تویوتا

تست شتاب نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

تویوتا چند هفته پیش از نسل جدید تویوتا لندکروزر رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون چیز زیادی درباره LC300 جدید منتشر نشده است. خوشبختانه به تازگی ویدئویی از تست شتاب این شاسی‌بلند فول سایز منتشر شده تا به این ترتیب نگاهی به توانایی‌های پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی لندکروزر جدید داشته باشیم. این پیشرانه جای نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری تنفس طبیعی قبلی را گرفته و قدرت بیشتر را با مصرف سوخت کمتر ترکیب کرده است.

با افزایش ۳۰ اسب بخاری قدرت و ۱۰۸ نیوتون متری گشتاور و همچنین ارائه این قدرت و گشتاور در دورهای پایین‌تر، لندکروزر جدید تست شتاب احساس‌برانگیزی دارد. با توجه به وزن و ابعاد این شاسی‌بلند بزرگ، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۷ ثانیه‌ای کند نخواهد بود. تویوتا شتاب این خودرو را ۶.۷ ثانیه اعلام کرده که نسبتاً واقع‌بینانه به نظر می‌رسد.

واضح است که جدیدترین نسل لندکروزر خودرویی برای مسابقات خیابانی نیست هرچند تریم GR اسپورت آن حرف‌هایی برای گفتن دارد. پیشرانه ارتقا یافته این خودرو که می‌تواند در نسل جدید توندرا ۲۰۲۲ نیز نصب شود با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. یکی دیگر از دلایل اصلی شتاب‌گیری سرزنده LC300 استفاده از پلتفرم جدید است که باعث شده وزن این خودرو ۲۰۰ کیلوگرم کاهش یابد.

اگر این پیشرانه احتمالاً در مرحله اول برای نصب روی پیکاپ ها تصور می‌شود اما تصور می‌کنیم این نیروگاه در لندکروزر پرفورمنس برجسته‌ای دارد. به احتمال زیاد محصولات بیشتری از تویوتا در آینده به این پیشرانه مجهز خواهند شد چراکه کاملاً جدید است.

بسته به بازار، LC300 با پیشرانه ۶ سیلندر تنفس طبیعی و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز عرضه خواهد شد. پیشرانه ۳.۳ لیتری توئین توربو دیزل جدید نیز قدرت ۳۰۵ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد که عملکرد برجسته‌ای در دورهای پایین خواهد داشت.

اگرچه تویوتا تأکید دارد لندکروزر جدید روانه بازار آمریکا نخواهد شد اما بسیاری از افراد باور دارند این خودرو در لباس نسل جدید لکسس LX پدیدار خواهد شد. شاسی‌بلند لوکس لکسس احتمالاً در ماه‌های آینده وارد نسل جدید خود می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    😍😍😍
    خوشمان آمد

    1. Reza

      ۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      بچه ها تو کشورهای عربی واسه خریدش صفی کشیدن که بیا و ببین

      یاد صف مرغ و روغن ایران مون افتادم

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. Iman99

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        چه فایده مشتری این همون عربا هستن واسه ایرانم شاید طرفدار داشته باشه
        ولی کلی بخوایم درنظر بگیریم
        مثلا تو اروپا مرسدس جی کلاس و لندروور پرچم دارن
        تو امریکا هم جیپ و فورد و هامر و.. پرچمدار هستن
        درکل مقایسه هم اگه بشه این لندکروز یه شاسی بلند معمولیه ولی مرسدس جی کلاس و فورد و هامر چیزایی هستن که هم در سطح بالاتری هستن و هم از همه نظر خیلی بهتر از لندکروز هستن.

