والد اینترنشنال با معرفی نسخهای جسورانه از تویوتا لندکروزر سری ۲۵۰، جذابیت بصری این آفرودر افسانهای را چندین برابر کرده است. این تیونر ژاپنی که به کیتهای بدنه خاص و ارتقاهای بصری معروف است، در نمایشگاه خودروی اوساکا ۲۰۲۵ از نسخه Desert Series Black Bison Edition پرده برداشت. این نسخه بهقدری تغییر کرده که میتوان آن را پاسخ ژاپنیها به مرسدس جیکلاس برابوس دانست، البته اگر جیکلاس دچار بحران هویت شود!
طراحی؛ هیولای شهری و بیابانی!
کیت بدنه والد این لندکروزر را به یک غول بیابانی تبدیل کرده است. در نمای جلو، سپر اختصاصی با ورودیهای هوای برجسته، دیلایتهای اضافی و یک اسکیلدپلیت آلومینیومی، ظاهر تهاجمیتری به خودرو بخشیده است. علاوه بر این، یک ورودی هوا روی کاپوت و یک باله آیرودینامیکی روی سقف که دارای چراغهای LED یکپارچه است، چهرهای کاملاً متفاوت به خودرو داده است.
در نمای جانبی، گلگیرهای پهنشده باعث میشوند تا لندکروزر چهرهای خشنتر داشته باشد و تایرهای مخصوص آفرود در کنار کیت افزایش ارتفاع و عرض محور، تواناییهای این خودرو را در مسیرهای ناهموار بهبود میبخشد.
در عقب نیز والد یک دیفیوزر اسپرت، دریچههای تزیینی روی گلگیرها و یک اسپویلر خاص را به خودرو اضافه کرده است که البته ممکن است برای یک آفرودر کمی نامتعارف به نظر برسد!
نسخه خیابانی؛ آفرودر لوکسی که از دستانداز میترسد!
والد علاوه بر نسخه آفرود، یک رندر دیجیتالی از یک نسخه شهری نیز منتشر کرده است. این مدل دارای رینگهای بزرگتر، تایرهای اسپرت جادهای و کیت کاهش ارتفاع است. البته، چنین تغییراتی قطعاً توانایی آفرود لندکروزر را کاهش میدهد، اما احتمالاً افرادی هستند که علاقه دارند یک شاسیبلند قلدر را فقط برای خیابانهای شهر داشته باشند!
مشخصات فنی؛ خبری از ارتقا فنی نیست!
والد هنوز جزئیاتی درباره بهبودهای فنی این مدل منتشر نکرده است، اما علاقهمندان میتوانند بسته به بازار خود، یکی از پیشرانههای بنزینی، دیزلی یا هیبریدی را با ارتقاهای سفارشی بهبود دهند.
قیمت این کیت هنوز مشخص نیست و احتمالاً فقط در ژاپن عرضه خواهد شد. اما اگر علاقهمند به این سبک از تیونینگ هستید، والد قبلاً کیت مشابهی برای لندکروزر سری ۳۰۰ ارائه کرده است، بنابراین انتخابهای بیشتری در دسترس خواهید داشت!
جمعبندی؛ یک شاسیبلند وحشی برای سلیقههای خاص!
والد اینترنشنال نشان داده که میتواند با یک کیت بدنه، ماهیت یک خودرو را کاملاً تغییر دهد. اگر به دنبال یک لندکروزر متفاوت و منحصربهفرد هستید، نسخه Black Bison Edition میتواند گزینهای جذاب باشد. اما اگر آفرود واقعی میخواهید، شاید بهتر باشد روی مدلهای کارخانهای و کمدستکاریشدهتر تمرکز کنید!
هراکلیوس
۱۵ اسفند ۱۴۰۳مرسی پرادو
net
۱۵ اسفند ۱۴۰۳بنز لوکس هست ولی تویوتا نیمه لوکس هست
۱۵ اسفند ۱۴۰۳فقط هایما🥰🧐🧐🧐
آرین
۱۵ اسفند ۱۴۰۳اقای اشتریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی و بقیه برو بچ
چرا نمیاین یه مقاله به عنوان بهترین ماشین سال از نظر بچه های پدال بزارید ؟
باحال میشه
کلیییییییییییییییی هم کامنت میگیره
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۵ اسفند ۱۴۰۳بهترین خودرو از نظر نویسندگان که هر سال داریم
بین کابران نمی تونیم نظرسنجی کنیم چون تعداد گزینه ها بسیار زیاد هست و کاربران هم چندهزار نفر هستند با تضاد شدید
۱۵ اسفند ۱۴۰۳نه آقا اشتری جان کاربر ها تعدادشون ۸۰ نفر هست منظور بنده ۸۰ نفری است که کامنت میگذارند وگرنه تعداد کاربر ها در بازدید به ۱۰ هزار میرسد
۱۵ اسفند ۱۴۰۳آقا اشتری عید نزدیکه عیدی نمیدین
نی نی قنداقی
۱۵ اسفند ۱۴۰۳تویوتا سنچوری یا کراون و لکسس نیمه لوکس نیست
فکر کردی تویوتا منتظر نظر توئه که براش آیه یاس بخونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیام
۱۵ اسفند ۱۴۰۳این ماشین اصلا در اون حد نیست
نی نی قنداقی
۱۵ اسفند ۱۴۰۳بهتره میگی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون خواستن توانستن است
محسن
۱۵ اسفند ۱۴۰۳عجب رخی داره خیلی قلدر و قشنگ شده
Sina_carshow
۱۵ اسفند ۱۴۰۳ذات ماشین به طور کلی جالب نیس کلیپ های asmrشو ببینید و یوتوبر هام نظر خیلی مثبتی روش نداشتن هیچ جوره نمیشه درستش کرد وقتی از داخل خوب نیس اونم برا رقابت با جی کلاس
کاش حداقل لندکروز سری 300 میبود خیلی زیباتر و با ابهت تر دیده میشه با همچین کیت هایی
هیتلر»
۱۵ اسفند ۱۴۰۳واکنش جی کلاس: کار هر خر نیست خرمن کوفتن 😏😏😏
nima.jdm
۱۵ اسفند ۱۴۰۳کدوم بنز رو میگی؟😂
بنز که فعلا چینی ها دارن سهامدارش میشن
به قول دوستمون از مرسدس بنز فقط اسکلتش مونده
Sina
۱۵ اسفند ۱۴۰۳برتری تویوتا نسبت به آلمانی ها توی دوام موتور بخاطر تنفس طبیعی بودنشون بود
اما با توربو شدن تویوتا دیگه نمیدونم اون دوامی رو که کیلومترهای افسانه ای رو طی میکرد هنوزم خواهد داشت یا نه
Yaghoob
۱۵ اسفند ۱۴۰۳اجازه بده حرفت رو قبول نکنم.
در ضمن مرسدس بنز خیلی داره بد کار میکنه.
با یه نگاه و مقایسه آمار فروش میشه این رو متوجه شد. اگه به خودش نیاد. آینده نیسان در انتظارشه.
تاریخ نشون داده بزرگترین کمپانی ها هم از ورشکستگی در امان نیستند
nima.jdm
۱۵ اسفند ۱۴۰۳چه ربطی داشت آلمانی ها هم قبلا اکثرا تنفس طبیعی بودن
𝐀𝐥𝐢
۱۵ اسفند ۱۴۰۳خیلی جذاب شده
nima.jdm
۱۵ اسفند ۱۴۰۳ابهت داره
Hamid
۱۵ اسفند ۱۴۰۳ببین برابوس چیه که والد اومده ازش تقلید کرده!
نی نی قنداقی
۱۵ اسفند ۱۴۰۳داداش قبلش ببین جیپ رانگلر چیه که برابوس ازش دزدی کرده
از من به تف نصیحت
بنز مثل بقیه آلمانیا دزده و تقلید کار مثلا انتقال قدرت فور matic بنز اینو برای جی کلاس از جیپ جنگ جهانی دوم کش رفته
nima.jdm
۱۵ اسفند ۱۴۰۳دقیقا
نی نی قنداقی
۱۵ اسفند ۱۴۰۳برابوس به هیبت عضلانی لندکروزر سری 70 یا لندرور حسادت کرده و هامر h1
محمد
۱۵ اسفند ۱۴۰۳به هونگچی نمیرسه معلومه چین خیلی از ژاپن وآلمان پیشرفته تره. همه رو از چینی ها کپی کردن.
nima.jdm
۱۵ اسفند ۱۴۰۳تو دیگه کی هستی
گاس فرینگ
۱۵ اسفند ۱۴۰۳یاد تانک رضوانی افتادم بیشتر تا جی کلاس
نی نی قنداقی
۱۵ اسفند ۱۴۰۳چه عجب یه نهنگ جلو خانه سردبیر قربانی کنیم که تایید شده و یکی حرف حق زد دادا دمت گرم حتی صامورایی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
nima.jdm
۱۵ اسفند ۱۴۰۳عجب ابهتی خداوکیلی
Titanium
۱۵ اسفند ۱۴۰۳آقای اشتری نمیشه یه مقاله بزارین که کمپانی هایی که تعطیل شدن اگه نمیشدن الان تو چه جایگاهی بودن
و ماشیناشون چه شکلی بود
میتونین از هوش مصنوعی هم کمک بگیرین
Mazyar
۱۵ اسفند ۱۴۰۳بنظرم طراحی لندکروز نسل جدید خیلی بهتر از قبل شده؛ چرا که قبلا یک طراحی خیلی ساده اما خیلی خشکی داشت اما الان طراحیش تا پنج سال دیگه هم جواب میده یا شایدم بیشتر.
خسرو الماسی
۱۵ اسفند ۱۴۰۳البته این طرح والد است و والد این تویوتا را طراحی کرده. کاری به تویوتا نداره.
حمزه
۱۵ اسفند ۱۴۰۳آلمان از هر نظر زیر فشاره که از قدرت پیشرفتش کم کنن وقتی آلمان عرض اندام میکنه بقیه باید بشینن دست بزنن همین وبس
بینام
۱۶ اسفند ۱۴۰۳واکنش جی کلاس(بیا پایین بچه سرمون درد گرفت)🤣🤣🤣🤣