینکه جمله های طرفداری از ژاپن رو کپی کنی و اسم آمریکا و آلمان بزاری جلوش خیلی راحت تره تا اینکه بیای به تمام جوانب یک خودرو نگاه کنی !

        موافقم 1
        مخالفم 2
        1. NAVID@@98

          ۱۰ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          آره دیگه طراحی ب ام و مخصوصا سری هفت و پنج جدید خیلی عالیه، در مقایسه با BZ4x و یه سری گاری ها متحرک قطعا همینطوره قطعا همینطوره

          همین بنز هم که سلطان برقیه همین چیزایی که می‌سازه رو بدی به لکسوس یا تویوتا کلا نمیتونه بسازه که خروجی کارشو ببینینی که تازه ببینی که چی شده !
          چون چیزی که مرسدس بنز و فورد میسازه در توانشون نیست

          پس بنابراین دیگه کار به اونجا نمیکشه حاجی خودتو اذیت نکن

          تازه اونم با افتضاحاتی مثل تویوتا bz4x و دست به دامن شدنشون به چینیا ( به اذعان خود مدیر عامل تویوتا ) و کره ایا برای برای باتری و اظهار ناتوانی و ضعف تویوتا به زبان خود مدیر عاملش نه کاسه های داغ تر از آشش ! که مقاله اش هم هست تو همین پدال !

          کسالت آور هم که قطعا همون ماشین های دف جلوی مسخره صد اسبی تویوتا عه ولاغیر !

          این رو همه روش توافق دارن هرچی غیر اینم نظر شخصی بیش نیست.

          بی کیفیت موتور تویوتا gt86 عه که کیفیت رینگ پیستوناش از EF7 کمتره ! ( البته تو امارات هم شاتون زدن و یاتاقان زدن موتور لندکروز روز هم دیدم و طرف عرب بود مسخره میکرد تویوتا رو می‌گفت چرا این چی بود دادن به ما موتورش توربو کردن وا رفته یاتاقان زده !
          تخریب گری رو همه بلدن . البته هرچند که واقعیت رو هم گفتم

          خدای رالی فورد و و سیتروئن و فولکس واگن ( بیشترین قهرمانی دست همینهاست فقط یکی از استناد هاش همین استناد) خدای طراحی لامبورگینی و مرسدس بنز و فورد و فراری و اینا کسالت آور هستن؟ اینها خدایان روی زمین هستن

          آها فهمیدم یه فرد با افکار صد سال پیش و زمانی که می‌بینه تیوتا پرفروش ترین بود
          فکر میکنه خبریه
          ولی نمیدونه که کارگر روستاها و مناطق محروم تصمیم رو میگیره که مشتریانشن نه یک مصرف کننده تو ایران که هیچی نمیدونه و هیچی ندیده !

          از اون طرفم سطح بالا ها هم همون اروپایی ها و آمریکایی هایی مثل مرسدس بنز و فورد و … هستن که پادشاهان هرچیزی هستن

          جمله های طرفداری از بد هیچ ژاپن بد هیچ رو هم که کلا جمله طرفداری نیستن فقط .. شعر بودن برای همین تازمانی دیده بشن جوابشون همینه

          منم درستشون رو میگم و به تمام جوانب یک خودرو و هرچیزی نگاه کردم که گفتم

          خیلیا فکر میکنن بنز و بی ام و از تویوتا . بهتره

          بله دقیقا هم درست فکر کردن🌹💯👌

          ولی به جای بنز و بی ام و و کادیلاک و کلا اروپایی ها و آلمانی ها و آمریکایی ها
          رفتن دنبال قیافه و آپشن و یا ماشینای کسالت آور آسیایی تویوتا اقتصادی و…🤧😂
          البته خیلی ها هم نمی‌خواهند ولی همینم همینطوری چشه مگه😘

          الحق و انصاف خداییش کلا بنز و بی ام و و کادیلاک و کلا اروپایی و ها ‌ آمریکایی ها در دوام فنی هم شماره ۱ و بهترین و اول هستن و حتی رکورد دار دوام فنی و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد بالا و کیفیت هستن و کلا در هرچیز 👑🥇 🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸 یعنی در دوام فنی هم آلمانی ها و کلا خود اروپا اثبات کرده که مثل آمریکایی ها هم مرسدس بنز آلمان بعنوان یک اروپایی اثبات کرده که در کنار آمریکایی ها بالاترین دوام فنی و عملکردی رو دارن خداییش و بهترین و شماره ۱ و اول هستن و حتی رکورد دار دوام و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد بالا هستن مثل هرچیزی دیگه
          کلا برتری و اول و شماره ۱ بودن رو در هرچیز رو از جمله دوام فنی رو فقط اروپا و آمریکا دارن به بهترین شکل و رکورد دار دوام فنی و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کیفیت و کارکرد بالا هستن و کلا بهترین و برتری و اول و شماره ۱ بودن رو در هرچیز خداییش فقط اروپا و آمریکا دارن 🥇👑 🇪🇺🇷🇺🇩🇪🇺🇸

          البته بی ام و سَبْکِ خاص خودش رو داره و تو اون زمینه هایی که خواسته و کارکرده بهترین هست اول و شماره ۱ هست😘

          پس بنابراین بد هیچ تویوتا ژاپن یی بد هیچ به گرد پاشونم نمیرسن

          البته این چشم بادومیا یعنی افغانستان و کره و ژاپن و چین و مغولستان و .. هیچ چیزیم از خودشون ندارن بد چون

          همینی هم که ازشون دیدید به لطف اروپا و آمریکا بوده که کلا طراحی و مهندسی و تکنولوژی بهشون دادن که البته بازم به هر حال در هر صورت به گرد پای خود اروپا و امریکا کلا نمیرسند این یک واقعیتیه که دیگه این خود عین حقیقته🌹

      2. JaMsHiD

        ۱۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        اروپایی ها از بس فشار لکسوس LX روشون بوده اومدن با بیل آپشن بی کیفیت ریختن تو ماشیناش همش شده مشکل برقی و موتوری !
        ب ام و از بس فشاری شده رفته از لکسوس شکایت کرده چرا ماشیناشو ارزون میفروشه !
        ارزش برا خودت قائل می‌شدی به خودت زحمت میدادی یه کامنت از خودت بنویسی نه اینکه کامنت یکیو برداری و یه کلمشو عوض کنی !
        بعدش این لکسوس یه روز شده بود بلای جون آلمانی ها هنوزم هست ! تو لیست کیفیت صدر نشین بوده از تویوتا هم کیفیت بهتری ارائه می‌کنه! ولی وای بر بنز که ته نشین جدول بوده ! اتفاقا اون مقاله تو پدال هم هست
        ته زور فورد تولید یه موتور هشت سیلندر هفت لیتریه که بتونه تو صد کیلومتر بیست و دو لیتر بنزین بسوزونه که کار خیلی راحتی هست
        فورد یه افتخار خوب نصیبش شده باشه بردن لمانز بوده که بازم به گرد پای تویوتا نمی‌رسه !
        فاجعه bz4x از مشکلات فراوان برقی و خرابی های فراوان سری پنج و مخصوصا هفت و اس کلاس بدتر نیست بهترم نیست !
        بعدش آئودی رو ندیدی فولکس هم نتونست براش کاری کنه رفت دشت به دامن چینیا شد برا پلتفرم برقی !
        فکرشو بکن😂💔
        آئودی کواترو s1 با پلتفرم برقی🤣
        میخوای آلمانو بکشی بالا چرا دست به دامن فرانسه میشی🤣سلطان رالی سوبارو و میتسوبیشی هست که سوبارو چهل و شیش تا برد رالی و میتسوبیشی سی و دوتا برد تو رالی جهانی و دوازده برد در رالی داکار داشته ! سلطان رالی هم فعلا تویوتا و هیوندا هست !
        کجای کاری😂
        لندکروزر هم به همه ثابت شدس تو تمام جنگ های جهان وجود داشته در کنار لندروور !
        هیچ ثبات و مدرکی از اینکه لندکروزر کیفیت نداره نداری !
        وگرنه منم بلدم شکر بریزم تو باک ماشین بعد ده دقیقه کاتاف بزنم آخرش موتور یاتاقان زد بگم وای لندکروزر کیفیت نداره !
        اوضاع بنز با هشت سیلندر توئین توربو با کد M278 که از همهههه بدتره !
        چرا میخوای بنزو بکشی بالا از لامبو و فراری اعظم بالا میری؟ از خود بنز مایع بزار که با کیفیت و طراحی b کلاس گل کاشته !
        آره همه شرکت ها یه گند کاری کردن که هیچکس نمیتونه جمعش کنه ! ولی آدم عقلش کار کنه و ماشین های دیگه شرکتو ببینه خیلی بهتره تا همش یه چیز دست بگیره بکنه تو چشم ملت !

        1. NAVID@@98

          ۱۱ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          پس قطعاً کاملا کیفیت بالای کادیلاک و مرسدس بنز جی کلاس و فورد رو دیدم
          بهترین کیفیت و بالاترین کارایی و قابلیت اطمینان و قابلیت اعتماد رو داشتند و دارند و خواهند داشت
          این اثبات شده هست که منم اینجا گفتم
          خود فورد در آمار بالاترین درصد رسیدن به کیلومتر بالای ۴۰۳ هزار کیلومتر که معتبر ترین آمار در زمینه قابلیت اطمینان و قابلیت اعتماد و کارکرد بالا و کیفیت و دوام بالا هست اول و شماره ۱ شده
          دیگه آمار معتبر تر و قابل استناد تر از این نداریم
          درضمن در آمار های دیگه هم رکورد ها باز هم در هر چیزی دست خودشون هست من جمله این مورد کلا دست اروپا و آمریکا هست سلاطینی چون مثل مرسدس بنز و فورد و جنرال موتورز
          بقیه آمار ها رو نگاه نکنید چون چیز قابل استنادی درشون پیدا نمیکنید

          پس وقتی میگم یک چیزی میدونم که میگم بگید چشم شما هم هروقت سوار شدی و اطلاعاتت را بالا بردی به همین مواردی که گفتم خواهی رسید.

          پس بنا بر این تو آفرود هم آمریکایی های دیگه پادشاه هستن و بهترین هستن سلطان 😎💪🤙در کنار مرسدس آلمان از میون اروپایی ها که پادشاه و بهترین شماره ۱ و اول هستن تو هر چیزی کلا درود خداوند بر اینان 💯😍😘
          درمورد فروش هم حتی پرفروش ترین بودن با ان مدل خودروی عمومی اقتصادی که مناسب اقشار کارگر جامعه هستن پرفروش ترین بخوره تو سرشون 🤧😂

          مهم اینه که تو بهترین کلاس های برتر تخصصی پرفروش ترین و بهترین باشن 👌
          که خدارو شکر در بهترین سگمنت و کلاس ها که ملاک تعیین کننده برتری هستن آمریکا و اروپا حرف اول رو میزنن و پادشاه و بهترین و شماره ۱ هستن
          در پیکاپ تراک ها و آفرودر ها
          در خودرو های لوکس
          در خودرو های اسپرت
          در سوپرکار ها
          و… همشون یا اروپا و یا آمریکا بهترین اول هستن و حرف اول رو میزنن و شماره ۱ هستن 👑
          پس فروش داریم تا فروش
          جایی که ملاک برتری تعیین کنندس
          در هر چیزی و هر جایی اروپا و آمریکا حرف اول رو زدن و میرنند و خواهند زد💯😎 و برتری متعلق به خودشونه بهترین متعلق اینهاست اینه که مهمه

          حتی تو دوام فنی هم اتفاقا خدا رو شکر رکورد دار بالاترین دوام و کارکرد و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد فقط از اروپا آمریکا هستند مثل مرسدس بنز و ولوو فورد آمارش هست که خدارو شکر رکورد دار و شماره ۱ و اول و بهترین در دوام و کارکرد و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان فقط اروپایی ها و آمریکایی هایی مثل مرسدس بنز و فورد و … هستن👑💯
          مهم اینه که تو اینم برتر و بهترین و شماره ۱ و اول هستن😎

          …مهمترین چیز تو ماشین دوام فنی که به خواست خدا در هر صورت
          هیچ تویوتا یی هیچ ژاپن یی هیچ نیست در برابرشان
          در ضمن مرسدس بنز و فورد در بهترین و مهمترین و بعبارتی تخصصی ترین سگمنت ها که تخصصی هم هستن و ملاک برتری هستن یعنی پیکاپ تراک ها و افرودر ها اس یو وی ها و خودروهای اسپرت بیشترین فروش رو تو دنیا دارن اینه که مهمه در جایی که تخصصییه نه جایی که مورد مصرف کارگران و کارمندانه پس لطفا راجب چیزی که کلن یه بار اسمشو شنیدی نظر نده و ساکت باش

          الحق که اروپا و آمریکا به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همینه که در هر چیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن و هرچی میبینید متعلق به خودشونه و البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          پس بنا براین
          خداییش کادیلاک همیشه💯 🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪 پادشاه شاسی بلند های لوکسه
          و برای آفرود هم گزینه های دیگه در آمریکایی ها هست تو آلمانی ها هم جی کلاس مرسدس بنز اروپایی هم خداست همیشه💯🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪
          الحق که به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همین در هرچیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن هرچی هم میبینید متعلق به خودشونه البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          سلطانن همشون همیشه ♥️
          عزیزان همیشه پیروز که میگن همینهان خدایی هستن ماشاء اللّه به همشون 🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸اروپا و آمریکا🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸 این عزیزان همیشه پیروز ماشاء اللّه به همشون خدایی هستن😎♥️❤️🧠👻🥇👑💪🦾👽🔥
          خدا حافظشونِ🤝
          مثلا اختراع اینترنت در ارتش امریکا انجام شده که وقتی که منسوخ شد تازه دادن به بقیه
          کلا همیشه ارتش و هوافضا سالها جلوتر از زمان خودشونه همیشه همینطوره✍️

        2. NAVID@@98

          ۱۱ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          انفاقا بد هیچ ژاپنی ها بد هیچ از بس فشار مرسدس بنز با شاهکار هایی مثل سوپرسدان Eکلا و فورد با F150 و روشون بوده اومده کلا همه موتوراش رو کرده ۴ سیلندر ۲ لیتری ولی بازم همش شده مشکل برقی و موتوری ! مثل z4x
          اصلا موتورای درونسوشونم درحدشون نمیتونه
          و اتفتقا لکسوس از بس فشاری شده رفته از تسلا شکایت کرده چرا ماشیناشو ارزون میفروشه ! چرا ماشینای برقی ساختن چون با افتضاح bz4x تو برقی ساختنم مونده و سر همین قضیه مدیر عاملش اخراج شد! مطلبش تو پدالم هست

          پس سما اگه ارزش برا خودت قائل می‌شدی به خودت زحمت میدادی واقعیت ها را قبول کنی نه اینکه کامنت متعصبانه و اشتباهه بدی

          بعدش اتفاقا این لکسوس یه روز شده بود موی دماغ آلمانی ها ولی جوری آلمانی ها با شاهکار هایی مثل مرسدس بنز اناق تانک دمشو‌ قیچی کردن و لوله اش کردن و برتریشون رو اثبات کردن که لکسوس کلا از رقابت باهاشون منصرف شد و رفتن دنبال همون اقتصادی های کسالت اور و دوزاری😂
          که همه چیش با تویوتا یکیه کلا تویوتا بزک شدست هرچند تو همینا هم لکسوس از هرجایی زده تا بلکه سفید نمایی کنه فکر کرده خبریه نمیدونه ما همش رو میدونیم دستشون واسمون روشده😂

          تو لیست کیفیت هم که یه لیست کاذب و بدرد نخوره چون یه بار کره ای ها اولن توش یه بار یکی دیگه ولی بازم صدر نشین بودن و اول و شماره ۱ بودن اروپایی ها و آمریکایی هایی مثل پورشه و بیوک و .. بارها اثبات شده اول و شماره ۱ بودن و صدر نشین بودنشان و همیشه هم از صدتا تویوتا و لکسوس هم کیفیت بهتری ارائه می‌کنن!

          ولی اتفاقا وای بر تویوتا و لکسوس که بخوان چیزی مثل مرسدس بنز و فورد بسازن که نمیتونن بسازن
          ولی برفرض محال که اینو در نظر بگیریم نتیجه و خروجی کار هیچِ تویوتا ته جدولم نیست چون کلا هیچه در مقایسه خروجی کار

          چون اتفاقا ته زور تویوتا تولید یه موتور چهار سیلندر دو لیتریه که بتونه تو صد کیلومتر ده و دو دهم لیتر بنزین بسوزونه که کار خیلی راحتیه

          ولی فورد و مرسدس بنز همه چی زدن و هرچی بگی ساختن در هر کلاس و سگمنتی هم برتری و اول و شماره ۱ بودنشان رو اثبات کردن اروپا و آمریکا همیشه شاهکار های قرن هستن بهترین موتور های ۸ سیلندر به بالای جهان و هرچیزی دیگه از آن خودشونه ولاغیر کلا در هرچیزی بهترین و اول و شماره ۱ هستن

          فورد یه افتخار خوب نصیبش شده که با همین یکی به تنهایی کل بد هیچ تویوتا و ژاپن بد هیچ رو لوله کرده اونم اینه که موتور های فرمول ۱ فورد در کنار مرسدس بنز و فراری بیشترین تعداد آمار قهرمانی رو در فرمول ۱ دارن، تو پیکاپ تراک و اس یو وی آفرودر ها هم اول و شماره ۱ هستن چیزی که زاپنی ها تو خوابم نمیتونن ببینن تو لمانز هم وقتی که بود چنان رقابت خوفناکی داشت که از روی رقابت هاش با فراری و … فیلم سینمایی ساختن ولی بدبخت هیچ تویوتا ژاپن بدبخت هیچ تو فورمولا وان که وارد شد با خفت و خاری بدون هیچ مقامی دمشو گذاست رو کولش رو رفت بیرون چون دید نمیتونه با سلاطینی مثل مرسدس بنز و فورد و فراری رقابت کنه اونم با بیشترین بودجه های دوران تو لمانز هم که بازم وقتی وارد شد که بقیه از مسابقات کشیده بودن بیرون عملا چند سال خودش با خودش مسابقه میداد و دلش خودش بود به جام ولی بازم به گرد پای پورشه افسانه ای و فورد و … نمی‌رسه !
          تو اولین سالی هم که یکی از سلاطین اروپایی و آمریکایی بنام به لمانز برگشتن لوله اش کردن فراری تو اولین سال برگشتش به لمانز شکستش داد! و لوله اش کرد!

          فاجعه bz4x هم از مشکلات فراوان برقی و خرابی های فراوان و برد اعلامی اثبات دروغ کمپانی تویوتا و ژاپنِ چیزیه که با هیچی جمع نمیشه کلا لکه ننگه و واقعیت خود کمپانی تویوتا رو که دروغگو عه نشون داد

          بعدشم تویوتا رو ندیدی کره هم هم نتونست براش کاری کنه رفت دست به دامن چینیا شد برا پلتفرم و باتری برقی !
          فکرشو بکنید چقدر😂💔

          تویوتا bz4x با پلتفرم برقی🤣🤧🤦

          میخوای زاپون رو بکشی بالا چرا دست به دامن چین میشی🤣سلطان اتفاقا رالی سیتروئن و فورد و فولکس واگن هست که بیشترین تعداد برد تو دستشون هست بالای ۱۰۰ صد برد تو رالی جهانی هم رکورد دار هستن هروقت حضور جدی دارن نتیجه همینه اروپا و آمریکا 💪👑

          تو رالی داکار هم که از موتور سیکلت بگیر که کی تی ام اروپا یکه تازه تو کامیون ها هم که بازم اروپا یکه تازه و شماره ۱ و اول و رکوورد دارن
          آمریکایی ها هم مسابقات سخت تر خودشون رو دارن و توش شماره ۱ و اول هستن

          تو خودرو ها هم که بیشترین تعداد برد دست اروپایی هاست
          اتفتقا شما کجای کاری😂

          جیپ و مرسدس بنز جی کلاس نظامی و هامر و فورد هم به همه ثابت شدس تو تمام جنگ های جهان در ارتش ها بصورت رسمی وجود داشتن در کنار لندروور !
          بهترین آفرودر های جهان که فقط آفرودر های بزرگتر از خودشون که از ریشه خودشانه بهترشون هستن از اینها به بالا

          راستی لینک موتور یاتاقان زد تویوتا لندکروز رو هم میفرستم تا بگم وای تویوتا لندکروزر کیفیت نداره !

          اوضاع تویوتا با چهار سیلندر 4u-gse که از همهههه بدتره ! تو ایران رفیقای خودم از دستش به آه اومدند از بس خرابی و خرج داره 🤧😱🤦

          چرا میخوای تویوتا بکشی بالا از مرسدس بنز و فورد اعظم بالا میری؟آدم عاقل از این هیتا نمیده چون اشتباهه شما هم نتونستی و نمیتونی از خود تویوتا مایه بزار که با کیفیت پایین و طراحی بد bz4x کلاس .. کاشته !

          پس خداییش کادیلاک همیشه💯 🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪 پادشاه شاسی بلند های لوکسه
          و برای آفرود هم گزینه های دیگه در آمریکایی ها هست تو آلمانی ها هم جی کلاس مرسدس بنز اروپایی هم خداست همیشه💯🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪
          الحق که به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همین در هرچیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن هرچی هم میبینید متعلق به خودشونه البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          سلطانن همشون همیشه ♥️
          عزیزان همیشه پیروز که میگن همینهان خدایی هستن ماشاء اللّه به همشون 🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸اروپا و آمریکا🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸 در هرچیزی بهترین و اول و شماره ۱ هستن هرچیزی هم میبینید از خودشونه البته اصل برتری متعلق به خودشونه الحق که این عزیزان همیشه پیروز ماشاء اللّه به همشون خدایی هستن😎♥️❤️🧠👻🥇👑💪🦾👽🔥
          خدا حافظشونِ🤝

      3. JaMsHiD

        ۱۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        لکسوس LS به کل صنعت اروپا و آمریکا فشار آورد هنوزم که هنوزه فشاری که ب ام و و مرسدس بخاطر این ماشین میخوردن رو یادمه !
        کلی زجه زدن ماشین بسازن آخرش خروار آپشن بی کیفیت با میلیارد ها مشکل برقی تحویل مشتری دادن ! همونجا بود که مرسدس بخاطر فشار عصبی زیاااد همراه با ب ام و رفتن عقب تا یه شرکت تازه وارد پر قدرت بیاد وسط !
        ب ام و که کاری نمی‌تونست بکنه اومد شکایت کرد که چرا اینا ارزون فروشی میکنن با این حجم از کیفیت؟
        ولی خب هنر جپن همینه داشم😎💯🧿👑❤️🔥🌹

        1. NAVID@@98

          ۱۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          اتفاقاً مرسدس اتاق تانک و موتور LS جنرال موتورز به کل صنعت هیچ ژاپن هیچ فشار آورده چون واقعا هم هیچه در برابرشان چون هنوزم که هنوزه بعدش رو یادت نیست که چطور مرسدس، لکسوس رو با ls اش نابود و لوله کرد چیزی ساخت مرسدس با اتاق تانک که هنوز که هنوزه مثلش رو اصلا هیچ لکسوس سی نمیتونه بسازه‌
          لکسوس کلی زجه زد ماشین بسازه آخرش همون تویوتا بزک شده از آب درومد که تو همین بزک کاری هم از هر جایی زده تا بلکه تو آمار ها و لیستای کاذب عقب نمونه چارتا ماشین دوزاری کسالت آور ۲۰۰ اسبی تحویل مشتری دادن !
          که مشتری هاشون همون امثال چینی سواران ( پر فروش مثل چین)
          لکسوس اگه بگی مثل اونا بساز اصلا خروجی کارش هیچهِ لکسوس یا یویوتا هرچجی هیچِ

          چون در زمان ساخت مرسدس اتاق تانک مثل کادیلاک های دهه قبل همونجا بود که مرسدس بخاطر نرمش قهرمانانه همراه با اتاق تانک وارد شد و همه رو پیچ و مهره و قبضه کرد تا بگه کت تن کیه همیشه با این حجم از کیفیت بالا و برتری

