هرچند تویوتا لندکروزر سری ۷۰ هنوز بسیار محبوب است اما اینیوس گرنادیر با ویژگیهای خاص خود میتواند گزینهٔ بهتری نسبت به پیرمرد ژاپنی باشد.
تویوتا لندکروزر سری ۷۰ جایگاه ویژهای در قلب مردمان سراسر استرالیا دارد و هرچند تویوتا در بهروزرسانیهای مختلف این خودرو امکانات رفاهی و تکنولوژیهای ایمنی و کمکرانندهٔ چندانی به آن اضافه نکرده اما این آفرودر محبوب ژاپنی هنوز فروش فوقالعادهای در استرالیا دارد. البته در آخرین بهروزرسانی سری ۷۰ تویوتا با ارائهٔ یک پیشرانهٔ ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل متعلق به هایلوکس و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک آیسین، نیمنگاهی به بازخورد خریداران داشته است اما آیا زمان آن فرانرسیده که یک آفرودر جدید و تازهنفس در استرالیا سری ۷۰ را کنار بزند؟
تویوتا فروش نسخهٔ بروز شدهٔ سری ۷۰ با موتور ۴.۵ لیتری V8 قدیمی را متوقف کرده زیرا تقاضا برای آن بسیار بیشتر از عرضه است و این خودرو هماکنون فقط با موتور ۲.۸ لیتری چهار سیلندر جدید قابل خریداری است که ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. بااینحال، سری ۷۰ طبق استانداردهای امروزی مشخصات ضعیف و قیمت بالایی دارد. این ماشین هرچند شاید از دور جذاب به نظر برسد اما وقتی کابین قدیمی، پیشرانهٔ خشن و رانندگی خشک را از نزدیک تجربه کنید خواهید فهمید که آنقدرها هم خودروی جالبی نیست.
سری ۷۰ خودرویی است که اساساً در هرجایی غیر از مزرعه یا معدن، غیرکاربردی خواهد بود. این لندکروزر بسیار پرسروصدا است (مثل نشستن در کابین یک تراکتور دههٔ ۷۰)، پیشرانهٔ V8 ناامیدکنندهای دارد، از فرمان شناور رنج میبرد، ضریب دنده یک آن بسیار کوتاه است و گیربکس آنقدر زود به دنده پنج میرسد که به نظر میرسد به یک یا دو دندهٔ دیگر نیاز دارد. همچنین در این خودرو خبر چندانی از تکنولوژیهای ایمنی کمکراننده نیست هرچند که سیستمهای جدید تشخیص تابلوهای جاده، هشدار خروج از خط، چراغهای جلوی خودکار و کنترل پایین رفتن از شیبها تا حدودی این مشکل را برطرف کرده است.
علاوه بر این، سری ۷۰ در نسخهٔ پیکاپ اتاق بار کمعمقی دارد که فضای بار اندکی را فراهم میکند. ظرفیت بار این خودرو نیز در نسخهٔ پیکاپ دو کابین زیر ۱۰۰۰ کیلوگرم است. در این لندکروزر قدیمی حتی ترمزدستی هم در سمت اشتباه قرار دارد. این در حالی است که قیمت سری ۷۰ برای نسخهٔ پیکاپ دو کابین چهار سیلندر از ۷۹,۳۰۰ دلار استرالیا معادل ۵۱ هزار دلار آمریکا آغاز میشود و تا ۵۳,۷۰۰ دلار برای نسخهٔ V8 بالا میرود.
چرا اینیوس گرنادیر کوارترمستر ارزش توجه دارد؟
گرنادیر پروژهای جسورانه از میلیارد بریتانیایی صنعت مواد شیمیایی «سر جیم راتکلیف» است که سعی کرد جایگزینی واقعی برای نسل اول لندروور دیفندر بسازد. نتیجهٔ این ایده، خلق یک آفرود جعبهای شکل با شاسی نردبانی، اکسلهای صلب جلو و عقب، سامانهٔ چهارچرخ محرک دائمی و قفل دیفرانسیل جلو، عقب و مرکزی است؛ بنابراین، گرنادیر بازگشتی تمامعیار به دوران آفرودرهای سنتی گذشته محسوب میشود. کوارترمستر هم نسخهٔ پیکاپ دو کابین گرنادیر محسوب میشود. برای این خودرو پیشرانههای ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ بنزینی با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور و دیزلی با ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور قابل انتخاب است که هردو ساخت بامو هستند و به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF متصل میشوند.
اعداد و ارقامی شامل ۲۶۴ میلیمتر فاصله از زمین، ۸۰ سانتیمتر حرکت در عمق آب، زاویهٔ حمله ۳۶.۲ درجه، زاویهٔ فرار ۲۲.۶ درجه و زاویهٔ شکست ۲۶.۲ درجه نشان از تواناییهای آفرود بالای این پیکاپ بریتانیایی دارند. علاوه بر این، گرنادیر کوارترمستر با سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی شامل تودوزی چرمی، گرمکن صندلیها و پنجرههای سافاری را ارائه میکند. این پیکاپ ۵,۴۰۰ میلیمتر طول، ۲,۱۴۶ میلیمتر عرض و ۲,۰۱۹ میلیمتر ارتفاع دارد و طول، عرض و عمق اتاق بار آن به ترتیب ۱,۵۶۴ میلیمتر، ۱,۶۱۹ میلیمتر و ۴۸۵ میلیمتر است. ظرفیت بار کوارترمستر در نسخهٔ دیزلی ۸۳۰ کیلوگرم و در نسخهٔ بنزینی ۹۱۰ کیلوگرم است و ظرفیت یدک کشی آن ۳.۵ تن اعلام شده است.
قیمت گرنادیر کوارترمستر در نسخهٔ شاسی کابین (بدون اتاق بار) از ۱۰۲ هزار دلار استرالیا معادل ۶۵,۷۰۰ دلار آمریکا و نسخهٔ مجهز به اتاق بار کامل از ۷۰,۸۰۰ دلار آغاز میشود. انتظار میرود نسخههای مجهزتر تریلمستر (نسخهٔ آفرودی) و فیلدمستر (نسخهٔ لوکس) هم حدود ۸۰ هزار دلار آمریکا قیمت داشته باشند. اینیوس گرنادیر کوارترمستر هماکنون در استرالیا قابل سفارش است و انتظار میرود تا اواسط سال ۲۰۲۴ به دست خریداران برسد.
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳🥇👑چون واقعا اینیوس گرنادیر از همه هر نظر بهتر است🥇👑
زیزیگولو
۳۱ فروردین ۱۴۰۳مخالفم👎👎👎👎👎
NAVID۰۰۹۸
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اون که بنز G پیکاپ بود ، نتوانست محبوبیت سری70 رو در استرالیا به دست بگیره ، این که دیگه در حد یه استارتاپِ!!!
قبلاً در موردِ سری70 زیاد نوشتم و ستایش کردم ( اعجوبهی ساموراییها ).
شُعار تا عمل!!!
شعار : همه پُرادعاها…
عمل : پادشاه تویوتا و سری70
کارایی/سادگی/اطمینان/کیفیتبالا
این چهار کلمه پکیجی نیست که همه با هم یکجا در یک خودرو وجود داشته باشه مگر تویوتا و بخصوص سری 70 اعجوبه سامورایی👁👁
👃
👅
زیزیگولو
۳۱ فروردین ۱۴۰۳موافقم👍👍👍
NAVID۰۰۹۸
۳۱ فروردین ۱۴۰۳👁👁
👃
👅
اون قبلیه تنظیمش بههم خورد ، گفتم یکی دیگه بفرستم باس فشاریها😂😢🤧.
NAVID۰۰۹۸
۳۱ فروردین ۱۴۰۳فکر کنید رفیقتون رفته استرالیا و الان برگشته ایران .
تو مهمونی اَزش میپرسید :
داداش ماشینت چیه؟
میگه:
اینیوس گرنادیر کوارترمستر ….
یا خدا
سیپیو سوزندم!
حالا فهمیدم چرا آلمانییا با حروف و عدد سر و تَه قضیه رو هَم میارن میره پِی کارش😂!!!
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اشتباه فهمیدی طبق روال محاسبات
۹۹%0موارد بد نظرات اشتباه بد NAVID ۰۰۹۸ بد که در ۹۹%0 موارد بد اشتباه مشاهده شده اند شما
موارد اصلاح شده رادر ادامه به سمع و نظر شنوندگان و بینندگان برنامه رسانده ایم وعده ما در ادامه مطلب اسکرول کنید…
👀
👁️
👃
👅
😝
JaMsHiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۳نظرات تعصبی میدی . چون روی این ماشین موتور بی ام و هست ، پس عالیه .
چقدر بی فکر و کم سواد باشه آدم ، برای آفرود نگاه کنه به اینکه دسته دنده ماشین بی ام و باشه و ماشین گرم کن صندلی داشته باشه .
تو بگو نه صد نیوتن متر گشتاور .
مردم باز تویوتا رو میخرن . تا صبح هم گریه کنی تویوتا میخرن . چون استحکام سری هفتاد ثابت شدس نه یه بی ام و شاسی مستقل .
بی ام و واقعا عالیه . واقعا .
ولی بی ام و موتوراش برای ماشین اسپرت ساخته شدن و خرجشون هم در همون حده . نه آفرود .
آفرودر واقعی باید تنها خرجش آب و روغن باشه
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳تو خودت بیشتر نظر تعصبی دادی واشر نزنی از این تعصب یه وقت
خب اون هرچیه این اینیوس گرنادیر از همه هر نظر خیلی بهتره این دیگه چه فشاری داره ناراحت برا چیه
JaMsHiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۳نوید که میدونم اومدی از سر لج با نوید 0098 اسمتو این گذاشتی
تو از هر ماشینی که برچسب آلمان و آمریکا بخوره طرفداری میکنی
طومار دراز و بلند صد خطی مینویسی تا ثابت کنی که آره عالی هستن ( آلمان آمریکا و ژاپن نیازی به ثابت شدن اونم از طرف یه هیچکاره ندارن همه ثابت شده هستن ولی نظرات تعصبی شما خیلی بی منطقه )
تا یک نفر کامنت میذاره آره ژاپنی عالیه و تعریف و تمجید میکنه میآید و جای کلمه ژاپن ، آمریکا و اروپا و فورد میذاری !
هیچ کسی تا الان توی آفرود به فرمون چرم و سر دنده بی ام و توجه نکرده !
و مطمئنا بخاطر اطمینان پایین این موتور به جایی نمیرسه ( نه اینکه بد باشه اتفاقا جزو بهترین موتور های اسپرت جهانه ولی برای آفرود و کار سنگین ساخته نشده کاربریش یه چیز دیگس )
حالا هر چی میخوای بگو تا صبح بگو صندلی چرم داره طراحی بروز داره سواریش نرمه کلی آپشن داره قوی تره .
ولی همه میدونن تویوتا تو دوام و استحکام برندس !
درضمن ، واتر پمپ هم عوض کن . داری جوش میاری .
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳دقیقا در ادامه نکاتی که فرمودید
اتفاقا چون دوام تویوتا اثبات شدست
این ارزش کارو بالا میاره که دیکه ببینید این اینیوس گرنادیر دیچه چیه و چقدر خوبه و بهتر و برتره که علاوه بر دوام و ماندگاری و قابلیتهای اطمینان و قابل اعتماد بالا کلا از هر لحاظ هم از همه نظر خیلی بهتره
دیگه ببین این اینیوس گرنادیر چیه چه شاهکاریه که از اون خیلی بهتره از همه هر لحاظ نظر حرف حدیث خیلی بهتره و برتره و خوبه
اوفففففففف آمپرم همیشه سر ۱۲۰ عه😂 👏👑♥️
parhamiof
۳۱ فروردین ۱۴۰۳جدی به این آقای بده بده لایک میدید؟
حق میدم از نوید بدتون بیاد ولی تدایی نظرات اینو چجوری بهش لایک میدید؟
چون دوساعت عالیه خدا خفن میکنه واسه اروپا و امریکا؟
و چون بده بده و تعصب تعصب میکنه زیر نظرات نوید؟
زشته خدایی این کارا زشته.
A.m.A
۳۱ فروردین ۱۴۰۳تو بازار استرالیا لندکروز سری ۷۰ مثل پراید ما میمونه بقالیم لوازمش پیدا میشه و کاملا جا افتاده به همین خاطر رقابت باهاش سخته.
بعد تو بحث دوام و استهلاک صددرصد تویوتا از اینیوس با موتور بی ام و بهتره که توی استرالیا خیلی مقوله مهمیه
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳تو بازار استرالیا لندکروز سری ۷۰ مثل پراید ما میمونه بقالیم لوازمش پیدا میشه و کاملا جا افتاده به همین خاطر رقابت باهاش سخته.
این مورد که مهم نی ولش کن …
بعد تو بحث دوام و استهلاک صددرصد اینیوس گرنادیر از تویونا با وتور چار سلند بهتره که توی استرالیا خیلی مقوله مهمیه
که این مورد مه مهمه هم قطعاً برتری با فاصلهذزیادی از آن اینیوس گرنادیر هستش
بده ۸ …
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳بده ۸
جدی میفرمایید
پس اینارو ما از کجا درآوردیم
اتفاقا درستش اینه که تو استرالیا G جی کلاس نسخه نظامی بطور رسمی در مقایسه مستقیم با سری ۷۰ با قاطعیت پیروز شد و به عنوان خودروی نظامی سازمانی اصلی استرالیا انتخاب شد
و البته بیش از ۷۰ کشور جهان هم به این آمار بطور رسمی اضافه میکنیم
که با فاصله زیادی خیلی بهتره از هر نظر
خلاصه که جی G کلاس در نسخه های مختلف بین نظامیان ارتش و دانا ها و خوب ها که محبوبیت و برتری قاطعی داره
👑🏆🥇
خدایی برتری از همه هرلحاظ در هرچیز کارایی/سادگی/اطمینان/کیفیتبالا در هرچیزی بهترین و اول اروپایی ها و آمریکایی ها هستن همیشه
البته که همین اینیوس گرنادیر مارو در میار و از همه هر لحاظ خیلی بهتره
چه برسه به سطلان G که از همه هر نظر برتر
زمین ماشین شاسی ۱۰۰% کمپلت قابل مقایسه نیس تن باهاش چون ظرفیت اون ندارن و هم رزمانش مثل هاموی و جی کلاس و رم تی آر ایکس و فورد اف ۱۵۰ رپتور و هامر
که فقط مثل بزنیم بگیم بزار سرجایشان برتری شان را چه برسه به اینها به بالا که دیگه نگو نمیگم چون وحشتناکه
و همون حاشیه امن برتر کافیه
برای به خاک کشاندن اسیایی ها
تعریف حاشیه امن برتر:
بعنوان آفرودر مدرن برتر فورد برانکو بخصوص رپتور
و آفرودر کلاسیک برتر همین اینیوس گرنادیر
و آفرودر لوکس برتر لندروور رنجروور
و البته که همون دیفندر برانکو کلرادو رانگلر هم به تنهایی کارو در میارند و برتری دارند چه برسه به حاشیه امن و بالا ها که مثالش و یادشان و ذکر خیرشان کافیه
این ۱۰ ۱۱ کلمه پکیجی هست که همه هر با هم یکجا در یک خودرو وجود داشته باشه مگر اروپایی ها و آمریکایی ها که در هر چیزی بهترین و اول هستند و بخصوص اونایی که گفتم از پسشان بر بیان و فقط خودشان رقیب خودشان هستند خدایی👑🏆🥇
ولی بین اوسکول ها سری ۷۰ بین اوسکول ها محبوبه
اینم برای فشاری ها
که هنگ میکنند و سی پی یو میسوزانند
بده ۸
👻
👁️
👃
👅
👀
😂
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳جدی میفرمایید
پس اینارو ما از کجا درآوردیم
اتفاقا درستش اینه که تو استرالیا G جی کلاس نسخه نظامی بطور رسمی در مقایسه مستقیم با سری ۷۰ با قاطعیت پیروز شد و به عنوان خودروی نظامی سازمانی اصلی استرالیا انتخاب شد
و البته بیش از ۷۰ کشور جهان هم به این آمار بطور رسمی اضافه میکنیم
که با فاصله زیادی خیلی بهتره از هر نظر
خلاصه که جی G کلاس در نسخه های مختلف بین نظامیان ارتش و دانا ها و خوب ها که محبوبیت و برتری قاطعی داره
👑🏆🥇
خدایی برتری از همه هرلحاظ در هرچیز کارایی/سادگی/اطمینان/کیفیتبالا در هرچیزی بهترین و اول اروپایی ها و آمریکایی ها هستن همیشه
البته که همین اینیوس گرنادیر مارو در میار و از همه هر لحاظ خیلی بهتره
چه برسه به سطلان G که از همه هر نظر برتر
زمین ماشین شاسی ۱۰۰% کمپلت قابل مقایسه نیس تن باهاش چون ظرفیت اون ندارن و هم رزمانش مثل هاموی و جی کلاس و رم تی آر ایکس و فورد اف ۱۵۰ رپتور و هامر
که فقط مثل بزنیم بگیم بزار سرجایشان برتری شان را چه برسه به اینها به بالا که دیگه نگو نمیگم چون وحشتناکه
و همون حاشیه امن برتر کافیه
برای به خاک کشاندن اسیایی ها
تعریف حاشیه امن برتر:
بعنوان آفرودر مدرن برتر فورد برانکو بخصوص رپتور
و آفرودر کلاسیک برتر همین اینیوس گرنادیر
و آفرودر لوکس برتر لندروور رنجروور
و البته که همون دیفندر برانکو کلرادو رانگلر هم به تنهایی کارو در میارند و برتری دارند چه برسه به حاشیه امن و بالا ها که مثالش و یادشان و ذکر خیرشان کافیه
