با وجود سابقهای تقریباً ۷۰ ساله، تویوتا لندکروزر میتواند هر کاری بکند. جدای از دستوپنجه نرم کردن با زمینهای سرسخت و حمل افراد مهم و مشهور، دومین شاسیبلند با سابقه جهان پس از شورولت سابربن نیازی به معرفی بیشتر ندارد. نسل فعلی لندکروزر مدت ۱۳ سال است که در بازار حضور داشته و البته نسخههای قدیمیتر آن هنوز هم در برخی کشورها تولید و فروخته میشوند.
ما به این خاطر از لندکروزر به عنوان خودروی حمل کننده افراد مشهور نام بردیم چون این شاسیبلند به خاطر وضعیت لوکس و سطح بالای خود در چند کشور شناخته شده است. یکی از شرکتهای بلژیکی با نام Carat Duchatelet لندکروزر ۲۰۰ VX را به سطح دیگری رسانده است.
این لندکروزر لیموزین ۵۰ سانتیمتر طویلتر از نسخه استاندارد بوده و بنابراین بخش عقب کابین هماکنون میزهای تاشونده و فضای لوکسی را در اختیار سرنشینان گذاشته است. در این بخش از متریال باکیفیتی همچون تریم چوب، جیر و چرم استفاده شده است. درست همانند هر خودروی لوکس دیگر، این خودرو به صفحهنمایش بزرگی که بخشهای جلو و عقب کابین را از یکدیگر جدا میکند مجهز شده است.
Carat Duchatelet که به خاطر طویلتر و ضدگلوله کردن خودروها شناخته شده لندکروزر را به سطح حفاظتی بالستیک تجهیز کرده است. دو سطح حفاظتی B6 و B7 برای این شاسیبلند لیموزین در نظر گرفته شده است.
قیمت این خودرو فعلاً اعلام نشده اما خب انتظار نداریم قیمت آن ارزان باشد. همچنین لندکروزر موردبحث از سال ۲۰۱۷ تاکنون در سبد محصولات کمپانی بلژیکی حضور دارد.
[دانلود ویدئو]
asadi
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹خوراک مسئولین سیاسیه با چند تا بادیگارد
Soli
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹اون لیوانه توش دلستره یا سن ایچ؟?
NAVID۰۰۹۸
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹هیچکدام ، بلکه محصولات عالیسِ ? .
خوشم میاد ، ایرانیا استادِ توجه به حاشیه و جزئیاتن تا اینکه به اصل قضیه توجه کنند .
Danial
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹داداش تابلوعه دیگه چایی کم رنگ ریخته
Farzad
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹آبجو میدونی چیه ؟ ?
mercedes benz
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
من همیشه ارادت خاصی به ماشین های ژاپنی داشتم و دارم
این لندکروز واقعا الکی واسه خودش اسم و رسم جمع نکرده هم از نظر طراحی فوق العادست و هم قابلیت های افرود واقعا خوبی داره
جوری که ماشین های افرود تویوتا و مخصوصا پاترول نیسان رو واقعا به اندازه ی g کلاس و رنج روور و هامر دوست دارم
اینا ماشین میزنن که از درو دیوار بره بالا و طرفداراش عشق کنن نه مثل بی ام و که شاسی میزنه ولی هیچ ویژگی و قابلیت مثبتی از نظر افرود نداره ولی در عوض کسایی مثل اقای MAHDI دنبال اینن که برن واسه ماشین های شاسی رقابت درگ ببینن و بیان اینجا ده تا مجله لیست کنن دیگه نمیدونن که ماشین شاسی نیازی نداره توی درگ خوب باشه باید تو افرود خوب باشه که بی ام و تو افرود هیچ حرفی ازش زده نمیشه
یه سری فیلم ها هست توی اینستاگرام هم زیاد منتشر میشه از رقابت شاسی بلند ها چه اونایی که مطلقا برای افرودن چه اونایی که فقط یه شاسی معمولین اگه برید نگاه کنید متوجه ضعف بی ام و توی این ضمینه ها میشید ولی در عوض تویوتا و نیسان و G کلاس و حتی اعودی واقعا خوب عمل میکنن توی عبور از مسیر های سخت حتی مسیر های برفی یه کلیپی بود یه بی ام و X6 بود حاجی ینی از یه مسیر معمولی شیب دار هم نمیتونست رد بشه ولی در عوض تویوتا و نیسان و G کلاس و جیپ به راحتی ازش عبور میکردن که انگار مسیر صاف بود
خلاصه اینکه ادم باید مرد باشه و یه چیزی از خودش داشته باشه و حرف خودشو دایورت نکنه روی این مجله و اون مجله
یا علی مدد
♤Angus_812♤
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹گل گفتی
بی ام و اصلا شاسی بلند واقعی (SUV) نداره و همشون کراس اوور هستن
اون اقا MAHDI فقط تعصب الکی اونم فقط رو اسم بی ام و داره و ادای طرفدارو درمیاره
من هم بی ام و هم مرسدس بنزو دوس دارم ولی مرسدس برتره نسبت به اون شاید مجله ها بی ام و رو پیروز بدونن
انتخاب بهترین ماشینو باید بسپرن به مشتری نه مجله ای که برای عشقه خودش تعریف و تمجید میکنه
ایلیاا
۱ خرداد ۱۳۹۹یعنی واقعا 23 نفر این کامنت بی ارزش رو لایک کردن؟
Farzad
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹حضرت لندکروزر ???
meysam
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹خوراک حاشیه خلیج فارسه.
مثل باقلوا فروش میره.
مجتبی
۱ خرداد ۱۳۹۹شما خودتم از کلیپای اینستا میگی
بهروز
۹ دی ۱۴۰۲آقا کسی پراید مدل 83سراغ داره🤭🤭🤭