تصویری از کنفرانس نمایندگیهای تویوتا و گک در چین منتشر شده است که نمای واضحی از نسل بعدی راوفور را نشان میدهد.
نسل کنونی راوفور در اوایل سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و میدانیم که تویوتا در حال کار روی نسل جدید این کراساوور محبوب است. درحالیکه تاکنون هیچ ایدهای در مورد طراحی نسل جدید راوفور نداشتیم، حالا تصویری افشا شده که در چین گرفته شده و ظاهر راوفور مدل ۲۰۲۶ را بدون پوششهای استتاری نشان میدهد. این خودرو قرار است اواخر سال جاری راهی بازارهای جهانی شود. به گفتهٔ کاربران، این عکس در یک کنفرانس نمایندگیها در چین در مورد محصولات مشترک تویوتا و گک گرفته شده است.
این یعنی خودرویی که در تصویر دیده میشود ممکن است تویوتا وایلدلندر باشد که نسخهٔ چینی راوفور است. نسل کنونی وایلدلندر که به کشورمان هم وارد شده، در طراحی بیرونی تفاوتهایی با راوفور دارد ولی در نسل بعدی ممکن است این تفاوتها وجود نداشته باشد یا به حداقل برسد زیرا در تصاویر جاسوسی قبلی که از راوفور جدید منتشر شد، هرچند پوششهای استتاری سنگین بودند ولی جزئیاتی مثل آینههای جانبی، دستگیرهٔ درها، دهانهٔ مربعی گلگیرها و خط کمری که در قسمت ستون D به سمت بالا حرکت کرده، کاملاً مشابه تصویری است که از وایلدلندر لو رفته است؛ بنابراین، نسل جدید وایلدلندر که در این تصویر دیده میشود و انتظار میرود در آوریل امسال در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شود، میتواند شباهت زیادی به راوفور جدید داشته باشد.
در طراحی نسل جدید وایلدلندر یا رافور بهوضوح میتوانیم زبان طراحی جدید تویوتا را ببینیم که جلوپنجرهٔ همرنگ بدنه مشابه کمری و دیلایتهای C شکل از ویژگیهای آن هستند. طراحی پروفیل جانبی شباهت زیادی به نسل کنونی دارد ولی طراحان با استفاده از خطوط روی درها و تریم پلاستیکی بزرگتر پایین درها سعی در ایجاد نمای متفاوتی داشتهاند. فعلاً تصویری از داخل وایلدلندر منتشر نشده ولی انتظار میرود در نسل بعدی این خودرو شاهد طرح نمایشگر دوگانهٔ جدید تویوتا باشیم. نسل جدید این کراساوور روی پلتفرم TNGA-K ساخته میشود که تمرکز زیادی روی پیشرانههای هیبریدی و پلاگینهیبریدی با قابلیت پیمایش تمام الکتریکی طولانیتر خواهد داشت. همچنین طبق گزارشها، تویوتا در نسل بعدی رافور قصد ساخت نسخهٔ تمام الکتریکی را هم دارد.
NAVID@@98
۷ بهمن ۱۴۰۳زشته که شبی چینیا بد شده
Nismo
۷ بهمن ۱۴۰۳فکر نمیکنم تو دنیا ماشینی زشتر از xm اروپا المان وجود داشته باد زشت بد
NAVID@@98
۷ بهمن ۱۴۰۳خب همونطور که خودت گفتی فکر نمیکنی
اگه فکر کنی که بعید میدونم
به همون که گفتم میرسی
بعد میبینی که ااا حاجی اون xm آلمان اروپا که در مقایسه با این خیلی خیلی خوب زیباست
ممد ژانگولر
۷ بهمن ۱۴۰۳خداوکیلی تویوتا تو یک سری مدلهاش داره میترکونه از نظر طراحی
پیام
۷ بهمن ۱۴۰۳انگار یه تقویتی به پریوس زدن 😂😂😂😂
صامورایی
۷ بهمن ۱۴۰۳پریوس با استروئید 😂
دیا
۷ بهمن ۱۴۰۳حس میکنم زشت شده. قبلی جذاب تر بود.
۷ بهمن ۱۴۰۳خدا نکنه چرا همش ماشینا زشت میشن همون راوفور ۲۰۱۶ خوب بود تا اینا
Amir
۷ بهمن ۱۴۰۳سلام
اطلاع دارید که شرکت نبکا با بی واد دی ها در نمایشگاه حضور داره یا نه؟
bMw
۷ بهمن ۱۴۰۳با ظاهرش که خیلی حال نکردم
دوام و کیفیتش هم قطعا به تویوتا ژاپن نمیرسه
م
۷ بهمن ۱۴۰۳زشتترین طرحی
صامورایی
۷ بهمن ۱۴۰۳تنها جایی که این زبان طراحی جواب داد رو پریوس جدید بود که قابل تحمل شداما بقیه جاها جواب ندادکمری ابهتش کمتر شدراوفور هم به خوبی گذشته نیست.باز خوبه رو لندکروزوفوررانر این زبانو پیاده نکردند،،
KAIZEN
۷ بهمن ۱۴۰۳جذابتر شده
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۷ بهمن ۱۴۰۳به نظر من بهترین طراحی روفور دو پسر قبل بود که تو ایران هم اومد بسیار پخته و با ابهت بود مخصوصا نمای عقبش مثل کلاه کاسکت بود باید اون زبان طراحی رو گسترش میدادن یا حداقل شبیه به بقیه شاسی بلند های تویوتا میشد.شورولت جذابترین الگو رو در شاسی بلندهاش داره
صامورایی
۷ بهمن ۱۴۰۳زیباترین شاسی بلندا متعلق به GMC نهایت ابهت و وقار
90s culture
۷ بهمن ۱۴۰۳من به خوب شدن یا نشده طراحی اش کاری ندارم چون سلیقه هست، اما در قدیم یکی از خوبی های تویوتا، تنوع در طراحی های محصولات اش بود جوری که هر خودرو در هر سگمنتی و در هر نسلی، سبک طراحی خاص خودشو داشت، ولی الان بعد از معرفی پریوس همشون دارند ازش الگو برداری می کنند…. چرا واقعا
NAVID@@98
۷ بهمن ۱۴۰۳آفرین ببین تو فکر کردی و به این نکته درست رسیدی
واقعا همین نسلشو من دیدم طراحی ش نسبتا مناسبه با زبان طراحی درست نسبت به این تصاویر که میبینید شبیه بد چینی بد ها شده