زمانی که تویوتا محصول جدیدی را معرفی میکند شما میتوانید منتظر هنرنمایی مودلیستا روی آن باشید. ماه پیش بود که این خودروساز اقدام به رونمایی نسل جدید لندکروزر LC300 2022 کرد. این خودرو از پلتفرم جدید، تکنولوژیهای مدرن و بدنه و کابینی ارتقا یافته سود میبرد. مودلیستا هم دست به کار شده و کیت بدنهی خود برای این قدبلند تازهنفس را معرفی کرده هرچند نباید انتظار تغییرات بنیادین را داشته باشید.
مودلیستا در حال ارائه سپرهای جلو و عقب متمایز برای لندکروزر جدید است. در بخش جلو شاهد سپری شلوغتر هستیم. مه شکنهای زاویهدار به همراه بخش مشکی پایین سپر باعث ایجاد ظاهری اسپورت تر برای لندکروزر شدهاند. در بخش عقب نیز دیفیوزری جدید با استایل اسپورت دیده میشود. به این موارد با دو نوع رینگ متفاوت با طرح مشکی مات یا براق و ابعاد ۲۱ اینچ را اضافه کرد.
مودلیستا وسایل جانبی زیادی را برای این خودرو در نظر نگرفته اما در کل طراحی زیبایی را ارائه کرده است. استایل جعبهای لندکروزر بخشی از جذابیتهای این نام مشهور را تشکیل میدهد و به همین خاطر نسل جدید نیز از این نظر مشابه نسلهای پیشین است. این خودرو از پلتفرم جدید TNGA سود برده و پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری نسل قبل نیز جای خود را به نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی جدید داده است. این پیشرانه قدرت ۴۰۹ اسبی و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری دارد.
هنوز مشخص نیست که آیا مودلیستا در آینده نیز بهبودهای بیشتری را برای لندکروزر تدارک خواهد دید یا خیر. این شرکت قبلاً کیتهای بدنه شامل رکابهای جدید، تریم متمایز بدنه، اسپویلر و حتی تغییرات کابین را ارائه کرده است. فعلاً تغییری در کابین نسل جدید لندکروزر رخ نداده هرچند خود تویوتا بهطور قابلتوجهی کابین این شاسیبلند را ارتقا داده است. ژاپنیها هماکنون نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی و تجهیزات زیادی همچون اپل کارپلی و شارژ بیسیم گوشی هوشمند را عرضه میکنند.
محمد مختاری آذر
۲۱ تیر ۱۴۰۰بینید اولین خودروی تولیدی جهان الکتریکی بوده است اولین خودرویی که توانسته رکورد ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را بزند
الکتریکی بوده است و تاریخچه غنی داشته ولی از ۱۹۵۰تا ۱۹۹۰ اهمیت داده نشد بعدا که مشکل آلودگی به بحث آمد
حتی قبل از نیکولا تسلا هم آقای التر بیلی هم موتور الکتریکی ساخته بود
لطفا کمی فکر کنیم و بعدا تسلا را محرک به سوی الکتریکی بدانید تسلا هیچ دستی ندارد
تقریبا ۲۰ سال پیش مشکل آودگی بحث شد راهکار داده شده هیبریدی بود و همچنین استفاده از سوخت سبز مثل اتانول و متانول ولی دیدند این دو تا روش به همراه سلول سوختی کارساز نیست و تصمیم گرفتند الکتریکی شوند
Iman99
۲۳ تیر ۱۴۰۰تسلا که یه خودروساز فرعیه و لازم نیست که این بحث ها و حرف ها در موردش گفته شه این درست.
ولی تو اولین ها و بهترین ها بله واقعا هم الکتریکی ها و هم درون سوز ها اولین ها و بهترین ها مثل همیشه آلمانی ( اروپا ) و امریکایی بودن و تو همه چیز هم بهترین هستن همیشه تو همین شاسی بلند ها هم در سطح خیلی بالاتری از لنکروز که از همه نظر هم بهتر از لندکروز هستن میتونیم از مرسدس جی کلاس و هامر و فورد نام ببریم که از همه نظر بهتر هستن.
Reza Waffen SS
۲۱ تیر ۱۴۰۰با این کیت تبدیل شده به یه SUV خونوادگی سرد ، خوشم نیومد
خوشنام
۲۱ تیر ۱۴۰۰کلا طراحی ظاهری لندکروز جالب نیست و حرفی برای گفتن نداره.
رنگ سفیدش که اصلا خوب از آب در نیومده، رنگ مشکی تا حدودی قابل تحمل است.
زیزیگولو
۲۱ تیر ۱۴۰۰از سال ۲۰۱۳ به بعد لندکروز مشمول قانون ممنوعیت واردات ماشینای با حجم موتور بالای 2500 سی سی شدو بخاطر همین الآن بالاترین مدلای تویوتا لندکروز تو ایران مدلای 2013 هستن که همین موضوع رو بازار لندکروز تو ایران خیلی تاثیر داشت تا جایی که این ممنوعیت خیلی زود قیمت تویوتا لندکروز رو تو ایران بالاتر از چیزی که باید باشه برد جوری که الآن قیمت مدلای 2013 کم کارکرد لندکروز تو حدودای ۵ میلیارد تومان هستش …… ولی میخاستم اینو بگم که ممنوعیت واردات مدلای جدید تویوتا لندکروز باعث شد تا تیونرای ایرانیو شرکتا و کارگاه های فنی فعال تو بخش تیونینگ ماشینای آفرودو شاسی بلند اقدام به فیس لیفت تویوتا لندکروز تو ایران بکنن و تب فیس لیفت تویوتا لندکروز تو ایران بالا بگیره و الآنم تویوتا لندکروزای زیادی تو ایران به مدل 2020 فیس لیفت شدن!!!!!! مالکای این لندکروزا فیس لیفت رو روی چهره ظاهری و سپر و گلگیر و حتی طراحی جلوداشبوردو صندلیا انجام میدن که هزینه های زیادیم داره ولی اینکه تویوتا لندکروزای سری 200 تو ایران قابلیت فیس لیفت به سری 300 که تازه معرفی شده رو دارن یا نه معلوم نیستش …. خُب یه چیزی که هستش اینه که تویوتا لندکروز مدل 2022 تو بعضی از مشخصات کلیدی پلتفرم مثل فاصله محور ماشینو پهنای بدنه نسبت به سری ۲۰۰ تغییری نداشته پس شاید تیونرا پیش خودشون فکر کنن شانس خوردن قطعات لندکروز ۳۰۰ به سری ۲۰۰ و همینطور توانایی طراحی پایه های جدید واسه قطعات سری 300 که به سری 200 هم قابلیت اتصال داشته باشه وجود داشته باشه ولی به نظر من نشدنیه چون کاسه چراغای جلو و جلوپنجره و فرم بیرونی گلگیرای جلو تغییرای اساسی کردن و بخاطر همین همخان کردن قطعات نسل جدید و قدیم تویوتا لندکروز یه جورایی غیر ممکنه ولی بازم به هنرنمایی تیونرای ایرانی بستگی داره و در مورد تغییرای داخل کابینم کلاً ماجرا منتفی هستش چون کنسول و جلو داشبورد و آمپرای تویوتا لندکروز 2022 تغییرای اساسیو پایه ای داشتن
Saleh
۲۱ تیر ۱۴۰۰بجا اینهمه داستانا دعا کن واردات باز بشه
زیزیگولو
۲۱ تیر ۱۴۰۰صالح جان یه عده علاقه دارن این کارو انجام میدن و ماشینشونو ارتقاء میدن……. در مورد واردات نظرم اینه که نهایتاً تا یک سال آینده آزاد میشه
ehsan fa
۲۱ تیر ۱۴۰۰اگه به دعا بود که الان نصف جهان پرپر شده بودن بخاطر دعاهای نماز جمعه ما.
برو فکر نان کن که خربزه آب است
NAVID۰۰۹۸
۲۱ تیر ۱۴۰۰زیزیگولو جان
قبلاً نظرم را در مورد فیسلیفت لندکروزرها و موجی که در ایران راه افتاده دادم و به شدت مخالفم چون زیبایی در کلاس خودروهایی همچون پرادو و لندکروزر در سادگی و اصالت کارخانهایاَش هست .
