تویوتا در آیندهٔ نزدیک هیچ برنامهای برای کنار گذاشتن لندکروزر سری ۷۰ ندارد و حتی احتمال ارائهٔ پیشرانهٔ هیبریدی را هم برای آن مطرح کرده است.
تویوتا لندکروزر سری ۷۰ که همچنان در حال تولید است، در سال ۱۹۸۴ معرفی شد و سال آینده چهلمین سالگرد تولد خود را جشن خواهد گرفت. بااینحال، این خودرو قصد ندارد به این زودیها از خط تولید خداحافظی کند زیرا معاون فروش و بازاریابی تویوتا در استرالیا «شان هنلی» گفته است این شرکت هیچ برنامهای برای کنار گذاشتن سری ۷۰ ندارد. حتی صحبتهایی مبنی برای ارائهٔ یک پیشرانهٔ هیبریدی برای این آفرودر سالخورده هم وجود دارد که در صنعت خودروسازی بیسابقه است زیرا تاکنون ندیدهایم شرکتی اقدام به الکتریکیسازی خودرویی چهلساله کند.
درحالیکه سری ۷۰ هماکنون از یک پیشرانهٔ ۴.۵ لیتری V8 توربودیزل استفاده میکند، شایعاتی در مورد ارائهٔ یک موتور چهار سیلندر هیبریدی برای آن منتشر شده است. هنلی هم احتمال کوچک شدن پیشرانهٔ این خودرو را رد نکرده و گفته خریداران با این موضوع کنار خواهند آمد همانطور که با فقدان موتور V8 در لندکروزر سری ۳۰۰ کنار آمدند. به گفتهٔ وی، تویوتا قصد دارد سبزتر شود و این اتفاق ممکن است برای همهٔ محصولات شرکت رخ دهد.
در همین حال، هنلی اشاره کرده که تویوتا مشغول پاسخگویی به سفارشات خرید معوقی است که برای سری ۷۰ دارد. این شرکت به دلیل تقاضای زیاد، پذیرش سفارشات خرید برای این ماشین در استرالیا را متوقف کرده است. این در حالی است که تویوتا بهتازگی سری ۷۰ مدل ۲۰۲۳ را با افزایش قیمت ۱,۶۰۰ دلاری به بازار فرستاده است. این پیرمرد ژاپنی هماکنون در مدلهای شاسیبلند و پیکاپ عرضه میشود و پیشرانهٔ دیزلی مذکور آن ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. سری ۷۰ در طول سالها مورد بهروزرسانی قرار گرفته و به نمایشگر لمسی ۶.۱ اینچی، دو ایربگ، سیستم تهویه و سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش مجهز شده است.
viper2
۱۴ بهمن ۱۴۰۱این ماشین هنوز برای جنگ و امبولانس هلال احمر عالیه
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ما ایرانیا خیلی با لندکروز خاطره داریم از تویوتاهای امدادی و ارتشی تو زمان جنگ تا فوق لوکسای گرون قیمتی که تو خیابونای ایران هستن و از مدلای F2 تا اون J100 های خرابنشو و اوج درخشش لندکروز تو ایران حضور مدلای J200 بود که بخاطر تواناییای خیره کنندشون و اون قد و قواره دلهره آورشون لقب حضرت بهشون دادن
IMAN100
۱۴ بهمن ۱۴۰۱دقیقا بر خلاف بنز جی کلاس که همش خراب میشه و الان شده ماشین شو آف
Iman1199
۱۴ بهمن ۱۴۰۱بنز جی کلاس خودش نسخه نظامی داره که بصورت انحصاری و تخصصی و حرفه ای برای ارتش های مختلف در اروپا و جهان تولید میشه و دقیقا برخلاف چیزی که گفتی اصلا خراب هم نمیشه و بادوام ترین هم هست در حد امریکایی ها و بادوامدترین ها بادوام ترین هست
نسخه لوکس هم داره یعنی همونی که که تو بهش اشاره کردی که از طرفی دیگه این قدر پیشرفته و پیچیده و پر از تکنولوژی و مهندسی های سطح بالا و بهنرین و باکیفیت ترین آلیاژ ها و متریال ها هست
که اگه همون رو هم بدی هرکی دیگه بسازه یا نمیتونه بسازه یا اگه بسازه خیلی در سطح پایینتری از خودش از آب در میاد
Iman100 هرچند که این رو گفتیم ولی بدون که خبر داریم از هدفت و خودت نیاز نیست با فیک بیایی تابلوعه هدفت بحث را انداختنه تا فن ها رو به جون هم بندازی
برای اینکه متوجه بشی دستتو خوندیم همین قد بدونن که
خودم طرفدار همین لندکروزم و اتفاقا برای من دوست داشتنیه و بسیار قابل احترامه
