تویوتا هایلوکس یکی از مشهورترین پیکاپ های دنیاست. این خودرو به خاطر قابلیت دوام و اطمینان بسیار بالا زبان زد خاص و عام بوده و در هر چهار گوشه دنیا پیدا میشود. البته وقتی بحث سبک زندگی پیکاپ های یک تن در بریتانیا پیش آید هایلوکس خیلی نخواهد توانست نظر خریدارانی با چنین سبک زندگیای را تأمین کند.
آنچه که باعث شده هایلوکس کمی عقب بماند قدرت نسبتاً کم آن است. برخلاف رقبا، تویوتا هرگز هایلوکس بازار بریتانیا را با پیشرانهای قوی عرضه نکرده اما همهچیز برای مدل سال ۲۰۲۱ تغییر کرده و این خودرو با پیشرانه جدید ۲.۸ لیتری دیزلی ۲۰۱ اسب بخاری عرضه شده است. به این ترتیب هایلوکس هماکنون دومین پیکاپ ۴ سیلندر پرتوان پس از فورد رنجر می باشد. این خودرو با گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک در دسترس بوده درحالیکه سیستم چهار چرخ محرک و دندههای سنگین باعث میشوند حداکثر قدرت و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری در دسترس باشد. یک دیفرانسیل لغزش محدود اتوماتیک در حالت تک دیفرانسیل نیز به افزایش کشش کمک میکند.
دیگر بهبودهای این خودرو شامل ارتقای سیستم تعلیق می باشد که هماکنون سواری نرمتری داشته و به کاهش سواری فنری خودرو در حالت بدون بار کمک میکند. همچنین فرمان هیدرولیک هایلوکس ۲۰۲۱ هماکنون دارای دستیار متغیر است که بسته به حالت رانندگی انتخابی کار میکند.
هایلوکس در جاده قطعاً بهبود یافته است. پیشرانه هنوز هم در زمان شتاب گیری پر سر و صدا ظاهر میشود اما قدرت بیشتر باعث شده شما پدال گاز را بیشتر از قبل نگه ندارید. عملکرد LSD اتوماتیک نیز باعث میشود قدرت در حالت تک دیفرانسیل با کمترین مشکلی به جاده منتقل شود. زمانی که پا را از روی پدال گاز بردارید کابینی آرام را شاهد خواهید بود و دیگر خبری از صدای باید یا لاستیک نیست. این یک تغییر مهم برای هایلوکس بوده و سواری خودرو در بزرگراه همانند سواری یک شاسیبلند است.
البته اگرچه سیستم تعلیق هایلوکس ۲۰۲۱ برای حذف سواری فنری این پیکاپ طراحی شده اما هایلوکس نرمتر از فورد رنجر نیست. در هنگام عبور از دستاندازها کمی حرکت اضافه وجود دارد اما سیستم تعلیق جلوی رنجر نرمتر بوده ولی بخش عقب سیستم تعلیق تا حدی مشابه هایلوکس است. در کل رنجر پایداری بیشتری نسبت به هایلوکس را نشان میدهد. با این وجود هنوز هم تویوتا عملکرد بهتری نسبت به میتسوبیشی L200 داشته و فنربندی تخت آن پایدارتر از سیستم چند اتصالی نیسان ناوارا می باشد.
آنچه واقعاً احساسبرانگیز است بهبود عملکرد هایلوکس در زمینهای سنگفرش است که بدون تأثیر منفی روی تواناییهای آفرود آن به دست آمده است. حتی با وجود لاستیکهای استاندارد نیز هایلوکس توانایی بالایی در عبور از مسیرهای خشن دارد. کافی است تنظیمات چهار چرخ محرک دندهسنگین را انتخاب کرده و سیستمهای الکترونیکی به شما کمک خواهند کرد تا از چنین مسیرهایی عبور کنید. کنترل حرکت در سرپایینی، سیستم کنترل پایداری ارتقا یافته، پاسخ بهتر پدال گاز و دور آرام پایینتر پیشرانه باعث شدهاند هایلوکس بهتر از هر زمان دیگری برای آفرود کردن باشد.
نسخه فول Invincible X بهصورت استاندارد از پیشرانه دیزلی ۲۰۱ اسبی استفاده کرده اما مدلهای سادهتر با پیشرانه ۲.۴ لیتری دیزلی ۱۴۸ اسبی عرضه میشوند. از جمله ویژگیهای مدل X میتوان به ظاهر منحصربهفرد با تریم کروم کم، جلوپنجره مشکی، قوسهای چرخ و درب پشتی با پوشش تیره، رینگهای ۱۸ اینچی جدید و کاسهچراغهای کروم مشکی LED اشاره کرد.
داخل کابین نیز شاهد سیستم صوتی عالی JBL خواهید بود هرچند تصویر بلندگوهای بالای داشبورد روی شیشه جلو میافتد. ناوبری ماهوارهای، صفحهنمایش ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو نیز جزو دیگر تجهیزات هستند. به این موارد باید صندلیهای چرمی و گرم شونده، نورپردازی داخل کابین و… را اضافه کرد. شاید کابین هایلوکس به اندازه یک شاسیبلند لوکس نباشد اما قطعاً کم کیفیت حس نخواهد شد.
پیشنهادهای اقساطی نیز به هایلوکس کمک کردهاند. به لطف افت قیمت کم، هایلوکس با شرایط لیزینگی رقابتیای در دسترس می باشد. به این مورد باید گارانتی ۵ ساله یا ۱۶۰ هزار کیلومتری تویوتا را نیز اضافه کرد.
تویوتا هایلوکس همیشه یک گزینه کاربردی و کاری برای مالکان بوده و جدیدترین بهروزرسانیها باعث شدهاند هایلوکس بهتر از هر زمان دیگری باشد. پیشرانه جدید این خودرو قدرتی زیاد را با هزینههای کم ترکیب کرده و مدل فول Invincible X ظاهر و تجهیزات مناسبی دارد. این مناسب خریدارانی است که به دنبال یک محصول کاری سطح بالا با راحتی خاص خانواده می باشد. هایلوکس همچنین توانایی آفرود بیشتری نسبت به انتظارات اکثر خریداران دارد.
مشخصات تویوتا هایلوکس Invincible X 2.8 auto
- قیمت: 33783 یورو
- پیشرانه: 4 سیلندر ۲.۸ لیتری دیزلی
- قدرت/گشتاور: 201 اسب بخار/۵۰۰ نیوتون متر
- گیربکس: 6 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 10.۷ ثانیه
- مصرف سوخت: 9.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
AMIR / ARMI
۲۸ آذر ۱۳۹۹نماد چپ کردن و عدم تعادل در یونان باستان
یوسف
۲۸ آذر ۱۳۹۹واقعا نماد چپ کردنه. دمت گرم
Hadi
۲۸ آذر ۱۳۹۹AMIR/ARMI هم نماد تعصب در یونان باستان….
AMIR / ARMI
۲۸ آذر ۱۳۹۹شما ازادی منو به هر چی دوس داری متهم کنی
ولی واقعیت تغیر پیدا نمیکنه
NAVID۰۰۹۸
۲۸ آذر ۱۳۹۹بله بله
شما درست میگیدا !!!
البته درست گفتن داریم تا درست گفتن !!!
این گفتنِ شما از روی حسادت بود و نه ایراد گرفتن ، واگر نه که درست هست این قضیه و زیاد چپ میکنند هایلوکسها و بیشتر آفرودبازها این خودرو را تا میخرند ارتقاش میدن از رینگو لاستیک گرفته تا زیروبندی .
جیپِ عشقِ شما زمانش گذشته ، امروز را دریاب که هایلوکس اینقدر خاطرخواه داره در دنیا که از قانونگذار تا قانونگریز شیفتش هستند .
این خودرو اینقدر سگجونه که هنوز تو انبارهای ارگانهای نظامی خودمون هم به تعداد زیادی هایلوکس صفر قدیمی باقی مونده (( چون خراب نمیشن که نیاز به جایگزین داشته باشند )) چه برسه به جدیداش که تو آفرود بدون منت و ارزان ، شما را به هدف میرسونند !
برو از درجهدارامون سوال کن یا از سربازامون ، که این خودرو چه اعجوبهایه !
AMIR / ARMI
۲۸ آذر ۱۳۹۹من دقیقا به چی باید حسادت بکنم ؟؟
این ماشین در نسخه کارخونه تعادل و هندلینگش تو دنیای ماشین ها از لحاظ بد بودن یه معیاره
جیپ زمانش گذشته ؟؟؟؟
چطور گذشته دقیقا ؟؟؟
در این دنیا همون جهان سوم خودمون
بدون شک اولویت عقل و منطق نیست
بلکه ارزون بودن قابل خرید بودن اولویت هستش
وگرنه خود تویوتا اول نگاه میکنه بزرگ ها چیکار میکنن که تقلید کنه
درجه دارامون از روی این که چیزی به غیره تویوتا ندییدن خیلی چیز هها میتونن بگن
شما بیا از من بپرس بهت بگم چرا بهش نماد چپ کردن میگن
بپرس بهت بگم چرا تو خاوره میانه ماشین حسابش میکنن
بپرش بهت بگم چرا تو امریکا اصلا نمیشناسنش
سامورایی از قله فوجی
۲۸ آذر ۱۳۹۹نه که جیپ خیلی پایداری و امنیت داره ؟
جیپ گرند چروکی ۴ ستاره ایمنی گرفت تو تست موس هم دو چرخ از زمین بلند شد
جیپ رانگلر ۳ ستاره ایمنی گرفت و موقع تست تصادف چپ کرد !! (فیلمش هست اما لینک نمیزارم چون تایید نمیشه)
باز حداقل اگه هایلوکس تست موس رو نتونست رد کنه عوضش ۵ ستاره ایمنی داره
نه جیپ رانگلر که ۳ ستاره رو به زور گرفته
سامورایی از قله فوجی
۲۸ آذر ۱۳۹۹در ضمن اطلاعات نداری حرف نزن هایلوکس تو آمریکا عرضه نمیشه عوضش تاکوما با سایز بزرگتر عرضه میشه و پر فروش ترین پیکاپ مید سایز تو آمریکاست !!
NAVID۰۰۹۸
۲۸ آذر ۱۳۹۹Amir/ Armi
با این علم و سواد خودروئیت فهمیدم فقط ظاهرنما هستی تا اینکه باسواد !
چرا ؟ چون :
۱- در آمریکا که کاملاً مشخصه تویوتا پر افتخارترین خودروی وارداتی و پرفروشترین خودروی غیر بومی آمریکاست .
۲- تویوتا برگزیدهترین خودروی نظامی در تمام ارگانهای نظامیه جهانِ (( حتی ارگان قدرتمندی چون ناتو )) .
۳- کسی جرئت نداره با جیپ به تنهایی آفرود بره چون قابلیت اعتمادی نداره .
۴- خاورمیانه یکی از سختترین شرایط آبوهوایی را در جهان داره که مقبولیت تویوتا نشان دهنهی کجفهمیه مردمانش نیست ، بلکه نشان دهندهی کارایی بالای تویوتاست که جنابعالی سخت میتونی درکش کنی چون کلاً خواب تشریف داری .
۵- این خودرو اصلاً در آمریکا عرضه نمیشه که بخوان بشناسنش .
۶-درجهدارامون چیزی به غیر از تویوتا ندیدن چون ۸ سال در نامردترین جنگ جهان به بینظیری تویوتا پی بردند (( ترکیب تیم برنده را دست نمیزنن عزیز ))
۷ – جنگ با داعش نشون داد تویوتا چه عظمتی داره که تمام اون برندهای مورد علاقهی شما باید برن جلوش بوق شیپوری بزنند .
۸ -روزگاری تویوتا تقلید میکرد و حالا چرخ برگشته و اون بزرگان شما در حسرت تویوتایی شدن هستند ولی نمیرسند بِهِش چون تویوتا آشپزخانهای داره که هر تکنولوژیای را بدون التماس تولید میکنه و سپس صادر
۹- هر زمانی توانستی حدود یک دهه در قُلهی افتخار باکیفیتترین خودروساز جهان جا خوش کنی ، بیا اینجا با هم گفتگو کنیم چون شما و برند مورد علاقهی شما را فقط به چشم یکبار مصرفی میبینم که بعد از ۵سال به درد بازیافت میخوره و نه چیزی دیگر ? !.
Ahmedreza2002
۲۸ آذر ۱۳۹۹(بپرش بهت بگم چرا تو امریکا اصلا نمیشناسنش)
شاید دلیلش اینه که اصلا اونجا عرضه نمیشه
اونجارو تاکوما قبضه کرده امیر جان
Mf1
۲۹ آذر ۱۳۹۹بدون شک خودرو خوبی هست ولی اگه تو ایران فورد و رم بود اونموقع بایستی از درجه دارامون و سربازمون سوال کرد
Me
۲۸ آذر ۱۳۹۹پسر این ماشین تو سال ۲۰۲۰ ترمز عقبهاش کاسه و کفشکه
توی عکس یکی مونده به آخر ببین
???
TOYOTA LOVER
۲ دی ۱۳۹۹آره ??توجه نکرده بودم
AMG///
۲۸ آذر ۱۳۹۹من به این میگم نماد مقاومت و نماد جان سختی و نماد کیفیت در سال 2020 و 2021
RoadRunner
۲۸ آذر ۱۳۹۹اینم در قحطی خودروی وارداتی در ایران واسه خودش اسم درکرد و واسه بعضی ها شد ” حَرزَت “
RoadRunner
۲۸ آذر ۱۳۹۹در مورد هایلوکس
در سایت های مختلف اگر نقد و بررسیشو نگاه کنید کیفیت بسیار نازل سواری و لرزش های بسیار زیاد تقریبا هر تحلیل گر خودرویی که سوارش شده رو بی کمر کرده! ردیف عقبش تقریبا فاجعه س و مت واتسون از اصطلاح crap and cramped براش استفاده کرد، شلوغ و تنگ و به درد نخور
گول فروش بالاشو نخورید چون تویوتا سیستم فروش و لیزینگ و دامپینگ قدرتمندی در بازار های جهانی علی الخصوص امریکا داره. اینقدر با تخفیف و خدمات رایگان و زیر قیمت بازار ماشینو میفروشن که نسبت به رقبا واستون مفت درمیاد. فروش بالا ملاک کیفیت نیست
گول تعریف هایی که ایرانی ها ازش میکنن هم نخورید. بیشترین پیکاپی که اکثریت ما سوارش شدیم نیسان جونیور بوده و شما اگر بعد از نیسان 70 سال پیش سوار گاری هم بشی به نظرت عالی میاد
تمام
حسین
۲۸ آذر ۱۳۹۹اون چیزی که بنده در بررسی ها دیدم این بوده که جیپ رانگلر از سرعت صد به بالا از هم میپاشه و جیپ هم اعلام کرده راهکاری برای حل این مشکل نداره. سه ستاره ایمنی افتضاحشم به آمریکایی بودنش می بخشیم.
ولی از اینا که بگذریم نمی تونم درک کنم که اون چلنجر دیمون پهلوون پنبه چجوری با هشتصد اسب قدرت جلو m5 کامپتیشن به حقارت کشیده میشه. خود داج یه چیزی می دونست که رینگ فرغون انداخت جلوش باهاش تک چرخ زد آخه فقط به درد همین کار میخوره.
خلاصه roadrunner جان، دوره صنعت خودروی آمریکا تمام شد خدافظظظظظظظ. از قرن بوق بیا بیرون الان قرن بیست و یکه. شما خوشتون بیاد یا نه صنعت خودروی آمریکا به زور وانت های فول سایز و فورد ماستنگ و دو سه مدل suv فول سایز لوکسش زنده هست و لا غیر.
سامورایی از قله فوجی
۲۹ آذر ۱۳۹۹پیکاپ ها برای آفرود و حمل بار استفاده میشن کسی که دنبال راحتی باشه پیکاپ نمیخره !
در آخر بررسی هایلوکس تو کانال carwow ویژگی های آفرود و سیستم های کمکی رو بررسی کردن و مت واتسون شگفت زده شد
چند ماه پیش هم مقایسه آفرودی بین فورد رنجر / هایلوکس / و فولکس واگن آماروک رو گذاشتن و تو بخش های شیب زنی حرکت تو آب و ……. ماشین ها رو مقایسه کردن و هایلوکس در نهایت بیشترین امتیاز رو آورد
تازه اون فیس لیفت قدیم بود با موتور قدیمی که ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور کمتری نسبت به این موتور جدید داشت .
فروش بالا ملاک کیفیت نیست ؛ باشه . لیست JD power هم ملاک نیست ؟
Afg
۱۸ اسفند ۱۴۰۰پیکاپهای تویوتا تو امریکا معروف به گرونتر بودن از رقباست شما رو چه حسابی میگید مفت درمیاد؟تو استرالیا هم هایلوکس از فورد رنجر گرونتره
NAVID۰۰۹۸
۲۹ آذر ۱۳۹۹Roadrunner
با اینکه در ایران به سبب محدودیت واردات بزرگش کردن موافقم ، اما این برای تمام خودروهای وارداتی صِدق میکنه و تا وقتی هم که این انحصار برداشته نشه ، وضع همینه که میبینیم .
اما اونجایی که حرف از فروش بالا میزنید یا میگید چون نیسان جونیور سوار هستیم و این خیلی خفنه ، چیزی جز چرت نیست ، مگه بازار جهانی مثل ایران هست یا شوخی بازیه ، اگر کمی لغزس کنی به خاک میشینی !
در جواب کاربر Me :
دوست داری از این به بعد به جای اسم داعش و استفادشون از تویوتا از داستانهای پلنگصورتی برات تعریف کنم با فرغون دستیش ، .
TOYOTA LOVER
۲ دی ۱۳۹۹مدرسه اگه رفته باشی درستش حضرت هست نه حزرت??
مهرداد كمال
۲۸ آذر ۱۳۹۹داشُم چپی اشک ارزوی منه
خارج از شوخی واقعا با دوامه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آذر ۱۳۹۹!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لایک و دیسلایک هارووووو????????
یانکی
۲۹ آذر ۱۳۹۹داش امیر باید کنار ضعف افتضاح هایلوکس نقطه قوتش رو موتور کم استهلاکش هست رو هم میگفتی که البته اونم به خاطر اینه که موتوری که قدرت تولید نمیکنه خوب کمتر خراب میشه.ولی هر چی باشه تویوتا عشقه.ولی اینجا یه عده سریع به جیپ حمله کردن عزیزان جیپ همون ماشینیه که وجود لندکروز پاترول بنز جی دیفندر سانگ یانگ سوزوکی جیمنی جیپ هندی فورد میوت مدیون اون هستن.جیپ همونه که سرنوشت جنگ جهانی دوم رو تغییر داد.جیپ همونه که پایگذار تولید ماشین تو ایران و حیلی جاهای دیگه بود.از امنیت گفتی برو تو یوتیوب ببین که بعد تصادف جیپ چه اتفاقی برا طرفش میوفته.
مزدا
۲۹ آذر ۱۳۹۹درسته هندیلینگ خوبی نداره ولی از خیلی لحاظ عالی هست.
بازم خوشبحال عرب ها!!
ما فعلا به مقاومت کردند ادامه بدیم چون همین تحریم ها برای خیلی از اقایون منفعت داره چون بازار آزاد و رقابتی براشون نمیصرفه
Mazda3
۲۹ آذر ۱۳۹۹اره دیگه تویوتا تعادل نداره چون همه چیز رو فدای اکونومی بودن کرده نه تکنولوژی داره نه هندلینگ نه امکانات نه سواری هیچی نداره بجز ساده بودن و مقرون به صرفه بودن معلومه که داعش اونرو انتخاب میکنه یا طیف وسیعی از مشتری ها اگه اینها نباشه که دیگه هیچی نمیمونه ازش
من باید ببینیم چرا 0098 اینهمه خودزنی میکنه
چون ذهنیتی که درمورد تویوتا داره اشتباهه
بهترین موتور های تویوتا به کمک یاماها طراحی شده که اونم با شرکت های اروپایی و امریکایی همکاری میکنه
یا سیستم kdss لندکروز یا شاسی و پلتفرم یا نوع ساسپنشن اون از کجا اومدن بره اگه انگلیسی بلده تحقیق کنه ببینه تعصبی حرف نزنه
تویوتا اصلا هنر نکرده و تمام گفته های 0098 هیچ ارزشی نداره چون ملاک هارو نمیدونه چی هستن
متاسفانه بعضی کاربران که اصلا ادب و احترام به دیگران رو هم رعایت نمیکنن هر حرف بی ارزشی هم میزنن.
پدال ابتدا از شما تشکر میکنم ولی لطفا اگه ممیزی میکنید پس کامل این کاررو انجام بدین 0098 هر حرف بی ارزشی داشته باشه منتشر میکنید ولی اگه کسی به مطالب موهون این نوع کاربران اعتراض کنه رو یا از دیتابیس حذف میکنید یا بعضی ها رو منتشر میکنید پس لطفا عدالت رو رعایت کنید.
میثم
۲۸ آذر ۱۳۹۹خوب بود
بهتر هم شد
عالیه عالی
????
Hadi
۲۸ آذر ۱۳۹۹شکی درش نیست که تمام تویوتا ها جون سختن ولی این بیشتر…
هایلوکس چیزی فراتر از یک وانت معمولیه ?
یه سبک زندگیه…
هایلوکس عشقه عشق ?
Ahmedreza2002
۲۸ آذر ۱۳۹۹بت نسازیم دیگه
بابا صرفا یه پیکاپ جون سخته نه بیشتر
Sina
۲۸ آذر ۱۳۹۹یک پیکاپ جان سخت و عالی ژاپنی
با فروش فوق العاده ای که ثبت کرد نامش در تاریخ ماندگار شد
هر وقت اسم هایلوکس میاد یاد اون قسمت تاپ گیر میوفتم که هایلوکس رو تا جایی که میتونستن هر بلایی سرش اوردن ولی سالم موند!
MOHAMMAD.n.r
۲۸ آذر ۱۳۹۹کسی میدونه که تعلیق عقب مدل های ۲۰۱۶ ایران رو میشه تغییر داد و نرم تر کرد؟؟؟؟
صندلی جلو که میشینی خوبه ولی امان از صندلی عقب. راهی نیست که صندلی عقب هم نرم بشه و برای استفاده خانواده مناسب بشه؟؟؟
یوسف
۲۸ آذر ۱۳۹۹راه قدیمی برای حل این مشکل اینه که…. دو تا گونی شن بزاری عقبش… نرم نرم میشه
MOHAMMAD.n.r
۲۸ آذر ۱۳۹۹??
راهی غیر از گونی شن نیست؟؟؟
NAVID۰۰۹۸
۲۸ آذر ۱۳۹۹راه دیگش اینه که دو تا گونی شن به همراه یوسف بزاری عقب تا نرمترترتر شه ? .
محمد جان ، بستگی داره کجا زندگی کنی ، اگر تهران هستی ، تهرانیها و کُردها استادِ کار روی شاسیبلندها هستند و با یه سیستم تعلیق گازی در مدلهای متنوع با قیمتهای مختلف ، پذیراییتون میکنند .
MOHAMMAD.n.r
۲۸ آذر ۱۳۹۹??
MOHAMMAD.n.r
۲۸ آذر ۱۳۹۹نمیشه کمک های عقب رو عوض کرد؟؟؟ یا تعداد شمش هارو کم کرد که کمتر بکوبه؟؟؟
Ho3in
۲۸ آذر ۱۳۹۹نه کمک ها فک نکنم تاثیر داشته باشه
تایر هم تاثیر نداره
شمش هارو هم کم کنی به احتمال زیاد به شاسی و قسمتی از دف و …. فشار بیاد
بهترین راه همون کیت هست
بری استان کردستان یا شهرستان بوکان اونجا هممیتونی کیت پیدا کنی و هم برات انجام میدن کارهای ماشینتو
NAVID۰۰۹۸
۲۸ آذر ۱۳۹۹نه بابا ، چرا این همه راه بره کردستان !
برو تو سایت ( iran/ rover ) و…. .
کلاً زیاد هستند کسانی که استاد کار روی تویوتا هستند از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را در اختیارت میگذارند اما خیلی از اینها پول معروفیتشون را میگیرند و اگر میخواهی ارزان تمام بشه و مفید ، خودت تحقیق کن و جداگانه اقدام به خرید کن و سپس بدی یه نصاب کار درست و قدیمی تا براتون انجام بده و پول زیاد برای معروفیت هم ندی !
یوسف
۲۹ آذر ۱۳۹۹نوید جان چرا لجت میگیره…. حرف بدی زدم…. توی زاهدان گونی شن می زارن…
مارو باش که میام به تویوتا سوارا راه حل نشون میدیم?
Ho3in
۲۸ آذر ۱۳۹۹میتونی از کیت های مختلفی استفاده کنی مث کینگ یا آیرون من و …
ولی هزینه خریدشون سرسام آوره توی ایران
مگه اینکه خودت از یه کشور دیگه بری و بیاری
MOHAMMAD.n.r
۲۸ آذر ۱۳۹۹??
سامورایی از قله فوجی
۲۸ آذر ۱۳۹۹محمد جان کیت KING SHOCK برای هایلوکس رو بنداز یکی از دوستان نصب کرده بود راضیه ولی قیمتش بالاست. ۱۵ ۱۶ میلیون
MOHAMMAD.n.r
۲۸ آذر ۱۳۹۹??
Ali
۲۸ آذر ۱۳۹۹عالیه این ماشین
امیرحسین
۲۸ آذر ۱۳۹۹خیلی شبیه توندرا شده بخصوص اون رندری که توهمین پدال گذاشته شد
سامورایی از قله فوجی
۲۸ آذر ۱۳۹۹تو عکس جاسوسی تویوتا توندرا جلو پنجره دقیقا مثل همین بود . احتمالا تویوتا میخواد همه پیکاپ هاش رو شبیه به هم کنه .
موتور جدید هایلوکس هم واقعا عالیه گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر برای این وزن و ابعاد ??
زیزیگولو
۲۸ آذر ۱۳۹۹هایلوکس 2021 با عظمتو پر از شکوفه مدرنیته در عین سادگی و محبوب تو بازارای آسیا و خاورمیانه
net
۲۸ آذر ۱۳۹۹در حال حاضر فورد رنجر زیباترین وانت میان سایز دنیا هست. این هایلوکس طراحی داخلی یکپارچه مشکی و صندلی چرم مشکی قشنگی داره و اگر ال سی دی روی داشبورد نبود و دکمه فیزیکی در سمت چپ و راست ال سی دی نبود و مثل فورد رنجر ال سی دی داخل داشبورد تعبیه کرده بود زیباتر میشد
علوم
۲۸ آذر ۱۳۹۹تو امریکا طرف پولشو داره جیپ میخره تویوتا میخره. فورد میخره.
اما اینجا نه پولشو دارن نه دستشون میرسه. اما و اما مثل سگ و گربه همدیگه رو خونین و مالین میکنن.
اخرش نفهمیدم این ملت چرا اینطوریه؟ چرا اینقدر متعصبه؟
یه زمانی دبیرستان بودم اون موقعا بحث سونی اریکسون و نوکیا بود. بعدش اپل و سامسونگ شد. یه معلم داشتیم چون فوق لیسانس ادبیات انگلیسی از یه دانشگاه اروپایی بود. یه بار بحث که بالا گرفته بود به این معلممون گفتیم تو خارج سامسونگ دوس دارن یا اپل؟ معلممون گفت تفکرتون اشتباهه. خارج دوتاشو دوست دارن. تفکرتون تقدس گراست. هرچی که دوست دارین رو در حد تقدس بالا میبرین اونوقت اگه یکی بیاد بگه این برند مورد علاقه شما رو دوست نداره شروع میکنید به جدال باهاش تا بهش بقبولونین برند شما بهترینه مقدسترینه عالی ترینه. تو خارج به جز گروه مارکتینگ خود این شرکتا هیچکی این کارا رو نمیکنه.
دانیال
۲۹ آذر ۱۳۹۹یک کامنت آموزنده برای من از طرف کاربر (علوم).
اگه میتونستم بیشتر از یکبار لایک میکردم
یاس ی
۲۹ آذر ۱۳۹۹مشکلی که بعضیهامون داریم اینه که ماشین باز نیستیم بلکه برند بازیم و روی برند مورد علاقمون تعصب زیادی داریم که خیلی وقتها باعث میشه واقعیتها را نبینیم. چون بحث هایلوکس هستش بگم که مگه میشه یک ماشین ایراداتی نداشته باشه !!!!!!!!!!!!!! مگه میشه ماشینی که برای کار طراحی شده و مصرف کننده ازش به عنوان آفرودر استفاده میکنه چپ نکنه !!!!!!! فقط هایلوکس چپ میکنه !!!!!!!!!! عزیزان هایلوکس وانته و قطعا سواری نرمی نداره مثل همه وانتهایی که همه رده هایلوکسن. مگه پیکاپ نیسان نرمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتهی هایلوکس با توجه به اینکه دوام بالاتری داره و در طول سالیان بالای تولید، اعتماد مصرف کننده را به دست آورده در کشورهایی که عرضه میشه همیشه پرفروش بوده. این نشان از تواناییهاش داره، ما نباید بگیم چون ما ایرانییها غیر از نیسان جونیور ندیدیم تویوتا را میپرستیم!!! کشورهای همسایه ما که مثل ما نیستن!، یا توی استرالیا و نیوزلند که برندهای مختلفی وانت عرضه میکنن هم هایلوکس فروش بالایی داره. هایلوکس خدای وانتها نیست ولی در رده خودش اونقدر قابلیت داره که مشتری را جذب کنه. در واقع محاسنش به معایبش میچربه. ممنون از توجه همه بزرگواران.
Ahmad
۴ دی ۱۳۹۹مصرف گرایی یعنی تنها چیزی درمورد یک وانت ندونی ظرفیت بارکشی و یدک باشه
مثل اینکه در یک سایت همه چیز رو دربارهی یه لباس نوشته باشن بجز سایز اون لباس