اما در مورد سخن شما باید بگم که شخصی در ایران هست به نام احسان دیزاینر که کمی هم دیوانه و حاشیهساز فضای مجازی هست اما به شدت کار تمیز و فیسلیفت تمیز انجام میده و اکثر خودروهای خاص را این شخص کار کرده مثل لندکروزر هالک یا اون رنگ طلایی که برای گالری جنیدی بود یا بنز SL مدل ۲۰۱۳ که الان زیر پای محمدرضا گلزار هست و هایلوکسها و لکسوس LX هایی که با ظرافت بسیار بالا تیونینگ میکنه !
گفته منتظر فیس ۳۰۰ روی اتاق ۲۰۰ باشید و از اونجایی که تا حالا حدود ۲۵۰تا لندکروز فیس کرده ، مشتریهاش آدمهای دلگنده و لوتی هستند و اکثراً خارج از تهران و مطمئناً از اونجایی که میدونم بسیار با وسواس کاراش را انجام میده ، کار جدید روی فیس ۳۰۰ هم انجام میده و خوب از کار در میاد اما این شخص بسیار دیوانه و کاری کرده که همه شدن دشمنش و چوب لای چرخش میکنند و کلاً قضیههای شدیدی در کارش داره اما کاهاش حرف نداره عالیه .
زیزیگولو
۲۱ تیر ۱۴۰۰فیس لیفت شده دستی ایرانی مدل ۲۰۱۲ لندکروز به مدل ۲۰۲۰ رو دیدم …. به جرئت میتونم بگم اصلاً نمیشه تشخیص داد که مدل ۲۰۱۲ هستش
mahan
۲۱ تیر ۱۴۰۰نوید جان خیلی از دوستانم فیس لیفت کردن لندکروزاشونو منتها خیلیاشون واقعا ماشین لش شده خودت میدونی اون دفعه هم گفتی کیفیت خودروهایی مثل پرادو و لندکروز به قدری بالا هست که با کم کردن کیلومترشمار کسی زیاد نمی تونه مشخص کنه و بقیه داستان ها ولی من لندکروز هایی رو دیدم که بعد از 5هزار کیلومتر کار کردن اصطلاحا لش شدن به صدا افتادن و اتاقشون باد کرده اصطلاحا و فرمان خودرو گیج شده و بعد درست کردن هی بهم میریزه و ماشین سنگین شده و خیلی اتفاق های دیگه!حالا بماند خیلیا جنس فیک میزنند و بازار پر شده از کیت های فیک و چینی مخصوصا یکی از دوستام یک کیت والد بهش انداخته بودن که اصلا والد نبود و تایوانی بود!البته دو نفر هستند که کارشون رو قبول دارم و انصافا بهتر از بقیه و تمیزتر هستند نه اینکه چون دوست من باشند میگم من ادم رکی هستم و تعارف ندارم ولی کار احسان فیضی (احسان دیزاینو) و کوروش ثباتی(ثباتی کاستومز)کارشون خیلی خوبه و حرف نداره و هر دو از بچه های گل و دوستان خوب من هستند.البته احسان توی فیس لیفت های سنگین و اساسی استادی هست و کارش درست تره و کوروش جان توی کارهای ریزه کاری که نیاز به حواس جمعی دارند مثل کاور کردن و دیزاین کردن کارش بهتره.به هر حال ولی من خودم زیاد تمایل به فیس لیفت ندارم و جدیدا همین فابریک ها خاص تر شدن!اما چون افرود میرم گاهی به ماشین ضربه های ریزی واردمیشه و یکی دوبار هم کمکش رو عوض کردم و زیربندیش رو میبرم پیش احسان جان.البته جالبه بهت بگم خودش میگه حیفه ماشینت رو فیس لیفت نکن چون از محدود 5.7 لیتری ها هستش و تمیزه و میگه هر وقت می خوای بفروشی من خریدارم.خودش درسته با دقت و ظرافت تمام فیس لیفت میکنه ولی فابریک رو ترجیح میده.ماشین محمدرضا گلزار رو تو گاراجش دیدم خوب جمعش کرده و دو تا لکسس ال ایکس رو هم فیس لیفت برگ ریزون کرده خودم وسوسه شده بودم ال ایکس از سینا جنیدی بخرم (تیتانیومی) رو ببرم برام فیس لیفت کنه توشم نشستم خیلی هنرمندانه درست میکنه.کارش واقعا درسته منتها این کاسب های بخیل خیلی اذیتش می کنند و البته بیدی نیست که با این بادا بلرزه و دوستان خوبی داره و لازم باشه براش ورود میکنیم ولی چندین بار شکایت هایی براش کردن که فیس لیفت هایی رو انداختن گردنش ولی خب خدا بزرگه
Iman99
۲۳ تیر ۱۴۰۰ببینید mahan از ۹ کلمه ای که میگی ۱۰ کلمه خالی بندیه کلا تو نوع کامنت گذاشتن و ادبیاتی که داری این مشخصه واسم مهم نیست بگی راست میگم یا تجربه دارم یا هرچی. نه شما مدل حرف زدن یا سیست همینه که گفتم من اگه که متوجه نشم که باید جمع کنم برم.
جمشید
۲۱ تیر ۱۴۰۰هرچقدر زمان میگذره لندکروز جدید بیشتر به دل میشینه و بیشتر عاشقش میشی …… اگر بزارن واردات خودرو آزاد بشه من حتماً یه سفیدش رو میخرم ، قیمتشم هر چقدر باشه برام مهم نیست
Irani
۲۱ تیر ۱۴۰۰«قیمتشم هر چقدر باشه برام مهم نیست»!
این دیگه چه فاز مایه داری است که برداشتی؟
جمشید
۲۱ تیر ۱۴۰۰عشق
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ تیر ۱۴۰۰بابا اسراف میشه آقا جمشید به حرف ایرانی گوش کن!😂😂😂
عجب تفکراتی🤦♂️🤦♂️
جمشید
۲۱ تیر ۱۴۰۰بزار این هر جور دوست داره فکر کنه آبتین برا اینکه وقتی کسی به یه چیزی عشق و علاقه داره این حرفا حالیش نیست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ تیر ۱۴۰۰آره موافقم،میگن ترک عادت موجب مرضه همینه دیگه….
Ninja
۲۲ تیر ۱۴۰۰حاجی نیسان زد 400 وارد شه هرجوری شده یه مشکی ماتشو میخرم قیمت اینجا برا منم مهم نیست
ممد ژانگولر
۲۱ تیر ۱۴۰۰رینگاشو از روی رینگهای نیسمو پاترول اسکی رفته
ولی در کل لندکروز یعنی شلوغ بازی دقیقا همین کاری که این شرکت کرده
لندکروز ساده و صیغلی مفت به دل نمیشینه
mahan
۲۱ تیر ۱۴۰۰بهتر شده ولی ایکاش این مد چراغ های کوچک هرچه زودتر دموده بشه بره پی کارش.مورد دوم من واقعا نفهمیدم چرا بعضیا چراغ های راهنماشون رو سیاه می کنن مثل همین لندکروز یا سورنتو های کشور وقتی چراغ راهنما رو مشکی می کنین ادمو یاد پژو جی ال ایکس میندازین جدا از بحث خطرش
نوید محمد
۲۱ تیر ۱۴۰۰بخاطر گنگ شدنش.
وقتی چراغای یه ماشین مشکی، سیاه میشه دیگه جذابیتش دوبرابر میشه
Ninja
۲۱ تیر ۱۴۰۰پدال جوش خورده فراری هم گنگه 🤨
mahan
۲۱ تیر ۱۴۰۰😂😂😂😂 مهیار جان بلاخره مارو منصرف کردی خودت شکارو به کمینگاه بردی؟
mahan
۲۱ تیر ۱۴۰۰البته سلیقه ای هست و من به شخصی هیچ گنگی نمی بینم و بیشتر فکر می کنم صاحبش پژو جی ال ایکس داشت نتونست ازش دل بکنه چراغاشو شبیه اون کرده.البته خطر هایی هم داره و راهنما خوب معلوم نمیشه و چندبار پیش اومده که ماشینی چراغاشو مشکی کرده بود و راهنما زده من اگه حواسم جمع نمیشد میرفتم رو سرش!یا e350 که خریده بودم چراغش رو مشکی کرده بود صاحبش همون روز بردم برام پاکش کنند و مجبور شدم یکیش رو تعویض کنم بنظرم خزه تا گنگ اما باز سلیقه ها متقاوته
امیر
۲۱ تیر ۱۴۰۰بسیار ماشین زیبایی ، من نمی دونم کجای طراحی این ماشین عیب داره که بعضی ها
خیلی انتقاد کردن ؟
جمشید
۲۱ تیر ۱۴۰۰بعضیها حرف الکی زیاد میزنن خیلی جدی نگیر
کیان
۲۱ تیر ۱۴۰۰کلا هرچیز جدیدی ک میاد یه سری ایراد هم که شده باید بهش گرفت
اس کلاس جدید و خیلی نقد بهش وارد کردن که اصالت بنز نداره و …. ، حالا همه به به چه چه میکنن
بی ام و هم ک هنوز حاشیه داره و …
یا همه برندها
بعد از یه مدت همه اون جدیدرو میپرستن حتی اگر واقعا عیب هم داشته باشه
Mohamad
۲۱ تیر ۱۴۰۰پدال جان ببخشید لطفا از ماشین های الکتریکی هم در سایت بزار این مطالبش خیلی کم شده
با سپاس🙏
افشار
۲۱ تیر ۱۴۰۰اگر دقت کنی میبینی که پدال تقریباً هر روز در مورد الکتریکیها خبر و مطلب میزاره ، چطور ندیدی ؟؟
net
۲۱ تیر ۱۴۰۰جلوپنجره استیل بزرگ لندکروز ۲۰۲۲ بد هست
Mohammadreza
۲۱ تیر ۱۴۰۰نسل جدیدو زیبا تر از نسل قبل میدونم.
پیشرفت های تکنولوژی بسیار زیادی داشته که معرفی سرتیتر وارشون حدود 20 دیقه طول میکشه.کلیپش تو یوتیوب هست میتونین نگا کنین چون بیانشون از حوصله خارجه.
این کیت بنده هم بنظر زیباست
اغراق شده هم نیست
فقط افزایش سایز رینگ قطعا بالانس کلی ماشینو تحت تاثیر قرار میده مخصوصا که این خودرو افرود هم هست.
کسایی که رینگ های بزرگتر از 20 اینچ میخوان بنظرم باید صب کن lx جدید بیاد.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ تیر ۱۴۰۰اصلا قشنگ نیست،طراحی از یه جای دیگه ایراد داره….
رامتین
۲۱ تیر ۱۴۰۰بنظرم نسبت به قبل ابهتش کمتر شده.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ تیر ۱۴۰۰شبیه جوونایی شده که تازه سیگار دستشون گرفتن!😂😑
viper
۲۲ تیر ۱۴۰۰به نظر من لندکروز دیگه اصلا ابهت نداره بازم میگم به نطر من
ظاهر یه چیز سلیقه ای هست اما در کل خیلی شلوغ پلوغ شده و اصالتش رو از دست داده
الان یه خودروی شهری شده و دیگه آفرود نیست فقط یه شاسی بلنده
دوستان این فقط نظر من بود
Masoud
۲۴ تیر ۱۴۰۰گفتم حتما با کاین تو جاده مازندران در حال رفتن سر پروژه ای ولی می بینم هی اینجا کامنت میذاری
Afg
۱۵ دی ۱۴۰۰موندم بعضی دوستان چرا خربزه رو با خیار مقایسه میکنن شما اگه پول مرسدس اس کلاس رو به تویوتا بدین تویوتا حتما درهمون حد برای شما ماشین میزنه اینکه خودروسازان شرقی خودروی در حد اس کلاس تولید نمیکنند اینه که مردم همچین پولی رو سر یک تویوتا یا هندا نمیدن خود من با اینکه طرفدار تویوتا هستم اگه قرار باشه نیم میلیون دلار هزینه کنم میرم مرسدس میخرم هرچند که کیفیت خودروهای شرقی هم بالاست