تویوتا

تغییرات تویوتا لندکروزر پرادو، قدرت بیشتر و نسخه بلک ادیشن جدید

تویوتا لندکروزر پرادو به لطف برخی به‌روزرسانی‌ها در بازار ژاپن به خودرویی جذاب‌تر تبدیل شده است.

اولین تغییر به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزلی مربوط می‌شود که به خاطر توربوی بزرگ‌تر افزایش قدرت مناسبی را تجربه کرده است. حداکثر قدرت این نیروگاه آهنین از ۱۷۷ به ۲۰۴ اسب بخار رسیده است. قطعاً این قدرت بیشتر باعث بهبود عملکرد پرادو در جاده و خارج از آن خواهد شد.

بسته ایمنی مخصوص تویوتا نیز بهبود یافته است. این بسته شامل برد تشخیص بیشتر برای سیستم پیش از برخورد است تا با آن بتوان عابران پیاده و دوچرخه‌سواران را بهتر مشاهده کرد. همچنین هشدار خروج از مسیر، دستیار تشخیص علائم ترافیکی و عملکرد اعلان استارت پیشرفته خودرو نیز در این بسته دیده می‌شوند.

همچنین مدل‌های TZ-G و TX L پکیج هم‌اکنون دارای سیستم هشدار ترافیک پشتی به عنوان یک آپشن هستند. دیگر تجهیزات جدید این شاسی‌بلند ژاپنی عبارت است از صفحه‌نمایش ۹ اینچی به همراه ارتباط گوشی هوشمند. مدل پرچم‌دار TZ-G همچنین دارای پدال شیفترهای گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استاندارد است.

تویوتا لندکروزر پرادو در ژاپن هم‌اینک با نسخه‌ای سفارشی به نام TX L پکیج بلک ادیشن عرضه می‌شود که این خودرو بر پایه نسخه TX با پکیج L بنا شده و از طراحی تیره بدنه و کابین سود می‌برد.

نسخه بلک ادیشن پرادو در بدنه دارای جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب، آینه‌ها و ریل‌های سقف تیره‌رنگ است. به این موارد باید رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی را نیز اضافه کرد. داخل کابین هم تریم نقره‌ای و پشت آمپرهایی با پس‌زمینه مشکی دیده می‌شود.

قیمت لندکروزر پرادو در ژاپن از معادل ۳۴,۲۵۰ دلار برای مدل پایه شروع شده و به معادل ۴۰,۳۰۰ دلار برای نسخه بلک ادیشن می‌رسد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. Soli

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (54 ديدگاه)

    چقد داغونه!!!

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (10474 ديدگاه)

      آره داغونه #
      شما خودتو ناراحت نکن ، با تویوتا صحبت میکنم از داغونی درش بیاره ?.

  2. prado

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به امید خدا همین روزا ی ۱۲ ۱۳ شو میگیرم

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (10474 ديدگاه)

      بَه بَه
      ایشالاه یه تمیز لاکاغذی گیرتون بیاد و از سواریش لذت ببرید .
      فقط ۴ سیلندر نخرید ، و ۶سیلندر بخرید که آفرود یا آنرودش هم مهم نیست .
      پرادو بینظیره ، از همون اول تا به امروز .
      یه زمانی مدل ۲۰۱۳ با کارکرد ۵۰تا کارش رو در یزد میگفت ۸۵۰ میلیون ، گفتیم ارزون میشه ، دیدیم رفت رو یک میلیارد ، گفتیم مسلماً دیگه نهایتشه و گرونتر نمیشه ، اما دیدیم داره مثل موشک هفته به هفته میره بالا و فکر کنم امروز حدود ۳ تا ۴ میلیارد شده و ما هنوز منتظریم بیاد پایین ، البته اون دنیا با هوروپریا سوار میشیم حال میکنیم کنار نهر جاری عسل .

  3. محمد

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    نسبت به قبل خیلی جذاب تر شده

  4. بهنام

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (994 ديدگاه)

    عشق ❤️
    امیدوارم در نسل بعدی همچنان افرودری قوی باشه ??

  5. Mehdi TuRbO

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2374 ديدگاه)

    اقا واقعن دیگه خسته شدم
    این ماشین خودروی اقتصادیه
    متوسط حقوق اونجا سالی ۶۰ هزار دلار بعد این ۳۸ هزار دلار
    تا کی باید ببینیم چرا پدرانمون این کار کردند
    این ماشین چیز خاصی نداره و اینقدر گرون تو ایران از نظر لوکس بودن تازه اکثرنم مدل پایه هستند صندلیاشون دستیه برقی نیست.

  6. Peyman56

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (140 ديدگاه)

    همچنان از پدال خواهش میکنم یک مقاله جامع وکارشناسانه در مورداختلاف قیمت حدودا دو برابری لندکروزر با سایر محصولات شاسی بلند و پیک آپ آمریکای شمالی و یا حتی پرادو منتشرکنه.با تشکر از زحمات.

    1. شاهین

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (4698 ديدگاه)

      سلام وقت بخیر
      من چندجارو نگاه کردم ولی دلیل خاصی پیدا نکردم واسش.

  7. Ho3ein

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    ماشین های تویوتا خیلی بادوام هستن و قابل اعتماد، شکی در اون نیست
    اما باید دیگه شروع کنه به فیس لیفت شاسی بلند هاش
    واقعا دارن فیس شون قدیمی میشه

    1. بهنام

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (994 ديدگاه)

      فیس لیفت که چند باری شدن
      باید نسل عوض کنه

  8. Omid622

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (744 ديدگاه)

    تو ایران مدل دو درب 6 سیلندر سال 2009 سفید داخل کرم
    عالی

  9. مانی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    فسیلی‌ترین برند جهان
    بابا این مدل‌های قرن پیش رو تغییر نسل بده

  10. حمید

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (371 ديدگاه)

    به تویوتا بخندی ، سی سال دیگه هم همین اتاق و تولید میکنه

    1. meysam

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (3627 ديدگاه)

      آره والا منم دیگه خسته شدم از بس یه سری از مدلهای تویوتا رو بیش از 10 ساله دارم میبینم
      با اینکه همونا هم برام رویاست ولی دیگه خساست هم حدی داره
      لامصب یخرده خرج طراحی کن

  11. clk63 black

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    راسته میگن موتور سانگ یانگ بنزه ؟البته بعضی از مودل هاش

  12. بابای باران

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    یه روز اینو داشته باشم یه کم تغییرش بدم باربند مشتی مخصوص خودش شاید یه کاراوان ببندم بهش و بزنم به جاده با چهار پنج رفیق اهل دل تمام ایران رو باهاش بگردم بعد هم برنامه بچینم برا سفر به کشورهای دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا