تویوتا برای پیکاپ تاندرا پکیجی بنام TRD پرفورمنس را ارائه کرده که قدرت نسخهٔ معمولی را به ۴۲۱ اسب بخار و نسخهٔ هیبریدی را به ۴۶۹ اسب بخار افزایش میدهد.
نمایشگاه سما مملو از خودروهای سفارشی و تیونینگی است که بسیاری از آنها نمایشی بوده و امکان خرید ندارند. کانسپتی مثل تاکوما X-Runner که تویوتا امسال به این نمایشگاه آورده هم از همین دسته است اما در غرفهٔ تویوتا، خودرویی هم حضور دارد که امکان خرید آن وجود خواهد داشت. این ماشین تاندرا با پکیج TRD پرفورمنس است. این پکیج که ۳,۴۰۰ دلار قیمت دارد، نشانهای ویژهٔ TRD، سر اگزوز جذاب و ۳۲ اسب بخار قدرت بیشتر را به همراه دارد.
این افزایش نیرو به لطف ورودی هوای دوگانهٔ ارتقاءیافته و سیستم اگزوز جدید حاصل شده که جریان هوای بهتری را برای موتور فراهم میکنند. علاوه بر این، پیشرانه مجدداً تنظیم شده و حالا به بنزین سوپر نیاز خواهد داشت. تویوتا همچنین پدال گاز را هم برای ارائهٔ حس رانندگی اسپرت از نو تنظیم کرده است. با سفارش این پکیج، قدرت پیشرانهٔ ۳.۴ لیتری توئین توربوی استاندارد تاندرا به ۴۲۱ اسب بخار افزایش پیدا میکند. گشتاور نیز هرچند بدون تغییر باقیمانده اما حداکثر این گشتاور ۶۵۰ نیوتن متری ۴۰۰ rpm زودتر ارائه میشود. همچنین سفارش این پکیج برای نسخهٔ هیبریدی i-Force Max، قدرت را به ۴۶۹ اسب بخار میرساند که رقم قابلتوجهی محسوب میشود زیرا از همهٔ پیکاپهای بازار آمریکا بهجز نسخههای دیوانهوار رم TRX و فورد F150 رپتور R بیشتر است.
یکی دیگر از خودروهای قابلتوجه در غرفهٔ تویوتا در نمایشگاه سما ۲۰۲۳ غیر از تاندرا با پکیج TRD پرفورمنس، کانسپت تاکوما X-Runner است که در بالا اشاره شد. تویوتا این پیکاپ میان سایز را به همان پیشرانهٔ ارتقاءیافتهٔ تاندرا TRD مجهز کرده است تا در کنار ارتفاع کمتر تعلیق و دیگر تغییرات، یک پیکاپ خیابانی پرفورمنس ارائه کند. تویوتا اولین بار تاکوما X-Runner را در سال ۲۰۰۵ بهعنوان یک پیکاپ خیابانی تولیدی به بازار فرستاد و تا سال ۲۰۱۴ به تولید آن ادامه داد و حالا یک دهه بعد، به نظر میرسد دوباره قصد احیای این نسخه را دارد.
البته متأسفانه، این خودرو صرفاً یک کانسپت است و امکان خرید نخواهد داشت اما تویوتا در حال بررسی شرایط برای احیای مجدد پیکاپهای خیابانی است؛ بنابراین، اگر استقبال از این کانسپت زیاد باشد، شاید بتوانیم X-Runner را طی چند سال آینده در نمایندگیهای فروش ببینیم. برای افزایش قدرت تاندرا اما نیازی نیست اینقدر منتظر بمانیم زیرا پکیج TRD پرفورمنس از اوایل سال آینده قابل سفارش خواهد بود.
سعید
۱۰ آبان ۱۴۰۲از raptor معمولی قویتر هست اما در مقابل raptor r یا trx خیلی ضعیفه و هیچ شانسی برای رقابت نداره البته f450 superdutiy هم فراموش کردم
NAVID۰۰۹۸
۱۰ آبان ۱۴۰۲عجب هیولایه نازی دلربایی بولبولایی وِلوِلایی جونجونایی❤😍.
ARMAN سابق
۱۰ آبان ۱۴۰۲قابل مقایسه با رپتور آر و تیرکس نیست و هیچ وقت کلا با مدلای آمریکایی قابل مقایسه نخواهد بود
amir
۱۰ آبان ۱۴۰۲مشخصا قابل مقایسه نخواهد بود یو اس ای سلطان بلامنازع پیکاپ های فول سایزه رسما هرچی غیر امریکن بیاد رنده اس
باز خوب میفروشه تویوتا لا اینا
amir
۱۰ آبان ۱۴۰۲چرا تهش انگار صدای بچه اومد؟
Enzo Ferrari 2008
۱۰ آبان ۱۴۰۲آبی شده بهتر شده
TRD
۱۰ آبان ۱۴۰۲مشکی قشنگتر میشه
مجتبی .
۱۰ آبان ۱۴۰۲جالبه پیکاپ خیابانی!!! آمریکاییها واقعا سلیقه متفاوت دارن وچه خوب پاسخ داده میشه.
sina
۱۰ آبان ۱۴۰۲زیباست واقعا
𝐀𝐥𝐢
۱۰ آبان ۱۴۰۲من خوشم نیومد
amir
۱۰ آبان ۱۴۰۲دو عکس آخر چه خفنه
TRD
۱۰ آبان ۱۴۰۲هیچ شرکتی جرئت نمیکنه در آمریکا و در حضور غول های آمریکایی ، پیکاپ فول سایز بسازه . حتی میان سایزشم خیلی سخته ؛ یا اگه هم میسازن ، میدونن که فروشش تو بازار امریکا به این سادگیا نیست .
تویوتا با وجود انبوهی از رقبا ولی تو میان سایز و فول سایز موفق عمل کرد .
همین که در حضور رم ، فورد اف ، شوی سیلورادو و … ، بیای پیکاپ فول سایز برنی ( همین تاندرا ) که فروشش از ۱۰۰ هزار در سال فراتر بره یعنی موفق شدی .
ابوالفضل
۱۰ آبان ۱۴۰۲رپتور چیز دیگریست 😎