ولی چیزی که مخالفش هستم نظرات متعصبانه بیخود هستن
این هارو حتی اگه تو چیزی باشه که موافقش باشم ولی نظر متعصبانه ای در موردش ببینم جوابشو میدم خوش باشی با این کامنت شو آفِ تْ
محمد
۱۵ بهمن ۱۴۰۱داداش چی کلاس داشتی تو؟؟؟؟؟؟ من ماکت آلمانیشو خواستم بگیرم که نتونستم
علی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱این مدل تویوتا اصلا نباید سمت برقی یا هیبرید شدن بره ، این محصول تویوتا فوق کاربردیه و عالیه برای کشورهای مثل استرالیا و حتی ایران ، بهترین موتور براش اول دیزلی و دوم بنزینیه ، دمت گرم تویوتا
رهگذر
۱۶ بهمن ۱۴۰۱کاش تو ایران میشد صفرش رو خرید
datsun
۱۴ بهمن ۱۴۰۱این اسطوره هیچ وقت نباید توقیف بشه فقط باید هر چند سال یه بروزرسانی کنه
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱خیلیا این ایراد رو از تویوتا میگیرن که یا تغیر نمیده و وقتیم تصمیم به تغیر میگیره به تغیرات اندک بسنده میکنه درست مثل فیس لیفت لندکروز ۲۰۰ به لندکروز ۳۰۰ که هنین ایرادها به لندکروز ۳۰۰ هم گرفته میشه ولی اتفاقاً تویوتا بعد از دهه ها تجربه فهمیده که چجوری باید اصول و قواعد غول هایی مثل لندکروز رو رعایت کنه و به همین خاطره که هنوز ساختار جعبهای رو حفظ کرده ولی با زیرکی تموم ریزه کاریای دوست داشتنی رو به اون اضافه کرده مثلاً خیلی زیرکانه و استادانه ستون سوم رو تغییر داده و حتی اون گلگیرای مکعبی ایده خلاقانه ای هستش که به خوبی روی این ماشین نشسته و روی کاپوت یه برش و شیار معناداره که واسه پیدا کردن مرکز جاده به آفروردا کمک میکنه و تو نمای پشتی هم میشه این رو مشاهده کرد چون کمپانی تویوتا میتونست سریع با هیجان زدگی بره سراغ چراغای جوان پسندی که شبیه منجوق دوزیه!!!! ولی با نگاهی به آینده بحث موندگاری تو تاریخ رو فراموش نکرد
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱منظورم لندکروز ۳۰۰ و ایرادایی بودش که از این ماشین میگیرن
TML BN
۱۴ بهمن ۱۴۰۱آخه وقتی داره انقد سود میده چرا دیگه تولید نکنه
خاور میانه درست بازار بزرگی نیست ولی روی شاخ سری ۷۰ داره میچرخه
و واقعا هم جذاب و کاربردیه
ناخدا
۱۴ بهمن ۱۴۰۱من تویوتا رو دوست دارم ولی شرکت تویوتا در ارتقا و باز طراحی خیلی دست به عصا کار کرده و میکنه مثلا لندکروز سری دویست خیلی قدیمی شده بود و حا داشت در سری سیصد شاهد تغیرات گسترده تری باشیم
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱این قبول که J200 تو بازارای جهانی با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود ولی حضورش دیگه داشت خیلی تکراری میشد ولی آخرش J300 یا همون لندکروزر جدید رونمایی شد و حالا هر چند خیلیا انتظار داشتن تویوتا لندکروزر جدید چهره ای خاص ترو مدرن ترو پر زرقو برق تر داشته باشه و چطور بگم مثل خیلی از ماشینای جدید دیگه خشن ترو تهاجمی ترو و جذاب تر باشه ولی خُب اینجوری نشد و نبایدم میشد چون تویوتا لندکروزر تو همه سالای عمرش از نظر زبان طراحی مسیر کم تلاطمی رو طی کرده و تو این مدت سعی نداشته با چهره ش مشتری جذب کنه و در واقع لندکروزر بودن فرهنگی هستش که پایه و اساس اون شکوه و صلابت در بیرون و عملکرد و پایداری در داخل هستش درست مثل مسیری که اسطوره های بزرگی مثل جیپ رانگلر و مرسدسبنز G کلاس طی کردن و کمترین تغییرات رو تو ظاهر و بیشترین تحولات رو تو باطنشون داشتن و البته لندکروز J300 انقدرا هم محافظه کارو معمولی نیستش و چهره مدرنش با اون چراغهای LED کشیدش که اینجوری نشون میده
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱البته همه اینا را گفتم باید اینم بگم که لندکروزر جدید به مراتب نسبت به تموم نسخه های قبلش لوکس ترو تشریفاتی تر شده و این رو استفاده به جا از نوارای فلزی و کرومی تو سرتاسر طراحی بیرونی و مخصوصاً روی فریم مه شکن به خوبی نشون میده ولی اگه تو این زمینه زیاده روی میشد مفهوم و فلسفه لکسوس LX600 جدید زیر سؤال میرفت
تویوتا
۱۴ بهمن ۱۴۰۱منم تو رو دوست دارم
ناخدا
۱۵ بهمن ۱۴۰۱نمکدون
امیررضا
۱۴ بهمن ۱۴۰۱این یعنی جون سخت به تمام معنا! نابود نمیشه این ماشین. هنوزم که هنوزه رو فرم و سرپاست
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ببین لندکروز در طول زمان و همه نسلایی که عوض کرده چی بوده که خود کمپانی تویوتا گفته لندکروز جدید از نظر تواناییای خارج جاده ایو آفرود به کمال رسیده
MASOUD 0099
۱۴ بهمن ۱۴۰۱خیلی خوبه تنها مدل تویوتا که دوست دارم
علی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ینی کی جیپ و فورد برانکو و… ول میکنه این بخره نمیگم بده ولی خب بهترش زیاد هست
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱اگر منظور شما بازار خودروی آمریکا هستش باید بگم که یکی از دلایلی که باعث شد تویوتا لندکروزر از بازار خودروی آمریکا حذف بشه این بودش که طی 10 سال از 1999 تا 2020 فروشش حدود 15 هزار دستگاه کاهش پیدا کرد ولی نباید اینو بحساب ایراد تویوتا بزاریم و میشه گذاشتش بحساب درخشش غولای آمریکایی
Mostafa
۱۴ بهمن ۱۴۰۱با نیسان گاوی سر اینکه کی بیشتر نا ایمن و قدیمی و خطرناک الاینده تر هستش مسابقه گذاشتن
انشالله که تویوتا پیروز میشه
بیلمیش
۱۴ بهمن ۱۴۰۱این ماشین تویوتا هم تو مایه های به ترکیب برنده نباید دست زد هست.
مردم با رنج و زحمت پول درمیارن و قدر پولشونو خوب میدونن،این که برای این ماشین چهل ساله اینقدر پول میدن و تو صف انتظار میمونن خیلی حرفه.
Powered by 2jz
۱۴ بهمن ۱۴۰۱با اینکه خیلی دوسش دارم ولی اینکه در سال 2023 بگی این ماشین خیلی هم خوب برای ادامه تولید . و با یه موتور جدید بگن چون مشتری هست ما هم میسازیم خودش یه ضعف حساب میشه عرضه این ماشین چهره تویوتا رو کاملا خراب میکنه
sajad
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ای خدا کی میشه که منم یکی سوار بشم آخه هزارو ششصد دلار یعنی شصت وچهار میلیون نه داخل ایران که سه یا چهار میلیارد این چه وضع مملکته
hamidreza72
۱۵ بهمن ۱۴۰۱نگفته که قیمتش ۱۶۰۰ دلار هست. نوشته ۱۶۰۰ دلار افزایش قیمت داشته
حسن
۱۴ بهمن ۱۴۰۱این خودرو در کشور استرالیا خیلی محبوبه و واقعا براشون کاربردیه سالی ده هزار تا میفروشه پیکاپ دو کابین و تک کابین هم میزنه احتمال توقف تولیدش در اینده ی دور هم صفر درصده چون هیچگونه جایگزینی براش وجود نداره. قیمتش 40 هزار دلاره و با قوانین سلطونمرادخانی همینم نمیشه وارد ایران کرد.
Mercede kaviani
۱۵ بهمن ۱۴۰۱زیباترین بهترین واقتصادی ترین اس یو وی ئنیا
جعفر
۱۵ بهمن ۱۴۰۱حالا ماکه نباید درمورد شرکت تویوتا اعلام نظر کنیم که !مادر کشوری زندگی میکنیم که قالپاق و زوار بغل ابشن حساب میشود .ای خدااز دست این رهبران کذاب و بی عرضه
فرهاد
۲۳ بهمن ۱۴۰۱درود به همه
میخواستم نظرتان را دربارهی تویوتا ۷۰ سری دو اتاقه را بدانم و بین ۲۰۰ سری و ۷۰ سری کدام را انتخاب میکنید منظورم مدل ۲۰۲۳ سری ۷۰
ممنونم
Jamshid
۲۵ بهمن ۱۴۰۱با هیبرید شدن این ماشین آمار خود کشی تو کشورهای عربی به سه برابر میرسه😂