مدتی است که خبرهای مربوط به تولید تویوتا GR هایلوکس منتشر شده و ظاهراً این خودرو قرار است با پیشرانه ۶ سیلندر عرضه شود. اخیراً نیز گفته شده این پیکاپ از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری لندکروزر جدید استفاده خواهد کرد و به این ترتیب GR هایلوکس تهدیدی خطرناک برای نسل بعدی فورد رنجر رپتور خواهد بود.
اما به نظر میرسد تویوتا پس از عرضه هایلوکس، سوپرا، ۸۶ و یاریس با پیشوند GR میخواهد این خانواده را شلوغتر کند و نسل بعدی لندکروزر یکی از نامزدهای احتمالی برای پذیرش چنین پیشوندی است.
سخنگوی تویوتا در استرالیا در مصاحبه با خبرنگاران گفته است:
دلیلی برای عدم تولید نسخههای GR لندکروزر یا هایلوکس وجود ندارد و ما اخیراً نام GR هایلوکس را ثبت تجاری کردهایم.
نسخه کامل GR از لندکروزر پیشنهاد خوبی است. با استفاده از پلتفرمی جدید و نامی کاملاً مشهور، نسخه کامل GR برای لندکروزر میتواند یک خون تازه در رگها قلمداد شود. همچنین گفته شده احتمال استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی بنزینی با قدرت ۲۶۸ اسب بخار در این شاسیبلند وجود دارد.
اما وضعیت سایر محصولات تویوتا چگونه خواهد بود؟ سخنگوی تویوتا میگوید این خودروساز تلاشهای ویژهای برای تولید محصولات خالص GR انجام میدهد و تمامی محصولات کلیدی با این پیشوند عرضه خواهند شد.
با توجه به این اظهارات احتمال تولید GR کرولا و حتی GR فورچونر وجود دارد. البته انتظار نمیرود GR لندکروزر احتمالی روانه بازار آمریکا شود و حتی قبلاً خبری درباره احتمال خاتمه تولید لندکروزر در این بازار منتشر شده است.
پارسا عشق ماشین
۲۷ مهر ۱۳۹۹این رندری که شبیه راو 4 است .
و فکر کنم زیاد بهش نمیاد
پارسا عشق ماشین
۲۷ مهر ۱۳۹۹انشا…
دیگه تموم بشه که ایرانی ها هی نروند لند کروز 2014 رو به لند کروز 2020 تبدیل کنند
Hadi
۲۷ مهر ۱۳۹۹دوستان دیدید گفتم تولید لندکروز متوقف نمیشه؟
چون اسمش تو نقشه راه آینده تویوتا بودش…
اینم مهر تأییدی بر این که نسل بعدی لندکروز تولید میشه…
مگه الکیه بخوان همینجوری حضرتو بزارن کنار……
Hadi
۲۷ مهر ۱۳۹۹این ۲۶۸ اسب فک کنم اشتباه تایپی باشه…
۸سیلندر ۴ لیتری توربو فقط ۲۶۸ اسب؟
مطمئنید شاید ۶۲۸ اسب باشه؟
پدال برو یه چکی بکن……
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹درسته ولی دیزلیه نه بنزینی
اشتباه motor 1 هست که دقیقا نگفته بنزینی هست یا گازوئیل
مولی motoring گفته دیزلیه
joker
۲۷ مهر ۱۳۹۹نشد پدال یه پست بزاره فرداش با یه پست دیگه تکذیبش نکنه،با خودتون چند چندین؟….
دانیال
۲۷ مهر ۱۳۹۹تویوتا وقتی یه موتور هشت سیلندر که 4000 سی سی حجم داشته باشه و دوتا توربو هم داشته باشه بزنه و فقط 268 اسب قدرت داشته باشه یعنی یه گشتاور بالا و یه استهلاک فوق العاده پایین خواهد داشت و یجورایی مرگ نداره
مازیار
۲۷ مهر ۱۳۹۹حالا اگه یه کمپانی دیگه همچین مشخصاتی ارائه کرده بود میگفتیم بی عرضه ها ۸سیلندر ۴لیتری ۲توربو فقط ۲۶۸ اسب؟?
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹دیزلیه
Aria
۲۷ مهر ۱۳۹۹برای ۸ سیلندر ۴ لیتری توربو ۲۶۸ اسب کم نیست!؟
Sina
۲۷ مهر ۱۳۹۹این هشت سیلندرش اندازه سی چهل تا چهار سیلندر توربو دوام داره و اسب بخارش بعد چند سال تغییر نمیکنه
Aria
۲۷ مهر ۱۳۹۹آخه اگه تنفس طبیعی هم بود بیشتر میشد
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹همیشه موتور های لندکروز و lx570 مزخرف بوده
Ho3in
۲۷ مهر ۱۳۹۹لعنتی مرگ نداره من عاشقشم ?و همچنان دوستش دارم❤
pooriya.bmw.germany
۲۷ مهر ۱۳۹۹تویوتا بجای حذف لندکروزر باید مدل های فرعی زیادی که دارد حذف کند مثل پرادو سکویا و فوررانر
و در عوض نسل جدید لندکروز با نام ها و نسخه های مختلف در بازارهای مختلف عرضه کند
مثل در اروپا با نام پرادو در آمریکا با نام سکویا در خاورمیانه و شمال آفریقا و استرالیا با نام لندکروزر
همانند نیسان که یک مدل خودرو در خاورمیانه با نام پاترول عرضه میکند و در آمریکا با نام آرمادا
لندکروزر یک سمبل هست و تقریباً ریشه دار ترین سازه تویوتا حیف این مدل که کامل حذف شود
حسین
۲۷ مهر ۱۳۹۹تو کشور های افریقایی مدل هایی پرفروش هستند که در حاورمیانه پرفروش نیستند!
در امریکا هم مدل های اختصاصی دارد!
بخاطر همین تنوع داره!
زیزیگولو
۲۷ مهر ۱۳۹۹تویوتا لندکدوز، تویوتا پرادو، تویوتا راو فور، تویوتا کمری و تویوتا کرولا محبوبترین مدلای کمپانی تویوتا تو ایران و جهان هستن
امیر
۲۷ مهر ۱۳۹۹حالم از تویوتای پرادو فیس قدیم بهم میخوره
زیزیگولو
۲۷ مهر ۱۳۹۹اتفاقاً به نظر من فیس قدیمشم عالی بود …. خوب البته سلیقه ها و نظرا متفاوته یکی خوشش میاد یکی خوشش نمیاد
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹ازه منم جدیده رو بیشتر دوست دارم
فرید
۲۷ مهر ۱۳۹۹دقیقا. اصلا نتونستم با اون پرادوی نسل قبل که تو ایران وارد شدن ارتباط برقرار کنم. اما این تویوتا لندکروزر پرادوی نسل فعلی واقعا قشنگ شده.تنها ایرادش همون قسمت عقبه که شبیه نسل قبلیه هنوز
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹انجینش دیزله و 650 نیوتون گشتاور داره واسه همین قدرتش کمه
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۷ مهر ۱۳۹۹خیلی سخته که بتونی یه موتور هشت سیلندر توئین توربو 4 لیتری رو یه جوری محدود کنی
که 268 اسب خروجی بده.
اگه واقعا بنزینی باشه این موتور باید یه آفرین
حسابی به تویوتا گفت!
MaF
۲۷ مهر ۱۳۹۹همچین چیزی نباید بیاد
من حتی با هایلوکسشم مخالفم
samurai
۲۷ مهر ۱۳۹۹اسب بخار واسه افرود مهم نیست مهم گشتاوره که بتونه از شیب و دست انداز رد بشه