تویوتا کرولا چندین دهه است که جزوی از چشمانداز بازار خودروی آمریکا بوده و البته در سراسر جهان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. درحالیکه خودروسازان دیگر نامهای متفاوتی برای محصولات جمعوجور خود انتخاب میکنند، تویوتا پافشاری عجیبی روی نام کرولا دارد. این خودرو همیشه پرفروشترین محصول نبوده اما در سالهای متمادی تغییرات و نسخههای گوناگونی داشته است. کرولا در تمام طول عمر زندگی خود بهصورت کوپه، هاچبک و استیشن تولید شده و حتی نسخههای دیفرانسیل عقب آن نیز به بازار عرضه شدهاند.
پیش از آنکه تویوتا اقدام به معرفی نسل جدید کرولای سدان بکند، تصمیم گرفتیم تاریخچهای از این خودرو را البته به روایت تصاویر برای شما تدارک ببینیم. البته همانطور که میدانید طراحی نسخههای مختلف کرولا نیز برای بازارهای اروپا، آسیا، آمریکا و حتی بازار چین تفاوتهایی با هم دارند. از این پیشینه زیبا لذت ببرید!
MOHAMMAD.n.r
۷ خرداد ۱۳۹۷جالب بود
فقط ای کاش مشخصات فنی هم در کنار عکس ها بود.
در اخر هم افرین به تویوتا????
عبدالله علیپور
۱۱ خرداد ۱۳۹۷نسل پنجمش انگار پراید خودمون
ایمان
۷ خرداد ۱۳۹۷هم قدمت هم کیفیت هم هم پیشرو در خدمات
این یعنی تویوتا پرفروش ترین برند دنیا ” تویوتا “
ایرانی
۱۱ خرداد ۱۳۹۷تو مقاله بهتر بود از ابتدا به انتها عکس ها رو میذاشتین
charger
۷ خرداد ۱۳۹۷طراحی نسلای قدیمش خیلی بهتر بود
sina
۷ خرداد ۱۳۹۷نسل هفتمش رو من خعلی دوست دارم.
الانم یه دونه تمیزش گیر بیاد میخرم :)
امین
۷ خرداد ۱۳۹۷تاریخچه یه پیشرفت .
me84
۷ خرداد ۱۳۹۷بنظر من از نسل 5 به بعد از طراحی هنری و ماندگار فاصله گرفت تا نسل 2017 کم کم دوباره برگشت به روزهای خوب و آخرین نسلش 2019 که دوباره یه طراحی هنری و زیبا رو ارائه کرده.
NAVID۰۰۹۸
۷ خرداد ۱۳۹۷با اینکه همشون یک به یک عالین ، نمیدونم چرا نسل های ۷ و ۱۰ اینقدر برای من جذاب و دوست داشتنی هستن .
یه مدل کرولا کم نظیر و عالی ۱۹۹۲ استیشن سفید رنگ فابریک با برچسب رنگی فابریک دست یه دختر خانوم پلاک اصفهان هست که تا حالا چند بار بهش پیشنهاد خرید شده ، اما ایشون میگفت با کرولا صفر کیلومتر هم حاضر به عوض کردنش نیست .
کرولا یه ماشین عالیه برای استفاده شهری .
Amir.z
۷ خرداد ۱۳۹۷نسل سه چرا انقدر شبیه فورد پینتو!?
به نظرم از نظر طراحی نسل اول و 2019 از همه بهتر بودن
Mohamad
۷ خرداد ۱۳۹۷به اندازه نصف جمعیت ایران کرولا فروخته شده.
رکورد فروش موفق یک طرف، در اوج موندن هم یک طرف، چون بقول طرف: قهرمان شدن سخته اما قهرمان موندن خیلی خیلی سخت تره
جادوی مدیریتی تویوتا همین عدم نوسان در مشتری مداری و کیفیته با اینکه خودم معتقدم شرکت های ژاپنی در دو سه دهه گذشته کمی به سیاست کاستن کیفیت خروجی به عمد دامن زدن چون ممکن بود به فروش محصولات آتی و جایگزین لطمه بزنن و حداقل کار خودشون رو در امر بازاریابی و تبلیغات دو چندان کنن.
Omid622
۷ خرداد ۱۳۹۷طراحی خارجی مدل ۲۰۱۳ رو خیلی میپسندم
میثم
۷ خرداد ۱۳۹۷نسل دهش خوش تیپه
مهدی
۷ خرداد ۱۳۹۷سال دیگه نیم قرنه که رو خط تولیده
مهدی دهقان
۸ خرداد ۱۳۹۷نسل پنجش یه مدت ماشین پلیس بود فیلمای دهه ۶۰ ایران ببینین هستش خیلی عالیه
آرین
۸ خرداد ۱۳۹۷اون کرسیدا بود
علی
۸ خرداد ۱۳۹۷اون مدل 4 چراغ جلوش پس از کدوم نسله؟!!
محمد
۸ خرداد ۱۳۹۷داشبورد نسل هشتم از نسل نهم بمراتب زیباتره و نسل دهمش خیلی خوش استیل و ماندگار هست مخصوصا نمای جلو
الهی
۹ خرداد ۱۳۹۷سلام
لطفا در مورد اون برندایی که قبلا تو ایران بودن و باهاشون خاطره داریم هم مطلب و تصویر بذارین..
ممنون…
کورش
۳۰ خرداد ۱۳۹۷چراغهای جلو با مدلهایی که در ایران بودند و هستند متفاوتند.