          بی ام و هم همیشه فاز خودشو داره ولی تو هر فازی هست بازم اوله و شماره ۱
          ولی خب شماره ۱ و اول در هرچیزی هنر و مهندسی اروپا و آمریکا همینه داشم😎💯🧿👑❤️🔥🌹
          هنر و مهندسی اروپا و آمریکا شماره ۱ و اول در هرچیزی اینه

  21. رضا

    ۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    این عالیه،منننننم میخواااااااااااااام،،😍😍

    موافقم 1
    مخالفم 1
  22. JaMsHiD

    ۱۰ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    زیباست
    فاز اون کسایی که میگن کپی از دیفندر و جی کلاس هست رو درک نمیکنم !
    این ماشین اصالتش بر میگرده به سری شصت که این پرادو جدید هم فیس لیفت اول سری شصت هست که چراغاش گرد هست ! اون پرادو آبی رنگ هم فیس لیفت دوم سری شصت با چهار تا چراغ مربعی هست .
    چراغ گرد هم به اولین نسل تویوتا لندکروزر استیشن واگن میرسه که میشه سری پنجاه که بسیار قبل تر از جی کلاس تولید شده !
    اگه بخوام تک بعدی نگاه کنم ،درواقع جی کلاس از روی لندکروزر کپی کرده !
    ولی خب مثل بعضی ها که اسم نمی‌برم نیستم که بگم فلان چیز از رو فلان چیز کپی کرده
    طراحی لندکروزر چراغ گرد و مستطیلی بوده و تا الان هم این طراحی ادامه پیدا کرده . جی کلاس هم یه طراحی بسیار قشنگ داره که هیچ ربطی به لندکروزر و لندروور نداره !

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. NAVID@@98

      ۱۰ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (57 ديدگاه)

      وقتی از تعصب قاطی کرده باشی همین میشه نظر شما

      این رو دیگه مرغ پخته هم میدونه دیگه تیوتا لندکرپز خودش از زمان پیدایشش کلا از روی جیپ ساخته شد اسمش هم از روی جیپ و لندروور نامگذاری شد
      و طراحی سری های بعد اش هم الهام گرفته از جیپ و لندروور بود

      خود تیوتا هم به زبون خودش اومده گفته ما از اونها الگو برداری کردیم
      بعد اینا واسمون ماسه داغ تر از آش شدن
      فازتون چیه ؟ تعصب

      حتی سری جدید لندکرپز ۳۰۰ هم در طراحی از روی جیپ و لندروور کادیلاک اسکی رفته بود

      ولی آخرشم بازم به گرد پای خودشون نمیرسه

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. JaMsHiD

        ۱۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        جیپ بعد ده تا آپدیت لندکروزر و پرادو نتوانسته پلتفرم بیست سال پیششو جمع کنه بره یه فکری بحال سواری بدتر از فنر شمش خودش بکنه !
        جیپ هم یه جلو پنجره هفت خط دست گرفته با چراغ گرد هر چی ماشین میبینه اینو میندازه روش😂💔
        این طراحی تویوتا هم برمیگرده به سری شصت با چهار تا چراغ مربعی و سری هشتاد
        الگو های چراغ و جلو پنجره رو نگاه کنی میبینی ادامه همون نسل ها هست
        کادیلاک چی هست که تویوتا اعظم بخواد از روش کپی کنه !
        خودت اونقدر متعصبی که از در و دیوار فرانسه از بخت برگشته هم بالا میری تا آلمان رو بالا بکشی !

        موافقم 1
        مخالفم 3
        1. NAVID@@98

          ۱۱ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          اتفاقا جیپ رنگلر کلا مخصوص آفرود ساخته شده تو آفرود های اینچنینی بد هیچ تویوتا ژاپن یی هیچ تویوتا ژاپنی یی بد به گرد پاشم نمیرسه

          همین جیپ با همین سواری از صدتا تویوتا لنکروز یا پرادو آفرود بهتری داره

          چه برسه به گزینه های قابل مقایسه از نظر کلاس و ساختار مثل برانکو رپتور که با فاصله زیادی آفرود بهتری داره و از همه نظر خیلی بهتر از هر تویوتا لندوزوزی اند
          جایی که لندکروز و توبوتا گیر میکنه و کم میاره فورد برانکو رپتور باقدرت میره و از پسش برمیاد

          بعد شما چقدر تعصب و تنفرت از جیپ مشخصه از که به جلوپنجره هفت خط جیپ گیر دادی با این حرف دیگه وضعیتت مشخصه 😂💔

          اونقدری که نظر متعصبانه شما داره نشون میده که هنوز نمیبینید که خود تویوتا گفته از جیپ الگوبرداری کرده تو پیکاپ تراک ها و آفرودر ها هم همینطور .
          ولی شما کاسه داغ تر از آش شدی و نظر اشتباه دادی

          چراغ عقب لنکروز که کلا اسکی رفته از جیپ

          جلوی لنکروز هم اسکی رفته از کادیلاک

          خدارو شکر چشم و گوش داریم اینها رو داریم میبینیم
          هرچی کتمان کنی هم بیفایدست

          از اولش هم کلا لنکروز بر اساس جیپ ساخته شد
          نامگذاری اش هم بعد از مدتی که «تویوتا جیپ» بود مجبور به تغییرش شدن
          و اسمی که گذاشتن رو الهام گرفته از لندروور بود
          حتی تو همین پرادوی جدید هم به وضوع الگو برداری از طراحی لندروور دیده میشه
          ولی بازم به گرد پای خود جیپ و لندروور نمبرسه چه برسه به افرودر های سطح بالا از اروپا و آمریکا مثل فورد و هاموی هامر ها و هاموی ها و مرسدس بنز حی کلاس که تازه اصل کاری ها از اونا به بالان

          تویوتا چی هست که اسم کادیلاک اعظم و جیپ اعظم و فورد اعظم و مرسدس بنز اعظم کنارش اورده شه

          همینم که گفتیم برای توجیه شماست وگرنه اصلا به گرد پاشونم نمیرسه و قابل مقایسه نیست

          خودت شما اونقدر متعصبی که از دیوار چراغ مربعی و گرد بالا میری بلکه یه روزنه ای برای توجیه نظر متعصبانه و اشتباهت بدهی

          ولی خب اخرشم در اشتباهی

          چون درستش مواردی هستن که گفتم
          دوباره بخوانید تا متوجه بشید.

          خیلیا فکر میکنن بنز و بی ام و از تویوتا . بهتره

          بله دقیقا هم درست فکر کردن🌹💯👌

          ولی به جای بنز و بی ام و و کادیلاک و کلا اروپایی ها و آلمانی ها و آمریکایی ها
          رفتن دنبال قیافه و آپشن و یا ماشینای کسالت آور آسیایی تویوتا اقتصادی و…🤧😂
          البته خیلی ها هم نمی‌خواهند ولی همینم همینطوری چشه مگه😘

          الحق و انصاف خداییش کلا بنز و بی ام و و کادیلاک و کلا اروپایی و ها ‌ آمریکایی ها در دوام فنی هم شماره ۱ و بهترین و اول هستن و حتی رکورد دار دوام فنی و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد بالا و کیفیت هستن و کلا در هرچیز 👑🥇 🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸 یعنی در دوام فنی هم آلمانی ها و کلا خود اروپا اثبات کرده که مثل آمریکایی ها هم مرسدس بنز آلمان بعنوان یک اروپایی اثبات کرده که در کنار آمریکایی ها بالاترین دوام فنی و عملکردی رو دارن خداییش و بهترین و شماره ۱ و اول هستن و حتی رکورد دار دوام و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کارکرد بالا هستن مثل هرچیزی دیگه
          کلا برتری و اول و شماره ۱ بودن رو در هرچیز رو از جمله دوام فنی رو فقط اروپا و آمریکا دارن به بهترین شکل و رکورد دار دوام فنی و قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان و کیفیت و کارکرد بالا هستن و کلا بهترین و برتری و اول و شماره ۱ بودن رو در هرچیز خداییش فقط اروپا و آمریکا دارن 🥇👑 🇪🇺🇷🇺🇩🇪🇺🇸

          البته بی ام و سَبْکِ خاص خودش رو داره و تو اون زمینه هایی که خواسته و کارکرده بهترین هست اول و شماره ۱ هست😘🔥

          پس بنابراین بد هیچ تویوتا ژاپن یی بد هیچ به گرد پاشونم نمیرسن

          البته این چشم بادومیا یعنی افغانستان و کره و ژاپن و چین و مغولستان و .. هیچ چیزیم از خودشون ندارن بد چون

          همینی هم که ازشون دیدید به لطف اروپا و آمریکا بوده که کلا طراحی و مهندسی و تکنولوژی بهشون دادن که البته بازم به هر حال در هر صورت به گرد پای خود اروپا و امریکا کلا نمیرسند این یک واقعیتیه که دیگه این خود عین حقیقته🌹🫶

      2. JaMsHiD

        ۱۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        لندرور اصلا توی تولید لندکروزر دخیل نبوده همیشه مستقل کار می‌کرده !
        خیلی هم ناراحتی لندکروزر از جیپ که بنیانگذار لندکروزر بوده ( البته فقط تا نسل دوم ) برو شکایت کن😂
        خود جیپ روش نمیشه بگه من لندکروزر رو ساختم که آخرش بشه بلای جون خودم😂💔

        موافقم 2
        مخالفم 3
        1. NAVID@@98

          ۱۱ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          همینشم مونده که لندروور تو تولید لندکروز دخالت داشته باشه
          تا همینجاش که لندکروز تو طراحی و نامگذاریش تاثیر گرفته و پذیرفته از جبپ و لندروور بوده واسش کافیه
          خیلی هم ناراحتی که لندکروز زیرشونه و ازشون اسکی رفته برو از بنیان گذار جیپ و لندروور شکایت کن 😂

          خود تویوتا روش نمیشه نگه بر اساس حیپ و لندروور ساخته شدم و تو طراحی و هرچی اخرشم به گرد پای خودشونم نمیرسه 😂💔😘
          و اعتراف کرده که
          بر اساس جیپ و لندروور ساخته شده و تو طراحی و هرچی اخرشم به گرد پای خودشونم نمیرسه 😂💔😘

          الحق که اروپا و آمریکا به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همینه که در هر چیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن و هرچی میبینید متعلق به خودشونه و البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          پس بنا براین
          خداییش کادیلاک همیشه💯 🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪 پادشاه شاسی بلند های لوکسه
          و برای آفرود هم گزینه های دیگه در آمریکایی ها هست تو آلمانی ها هم جی کلاس مرسدس بنز اروپایی هم خداست همیشه💯🥇👑🇺🇸🇪🇺🇩🇪
          الحق که به خدا باور دارند و خدا هم همیشه کمکشان میکنه برای همین در هرچیز بهترین و اول و شماره ۱ هستن هرچی هم میبینید متعلق به خودشونه البته اصل برتری مال اورجینال خودشونه
          سلطانن همشون همیشه ♥️
          عزیزان همیشه پیروز که میگن همینهان خدایی هستن ماشاء اللّه به همشون 🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸اروپا و آمریکا🇪🇺🇩🇪🇷🇺🇺🇸 این عزیزان همیشه پیروز ماشاء اللّه به همشون خدایی هستن😎♥️❤️🧠👻🥇👑💪🦾👽🔥
          خدا حافظشونِ 🤝
          مثلا اختراع اینترنت در ارتش امریکا انجام شده که وقتی که منسوخ شد تازه دادن به بقیه
          کلا همیشه ارتش و هوافضا سالها جلوتر از زمان خودشونه همیشه همینطوره✍️

          موافقم 4
          مخالفم 1
      3. JaMsHiD

        ۱۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        تیپ BJ و FJ تولید نمیشه خیلی وقته تموم شدن رفتن !
        چراغ عقب جیپ مربعه لندکروزر همیشه مستطیل بوده
        یک طوری هم میگی کادیلاک انگار چه کرده ! فعلا بالای شش ساله تویوتا داره میشه با ارزش ترین برند ! کادیلاک و فورد و هامر کی میخواد باشه !
        یک طوری هم میگی ماشین اقتصادی تویوتا انگار فقط فورد و آئودی و ب ام و و فولکس هر روز فقط هشت سیلندر توئین توربو تمام چرخ محرک بیرون میدن !

        برای اینکه به شما بفهمونم که چقدر این نظرات متعصبانه ات بده خودم میشم مثل یکی عین خودت ! مثل خودت کامنت میزارم !
        صد بار هم شده میگم متعصب شمایی که تخم مرغ بنز رو گردن نمی‌گیری نه من که گند تویوتا توی زود بیرون دادن bz4x (که با اومدن باتری حالت جامد حل میشه ) گردن گرفتم !
        یا مثلاً از در و دیوار فرانسه و آمریکا بالا میری و آلمان رو میچسبونی بهشون که بگی آلمان خفنه ! که بنظرم داری کلاس و ارزش آلمان و آلمانی سوار رو پایین میاری !
        این حجم از تعصب رو فرانسوی سواران هم ندارن
        کامنت منو تو جاهای دیگه بخونید تضاد رو با ریپلای من به شما متوجه میشید !

        1. NAVID@@98

          ۱۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          داداش هرچی حاشیه بری تیپ BJ و FJ مثال بزنی فایده نداره دلت به هیچ خوشه !
          چراغ عقب جیپ مربعه لندکروزر هم مستطیل بوده 😂 آخ آخ آخ
          ماستمالی تا این حد عجیبه😂

          داداش خودتو اذیت نکن کن خودم همین الا خودم الگو گرفته از یکی دیگم قاچاقی سوارم جا واسه شما نیست 🤦
          برای اینکه بهت بفهمونم متعصب نیستم گفتم من که شمارو دوست دارم 😉 😘

          یک طوری هم میگی تیوتا انگار چه کرده ! داداش اگه به برند باشه کوکاکولا با یه نوشیدنی از هموشون برند با ارزشتری یه مهم اینه که مثل مرسدس بنز و فورد و کادیلاک کمیاب باشی ولی بهترین باشی 💯🔥🫶👑
          کادیلاک و فورد و هامر و مرسدس سرور هرچی تویوتا هستن نگوییم میخوان باشن کلا هستن !

          یک طوری هم میگیم ماشین اقتصادی تویوتا دوزاری کسالت آورِ چون همون ماشینای اقتصادی که فورد در کنار سطح بالا های فورد و آئودی و ب ام و و فولکس میسازن از هشت سیلندر توئین توربو تمام چرخ محرک تیوتا عملکردشون بهتره.

          گند تویوتا توی بیرون دادنِ bz4x که هیچ جوره نمیشه کاریش کرد فن هاشم هشت ساله فقط دارن رونویسی میکنن که هستن سال دیگه باتری هاشو میده بیرون آخ که چه انتظار سخته که با اومدن باتری حالت جامد بلکه حل شه ) گردن گیرت ضعیفه؟
          چین با این همه کثیف کاری الان بیشترین پتنت ها رو تو باتری حالت جامد و هیدروژن ثبت کرده نه فقط امثال از حدود سال ۲۰۱۶ به بعد همین روند ادامه داشته و افزایشی هم بوده ولی
          هیچ تویوتا و ژاپن هیچ در تک تک زمینه ها دارن بد از چین بد شکست میخورن چه برسه به سلطان و شماره ۱ و اول در هرچیزی که اروپا و آمریکا باشند که البته کسی به پاشون نمیرسه چون سلطان و شماره ۱ و اول در هر چیزی هستن وقتی چشم بصیرت باز کنید می‌بینید همینه😎

          راستی داداش دربان فرانسه منم دیگه از در و دیوار فرانسه و آمریکا بالا میرم چون با فرانسه هم راحت میشه گفت آلمان خفنه !
          چون کلاس و ارزش آلمان و آلمانی سوار و آمریکا و آمریکایی سوار اونقدر بالا هست که لزومی به مثال زدنشون نمیخواهم ببینم😉😘

          پس بنابراین داداش چشم ها را باید شست😎 بعد این کار تازه واقعیت رو میبینید و به این موضوعات پی میبرید که گفتم 😜

      4. JaMsHiD

        ۱۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        جیپ زبون بسته یه ماشین راحت نداره سوار میشی انگار خر سواری😂
        بعدا لندکروزر سلطان راحتی و جاداری و کیفیت هزاران سال از جیپ عقب مونده جلوتره که به حساب نگه داشتن میراث بی جی نداشتن تکنولوژی خودشو ماسمالی کنه
        خارجیان عقلشون خیلی بیشتر از ما تو انتخاب خودرو کار می‌کنه مثل ما نیستن یه بنز با موتور ۱.۸ دیدن کف بر بشن !
        همه انتخابا جلوشونه و میدونی چی باید بردارن !
        آفرود میخوای؟ تویوتا بگیر !
        برا رالی ماشین میخوای ؟ از سوبارو و میتسوبیشی خرید کن !
        لوکس میخوای ؟ لکسوس هست !
        سلطان ژاپن با کیفیت ترین و با دوام ترین خودرو هارو میسازه 🧿💯🔥🔥🌹👌! از موتور هوندا ۱۲۵ بگیر تا ده سیلندر LFA همشون استحکامشون از شاطو… ببخشید موتور M178 بنز بهتره !
        ژاپن مهد خودرو سازی جهانه👑👑
        ماشین با کیفیت صادر می‌کنه بهترین کیفیت و طراحی رو تحویل میده💯🧿
        چرا؟ چون مثل چین و کره آشغال ساز نیست یه چیزی تحویل بدن ! فکر میکنن بعد ماشین میسازن ! از سنچوری گرفته تا کاوازاکی نینجا !
        هر چی دیدید تا الان ژاپنیا توش اولین بودن ! رالی جهانی رالی داکار فرمولا یک که تامین گر گروه نفر اول هونداست ! یا مسابقات لمانز که امسال اگر یه سنجاب نمیپرید وسط پیست باز هم برد مال تویوتا بود !

        موافقم 1
        مخالفم 2
        1. NAVID@@98

          ۱۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          همین جیپ زبون بسته آفرو بهتری از صدتا لندکروزِ لش داره یعنی خرشون بهتر از اینه

          چه برسه به سلطان های راحتی و جاداری و کیفیت و آفرود مثل فورد برانکو رپتور و فورد اف ۱۵۰ و رم تی آر ایکس و هامر و هاموی ها و مرسدس جی کلاس و هامر و فورد برانکو رپتور به بالا ( البته برانکو رپتور اینیوس گرنادیر و رنجرور خودش حاشیه امن بالاییه چه برسه به اونا به بالا )که از همه نظر خیلی بهترن بخصوص تو آفرود و هزاران سال از عقب در هرچی مونده تویوتا لندکروز عقب در هرچی مونده جلوترن که به حساب نگه داشتن میراث اف جی نداشتن تکنولوژی خودشو ماسمالی کنه !

          خارجیا اگه قشر کارکر و سطح پایین جامعه باشن ( البته اینها هم از ناچاریه ) انتخابشون بی معنیه
          ولی اگه قشر سطح بالای جامعه باشه راه دارن که به درست قضیه برسن👉
          پس سر همین موضوع نگاهی کنید به چین که پرفروش ترین صادر کننده خودرو در جهان شده
          ماشین آشغال چینی آشغال رو دارن از بقیه بیشتر میخرن پس ما می‌بینیم فروش داریم تا فروش

          اونایی که عقلشون خیلی بیشتر از ما تو انتخاب خودرو کار می‌کنه همون مرسدس بنز و فورد و کادیلاک و اروپایی ها و آمریکایی ها رو میخرن چون

          همه انتخابا جلوشونه و میدونن چی باید بردارن !
          آفرود میخوای؟ فورد و جیپ و هامر و مرسدس جی کلاس و اروپایی و آمریکایی بگیر کلا !

          برا رالی ماشین میخوای ؟ از فورد و آئودی و فولکس واگن خرید کن !

          لوکس میخوای ؟ مرسدس بنز و لینکلن کادیلاک هست

          👑سلطان شماره ۱ و اول در هرچیزی خدایی اروپا و آمریکا بهترین های سطح بالا و با کیفیت ترین و با دوام ترین خودرو هارو میسازن 🧿💯🔥🔥🌹👌👑! از موتور سیکلت های ریس و تریل کرویزر مثل ktm ducati bmw Harley بگیر تا هشت ده و دوازده سیلندر های مرسدس بنز و فورد و آئودی و دوج و پورشه مثل Pagani و viper و AMG و FORD GT همشون استحکامشون از شاطو… ببخشید موتور و شاسی gt86 bz4x و … هیچ تویوتا هیچ بهتره !

          👑👑اروپا و آمریکا مهد خودرو سازی جهانن👑👑
          از اختراع خودرو بگیرید تا پیشرفته ترین و بهترین خودرو ها در هر کلاسی

          در کلاس سدان شماره ۱ و اول بهترین سوپر سدان های جهان اروپا یی و آمریکا یی هستن

          در کلاس آفرودر و پیکاپ تراک و شاسی بلند و کامیون شماره ۱ و اول بهترین اروپا یی و آمریکا یی هستن

          در کلاس اسپرت شماره ۱ و اول بهترین سوپر کار ها و هایپرکار ها اروپا یی و آمریکایی هستن

          ماشین با کیفیت صادر می‌کنند بهترین کیفیت و طراحی رو هم تحویل میدن💯🧿 بهترینش هم هستن

          چرا؟ چون اشغال ساز نیستن مثل کره ژاپن چین و آشغال ساز نیستن یه چیزی تحویل بدن ! فکر میکنن بعد ماشین میسازن !

          👑مرسدس اتاق تانک تا فورد اف ۱۵۰
          هر چی دیدید تا الان اروپایی ها و آمریکایی ها توش اول و شماره ۱ بودن و هستن !

          رالی جهانی ( بیشترین تعداد برد و قهرمانی دست اروپا و آمریکاست با سیتروئن و فولکس واگن و فورد )

          رالی داکار ( بیشترین تعداد برد و قهرمانی دست اروپا ست بخصوص در کلاس موتور سیکلت و کامیون ها و آمریکا هم در خود آمریکا مسابقات سخت تر و خفنی دارن که از اینم بالاترن
          در فرمولا یک که اسطوره و افسانه فورمولا ۱ مرسدس بنز و فراری و فورد بودن و هستن لا اقل زحمت یه تحقیق میدادید به خودتون میدیدید
          فورد در فرمولا ۱ هنوز که هنوزه رکورد تعداد برد های فورد با خودروهایی که موتور فورمول ۱ فورد داشتن در کنار نام فراری و مرسدس میدرخشه برد هاشون بیش از ۱۰۰ تا و با فاصله زیادی رکورد دار برد و قهرمانی هستن👑

          یا مسابقات لمانز که پورشه افسانه و اسطوره لمانزه تا زمانی که حضور داشت قهرمانی درو میکرد نه مثل تیوتا که هرچی برد داشته کلا در غیاب اونهاست خودس تنها تو ال ام پی وان مسابقه میداد دلش خوش بود جام برده که امسالم از یه سنجاب هم شکست خورد چه برسه به سلطان و شماره ۱ و اول در هر چیزی اروپا و آمریکا که الحق سلطان و شماره ۱ و اول در هر چیزی هستن👑

          موافقم 3
          مخالفم 1
      5. JaMsHiD

        ۱۳ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        لندکروزر چراغاش رو نگاه کنی جلو پنجره ابعاد ارتفاع یک ذره هم شبیه جیپ نیست با اون پلاستیکای بی کیفیت داشبورد !
        تیپ BJ و FJ بودن که فقط اسمی از جیپ داشتن که دهه هشتاد با اومدن طراحی کلا جعبه ای لندکروزر منقرض شد !
        اسمش حاشیه رفتن نیست برادر من توضیحیه که میدم . لندکروزر تو نوبه خود عالیه جی کلاس عالیه جیپ عالیه فورد عالیه . ولی نظرات متعصبانه شما که کادیلاک عالیه جیپ عالیه و همه از رو اینا اسکی می‌رن کمی زیادی غیر منطقیه
        بنظرم هم این بحثی که تا ابد ادامه داره رو همینجا تموم کنیم😉

        1. NAVID@@98

          ۱۳ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (57 ديدگاه)

          نظرات من متعصبانه نیستن بلکه عکس العملی به نظرات متعصبانه بیخودِ بعضیان برای همین اگه یه سال هم ادامه پیدا کنه منم ادامه میدم
          ولی مشکلی نیست اگه به واقعیت پی بردید
          در این نظر هم بحثی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا