درست همانند نسخهی پیشین تویوتا هایلندر، مدل بهروز شده نیز موفق به کسب رتبهی Top Safety Pick+ در تستهای تصادف شد.
این شاسیبلند نه تنها هنگام تجهیز به بستههای سفارشی، بلکه بهصورت استاندارد در تستهای تصادف جلو و بررسی چراغهای جلوی مرکز IIHS شرکت داده شد.
این خودرو در کل در ۵ تست صورت گرفته امتیاز “خوب” را به دست آورد. این تستها شامل برخورد اورلپ کوچک جلو، برخورد ملایم جلو، کناره، استحکام سقف و محافظت سر و صندلیها بوده اما باید گفت هایلندر در تست چراغهای جلو امتیاز “قابلقبول” را دریافت کرده است. گفته شده این خودرو نسبت به مدل سال ۲۰۱۶ که از سیستم پیشگیری از برخورد جلوی سفارشی استفاده کرده بهبود یافته و سیستم جدیدتر رتبهی “فوقالعاده” را به دست آورده است. این سیستم به هایلندر کمک کرده تا در تست سرعت ۹ کیلومتر در ساعت از برخورد جلوگیری کند؛ اما باید گفت خودرو در تست سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت شرایط خطرناکی را در ۴ مرتبه از ۵ تست صورت گرفته داشته و تنها در بار پنجم و در سرعت ۳۴ کیلومتر در ساعت کاهش سرعت داشته است.
Viper ACR
۲۶ دی ۱۳۹۵ماشالله تویوتا…???
sina
۲۶ دی ۱۳۹۵این شاسی بلند تویوتا رو از همه شون بیشتر دوست دارم.
اپتیموم قیمت و قدرت و راحتی و ایمنی هست.
فک کنم بعد کمری که باز طراحی گسترده ای رو تجربه کرد نوبت کرولا و راو4 هست تو گام بعدی
احمد باقری
۲۶ دی ۱۳۹۵ایمنی تویوتا و لکسوس، همیشه عالی بوده.
ASTON MARTIN
۲۷ دی ۱۳۹۵واقا برام عجیبه توی این عصر و با این همه تکنولوژی سیستم های توقف اتومات خودروها هنوز اینقدر نابالغ و ضعیف هستن
چطو ممکنه اخه
واقا اینقد سخته ساخت یه سیستم ترمز هوشمند؟