این ۱۰ ۱۱ کلمه پکیجی هست که همه هر با هم یکجا در یک خودرو وجود داشته باشه مگر اروپایی ها و آمریکایی ها که در هر چیزی بهترین و اول هستند و بخصوص اونایی که گفتم از پسشان بر بیان و فقط خودشان رقیب خودشان هستند خدایی👑🏆🥇
ولی بین قشر ساده و بد بیسواد سری ۷۰ بین قشر ساده و بد بیسواد ها محبوبه
اینم برای فشاری ها
که هنگ میکنند و سی پی یو میسوزانند
بده ۸
👻
👁️
👃
👅
👀
😂
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اتفاقا درستش اینه که تو استرالیا G جی کلاس نسخه نظامی بطور رسمی در مقایسه مستقیم با سری ۷۰ با قاطعیت پیروز شد و به عنوان خودروی نظامی سازمانی اصلی استرالیا انتخاب شد
و البته بیش از ۷۰ کشور جهان هم به این آمار بطور رسمی اضافه میکنیم
که با فاصله زیادی خیلی بهتره از هر نظر
خلاصه که جی G کلاس در نسخه های مختلف بین نظامیان ارتش و دانا ها و خوب ها که محبوبیت و برتری قاطعی داره
👑🏆🥇
خدایی برتری از همه هرلحاظ در هرچیز کارایی/سادگی/اطمینان/کیفیتبالا در هرچیزی بهترین و اول اروپایی ها و آمریکایی ها هستن همیشه
بعنوان مثال شعار متعصب ها : هر چی بخوای ن
خدایی واقعیت در عمل : خدایی پادشاه مرسدس بنز و فورد و .. در هر چیز بهترین و اول اروپا و آمریکا خدایی پادشاه که در هر چیز بهترین و اول هستن👑🥇🏆
البته که همین اینیوس گرنادیر کارو در میاره و از همه هر لحاظ خیلی بهتره
چه برسه به سلطان G که از همه هر نظر برتر از بقیه
زمین ماشین شاسی ۱۰۰% کمپلت قابل مقایسه نیس تن باهاش چون ظرفیت اون ندارن و هم رزمانش مثل هاموی و جی کلاس و رم تی آر ایکس و فورد اف ۱۵۰ رپتور و هامر
که فقط مثل بزنیم بگیم بزار سرجایشان برتری شان را چه برسه به اینها به بالا که دیگه نگو نمیگم چون وحشتناکه
و همون حاشیه امن برتر کافیه
برای به خاک کشاندن اسیایی ها
تعریف حاشیه امن برتر:
بعنوان آفرودر مدرن برتر فورد برانکو بخصوص رپتور
و آفرودر کلاسیک برتر همین اینیوس گرنادیر
و آفرودر لوکس برتر لندروور رنجروور
و البته که همون دیفندر برانکو کلرادو رانگلر هم به تنهایی کارو در میارند و برتری دارند چه برسه به حاشیه امن و بالا ها که مثالش و یادشان و ذکر خیرشان کافیه
این ۱۰ ۱۱ کلمه پکیجی هست که همه هر با هم یکجا در یک خودرو وجود داشته باشه مگر اروپایی ها و آمریکایی ها که در هر چیزی بهترین و اول هستند و بخصوص اونایی که گفتم از پسشان بر بیان و فقط خودشان رقیب خودشان هستند خدایی👑🏆🥇
ولی بین قشر ساده و بد بیسواد سری ۷۰ بین قشر ساده اسیا و بد بیسواد ها محبوبه
اینم برای فشاری ها
که هنگ میکنند و سی پی یو میسوزانند
بده ۸
👻
👁
👃
👅
👀
😂
نهایی و درست همینه لطفا تایید کنید همچیش اوکیه چتونه پس تأییدی گفتن چیزی گفتن
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اتفاقا درستش اینه که تو استرالیا G جی کلاس نسخه نظامی بطور رسمی در مقایسه مستقیم با سری ۷۰ با قاطعیت پیروز شد و به عنوان خودروی نظامی سازمانی اصلی استرالیا انتخاب شد
و البته بیش از ۷۰ کشور جهان هم به این آمار بطور رسمی اضافه میکنیم
که با فاصله زیادی خیلی بهتره از هر نظر
خلاصه که جی G کلاس در نسخه های مختلف بین نظامیان ارتش و دانا ها و خوب ها که محبوبیت و برتری قاطعی داره
👑🏆🥇
خدایی برتری از همه هرلحاظ در هرچیز کارایی/سادگی/اطمینان/کیفیتبالا در هرچیزی بهترین و اول اروپایی ها و آمریکایی ها هستن همیشه
بعنوان مثال شعار متعصب ها : هر چی بخوای ن
خدایی واقعیت در عمل : خدایی پادشاه مرسدس بنز و فورد و .. در هر چیز بهترین و اول اروپا و آمریکا خدایی پادشاه که در هر چیز بهترین و اول هستن👑🥇🏆
البته که همین اینیوس گرنادیر کارو در میاره و از همه هر لحاظ خیلی بهتره
چه برسه به سلطان G که از همه هر نظر برتر از بقیه
زمین ماشین شاسی ۱۰۰% کمپلت قابل مقایسه نیس تن باهاش چون ظرفیت اون ندارن و هم رزمانش مثل هاموی و جی کلاس و رم تی آر ایکس و فورد اف ۱۵۰ رپتور و هامر
که فقط مثل بزنیم بگیم بزار سرجایشان برتری شان را چه برسه به اینها به بالا که دیگه نگو نمیگم چون وحشتناکه
و همون حاشیه امن برتر کافیه
برای به خاک کشاندن اسیایی ها
تعریف حاشیه امن برتر:
بعنوان آفرودر مدرن برتر فورد برانکو بخصوص رپتور
و آفرودر کلاسیک برتر همین اینیوس گرنادیر
و آفرودر لوکس برتر لندروور رنجروور
و البته که همون دیفندر برانکو کلرادو رانگلر هم به تنهایی کارو در میارند و برتری دارند چه برسه به حاشیه امن و بالا ها که مثالش و یادشان و ذکر خیرشان کافیه
این ۱۰ ۱۱ کلمه پکیجی هست که همه هر با هم یکجا در یک خودرو وجود داشته باشه مگر اروپایی ها و آمریکایی ها که در هر چیزی بهترین و اول هستند و بخصوص اونایی که گفتم از پسشان بر بیان و فقط خودشان رقیب خودشان هستند خدایی👑🏆🥇
ولی بین قشر ساده و بد بیسواد سری ۷۰ بین قشر ساده اسیا و بد بیسواد ها محبوبه
اینم برای فشاری ها
که هنگ میکنند و سی پی یو میسوزانند
بده ۸
👻
👁
👃
👅
👀
😂
اینم به نیابت از سلطان
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳نبرد آفرود تماشا کنید؛ جیپ رانگلر، لندروور دیفندر و اینیوس گرنادیر
https://www.pedal.ir/jeep/jeep-wrangler-ineos-gernadier-land-rover-defender-off-road/
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳عالی عالی👍👏😍
Ben
۳۱ فروردین ۱۴۰۳بشین تا بریم گرنادیر نمیدونم چی چی رو به تویوتا ترجیح بدیم.
پیام
۳۱ فروردین ۱۴۰۳دیگه بهتره! چرا بهتون برمیخوره!
parhamiof
۳۱ فروردین ۱۴۰۳کسی تو که استرالیا سری 70 میخره،قطعا یه دووم بالا از ماشین میخواد که باهاش بره صعب العبور ترین جاها،پس قابلیت اطمینان خیلی مهمه،نه دسته دنده بی ام و.
یه خورده فکر کن،موتور 6 سیلندر اونم توربو،گیربکس اتومات 8 سرعته اونم zf!
به نظرت اینا چقدر میتونن دووم بیارن؟
تویوتا که ثابت شدست از این لحاظ.
مسئله دومه قیمتشه،بیشترین قیمت سری 70 53،اصلا بگیریم 60 هزار دلار آمریکا.
بازم اینیوس گرنادیر(فحشه؟) قیمت بالاتری داره،از 65 هزار به 80 هزار دلارم میرسه.
کاملا معلومه این مقاله چیزی جز تبلیغات نیست،نقاط ضعف سری 70 رو گفته،اما نگفته اینیوس از این لحاظ بهتره.
وقتی تو یه منطقه دو افتاده موتور ماشینت جوش اورد یا گیربکست داغ کرد،دیگه نه گرم کن صندلی به کارت میاد،نه تودوزی چرم،نه به این فکر میکنی که صدای موتور ماشینت میاد تو کابین یا نه.
با منطق این نویسنده،تیگو 8 پرومکس ماشین خیلی بهتری از سری 70 عه!
به روی گل دوستان آلمانی انگلیسی فن بر نخوره اما از 1990 به بعد(بعضی موارد حتی قبلش)نه آلمانی قابلیت اطمینان خوبی داره،نه انگلیسی،فقط ژاپنیا و آمریکاییا موندن.
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۳حرفهات معقول و منطقی بنظر میرسن اما اون “اینیوس گرنادیر(فحشه؟)” کلا یه رنگ و جهت دیگه به کامنتت داد
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۳و راجع به اون که گفتی آلمان و انگلیس وا دادن فقط ژاپنیها و امریکاییها موندن
سبزیجات پخته و شلغم خیلی مفیدن و ارزون تر
اما بعضی ها کله پاچه دوست دارن، جیگر با دنبه دوست دارن، گرونتر هم هست و با ضرر بیشتر. اما چیزهایی دارن که آدمو جذب میکنه
ژاپنی و امریکایی شاید ضرر کمتری داشته باشه اما هیجان و جذابیت کمتری هم داره (تو استثناء نرو)
اسم آلمان و انگلیس رو بردی، من ایتالیا رو هم بهشون اضافه میکنم و میگم بیش از هشتاد درصد افتخارات موتوراسپرت از همین سه کشور هست. و بیش از هشتاد درصد گرون ترین ها قوی ترین ها سریع ترین ها خاص ترین ها دوست داشتنی ترین ها کلکسیونی ترین ها و خیلی ترین های دیگه. و هیچکس توقع نداره اینها ساده و ارزون باشن
اگه نگاهت رو از اکونومی برداری چیزهای بهتری میبینی البته اگه اهلش باشی
حسن
۳۱ فروردین ۱۴۰۳مازیار بزرگوار شما سوار یه ماسل بالای 400 اسب شدی و تونستی رانندگی کنی من میگم هیجان اصلا وجود نداره درسته کل کل میکنید اما یه خودرو 4 چرخ یا محور جلوی المانی که فرمون را ول کنی خودش راه را درست میره چه هیجانی میتونه داشته باشه که بقیه خودرو سازان دنیا ندارن
کل خودرو سازی المان برا کل کل یه پورشه است که اون گنده هاش همه از دم 4 چرخ محرکن که برا لا جرز دیوار خوبه
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۳بله …
حق با شماست
کل خودروسازی آلمان برا لا جرز دیوار خوبه
اینم یه جورشه
parhamiof
۳۱ فروردین ۱۴۰۳مازیار.
اولی اینکه اون تیکه رو که گفتی صرفا جهت شوخی گفتم نه چیز دیگه.
ببین من خودم اصلا تعصبی روی ماشین ندارم،اون جمله آخرم،فقط مربوط به “”””قابلیت اطمینان””” بود نه چیز دیگه.
وگرنه کی منکر زیبایی و ظرافت انگلیسی و لذت رانندگی آلمانیاست؟
ولی ندارن دیگه،ماشین آلمانی نهایتا 5 سال و انگلیسی فکر نکنم بیشتر از یکی دو سال دووم و کارایی اولیه داشته باشن.
قدیما همه خودرو سازا اینجوری بودن ولی الان فقط روی ماشین ژاپنی و آمریکایی میتونی بالای 20 30 سال حساب کنی.
تازه همون 5 سال هم مراقبت خاص رانندگی آروم میخواد.با ماشین آلمانی یه ذره خشن باشی نفسش میبره.
حرف من از ساده و ارزون نبود اصلا.
ولی بحثش که باز شد،این دوتا تو لوکس و اسپرت دست پا بسته نیستن.
نمونش زیاده وایپر،فورد gt،کوروت،ماستنگ،rx7،لنسر،gtr,هوندا nsx.
اسکالید،الدورادو،سنچوری،انواع لکسوس و…
مازیار
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳با اینحال هر دو مخاطبین خودشون رو دارن. مخاطبینی که خیلی بیشتر از من و شما در جریانن و مهمتر از اون خیلی بیشتر به فکر جیب خودشون هستن!
و راجع به اون مدلهایی که اشاره کردید، با احترام، هیچکدوم تو راس هرم سگمنت خودشون جایی ندارن
کلی بگم اگه پیکاپ و اقتصادی (آمریکا و ژاپن) رو جدا کنیم الباقی باید شاهکار ها رو فقط تو همون سه کشور جستجو کرد
لازم به ذکر نیست که این یک نظر شخصی هست
Engineer
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳parhamiof@
اینکه گفتید خودروهای آلمانی نهایتاً 5 سال دوام میارن در شرایط نگهداری خاص ، رفرنس رو لطفاً ارسال کنید و اینکه آیا شما هم مثل من تجربه نگهداری خودروهای آلمانی رو داشتید؟
مازیار
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳و فکر میکنم اون شوخی که گفتی فراتر از یک مورد بوده
مثلا ماشین انگلیسی نهایتا یکی دو سال دووم داره
لندروور های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ روانه اوراقی ها می شوند
خوبه همچین روحیه ای😄
JaMsHiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۳یه ماشین آفرود . موتور بی ام و . گیربکس ZF
من باشم آفرودر واقعی رو انتخاب میکنم نه یه بی ام و شاسی مستقل !
یک سال این ماشیناتو ارگان های نظامی که عین چی از این ماشینا کار میکشن رو تست کنن .
ببینن این گرنادیر اصلا بعد یک ماه روشن میشه؟
هر موقع بحث آفرود شد ، برو تو ارگان های نظامی ببین چی استفاده میکنند . یا فورده یا تویوتا یا شورلت !
اگرم میخوای ماشین راحت داشته باشی ، برو سدان بخر . نمیشه هم خدارو بخوای هم خرما
Engineer
۳۱ فروردین ۱۴۰۳قبلاً هم گفته بودم که تو این زمینه پای خودروسازی آلمان رو وسط نکشید اونا خودشون نمیخوان در این زمینه وارد بشن چونکه از اول تمرکز روی سگمنت های دیگه گذاشته بودن، وگرنه مثال های بارز بنز جی واگن با کد W461 که از سال 1992 تا الان داره تولید میشه بنز W464 و بنز W463 که تا الان دارن تولید میشن ولی به خاطر قیمت بالا و لوکس بودن معمولاً هر جایی استفاده نمیشن.
Reza
۳۱ فروردین ۱۴۰۳وقتی تو *** میگی بهتره یقین پیدا میکنم دوزار نمی ارزه که مورد تایید تو بوده
ab0lf4zl
۳۱ فروردین ۱۴۰۳سلطون مگه قراره تو بخری ک قراره چیو ب چی ترجیح بدی؟
تو بازار ازاد هر کمپانی مشتری های خودش رو طبق نیاز شخص داره .
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳خب ترجیح نده 😂
آنچه کمیاب است،
جسارت لازم برای بهره گیری از
این شایستگی ها می باشد؛
زمانی که شما را به مکان های ناشناخته راهنمایی می کنند
و میگویند چرا اینیوس گرنادیر بهتر از سری ۷۰ است
دلیلش این اس که چون این اینیوس گرنادیر است که به بهترین شکل تو را همراهی میکند
و به مسیر مقصد میرساند و تازه درمسیر هم از هر چالشی بر می آید و از هر نظر خیلی بهتر است
نام اثر : اثبات برتری اینیوس گرنادیر/
شاعر. : همان شاعری که آن را سروده./
JaMsHiD
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جالبه بدونی یه تست حتی از این بی ام و هم بیرون نیومده . تنها کاری که میتونه بکنه اینه که از تپه بره بالا ! وگرنه بعد یه هفته بهت نشون میدم مشکلی باید جلوی ارور موتور بی ام و کمر بشکنی !
یه مشت مقاله که با پول و رانت خواری نوشته شده نمیتونه ارزش هفتاد ساله لندکروزر رو در برابر یه تازه وارد خدشه دار کنه
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جدی میفرمایید ؟! حتی یه تست بیرون نیومده ؟!
صب کن صب کن
از همینجا دنده عقب بگیر برو تا حالا حالا ها باید بری حالا حالا ها اطلاعات کسب کنی
تا بعد که برگشتی همینجا همین نظرتو عکسشو میگی
و نظر قبلی شما کن لم یکن تلقی میشه
و برتری اینیوس گرنادیر به منصه ظهور می نشینه 😎😝
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳کلا خودتون رو اذیت نکنید درستش همین بود که قبل اینم گفتم
اون هرچیه این اینیوس گرنادیر از همه هر نظر خیلی بهتره این دیگه چه فشاری داره ناراحت برا چیه
اتفاقا کسی که👑🥇 خدایی با برتر های اروپایی و آمریکایی رانندگی کرده میدونه از اونجایی که در هر چیزی بهترین و اول هستن تو این مورد هم برتری مثل آب خوردنه واسشون و رکورد دار هم هستن و اثبات هم شده
کسی که با اینیوس گرنادیر نه رانندگی که زندگی کرده باشه می دونه این اروپایی هم مثل آمریکایی ها جایگاهی داره که هیچ برند دیگه ای تقریبا جاش رو نمی تونه بگیره … درستش اینه خدایی.👑🥇
طبیعت خشن استرالیا و انجین های بیمر ؟ بله و قطعاً بی ام با موتور دیزلی شش سیلندر خطی B57 که یکی از رکورد داران بادوام ترین و قابل اعتماد ترین و قابل اطمینان ترین انجین و موتور هاست و برتری اش را با فاصله زیاد هم اثبات کرده در کنار سایر اروپا و آمریکا یی ها
قابل اعتماد بودن انجین بیمر با سگ جون بودن و خر کار بودن و نامیرا بودن انجین اون کاملا مترادفه چون پیشرانه B57 شش سیلندر خطی دیزلی بی ام و در لیست رکورد داران بادوام ترین انجین های جهانه
نه اون چهار سیلندر اون که هنوز نیومده …
سرمای زیر صفر و گرمای بالای 50 درجه طبیعت خشن استرالیا جای خوبی برای اثبات رکورد داران قابل اعتماد ترین برند های دنیا هست که همون اروپا و آمریکا هستن همیشه ، اون هم در جاده هایی که انگار تا ابدیت ادامه دارند و قرار نیست هرگز تمام شوند …👑🥇
البته یادمون نره که استرالیا قرن های متمادی محل زندگی بومیان بدوی در این نقطه دور افتاده از کره زمین بوده و همچنین از قدیم تبعیدگاه زندانیان و بزه کاران اسیایی نیز بوده … درستش هرچی بود گفتم
سوالی بود بپرسید
زیزیگولو
۳۱ فروردین ۱۴۰۳من که چشمم آب نمیخوره اینیوس گرنادیر گزینه بهتری نسبت به لندکروز سری ۷۰ باشه 🙌 ……… لندکروز سری ۷۰ سالهای ساله که تو انواعو اقسام شرایط محیطی امتحان خودشو پس داده ولی اینیوس گرنادیر تا حالا کجا بوده و کی و از کجا اومده که بخواد جلوی سری ۷۰ قد علم کنه؟
KAIZEN
۳۱ فروردین ۱۴۰۳موتور بی ام و قطعا استهلاک بالاتری داره
نه اینکه موتورهای بی ام و بد باشن، فلسفه ساختشون فرق داره
اختلاف قیمتشون رو هم باید درنظر گرفت
ولی بنظر منم لندکروز گرونه
قطعا تواناییهای فوق العاده ای داره ولی بازم توجیح قیمت بالاشو نمیکنه
Engineer
۳۱ فروردین ۱۴۰۳موتور این خودرو B57 شش سیلندر خطی هستش که توی لیست با دوام ترین موتور خودرو های اسپرت هستش آفرود که دیگه جای خود دارد.
datsun
۳۱ فروردین ۱۴۰۳هرچی باشه به دوام تویوتا نمیرسه دوام رو تو چهار تا مقاله نمیشه پیدا کرد تو واقعیت و تو دل کوه بیابون باید ببینی که کی چند مرده حلاجه
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اتفاقا دوام اینیوس گرنادیر از هرچی تویوتاس خیلی بهتر و بالاتره و بیشتره
چون هرچی باشه به دوام اینیوس گرنادیر که نمیرسه
و از اون حایی که ما دوام اصلی را رو تو تعداد ۱۰۰۰ به بالا مرد حلاج و کوه و بیابون های اصلی پیدا کردیم
در واقعیت و کوه تو دل کوه و بیابون هم قطعا خواهیم دید که اینیوس گرنادیر تعداد زیادی مرد را حلاج است یعنی بیش از ۱۰۰۰ مرد حلاج است
ولی سری ۷۰ تهش ۷۰ مرده حلاج است
ولی اینیوس گرنادیر از ۱۰۰۰ مرده حلاج تازه شروع کارشه
Engineer
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳دوام از چه جهت؟
قطعا دوام تویوتا مشخصه ، وقتی پیشرانه خودرو های اسپرت میاد وسط یعنی یه پیشرانه که تحت شدیدترین فرآیند های ترمودینامیکی قرار میگیره یعنی قراره به بیرحمانه تمرین شکل ممکن ازش استفاده شه پس باید یه جوری ساخته شه ضریب اطمینان بالایی داشته باشه حالا وقتی این پیشرانه رو بزاری روی یه خودرو غیر اسپرت دیگه مشخصه
صحبت من فقط برای پیشرانه بوده که این پیشرانه امتحانشو پس داده.
mercedes
۳۱ فروردین ۱۴۰۳بازم میگم تویوتا لند کروزر.
همین اعتماد بهش گویای همه چیزه.
rita
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ماشینی که یه دهم سری 70 اعتبار دوام خدمات تیونگ پذیری رو نداره گرون تره تولیدش محدود تره رو آخه چرا باید ترجیح بدیم ؟؟؟؟اینوس گرنادیر رو خودم خیلی دوست دارم ولی بیشتر به درد کسایی می خوره که دنبال یه سبک طراحی کلاسیک ان کسایی که واقعا با ماشین و پیکاپ کار می کنن و آفرود انتخابشون سری 70 هست
KAIZEN
۳۱ فروردین ۱۴۰۳در کل بنظر من فارغ از تعصب روی برند یا کشور سازنده در یک “”بازار آزاد””، عرضه و تقاضا شاخص بسیار واقعی و مهمی برای ارزیابی یک محصوله
ژاندارم
۳۱ فروردین ۱۴۰۳با اینیوس گرنادیر
نمیشه زیاد رفت معدن یا مزرعه بیشتر باید تو تعمیرگاه باشی
شرکت گمنام برخواسته از ذهن یه پولدار
که عاشق اینه چند تا قطعه از شرکتهای مختلف رو بهم بچسبونه
نویسنده این مقاله باید بره کمپ
مهران
۳۱ فروردین ۱۴۰۳واقعیت چیز دیگه ای رو نشون میده
در عمل هیییچی به پای سری ۷۰ نمیرسه.
دلایل نویسنده اصلا قابل پذیرش نبود حداقل برای من…
بهنام
۳۱ فروردین ۱۴۰۳مقاله رو انگار یک چوسان فن فاقد هرگونه مدل نمادین و اسطوره ای نوشته.
مردم تویوتا میخرن چون دوست دارن تویوتا بخرن . فشار نخور چوسانی.
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۳گرنادیر پتانسیل بالایی داره و فراتر از انتظار بوده (حتی به لحاظ فروش) و ایرادهایی مثل تا حالا کجا بودی و از این دست، جایگاهش مشخصه
۳۱ فروردین ۱۴۰۳چون اصلا بهتر نیست
Muty
۳۱ فروردین ۱۴۰۳چرا یکی باید نسل قبل دیفندر را ( در همین حدود قیمت) نخره و بیاد این اینانوس (-: گرنادیر را بخره ؟!!!
۳۱ فروردین ۱۴۰۳پاژن منظورته؟
۳۱ فروردین ۱۴۰۳موتور B57 دیزلی شش سیلندر خطی بی ام و یکی از بهترین و با دوام ترین و قابل اعتماد ترین موتور های جهان هست که در لیست بادوام ترین پیشرانه های جهان هم قرار گرفته موتور B57 دیزلی بی ام و برتری ش رو اثبات کرده موتور بنزینیش با کد B58 رو هم میدونم یکی از بهترین موتور های پرفورمنس بالا هست که جوابش رو پس داده در خودروهای اسپرت ولی تو مصارف آفرود چیزی ندیدم شاید برای این موتور هم با تغییراتی متناسب شده باشه برای این کاربرد
ولی مهم همون موتور دیزلی هست که برای موتور دیزلی ش مطمئنم که برتری زیادی داره
تو یوتیوب ویدیوهای زیادی از موتور های B57 دیزلی بی ام و که تقویتی و سواپ شده هستن و رو انواع لندروور پاترول و جیپ سوار شدن و با کاتاف زیاد فوق العاده هست
و اونایی هم که میگن موتورش چیه و از این حرفا به نظر میرسه چیزی نمیدونن
چون همونطور که گفتم کارایی و دوام بسیار بالایی داره
درخصوص شاسی هم شاسی که از اینیوس گرنادیر دیدم کاملا قطور تر و بزرگتر و سنگینتر و آفرودی تر و مقاومتر از رقیبش هست
و مشخصه که قطعاً اینیوس گرنادیر برای دوام و مقاومت و کارایی بالا و بالاتر ساخته شده و میتونه در این بخش هم برتری داشته باشه
در خصوص سیستم تعلیق و گیربکس و سیستم های آفرود هم با اینکه اینیوس گرنادیر یک آفرودر کلاسیک هستش ولی باز هم حتی قبلا که قبلا دیده بودم که بهتر بوده و کارایی و عملکرد بالا و بهتری داره حتی با لندکروز عادی هم مقایسه شده بود و برتری هاش رو در تست ها دیدم
پس این سوال که گفته شده چرا اینیوس گرنادیر بهتر است قطعا درسته چون در تمام بخش ها میتونه برتری اش رو در هر مورد اثبات کنه و بهتره
البته این آفرودر کلاسیک هست
و از نظر مقایسه ای قطعاً یک آفرودر مدرن مثل جیپ رانگلر یا فورد برانکو یا لندروور دیفندر یا شورلت کلرادو و… عملکرد سیستم های آفرودی و کارایی و آفرود بهتری خواهند داشت.
JaMsHiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۳درسته دیزلیه و خیلی مقاومه .
ولی نمیشه از سنسور های فراوان که عمر خیلی بلندی هم ندارن صرف نظر کرد ! بی ام و هست . پر از تکنولوژی و سنسور برای بهتر کار کردن موتور . تویوتا نیست که از به کلمه روز بودن فقط گیربکس اتومات داره .
یه ماشین که مستحکم و قدرت مناسبی تولید میکنه و تنها نیازش بنزین هست !
این توضیح یه وانت کاریه !
اینو همیشه توی مقالات آفرود میگم .
یه ماه اینیوس و تویوتا رو توی کویر ولکن ، ببین کی بیرون میاد .
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳خب ول میکنم
قطعا فقط اینیوس گرنادیر پیروز و سالم بیرون میاد و از هر جا هم میخواد میره
و بعد میاد در خونه تو یکی یه بوقم برات میزنه😂👏😝
JaMsHiD
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳میشه بدونم ماشین شما چیه؟
البته .
به من چه !
شما خیلی بدت میاد ، نخر . آقا شما تویوتا نخر اون صد و پنجاه میلیون نفری هم که رفتن کرولا و کمری و لندکروزر خریدن دیوانه هستن شما خوبی با اون مرسدس !
تا صب هم بشینی اینجا ، تهش بتونی رو مخ امثال نوید و پیام و امیر . وگرنه نه تویوتا پشیزی برای حرفت قائل میشه ، نه همون موتور دیزلی بی ام و که سنگشو به سینه میزنی و چهل هزار خط براش مینویسی . منم حرف بزنم و بشینم تعریف و تمجید کنم به جایی نمیرسه . میام جواب شمارو میدم ! البته که شما نمیشنوی . یه آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد . ولی به آدم که خودشو زده به خوابیدن رو اصلا .
مثل همیشه قراره چهار نفر به این متن دیسلایک بدن ، یکیش خودتی ، یکی کیلر و پیام و کار لاو بخاطر اینکه با پلتفرم نسل دو هیوندا سوناتا فشاریشون کردم😂
لعنتی هر جا میرم حداقل چهار تا دیسلایک دارم
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳سلام من افتتاحش کردم البته قصد و غرضی نمیکنم چون اگه میخواستم زیاد میشد دیسلایکات
در خصوص ماشین هم ماشین من تویوتا کمری هس
سوالی بود نپرس چون فرصت نمیکنم
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اصلا جدا از همه
درسته که دوتاشون سبک کلاسیکه ولی تویوتا سری 70 رو سعی کرده سنتی نگهداره، اگه بخواد مثل اینیوس پر آپشن و سیستم های کمک راننده و سیستم های برقی میکنه ولی نمیخواد.
اون جمله که میگه (تویوتا فروش نسخهٔ بروز شدهٔ سری ۷۰ با موتور ۴.۵ لیتری V8 قدیمی را متوقف کرده زیرا تقاضا برای آن بسیار بیشتر از عرضه است) نشون میده که سری 70 زمین تا آسمون با اینیوس فرق داره.
تجربه هایی که با تویوتا ثبت شده اصلا قابل مقایسه با اینیوس نیست چون امکانش خیلی کمه که بتونه به دوام و کارایی سری 70 برسه.
مقایسه مسخره ای بود.
احمدرضا
۳۱ فروردین ۱۴۰۳من اگه پول دوتاش داشتم تویوتا رو میگرفتم
چون با اعتماد از شهر میزدم بیرون و مطمئن بودم که برمیگردم خونه
اونم ماشین خیلی خوبیه شاید توی آفرود حتی بهتر از تویوتام باشه ولی قابلیت اطمینان قطعا میگم تویوتا
Absurd Hero
۳۱ فروردین ۱۴۰۳یه تبلیغ دیگه، وقتی مجبوری تظاهر کنی که نمیدونی سری 70 چرا هنوز فروش داره
قابلیت اطمینان بالا و دوام این ماشینه که باعث شده هنوز بعد چند دهه خاطرخواه داشته باشه، بعد میای با چی مقایسه میکنی؟
انگلیسی همینطوری به استهلاکش معروفه، بعد فک کن موتور بی ام و هم بندازی روش به همه اینا خدمات پس از فروش مبهم هم اضافه کنید
A1
۳۱ فروردین ۱۴۰۳کسی که سری 70 میخره دنباله قابل اعتماد بودنه وگرنه که انجین جدید تر معلومه هم قوی تره هم راندمانش بهتره هم راحت تره ولی نه انقد سگ جونه و نه انقد راحت تعمیر میشه
JaMsHiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۳هیچوقت یه پیکاپ کاری با موتور بی ام و استحکام یه تویوتا سری هفتاد رو نداره و نخواهد داشت .
کسی که سری هفتاد میخره داره تراکتوری میخره که وانت هم هست . وگرنه قرار باشه ماشین نرم و راحت سوار شه میره یه سدان میخره !
خرج های این دوتا هم در ده سال آینده دیدنیه !
برای همینه سری هفتاد دهه نود قیمتش تهش بیست هزار دلار با مدل ۲۰۱۰ فرق داشته باشه !
هر چقدر میخواید به لندکروزر هیت بدید .
تویوتا هست که داره از فروشش سود میکنه و مردم استرالیا هستن که از یه برند خوش نام ماشین نامیرا خریدن . هر چقدر میخوای با شصت تا اکانت دیسلایک بده ولی چیزی تغییر نمیکنه
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳حالا که فعلا داریم میبینیم که اینیوس گرنادیر استحکام و دوام و برتری داره از همه هر لحاظ هم خیلی بهتره
هرچقدر هم میخوای ریپ بزن با شصتا اکانت دیس بزن کامنت ریپ بزن ولی چیزی تغییر نمیکنه
تعصب بزارید کنار واقعید ببینید این ذهن بسته چیه؟!
همونطور که گفتم اون هرچیه این اینیوس گرنادیر از همه هر نظر خیلی بهتره این دیگه چه فشاری داره ناراحت برا چیه
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳نوید اون کلمه دوام رو از کجا آوردی؟
چون تو متن اشاره نشده بود؟
یعنی کسی که دوام ماشین دیگع ای رو از تویوتا برتر بدونه یه جای کارش مشکل داره.
من نمیدونم این همه پافشاری تو روی این ماشین براچیه؟
چون موتور بی ام و اس؟
نترس کسی که اینو میخره موتور رو پیاده میکنه یه 1FZ میبنده لذتشو میبره😂
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اگه خواستی بدونی کلمه دوام رو از کجا آوردم در ادامه توضیحات تومتن به مکانش اشاره میکنم
در خصوص خرید و تغییر موتورش اتفاقاً اونی که اینو میخره تغییری توش نمیده وگرنه بیسوای بیش نیست
پس گول نخورید
چون قطعاً در دوام هم خیلی بهتر و برتر از تویوتاس خیلی
دیگه ببینید اینیوس گرنادیر چیه و چقدر شاهکاره و برتره که از اون که ما میدونیم دوام داره هم خیلی بهتر و بادوام تره و این برتری و ارزش کارشو بالا میبره
بد موتور 1FZ که هیچ اینم قبلا بد دیدیم که جایی که کم میاره مثل دیگر هموطنانش درمیارند و مراجعه میکنند به👑🥇 اونایی که در هر چیزی بهترین و اول هستن یعنی یه موتور ال اس آمریکایی وحشی میندازن سواپ میکنندجاش یا یه موتور اروپایی چون در هر چیزی بهترین و اول هستن ازجمله دوام 👑🥇
ولی برای اینجا کار به اونجا نمیکشه و همین موتور B57 کارو در میاره و دوام و برتری و عملکرد بالاتری هم داره چه برسه به اونها
JaMsHiD
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳طاها جان ولش کن .
جواب اینو نده ! فکر کن چقدر تعصبیه که از سر لج با نوید 0098 ژاپنی باز اسمشو همون گذاشته فقط با دوتا @@ ! که بگه آره مثلا من روشن فکرم و چقدر آلمان خوبه و ژاپنی بده !
البته من خودمم از روشش خوشم میاد ! میگه من تعصبی نیستم چون تا حالا نگفتم ژاپن بده !
ولی متن مردم رو که نوشتن ماشینای ژاپنی چقدر خوبن و چقدر زیبا هستن رو کپی میکنه جا کلمه ژاپن مینویسه آلمان و آمریکا و فورد !
Taha Ayoobi
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳عه نمیدونستم اسمش از سر لج با اون نویده.
کسی که خودشون زده باشه به خواب رو نمیشه بیدار کرد
داستان همین نویده
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اره دیگه چون مردم نمیدونن من درستشو میگم هر چیزی رو
فقط تنها مشکل وقت و زمانه اگه فرصت بیشتر پیدا کنم کامنتارو زیرو رو میکنم
JaMsHiD
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳تو عمرم نمیدم رو ماشین آفرود غیر اروپایی موتور یه آلمانی باشه😂
یا ژاپنیه یا آمریکایی .
درضمن آلمانی فوق تعصبی . اسم آمریکا رو کنار آلمان نیار . کمتر خودتو پشت آمریکا برای خدا نشون دادن آلمان قایم کن .
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳خب خوددت داری میگی نمیدونی اگه اطلاعاتت رو بیشتر کنی میبینی که دونستی و وقتی که دونستی نتیجه این میشه که میدونی 😂
Taha Ayoobi
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جمشید عالی بود،عالی بود.
برای بالا نشون دادن آلمان از آمریک نرو بالا
نوید کامنت ها رو هم زیر و رو کنی و شخم هم بزنی تهش طومار مینویسی که توش نوشته آمریکا و اروپا و یک دونه حرف منطقی نمیشه توش پیدا کرد!
NAVID@@98
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳چشات منطقی نمیبینه داداش 😜
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
پس چشم بصیرتتون کجا رفته !؟
بعد از شستن چشما؟ احتمالا آره
پس هرچه سریعتر بروید چشماتون رو بشورید وقتی شستید به تمام حرفای منطقی و درست من میرسید 😝
Taha Ayoobi
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳آره چشم هارو بعد از دیدن کامنت هات باید با اسید شست
NAVID@@98
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳بستگی به میزان آلودگی ش داره شاید در بعضی موارد بعضی ها اسید لازم هم بشوندبرای شستن😜
میگم، کلا بستکی داره به چشمش و نَفَرش 😎
MC20
۳۱ فروردین ۱۴۰۳کامنت ها خیلی جالبه … آدم کلی نظرات از بازه عجیب و غریب بودن تا خنده دار بودن و در نهایت تا تعصب به انگلستان می بینه …
کسی که با تویوتا نه رانندگی که زندگی کرده باشه می دونه تویوتا جایگاهی داره که هیچ برند دیگه ای تقریبا جاش رو نمی تونه بگیره …
طبیعت خشن استرالیا و انجین های بیمر ؟
قابل اعتماد بودن انجین بیمر با سگ جون بودن و خر کار بودن و نامیرا بودن انجین تویوتا خیلی تفاوت داره …
سرمای زیر صفر و گرمای بالای 50 درجه طبیعت خشن استرالیا جای خوبی برای کنار گذاشتن قابل اعتماد ترین برند دنیا نیست ، اون هم در جاده هایی که انگار تا ابدیت ادامه دارند و قرار نیست هرگز تمام شوند …
یادمون نره که استرالیا قرن های متمادی محل زندگی بومیان بدوی در این نقطه دور افتاده از کره زمین بوده و همچنین از قدیم تبعیدگاه زندانیان و بزه کاران بریتانیایی نیز بوده …
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳حالا که فعلا داریم میبینیم که اینیوس گرنادیر استحکام و دوام و برتری داره از همه هر لحاظ هم خیلی بهتره
هرچقدر هم میخوای ریپ بزن با شصتا اکانت دیس بزن کامنت ریپ بزن ولی چیزی تغییر نمیکنه
تعصب بزارید کنار واقعید ببینید این ذهن بسته چیه؟!
خب اون هرچیه این اینیوس گرنادیر از همه هر نظر خیلی بهتره این دیگه چه فشاری داره ناراحت برا چیه
اتفاقا کسی که با برتر های اروپایی و آمریکایی رانندگی کرده میدونه از اونجایی که در هر چیزی بهترین و اول هستن تو این مورد هم برتری مثل آب خوردنه واسشون و رکورد دار هم هستن و اثبات هم شده
کسی که با اینیوس گرنادیر نه رانندگی که زندگی کرده باشه می دونه این اروپایی هم مثل آمریکایی ها جایگاهی داره که هیچ برند دیگه ای تقریبا جاش رو نمی تونه بگیره … درستش اینه.
طبیعت خشن استرالیا و انجین های بیمر ؟ بله و قطعاً بی ام با موتور دیزلی شش سیلندر خطی B57 که یکی از رکورد داران بادوام ترین و قابل اعتماد ترین و قابل اطمینان ترین انجین و موتور هاست و برتری اش را با فاصله زیاد هم اثبات کرده در کنار سایر اروپا و آمریکا یی ها
قابل اعتماد بودن انجین بیمر با سگ جون بودن و خر کار بودن و نامیرا بودن انجین اون کاملا مترادفه چون پیشرانه B57 شش سیلندر خطی دیزلی بی ام و در لیست رکورد داران بادوام ترین انجین های جهانه
نه اون چهار سیلندر اون که هنوز نیومده …
سرمای زیر صفر و گرمای بالای 50 درجه طبیعت خشن استرالیا جای خوبی برای اثبات رکورد داران قابل اعتماد ترین برند های دنیا هست که همون اروپا و آمریکا هستن همیشه ، اون هم در جاده هایی که انگار تا ابدیت ادامه دارند و قرار نیست هرگز تمام شوند …
یادمون نره که استرالیا قرن های متمادی محل زندگی بومیان بدوی در این نقطه دور افتاده از کره زمین بوده و همچنین از قدیم تبعیدگاه زندانیان و بزه کاران اسیایی نیز بوده … درستش هرچی بود گفتم
سوالی بود بپرسید
MC20
۳۱ فروردین ۱۴۰۳Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your pedal account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 years so we can’t try to get you back into your pedal account before it’s disable
i’m not a robot 🔲
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳برادر شما تعداد تلاش نافرجام برای لاگین اکانتت بیش از حد مجاز بوده
و از الان تا ۳۰ سال دیگه مجاز به ورود به سیستم نیستی
تا اون موقع خوش بگذره مگر اینکه یه فرجی بشه
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳نوید درسته اروپا بالاتر از ژاپنه ولی یه چیزی رو اشتباه گفتی
یه قانونی هست که میگه هیچ کشوری، هیچ کشوری توی آفرود و پیکاپ نمیتونه به آمریکا و ژاپن برسه
شاید مدل های خیلی محدودی باشن که رقابت کنن ولی هیچ کشوری نمیتونه.
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بده ۸
جدی میفرمایید
پ اینار ما اینارو از کجا ما در آوردیم پ
دیکه قانون و قوانین طبیعتو که تغییر نمیدن
بفرما برو سر صف، قانون فقط یه قانون نه یه قانون دلخواه شما بصورت ادیت شده
قانون اصلی و واقعی همینه که هیچ کشوری، هیچ کشوری توی آفرود و پیکاپ نمیتونه به آمریکا برسه
شاید مدل های خیلی محدودی باشن که رقابت کنن که اون هم فقط اروپایی ها هستن که میتونن باهاشون رقابت کنن
چون اروپا و آمریکا در هر چیزی بهترین و اول هستن و از اونجایی که اروپا و آمریکا در هر چیزی بهترین و اول هستن خدایی 👑🥇شامل حال این قانون میشن خدایی
پس نتیجه غایی را به برادران ابلاغ نمایید جهت استحضار
در غیر اینصورت کن لم یکن تلقی میشود
بده ۸😝😂
JaMsHiD
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳هیچوقت نامیرا بودن یه موتور بی ام و ثابت نشده حتی اگه دیزل باشه !
موتورهای تویوتا صد سال هست که ثابت شده .
از ریختن ردبول جای روغن گرفته تا پنج دقیقه کاتاف بدون وقفه !
ماشین توی گرمای شصت درجه عمان پنج دقیقه کاتاف میزنه که دو دقیقه آخر قشنگ مسیر اگزوز معلوم بود چون سرخ شده بود !
یا ریختن رد بول جای روغن و یک دقیقه کاتاف !
اینا
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳برای تو اثبات نشده که اینم مهم نیست چون شما که متعصبی نمیخوای واقعیتو قبول کنی
ولی در جهان و برای مردم و در واقعیت که اثبات شده این مهمه
خدایی موتورهای🥇👑 اروپایی و آمریکایی یعنی بی ام و و مرسدس بنز و فورد و جنرال موتورز ۱۰۰۰ صد سال هست که ثابت شده .و از هر لحاظ بهتر و و رکورددار بالا در هر چیزی بهترین و اول هستن اروپایی ها و آمریکایی ها فقط از جمله رکورددار بهترین و با دوام ترین و قابل اعتماد ترین و قابل اطمینان ترین موتور ها هستن و در هر چیزی هم بهترین و اول هستن خدایی🥇👑
از ریختن آب که خیلی آزمایش سخت تری هست نسبت به ردبول جای روغن گرفته تا رکورد ۵۰ پنجاه و یک ۱ ساعت دقیقه کاتاف بدون وقفه !
و رکورد ۱ یک ساعت مار مرد بی روغن و آب
ماشین های اروپایی و آمریکایی توی گرمای ۷۷ هفتاد و هفت درجه عمان و عربستان پنجاه و پنج ۵۵ دقیقه و یک ۱ ساعت کاتاف میزنه که بییست و یک ۲۱ دقیقه آخرش قشنگه چون قشنگ مسیر اگزوز معلوم بود چون سرخ شده بود !
ریختن آب که خیلی آزمایش سخت تری هست نسبت به ردبول جای روغن گرفته تا رکورد ۵۰ پنجاه و یک ۱ ساعت دقیقه کاتاف بدون وقفه !
اینا
نه اونایی که به گرد پاشونم نمیرسن همونیم که دارن همش از اینایی که گفتم دارن با این وجود به گرد پای خودشونم نمیرسن
هر جایی که موتورای اسیایی کم میارن عربا موتور ال اس جاودانه و برترِ جنرال موتورز رو سواپ میکنن رو ماشیناشون و کاتاف میزنن و تازه کارشون از اونجا به بعد شروع میشه و ….
JaMsHiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۳تنها بریتانیایی که پا به پای تویوتا حرکت میکنه لندروور های نسل قدیم هست .
اونا هم مثل تویوتا هیچی ندارن .
اتفاقا همونا هم بهتر هستن
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳دقیقا در ادامه نکاتی که فرمودید
اتفاقا چون دوام تویوتا اثبات شدست
این ارزش کارو بالا میاره که دیکه ببینید این اینیوس گرنادیر دیگه چیه و چقدر خوبه و بهتر و برتره که علاوه بر دوام و ماندگاری و قابلیتهای اطمینان و قابل اعتماد بالا کلا از هر لحاظ هم از همه نظر خیلی بهتره
دیگه ببین این اینیوس گرنادیر چیه چه شاهکاریه که از اون خیلی بهتره از همه هر لحاظ نظر حرف حدیث خیلی بهتره و برتره و خوبه
پس هرچی میگم بگید چششششم چون درست هرچیزی رو میگم درنهایت و واقعیت و به راه راست هدایتتان میکنم اگر بخوهید هدایت شوید
👏👑🥇💪🧠♥️
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳نوید از کجا میگی دوام و ماندگاری؟
هنوز تولید نشده؟
چی میکشی خدایی؟
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳شما خودت از کجا میخوای ردش کنی ؟
انصافتون کجا رفته وامصیبتا!!!
چشم بصیرت داشته باشید و جهان زیبا را ببینید !
Taha Ayoobi
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳چیزی که نیست رو چجوری بخوام ردش کنم؟
چیزی که وجود نداره رو چجوری رد کنم؟
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جوابش دیگه همینجا داری میبینی هست و وجود داره و بهتره هم هست
دیکه چی میخوای
اگر ندیدی آدرس بدم
Taha Ayoobi
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳وای خدا باورم نمیشه.
این کیه خدا.
هرچی میگی یه جور میپیچونه.
کلا مت واتسون یه تست آفرود ازش گرفته.
این و سری 70 رو باهم بزن رو کاتاف،
کدوم منفجر میشه کدوم سالم میمونه؟
بذار جواب رو خودم بگم : سری 70 میمونه، گرنادیر میره.
اگه جواب رو نمیگفتم دچار سردرگمی میشدی، فکر میکردی چون موتور با دوام بی ام و روی این ماشینه پس جواب گرنادیره
NAVID@@98
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳مت واتسون فقط یکی از تست آفرود گیرندگان ازش هست
تعداد زیادی تست های آفرود توسط افراد مختلف برتری اینیوس گرنادیر را اثبات کرده اند
باشد تا ایمان بیاورید
و باورتان بشود
آن موقه خدا میبخشدتان .
و وقتی به بصیرت و حقیقت برسید
میبینید و متوجه میشوید که در واقعیت درست و در حقیقت
سوال : وقتی این و سری 70 رو باهم بزن رو کاتاف،
کدوم منفجر میشه کدوم سالم میمونه؟
پاسخ درست و صحیح این است : اینیوس گرنادیر میمونه، سری ۷۰ میره.
اگه پاسخ و جواب صخیح رو نمی گفتم خوانندگان دچار سردرگمی میشدن و با نظر اشتباه طااها ایوبی به گمراهی میرفتند پس نظر شما کن لم یکن اعلام میشود برادر چون اشتباهه
پس من برای نجات خوانندگان در سخت ترین شرایط و با وجود ذیق وقت از خود گذشتگی کرده و چیزی که درستش هست را گفتم باشد که به راه راست هدایت شوید
چون خوانندگان باید درست فکر کنند که چون موتور با دوام بی ام و روی این ماشینه پس جواب اینیوس گرنادیره
Taha Ayoobi
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳آخ نوید باید بیشتر تلاش کنی.
جوابت اشتباه بود.
با اینکه جواب رو هم گفتم باز اشتباه گفتی.
برو درساتو خوب بخون برگرد، آفرین.
NAVID@@98
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳نظر شما مهم نیست که درستو غلتش رو بخواهید قضاوت کنید
مهم واقعیتیه که من گفتم
بنده امین مردم هستم ولاغیر 👋🙅
پس هیسسسسس ، یواشششش
گوشششش بدید و فقط بگید چششششسم
چون تنها یک جواب صحیح و درست هست و آن هم متعلق به این عزیز یعنی من بود🙌
برادر بعدی لطفاً 😅😜
متخصص
۳۱ فروردین ۱۴۰۳خدایی چرا بحث الکی میکنید و خودتونو خسته؟هیچکدومشون به درد نمیخوره فقط وفقط پراید وانت.اخه تا وقتی پراید وانت هست آدم عاقل اصلا از تویوتا یا خودروی دیگه ای صحبت میکنه؟🤣😉
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳مشکل پراید وانت اینه که تو استرالیا عرضه نمیشه 😂
مهردادکمال
۳۱ فروردین ۱۴۰۳من یدونه حتی نمیتونم اسم اینیوس گرنادیر اینو بخاطر بسپارم چه برسه انتخابش کنم. انتخاب من تویوتا لندکروزر سری 70 است بی شک
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳همیشه به خاطر سپردن بهتر سخت تره
و انتخاب بهتر هم سخت تره
پس بیشک اینیوس گرنادیر بهتره بیشک انتخاب اینیوس گرنادیر بهتره چون خودش بهتر
Taha Ayoobi
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳یه دور بخون کامنتتو
اگه فهمیدی چی گفتی جایزه داری
NAVID@@98
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳برادر چرا اگه شما کامنت را متوجه نشدی تصور میکنی دیگران هم اینطور اند
ما که میدونیم و متوجه ایم
برای شما هم مسئولیت خطیر متوجه نشدن برداشت شما از کامنت مذکور را گردن نگرفته
و آن را مشکل خودتان تلقی کرده ایم
و پرونده را کن لم یکن اعلام مینمایم
و من الله توفیق جایزه اش هم با این عزیز هر وقت متوجه شدی برادر
جایزه تحفه سبزی برگه درویش این عزیز به شما ارزانی میداریم
datsun
۳۱ فروردین ۱۴۰۳مهم ترین شاخصه یه خودرو آفرود اینچنین قابلیت اطمینانه که لندکروز ۱۰۰ از ۱۰۰ این قابلت رو داره،
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳خوشم میاد گاهی اوقات روشنفکرانه نظر میدی
در ادامه مطلب تکمیلش را انجام بدهیم مشود این
مهم ترین شاخصه یه خودرو آفرود اینچنینی قابلیت اطمینانه که اینیوس ۱۰۰ از ۱۰۰ این قابلت رو بهتر داره،
کلا البته این برای آفرودر های کلاسیک صدق می کند
برای افرودر های مدرن انواع پارامتر ها هم بهشان اضافه میشود
Taha Ayoobi
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳داری میگی گرنادیر کلاسیکه؟
اون ظاهرشه که کلاسیکه
یه دور متن رو بخونی میبینی مشخصاتش کلاسیک نیست و مدرن و بروزه
NAVID@@98
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳نه مشخصاتش هم کلاسیکه بهترین افرودر کلاسیکم همین اینیوس گرنادیر هست
samurai
۳۱ فروردین ۱۴۰۳این معلومه تبلیغ واسه اینیوس گرنادیر :))))))))))) هست توی همین سایت پدالم واسه بعضی چینیا از این تبلیغات موجوده در کل اینجور مقالات و مقایسه ها و جوایز ابکی فاقد ارزش و مزخرف و……. هستن :))))))))
NAVID@@98
۳۱ فروردین ۱۴۰۳برادر دنده عقب نرو برادر دیگه جا نزن
این مقایسه کاملا مقایسه درست و با ارزشی است
و با نتیجه قاطع برتری از همه هر لحاظ اینیوس گرنادیر به عنوان برنده مقایسه ختم جلسه شورای مرکزی جبهه مشارکت ملی به نتیجه نحو احسن رسید!!!!
درضمن برادر الان روزه من بیام بگم نه شبه و من در حال روزه داری هستم 😂
هرکه طاووس خواهد جور آفریقا کشد
تو نیکی میکن و در دجله انداز
گرت پیر مغان را !!!
خب شما هم چشم بصیرت داشته باشید دیگر و واقعیت را بپذیرید گرچه به … اگه هر چه خواستید
بحث نکنید و کلاه مامور خدوم نیروی انتظامی را به نشانه پایبندی به اینان ببوسید !!
باشد تا بخشیده شوید !!!!
امین
۳۱ فروردین ۱۴۰۳چرا باید ادم عاقل ۵۰ یا ۱۰۰ هزار دلار بالای این درشکه ها بدهد؟ اینها ماشین های جالبی هستند اما به قیمت نیسان زامیاد و نه بیشتر.
با این ویل بیس هم ابدا به درد آفرود نمی خورند.
با حداکثر ۱۵ هزار دلار میشود یک آفرودر با قابلیت های عجیب ساخت. نمونه اش همین آفرودر هایی که بچه های ایران جمع می کنند.
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳مقایسه های رباتی بی اساس… .
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳مقایسه های انسانی با اساس …..
درستش اینه
نتیجه هم جهت استحضار ابلاغ نموده ام
Taha Ayoobi
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳وقتی هنوز تست آفرودش نیومده میگی با اساس… 🤦🏻♂️
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳تستش اومده شما ندیدی برتری اینیوس گرنادیر را
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
باش تا صبح دولتت بدمد
و…
Taha Ayoobi
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳بله تستشو دیدم که رانگر برتر شد😂
NAVID@@98
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳رانگلر که آفرودر مدرنه
اینیوس گرنادیر آفرودر کلاسیکه
معلومه که رانگلر برتره
حمید
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳فقط اونجا که گفته موتور V8 ناامید کنند۶ ای داره!!!
jalopy
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ویدیو بررسی ازش اومده بیرون تا الان؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳در یوتیوب سرچ کنید Ineos Grenadier
البته از وانت ویدئو خیلی کم هست و اکثرا مربوط به تست و بررسی SUV هست
NAVID@@98
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳درود برشما جناب اشتری خواستم منم بگم که دیدم شما این رسالت مهم را به کمال رساندی با تشکر از شما 👍♥️