        موافقم 8
        مخالفم 14
  2. Ninja

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    ادم داخلش رو که میبینه امیدوار میشه ولی بیرون …….
    از نظر من حاظرم شتاب کمتر داشته باشم ولی اون وی 8 تنقس طبیعی هم داشته باشم

    موافقم 6
    مخالفم 4
    1. Ninja

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      من از دیزلش خیلی خوشم اومده هم موتورش دیگه مهم نیست هم قدرت جذابی داره جلوپنچرشم جذابه حتی با مدل عادی فرق میکنه ولی اون زیاد مهم نیست میشه تعویض کرد تازه رفتم یه امار در اوردم 60 درصد لندکروز ها دیزلن ولی اگه بخوام بنزینی بخرم چرا این میرم پاترول میخرم

      موافقم 1
      مخالفم 3
    2. RezaRs

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      برعکس برا من وقتی تنفس طبیعی ارزشمند تره که با قدرت همسان باشه یا اگه کمتره حداقلش این باشه که صدای بهتری داشته باشه ( مث lfa) من از این حرکتشون خوشم اومد بعد مصرف سوخت بهینه و خوبی در بیارند ازش در حد معقول تری از lc200 عالیه

      1. Ninja

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        منظور من تنفس طبیعی نبود وی 8 بود

        1. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1612 ديدگاه)

          سیلندر چو بیرون رود توربو در آید 😂
          ولی ۵.۷ لیتری رو توربو میکردن یا اصلا میدادنش به بیمر براشون بسازه شاید میتونستند حتی پوز ترک هاوک رو در خواب بزنند ( چون تویوتا عمرا همچین کاری نمیکنه و حتی دروشه ذهن آکیو این فکر نمی چرخه تازه بیمرم عمرا به اون انجین دست نمیزنه )

        2. Ninja

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          سیلندر چو بیرون رود توربو در آید

          حرفی قابل تامل بدون توجه به جنبه فن

    3. parsa_ashgh.mashine

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (226 ديدگاه)

      من نمیدونم ولی باید از نزدیک دید
      شتابش عالی بود یه سوال
      اونایی که تو ایران هی لندکروزشونو میان فیسلیفت میکنن میتونن باز فیس اینو بندازن رو خودروشون؟

      1. mopar

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (74 ديدگاه)

        بله به راحتی چون پلتفرم تفاوت چندانی نداشته و صرفا همان پلتفرم قبلی ارتقا یافته

        موافقم 1
        مخالفم 10
        1. شاهین

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          دوست عزیز از پلتفرم کاملا جدید استفاده کرده لطفا اطلاعات نادرست رو منتقل نکنید
          تشکر

        2. mopar

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          اقا شاهین از شما بعید بود حتی خود تویوتا هم گفته بود این پلتفرم ارتقا یافته همون قبلیس اینو قبلا تو تلگرام هم بررسی کرده بودیم(دقیقا یادم نیست گروه پدال بود یا نه شک دارم) الان هم خونه نیستم برسم خونه لینک هاشو قرار میدم براتون ببینید…

          موافقم 1
          مخالفم 5
        3. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1612 ديدگاه)

          مهدی پدال نبود رابر تراپی بود چقدرم طول کشید بحث

        4. MOS

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          mopar جون نظرات بی پایه و اساس شما و دوست تسلا فنت از رو عکس هیچ اهمیتی نداره

          (((حتی خود تویوتا هم گفته بود این پلتفرم ارتقا یافته همون قبلیس)))
          این حرف خود تویوتا:
          Land Cruiser has been overhauled by switching to the all new TNGA platform expected to serve as the foundation for the 2022 Tundra as well.
          من جایی نمیبینم گفته باشه همون قبلیه مگر اینکه all new TNGA platform معنی همون قبلی رو بده!

          موافقم 6
          مخالفم 1
        5. میثم

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (3633 ديدگاه)

          mopar
          “””تویوتا که قصد ساخت خودرویی با توانایی مقابله با هر نوع مسیری بدون خسته کردن راننده را داشته است، برای نسل جدید لندکروزر پلت‌فرم جدید GA-F را در نظر گرفته که مبتنی بر معماری جهانی جدید تویوتا یا همان TNGA است. “””””””””””””””””””””این پلت‌فرم جدید””””””””””””””””””” یک شاسی سبک‌تر با استحکام پیچشی بیشتر را به همراه داشته که مرکز ثقل خودرو را به زمین نزدیک‌تر کرده و وزن کلی آن‌را ۲۰۰ کیلوگرم کاهش داده است”””

