وانتهای آفرود طرفداران زیادی دارند و تویوتا توندرا نیز با کیت افزایش ارتفاع جدید TRD به دنبال جلب نظر مشتریان است. این کیت قیمت ۳۹۹۵ دلاری دارد و میتوان آن را به عنوان آپشن فابریک قابلنصب در نمایندگی سفارش داد. کیت یاد شده شامل قطعاتی همچون فنرهای پیچشی جدید در جلو، شوکهای بیلشتین و بازوهای کنترل بالایی راش خواهد بود.
خریداران همچنین میتوانند اتصالات پایدار کننده، سپر جلوی متفاوت و اسپیسرهای عقب را مشاهده کنند. شفتهای جلوی بهبود یافته و… نیز جزو دیگر موارد موجود در کیت افزایش ارتفاع TRD خواهند بود. به لطف این تغییرات، بخش جلوی تویوتا توندرا افزایش ارتفاع ۷۶ میلیمتری را تجربه میکند درحالیکه ارتفاع بخش عقب وانت تویوتا نیز ۵۱ میلیمتر بیشتر خواهد شد. همچنین فاصله خودرو از سطح زمین نیز ۶۶ میلیمتر بیشتر شده درحالیکه زوایای حمله و فرار نیز از ۲۱ و ۲۴ به ۲۶ و ۲۵ درجه رسیدهاند.
این کیت افزایش ارتفاع را فقط میتوان در نمایندگی نصب کرد و بنابراین امکان خرید و نصب متفرقه آن میسر نخواهد بود. تویوتا همچنین میگوید قیمت ۳۹۹۵ دلاری این کیت شامل هزینههای نصب نیست و بنابراین مالکان باید انتظار هزینههای دیگر را نیز داشته باشند. البته نکته مثبت اینکه کیت افزایش ارتفاع TRD را میتوان روی تویوتا توندرا مدل ۲۰۲۲ و مدلهای جدیدتر مجهز به سیستم چهار چرخ محرک و قوای محرکه آی فورس یا آی فورس مکس سفارش داد. البته این کیت با مدلهای TRD Pro، TRD اسپرت و مدلهای مجهز به سیستم تعلیق بادی و تطبیقی قابل سفارش نیست.
تویوتا کیت یاد شده را گارانتی کرده و میگوید نصب آن اختلالی در سیستمهای ایمنی توندرا ایجاد نخواهد کرد. یکی از مهندسان TRD درباره معایب نصب کیت های متفرقه در شرکت هایی به غیر از شرکت سازنده اظهار میدارد:
پس از نصب کیتهای افزایش ارتفاع متفرقه شاید مشکلات زیادی ایجاد شود که این امر میتواند روی عملکرد سیستمهای ایمنی و رفاهی خودرو تأثیر منفی بگذارد
Reza
۵ آبان ۱۴۰۱در بین رقبا حرفی برای گفتن داره هنوز 🙂👍
میلاد زد ام
۵ آبان ۱۴۰۱ممنون از تویوتا بابت خلق لحظات طنز 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
TML BN
۵ آبان ۱۴۰۱میلاد اکانت جدید مبارک انشالله اکانت آخرت باشه
میلاد زد ام
۵ آبان ۱۴۰۱من فیک نساختم . کل پدال میدونن اسم من میلاد زد ام هستش
اکانت های قبلی م بنا به دلایلی کلا از دسترس خارج شدند
وگرنه مریض نیستم هر روز هزار تا اکانت بسازم
اگه الان میومدم با یه اسم دیگه کامنت میزاشتم میتونستی انگ فیک ساز بزنی !
TML BN
۵ آبان ۱۴۰۱@میلاد زد ام
بله دلایلش خیلی روشنه که چرا بن شده اکانت قبلیت
کیانوش
۶ آبان ۱۴۰۱بازم به بانمکی تو نمیرسه
Asa
۵ آبان ۱۴۰۱ماشین خوبیه ولی متاسفانه بعد پیکاپ فورد خبرش بارگذاری شد دیگ به چشم نمیاد 😂
4wheeled
۵ آبان ۱۴۰۱همچنان زیر سایه رقبا
NAVID۰۰۹۸
۵ آبان ۱۴۰۱توندار هیچگاه هم نمیتونه جایگاه پیکاپهای آمریکایی در آمریکا را بگیره چون پیکاپ برای جماعت آمریکایی یعنی نون ناموس وطن !
توندارا و در کل تمام پیکاپهای تویوتا و نیسان هستند تا رقابت را جذاب کنند و البته نگذارند آب خوش به راحتی از گلوی رقیب پائین بره ، ولی خودشان هم میدانند جایگاهی برای اول شدن ندارند مثل بنز سدان S که اگر تمام دنیا بسیج هم شوند که جایگاهش را از یکِ دنیا در سدانهای مجلل بگیرند باز نمیتوانند و بقیه برای دوم و پائینتر میجنگند و نه اول شدن !
شما نگرانِ این و رقبا نباش لطفاً ، بگذار از خجالت یکدیگر بر میآیند !
نگرانِ اون سانتاکروزی باش که زیر نهنگآبی ما هم نیست 😂 چه برسه پیکان وانت ( ما ) ، این ( ما ) را که میگویید لطفا لبهایتان را غونچه کنید و بعد بگویید !
میلاد زد ام
۵ آبان ۱۴۰۱آقا نوید میشه بپرسم چرا چپ و راست به هیوندای تیکه میندازی ؟
خودت میگی دنبال نقد هستی بعد فقط دنبال تمسخر و تخریب کره هستی
هیوندای ادعایی در زمینه پیکاپ نداره جناب
NAVID۰۰۹۸
۵ آبان ۱۴۰۱هیوندای ! تیکه ! چپ راست ! هیوندای ! تیکه ( شیب بام پشتبام ) !
شما به فکر یاتاقان زدنها ، شاطون زدنها و آبروغن قاطی کردنهای محصولات هیوندای جونت باش که شده غدهی سرطانی مالکان بختبرکشتهاَش در ایران که هزینههای استهلاکش همقیمت خرید خودشان در سال ۱۳۹۷ در میآید جونِدل 🖤 !
Humer
۷ آبان ۱۴۰۱نوید من خوبه خودم سراتو دارم
با کارکرد بالای ۲۵۰ هزار کیلومتر
چرا من تا حالا مشکلی نداشتم
؟؟؟؟؟؟؟
میلاد زد ام
۵ آبان ۱۴۰۱اگه اینجوریه که شما هم نگران لندکروز باش که با پس گردنی از آمریکا پرتش کردن بیرون !
JDM
۶ آبان ۱۴۰۱وقتی سکویا هست چرا لندکروز؟
یا مثلا وقتی راوفور پر فروش ترین کراس اوور آمریکا و کانادا میشه چرا محصولات کره ای؟
زمانی ژاپن داشت با آمریکا کل کل میکرد
خودرو سازی کره در حد این بود که بگه ما خودرو ساختیم
(همون پراید هم که کره میساخت اصلش مزدا 121 بود
محمدرضا
۵ آبان ۱۴۰۱نوید تو تمام کامنت هاش اسم از هیوندا میاره حتی اگه مطلب کاملا در مورد تویوتا باشه.تو هیتر هیوندا نیستی تو فنشی🤣
NAVID۰۰۹۸
۵ آبان ۱۴۰۱محمد رضا
میشه بگی هیوندای و در کل کرهایها چی هستن که نه من ، بلکه دیگران و از جمله شما به آن مینازی و فن فن میکنید ؟؟؟
Humer
۷ آبان ۱۴۰۱نوید خوب سوالی پرسیدی
به کیفیت خوب در برابر قیمت
امکانات خوب و پایدار
خدمات پس از فروش خوب
موتور های قانعکننده
توانایی جنگیدن با ژاپن
راستی نوید اگه خواستی داستان فراخوان ها رو بگی باید بگم بله یکی از مشکلات هیوندای کیا همین هست و خب البته عمر صنعت خودرو سازی ژاپن از کره بیشتره
پس هنوز زمان نیاز داره تا زمان آزمون خطاش تموم شه
ولی چند ساله تلاشش خیلی بیشتر و بهتر شده
همین آیونیک و ای وی ۶
خالی از لطف نیست که تعصب رو کنار بزاری گاهی زمان ها
من خودم عاشق صنعت خودروی ژاپنم و هیچ زمانی این رو انکار نمی کنم
ehsan.fa
۵ آبان ۱۴۰۱سانتاکروز چه ربطی به پیکاپ داشت برادر
NAVID۰۰۹۸
۵ آبان ۱۴۰۱جانِ جانان ، دلربایان ، سلطان عشق ❤👑 !
آخ چه سوزشی !
mahdi-es17
۵ آبان ۱۴۰۱تویوتا بنده خدا داره بین دوتا بالای 1000اسب بخاری و گشتاوری له میشه😂
TML BN
۵ آبان ۱۴۰۱نمیدونم چرا ولی توندرا میتونست از همون اول هم انگار یک چیزیش کم بود و از کرگی دم نداشت نسل قبل که طراحی افتضاحی داشت با اون جراغ های ریز جلو که به هیکل ماشین نمیخورد چشم بچه گربه برای پلنگ
ولی این نسل باز بهتر شده هم طراحی و هم کیفیتش ولی شانسش خیلی کمه پیشه رقبا شاید خیلیا خوششون نیاد ولی خب واقعیته
JDM
۵ آبان ۱۴۰۱الان یکی میاد میگه سانتاکروزر بهتر از اینه
NAVID۰۰۹۸
۵ آبان ۱۴۰۱سانتاکروز ، پَاَ ، بنده خدا خبر نداری شانتاکروز نه تنها بهتر از اینه ، بلکه سَبکی نو در زندگی و الگویی برای جهان خودروسازیست ، همچون همزادش پراید و پیکانِ وانت !
R@min
۵ آبان ۱۴۰۱خب یه لاستیک ۳۵ اینچ هم مینداختی دیگه
قاسم
۵ آبان ۱۴۰۱ژاپنی فن ها حتماً بخونن👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://www.pedal.ir/toyota/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-chr/
TML BN
۶ آبان ۱۴۰۱حدود ۱۲ عدد فراخوان ژاپندر قسمت سرچ سایت بالا میاد و حدود بالای ۴۰ عدد فراخوان کره به من ربطی نداره ولی این حرف ها قدیمی شده فیک عزیز
قاسم
۶ آبان ۱۴۰۱در گوگل فراخوانهای تویوتا و لکسوس و هوندا و نیسان و مزدا و سوزوکی و میتسوبیشی و ….. رو تک به تک سرچ کن تا اون فراخوانهای بزرگ رو ببینی که به چند دَه میلیون میرسه
JDM
۶ آبان ۱۴۰۱آدم چرخ عقبش در بره بزنه کنار
بهتر از اینکه آتیش بگیره نابود بشه
قاسم
۶ آبان ۱۴۰۱اتفاقاً ژاپنیها در آتشسوزی هم یَد طولایی داشتن !!!! یک نمونه اش تویوتا راو۴ و یک نمونه دیگه اش هم نیسان روگ !!!!! از خودم در نمیارم که
قاسم
۶ آبان ۱۴۰۱بنده ی خدا اگر در سرعت بالا چرخ درربره راننده فرصت نمیکنه بزنه کنار !!!! فوراً عزرائیل سر میرسه میبردش سفر آخرت !!!! پیامکی از دیار باقی 😂😂😂
کوروش
۶ آبان ۱۴۰۱چه ربطی به چرخ عقب داره بعدام مگه میخوای ۱۰۰۰ تا بری باهاش که ازراعیل بیاد عامو.
هرچی باشه از کیا و هیوندا بهتره.
امیر
۷ آبان ۱۴۰۱خدایا چی میشد توی ایران میشد اینو خرید
واقعا چرا ما نمیتونبم ماشین خوب سوار بشیم
چه گناهی کردیم