نسل جدید تویوتا سیِنا ۲۰۲۱ توانست اوایل ماه جاری میلادی حداکثر امتیاز ایمنی یعنی Top Safety Pick+ را از موسسه IIHS دریافت کند. این خودرو ایمنتر از نسل پیشین خود میباشد.
مینی ون محبوب تویوتا در تمامی ۶ تست تصادف امتیاز خوب را کسب کرده و در زمینه صندلی کودک، سیستمهای پیشگیری از برخورد و چراغهای جلو نیز همین عملکرد را نشان داده است.
IIHS گفته است:
سینا ۲۰۲۰ در دو تست اورلپ کوچک به خاطر ساختار محافظتی ناقص که باعث ایجاد تغییرات در بخش سرنشینان میشد نمره لازم را کسب نکرد. فضای حفظ سرنشینان در آن تستها به خوبی حفظ نشده بود؛ اما مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو مشکلات ساختاری گذشته را نداشته و حسگرهای نصب شده روی آدمکها اثری از ریسک بالای جراحت راننده یا سرنشین را نشان ندادند.
سینا ۲۰۲۱ که فقط بهصورت هیبریدی در دسترس بوده از ماه پیش وارد بازار شده است. این خودرو در ۵ تریم و با حداکثر ظرفیت ۸ سرنشین عرضه شده و دارای تجهیزات زیاد و بسته ایمنی تویوتا میباشد. نیروبخش سی نا ۲۰۲۱ پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و دو واحد الکتریکی است که در مجموع قدرت ۲۴۳ اسب بخاری را ایجاد کرده و مصرف سوخت متوسط ۷.۱ لیتری در هر صد کیلومتر را بر جای میگذارند. قیمت این خودرو در تریم دیفرانسیل جلوی LE پایه از ۳۴۴۶۰ دلار شروع میشود درحالیکه سیستم چهار چرخ محرک نیز آپشنی ۲ هزار دلاری است. برای مدل فول کامل پلاتینیم چهار چرخ محرک نیز باید حدود ۵۰۵۰۰ دلار پرداخت کرد.
[دانلود ویدئو]
Ahmedreza2002
۶ دی ۱۳۹۹با ظاهرش کنار بیای واقعا خیلی اوکیه
پاوریونیت مناسب
قیمت تقریبا مناسب
کیفیت ساخت احتمالا فوق و اعلاده
و حفظ ارزش مناسب
دیگه چی میخاد یه خانواده پر جمعیت؟
زیزیگولو
۶ دی ۱۳۹۹آره ظاهر قشنگی نداره
MOHAMMAD.n.r
۶ دی ۱۳۹۹ظاهرش برای مینی ون بدک نیست و خوبه.
مسعود
۶ دی ۱۳۹۹البته این بیشتر یک خودروی سازمانیه ، تا خانوادگی
Mr.X
۶ دی ۱۳۹۹کی بود میگفت ژاپنی آشغاله؟
بنظرم واقعا مسخره هست. ماشین پدر دار تر و اصیل تر از ژاپنی فقط آلمانیه که اون شخصی که میگفت ژاپنی اشغاله میگفت آلمانیم آشغاله (فرید بود اشکان بود کی بود؟)
MOHAMMAD.n.r
۶ دی ۱۳۹۹ولش کن…
از این ادما زیاد پیدا میشه…
Hadi
۶ دی ۱۳۹۹هم ایمنه،هم قابل اطمینان،هم با کیفیت و هم جادار و…
واقعاً عملکرد خوبی داشت توی تست ?
بهترین گزینه این کلاسه بعدشم هوندا اودیسه…
برترین کشور های خودرو ساز بترتیب از بهتر به ضعیف تر(نظر شخصی)
1:آلمان
2:ژاپن
3: ایتالیا
4:آمریکا
5: انگلیس
6:سوئد
7: فرانسه
8:کره جنوبی
9:چین
…
Hadi
۶ دی ۱۳۹۹ایمنه، باکیفیته، با اطمینان و جادار……
بهترین گزینه تو این کلاسها بعدشم هوندا اودیسه
واقعاً انتخاب خوبیه…
Mr.X
۶ دی ۱۳۹۹کاملا باهات موافقم. البته اگه توی هایپرسازی باشه:
ایتالیا
آلمان
سوئد
آمریکا
انگلیس
فرانسه(مثلا بوگاتی)
بقیه هم که هایپر ندارن تقریبا
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۶ دی ۱۳۹۹به نظرم اشتباهه اقای هادی.
1= آمریکا
2= آلمان
3= ایتالیا
4= سوئد
5= انگلیس
6= چین
7= کره جنوبی
8 = فراسنه
9 = ژاپن
…..
البته تو هایپر کار میشه اینا
ایتالیا
سوئد
آلمان
…..
کیانوش
۲۴ آبان ۱۴۰۱از نظر من گزینه اول امریکا نیست گزینه اول رو من مشترکن به ژاپن و المان میدم از نظر کیفی و مهندسی میگم نه میزان فروش و اینچیزا رو کار ندارم
کیانوش
۲۴ آبان ۱۴۰۱خدایی خودت خنده ات نمیگیره ژاپن رو انداختی نهم. بزرگوار ؟!؟ژاپن اولین کشوری بود که تو صنایع رقیب غربی ها شد و از چندتاشونم جلو زد اونوقت نهم ؟!خخخخ
کیانوش
۲۴ آبان ۱۴۰۱رو چه حسابی انگلیس رو ازژاپن جلو تر میدونی تو خودرو سازی ؟!؟!بیا توضیح بده که رچ چه حسابی اصلا برو ی تحقیق بکن تا بفهمی چند تا از خط تولید های داخل انگلیس مال ژاپنی هاست و چند تاشون مال خود شرکت هایه که قبلا انگلیسی بودن برو بعد بیا اینجا بحث کن
کیان
۶ دی ۱۳۹۹داداش فرید اشکان رضا و جدیدا قاسم و … همشون یک نفر هستن ک نمیگم کیه خجالت نکشه
امروز همه صحبتهای گوهربار اشکان عینا به یه فیک دیگه بیان شد، جالب اینجاست ک بقیه رو هم بچه میدونن، اینش خیلی خنده داره
من شرط میبندم گواهینامه هم ندارن
فقط یه چیزیو خوب بلدن، اونم لایک زیاد و دیسلایک، من نمیدونم چه جوری اینکارو میکنن
اشکان
۶ دی ۱۳۹۹من نه رضا هستم و نه قاسم و نه و نه اونای دیگه که تو فکر میکنی??? به بنده چه ربطی داره که همه دوستان پدالی خیلی به نوید و فیکهاش مانند همین کیان !!!! خیلی علاقه مند هستن و دم به دقیقه بهش گیر میدن و ناز و نوازشش میکنن اون شخص تقصیر خودشه ? و بدون که در فضای مجازی مردم همدیگر رو نمیشناسن که بخان از هم خجالت بکشن پسر خوب و بنده بازم میگم اگر باعث آزردگی دوستان پدالی شدم معذرت خاهی میکنم
اشکان
۶ دی ۱۳۹۹سلام
دوستان و عزیزان پدالی در این که خودروهای برند ژاپنی “تویوتا و لکسوس و مزدا و نیسان و هوندا و میتسوبیشی” خوب و سخت جان و کم استهلاک هستن و جزو بهترین برندهای دنیا هستن شکی وجود نداره و اما هدف بنده از نوشتن آن مطالب و لیست کردن آن فراخونها و خیلی چیزهای دیگر این بود که به فلان شخص که همه میدونن منظورم کی هست ثابت کنم که چرت و پرت گفتن و دری وری سرهم بندی کردن کار آسونی هست چون این شخص واقعا دیگه شورش رو درآورده و زیر همه مقاله های پدال در ستون نظرات همش حرفای الکی این شخص درباره برند هیوندای را شاهد هستیم مگرنه من که مرض ندارم و قطعا هیچ منظور خاص دیگری نداشتم و اگر هم باعث آزردگی دوستان پدال در ستون نظرات شدم همینجا معذرت خواهی میکنم
Mazda3
۶ دی ۱۳۹۹سلام
اشکان حرفی رو که شما زدی حرف منم هست هدف منم از جواب دادن به 0098 همین بود.
قبلا بهش گفته بودم ماشین خودم ژاپنیه ولی میدونم هیوندای هم خودروساز قابل احترامی هستش و انصاف نیست به اونها بی احترامی شه به این صورت که آقای 0098 در نظر دارن چون مفروضی که 0098 واسش متصور شدن در مورد ماشینای ایرن خودرو و سایپا صدق می کنه.
اینهارو گفتم که متوجه شه که درمورد یکی مبالغه می کنه و درمورد دیگری واقع بین نیست.
خودشون گفتن کامنتش رو که تکراریه و نادرست دوست نداریم نخونیم ولی ریپلای هایی که به خودش میشه رو میخونه و جواب میده و توهین و..
درکل افراط و تفریط کار عاقلانه ای نیست
بحث لایک و دیسلایک هم که مشخصه این رو یه بچه هم میتونه انجام بده ولی من نه وقتشو دارم و نه کار درستیه و تا حالا هم این کارو انجام ندادم و نمیدم ولی قبلا گفتم اگه لازم باشه میتونم انجام بدم بیکار هم نیستم از این کارا کنم.
برای 0098 هم آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم بدونه فضای مجازی گاهی اوقات میتونه از فضای حقیقی هم واقعی تر شه انتقاد خوبه همیشه بد نیست اتفاقا انتقاد باعث پیشرفت و حرکت میشه.
بهنام
۶ دی ۱۳۹۹بنظرم یکی از نقاط قوتش ظاهرشه.
آریا منش
۶ دی ۱۳۹۹در خودروهای اقتصادی تویوتا ، هوندا و نیسان حرف اول بازار را می زنند
میثم
۶ دی ۱۳۹۹ظاهر – فنی – ایمنی – همه چیزش عالیه
یاس ی
۷ دی ۱۳۹۹خداییش عجب رخی داره. یدونه سی نا نسل قبل اینجا (زاهدان، ایرانشهر) هستش، خیلی زیباست دیگه 2021 که انگار آوالون برداشتن مینی ونش کردن.
عجیب خوشم اومد از رخ زیبای یار.
کیانوش
۲۴ آبان ۱۴۰۱دلم پنج تا بچه خواست سه دختر دو پسر با ی مینی ون