          این قسمتی از مقاله معرفی لندکروز که در پدال منتشر شده

        6. mopar

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          خوبه رضا یادشه (حاج رضا منو با مهدی اشتباه گرفتیا من اون یکی موپار فنشونمXD)
          بچه ها حرفتون درسته اما این پلتفرم بیسش و به طور کلی همون قبلیس که تغیرات خوبی کرده و ماشین حدود 200 کیلو سبک شده (البته کوچک تر شدن موتور هم بی تاثیر نیست)و هیچ اشکالی هم نداره شرکتا قرار نی هی پلتفرم جدید بدن بیرون خب(البته 14 سالی از قبلیه گذشته ولی بازم ایرادی نداره)

          متوجه شدنشم کار سختی نیست پلتفرم هارو مقایسه کنید با هم میبینید اکثر نقاط اتصالی و … هیچ تغیری نداشتن

        7. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1612 ديدگاه)

          Xd کیه کدومشونی ؟
          هعی تلگرامممممم تلگرامممممم تلگرام 💔

        8. mopar

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          XDاین که همون ایموجی خندس حاج رضا

          من تو ازمون ماز یادت اومد؟

          منم تلو گزاشتم کنار دیگه دلم برا همه بروبچ تنگ شده…

        9. rezars pc

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (475 ديدگاه)

          مازو سفت بچسب خیلی نکاتش طلایی اند

      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        آقا پارسا

        با اینکه کاملاً مخالف دست‌کاری خودرو و فیس‌لیبت هستم ولی باید بگویم مطمئناً منتظر فیس‌لیفت ظاهر جدید به روی اتاق ۲۰۰ باشید و احتمالاً ( احسان دیزاینو ) چنین عملی را انجام بده چون قبلاً فیس‌لیفت‌های سنگین لکسوسLX570 و تبدیل بنز کلاس S اتاق W221 به اتاق W222 و . . . !

        اما در پاسخ دوستمون باید بگم اصلاً پلف‌فرم‌ها ربطی به هم ندارند و کار ساده‌ای‌ نیست تبدیل فیس از دو شاسی کاملاً مجزا و این هنر فرد تیونینگ کار هست !

        به نظر من همینطور پیش بره تا مدتی در آینده‌ی نزدیک دیدن لندکروزرهای استاندارد اتاق ۲۰۰ در ایران سخت و نایاب میشه و همه را کردند فیس‌لیفت و به این خاطر که بسیاری از این لندکروزها با قطعات افتر‌مارکتی غیر اورجینال بسته و جمع میشوند ، سریع با مدتی کوتاه تغیر فرم و حالت میدهند و ظاهر ماشین بسیار زشت و بدفرم میشه !

        من نمیدونم مالکان لندکروزر چه فکری با خودشون میکنند که به خیال خودشون با فیس‌لیفت خودروشون بهتر و زیباتر میشه در حالی که بسیار هم زُمُخت و جواد میشه !

        لندکروزر به سبب بزرگی اتاقش ، وقتی دستکاری میشه یا حتی یه تصادف کوچک هم داشته باشه ، بسیار به چشم میاد ، برای همین وقتی این خودرو را در گارژها فیس‌لیفت میکنند با قطعات تایوانی و چینی ، تازه فاجعه خودش را نمایان میکند و با گذر زمان و استفاده بدتر و بدتر هم میشود !

        تازه فاجعه‌بار اینه که اشخاصی ماشینشون را فیس‌لیفت میکنند که خودرو هیچ تصادفی نداشته و سالم هست چون بسیاری از قطعات بدنه تعویض میگردد ، در حالی که اون اوایل فقط لندکرزرهای تصادفی را فیس‌لیفت میکردند و این خودش یه معقوله‌ی جداست که اون خریداری که روزگاری باید این فیس‌لیفت شده‌ها را بخرد ، آیا تو پاچه‌اَش تصادفی میرود با قسم حضرت عباس سالم بودن یا اینکه خودرو سالم بوده و فیس‌لیفت هم کرده‌اند !!!

        موافقم 2
        مخالفم 1
    4. NAVID۰۰۹۸

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      چیزی که فهمیدم ، برای بازارهای خاص مثل کشورهای حوضه‌ی خلیج‌فارس ، موتور تنفس طبیعی ۴لیتری ۶سیلندر قدیمی را با کمی به روز‌رسانی نگه داشته‌اند !

      ولی حقیقتاً نسل جدیدش چقدر سرعتی شده و در حرکت هم دیگر مثل اتاق ۲۰۰ الاکلنگی حرکت نمیکنه و بسیار به خودش مُسَلَط شده و هنگام حرکت با شتاب بالا بسیار زیبا حرکت میکند و دور میگیرد !
      دیشب داشتم بررسی‌هایش را میدیدم و بسیار متفاوت شده که خیلی خوب از پس ساخت موتور گیربکس و بهبود شاسی لندکروزر بر اومدن .

  3. ممد ژانگولر

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4149 ديدگاه)

    صد حیف اگر بیاد ایران با بنزین معمولی ایران کار نخواهد کرد هیچ
    بلکه با بنزین سوپر ما هم یک منر به جلو نخواهد رفت
    هر چند بیاد ایران پول خریدشم نخواهیم داشت 🥲

    1. میثم

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3633 ديدگاه)

      به ایران اصلا نمیاد
      چون واردات رو باز نمیکنن بخاطر تپاندن 4 چرخهای داخلی و چینی با قیمت مایباخ به مردم
      اگر هم واردات باز بشه بالاتر از 2500 سی سی وارد نمیشه

    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      فرق توربوهای تویوتا را باید در لکسوس nx200t ببینی که بدون مکمل هنوز دارند کار میکنند و bmwهایی که با هر باک بنزین یه مکمل ۳۰۰هزار تومنی هم میریزند ولی باز به مشکلات عدیده میخورند !

      خودم هم مخالف توربو در اتاق لندکروزر هستم ولی چون کامنت شما جنبه‌ی شیطنت داره خواستم گوشزد کنم !!!

      اما راستی مگر یکی از قول‌های رئیس‌جمهور جدید ، آزادی واردات نبود ، پس تابستان امسال کمربندهای خود را ببندید که لندکروزر جدید را در شوروم‌های عباس‌آباد زیارت کنیم به مانند دوران اوج در یک دهه‌ی گذشته !

      قرار بر این شده اقتصاد منفجر بشه و هر ایرانی از لندکروزر کمتر سوار نشه ، بند پ ، صفحه‌ی ۱۳ ، بخش اول ، شاعر میگه که (بشین تا بیاد) !

      همین که فعلاً زنده‌ایم نفس میکشیم ، شکر ، بقیه مسائل مادیات دنیاست که کشکه و ما ایرانی‌ها هم با کشک میانه‌ی خوبی نداریم ، شوره ، دل را میزند !

  4. بهنام

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    پیج کاروالت تو دبی یه ویدیو از لندکروزر نسل جدید منتشر کرد که واقعا خوشم اومد . یه ارتقای همه جانبه خصوصا نمای ظاهری و البته داخلی . بسیار بسیار زیبا جذاب و فوق العاده با کیفیته . بنظرم باید از نزدیک ببینی تا متوجه‌ابهت کیفیت و‌ زیباییش بشی .

  5. مازیار

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3300 ديدگاه)

    صدای عرب روی تصویر لندکروز
    هم پوشانی کامل😅

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      این ماشین هی مخصوص عرباست!😂😂

  6. امیر

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    شتاب بدی نداشت.
    و به نظرم شاید بعضی دوستان مخالف باشند. ولی ظاهر بدی نداره و من با ظاهر این ماشین هیچ مشکلی ندارم. تا حدودی هم درسته که جذابیت قبل رو نداره. ولی خوبه.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  7. mopar

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (74 ديدگاه)

    شتاب معقولی هستش اما همچنان پشت سر رقبای خودش قرار داره

    موافقم 1
    مخالفم 6
  8. Mohammadreza

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (870 ديدگاه)

    احتمالا در آینده نزدیک موتور 6 سیلندر تویین توربو هیبرید که در نسل بعدی لکسوس lx استفاده میشه برای لندکروزر هم ارائه بشه.
    موتور هیبرید بخاطر داشتن 70 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور بیشتر احتمالا صفر تا 100 رو زیر 6 ثانیه بره.
    که برای یه suv فول سایز و خانوادگی کاملا کافی و حتی شاید زیاده روی هم باشه.

  9. Sina

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (831 ديدگاه)

    فبل از هرچیز من که واقعا خوشم اومد ازش
    تغییرات شاسی موتور و نمای داخلی اونقدر هیجان انکیز هست که بشه از فرم یکم زشت نمای عقبش چشم پوشی کرد
    اما اول اینکه قیمتش رو توی فروشگاهای اتوموبیل امارت زدن 415هزار درهم!!!! گرونتر از ال ایکس570 هم قیمت GLSو X7
    نمیدونم فکر تویوتا از این قیمت کذاری چی بوده گرونترین مدل قبلی لندکروز با ادیشنMBSادیشن 350هزار درهمه
    دوم اینکه موتور تنفس طبیعی بخاطر آب و هوای و طبیعت داغ و خشن خاورمیانه و افریقا استرالیا خیلی بهتر جواب میده واسه همینه که تویوتا محبوبه بخاطر موتورهای فوق العاده ساده و بدون سیستم و تکنولوژی پیچیده
    برای همین الان که تویوتا توربو شده بعید میدونم مثل گذشته بتونه با دوام و کم استهلاک وارد بشه
    ولی از اونورم دیر یا زود باید توروبو میشد دیگه اگر به روز نشی حذف میشی مثل وضعیت الانش توی اروپا و امریکا

    1. Mohammadreza

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (870 ديدگاه)

      دوست عزیز همون موتور 8 سیلندر 5.7 لیتری نسبت به نسل های قبل تکنولوژی های پیچیده و جدید بسیاری داشت.
      تکنولوژی پیشرفته بیشتر الزاما به معنی استهلاک و بقول خودمون نازک نارنجی بودن نیست!

      دلیل اینکه خیلی از دوستان تکنولوژی های پیشرفته و پیچیده رو هم عرض خرابی و استهلاک بیشتر میدونن اینه که تعدادی از کمپانی ها قبل از اینکه تمام جوانب و حالات یه تکنولوژی جدید رو در کوتاه، میان و بلند مدت بطور کامل بررسی کنن اونو در خودروهاشون استفاده میکنن.
      درحالی که کمپانی مثل تویوتا همه تکنولوژی های جدید رو بعد از قبل اینکه از همه جوانب و فاکتورها‌ش چه در کوتاه مدت چه بلند مدت مطمئن و اگاه نشه در خودرو ها قرارشون نمیده.
      درنتیجه مطمئن باش لندکروزر جدید باوجود تکنولوژی های پیشرفته بیشتر از لحاظ استهلاک و جان سختی خیلی با نسل های قبل تفاوت نخواهد داشت.

    2. Mohammadreza

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (870 ديدگاه)

      دوست عزیز همون موتور 8 سیلندر 5.7 لیتری نسبت به نسل های قبل تکنولوژی های پیچیده و جدید بسیاری داشت.
      تکنولوژی پیشرفته بیشتر الزاما به معنی استهلاک و بقول خودمون نازک نارنجی بودن نیست!

      دلیل اینکه خیلی از دوستان تکنولوژی های پیشرفته و پیچیده رو هم عرض خرابی و استهلاک بیشتر میدونن اینه که تعدادی از کمپانی ها قبل از اینکه تمام جوانب و حالات یه تکنولوژی جدید رو در کوتاه، میان و بلند مدت بطور کامل بررسی کنن اونو در خودروهاشون استفاده میکنن.
      درحالی که کمپانی مثل تویوتا همه تکنولوژی های جدید رو قبل از اینکه همه جوانب و فاکتورها‌ش چه در کوتاه مدت چه بلند مدت مطمئن و اگاه نشه در خودرو ها قرارشون نمیده.
      درنتیجه مطمئن باش لندکروزر جدید باوجود تکنولوژی های پیشرفته بیشتر از لحاظ استهلاک و جان سختی خیلی با نسل های قبل تفاوت نخواهد داشت.

  10. NAVID۰۰۹۸

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    فیلمی که هز عرب‌های کشور کویت پخش شد برای خرید این لندکروزر را دیدید در نمایندگی تویوتا 😂
    اولش که دیدم فکر کردم تو ایران دارند پراید ۲۰ میلیونی نذر میکنند تا گذشت و فهمیدیم دارند حضرت را چنانا با آب و تاب ثبت خرید میکنند !

    تو امارات که داغ داغ نیومده شده ماشین پلیس ، آتش‌نشانی ، مردم هم در خیابان با پاترول نیسمو درگ میگذارند !

    جداً خیلی جالبه‌ها ، یک خط کوتاه فاصله آبی با همسایگان عرب داریم ، اما یک دنیا تفاوت در سطح زندگی و نگرش در تفکر سطح زندگی !

    ما ایرانی‌هایی که روزگاری از بنز و کادیلاک کمتر را خودرو به حساب نمی‌آوردیم ، حالا چقدر بدبخت و حقیر شدیم که از دست مردم خودمان ذلت میکشیم که اگر نقد خودروهای داخلی هم بکنیم از خودروهایی که به پاچمون میندازند ، اَنگ مزدور و نفهمی هم میچسبانند !!!

    جداً که ایران امروز چه غریب گذر عمر میکند !

    موافقم 4
    مخالفم 2
  11. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    بچه ها داشبوردش بعضی جاهاش پلاستیک خشکه یا نه ؟

    1. Mohammadreza

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (870 ديدگاه)

      هنوز هیج مجله یا چنلی بصورت کامل برسیش نکرده.
      ولی همین کلیپ ها که میرن تو نمایشگاه سوارش میشن و کابین رو بررسی میکنن از کیفیت بسیار خوب و بالای کابین میگن.

      موافقم 4
      مخالفم 1
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      کاربر MERSEDES BENZ عزیز

      خیر ، از جنس خشک نیست و تماماً از پَد نرم و چرم استفاده شده و تنها قسمتی که از پلاستیک خشک استفاده شده مثل تمام رقبایش در قسمت زیرین‌ درها و زیر داشبورد می‌باشد !

      تنها خودروهایی که از پلاستیک خشک در این قسمت‌ها استفاده نمیکنند ، خودروهای گران‌قیمت فوق‌لاکچری همچون مایباخ ، رولزرویس ، بنتلی هستند و در کل خودروهایی که بالای ۲۰۰ هزار دلار قیمت دارند !

      رده قیمتی لندکروزر اگر بخواهد تماماً از چرم و پشد نرم باشد که نمیشود و دلیلی هم ندارد چون هم جزئیات زیاد میشود و هم هزینه بالا میرود و هم به درد نگهداری و استفاده‌ی طولانی مدت نمیخورد و هم وزن ماشین بالا میرود و … !

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        سپاس

  12. محمد مختاری آذر

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    بد نبود می توست رقابت کنه با بقیه

  13. مهدی

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (552 ديدگاه)

    خبر تو سایت الف اومده که تو امارات صف کشیدن برای خرید لندکروز
    انگار صف بربری بوده

  14. مهدی

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    شتابش رو من قبول داشتم برای یه شاسی بلند سایز متوسط
    افرودش هم به نظرم باید خیلی خوب باشه

  15. R@m!n

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    مشکل اصلی طراحیش که واقعا رو مخمه فرم ساده و ناهماهنگ کناری و عقبی هست که اصلا با چهره پرجزئیات و نسبتا تهاجمی جلو جور نیست.

    بنظرم اگر خطوط طراحی جلو به کنار خودرو ادامه می دادن استایل ماشین از این ناهماهنگی درمیومد.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  16. علی

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لندکروز آشغال هست بیایید سمند بخرید حال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا