تویوتا گازو ریسینگ آفریقای جنوبی از سه خودروی جدید خود برای مسابقات رالی داکار ۲۰۱۹ رونمایی کرده است. De Villiers/Von Zitzewitz، Al Attiyah/Baumel و Ten Brinke/Périn راننده و کمکرانندهی خودروهای مسابقهای هایلوکس هستند.
جدیدترین پیکاپ مسابقهای تویوتا هایلوکس از طراحی پیشرانه وسط و سیستم تعلیق جدید برای مسابقه داکار سود میبرد. نیروبخش این هیولای مسابقهای پیشرانهی ۸ سیلندر تنفس طبیعی است که برای مسابقه از محدودکنندهی ورودی هوای ۳۷ میلیمتری استفاده کرده است.
مدیر تیم تویوتا گازو ریسینگ آفریقای جنوبی میگوید:
فیا تلاشهای زیادی برای توازن عملکرد خودروهای توربودیزل و مدلهای مجهز به پیشرانههای ۸ سیلندر تنفس طبیعی همچون خودروی ما انجام داده است.
این یک فرایند ادامهدار بوده و اگرچه همهی تیمها از این قوانین خوشحال نخواهند بود اما ما انتخاب دیگری نداریم. محدودکنندهی کوچکتر انتخاب ما بوده اما با ارتفاع کمتر پرو از سطح دریا شاید ما شرایط بهتری داشته باشیم.
داکار مسابقهای است که شما باید یک روزی در آن شرکت کنید و هرگز انتظار مسابقهی آسانی را نداشته باشید؛ اما خودروی ما در طول ۲ سال گذشته کاملاً تواناییهای خود را نشان داده و ما همهی دلایل لازم برای اطمینان از عملکرد خوب خود در آمریکای جنوبی را در اختیار داریم.
ایمان
۱۷ آذر ۱۳۹۷رالی داکار یکی از بهترین مسابقاتی هست که تو دنیا برگزار میشه و هیجان زیادی داره ؛ هم آفرود هست هم سرعت
موتور ۸ سیلندر روی هایلوکس هم دیگه غوغا میکنه مخصوصاً که ارتفاع از سطح دریا هم کم باشه
حمیدرضا
۱۷ آذر ۱۳۹۷موندم سه سال پیش پژو چجوری با ۲۰۰۸ برنده داکار شد
علیx76
۱۷ آذر ۱۳۹۷۳۰۰۸ داکار
تک دف عقب
بخاطر همین محور جلو آزادی عمل خیلی زیادی داشت
ضمن اینکه رالی از نظر شدت سختی آفرود بودن در حد مسابقات کمل تروفی و … نیست و گرنه اصلا به ماشین تک دف نمیتونست قهرمان شه
Mohammadreza
۱۴ تیر ۱۳۹۹عالی