تویوتا پریوس نایت ادیشن ۲۰۲۲ با ظاهری جذاب برای این خودروی هیبریدی بی حاشیه معرفی شد. البته اگر شما ظاهر کاملاً تیره این خودرو را دوست نداشته باشید میتوانید رنگ بدنه سفید و نقرهای را نیز انتخاب کنند. خریداران همچنین امکان انتخاب حالتهای دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک را نیز خواهند داشت. ژاپنیها فعلاً قیمت این خودروی سفارشی را اعلام نکردهاند.
پریوس نایت ادیشن شید دارای قطعات مشکی برای چراغهای جلو، آینهبغلها و دستگیره دربها میباشد. اسپویلر عقب و آنتن بال کوسهای نیز همرنگ بدنه بوده اما اگر خریداران این پکیج را انتخاب کنند احتمالاً پکیج میدنایت بلک نیز انتخابی طبیعی برای تکمیل ظاهر مخوفتر پریوس خواهد بود.
مدلهای دیفرانسیل جلو دارای رینگهای ۵ پره ۱۷ اینچی هستند درحالیکه نسخههای چهار چرخ محرک با رینگهای چند پره ۱۵ اینچی عرضه میشوند. هر دو نوع رینگها دارای ظاهر تیره هستند.
داخل کابین این خودرو نیز کنسول مرکزی مشکی و غربیلک فرمان گرم شونده وجود دارند. نسخه دیفرانسیل جلوی پریوس نایت شید به صندلی راننده گرم شونده و برقی با تنظیم در ۸ جهت مجهز بوده و صندلی راننده نیز برقی بوده و در ۴ جهت تنظیم میشود. مدل چهار چرخ محرک هم از صندلی راننده برقی با تنظیم در ۶ جهت سود میبرد.
خودروی موردبحث دارای نمایشگر مرکزی ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی میباشد. دیگر ویژگی پریوس نایت شید سیستم صوتی JBL با ۶ بلندگو میباشد.
نیروبخش محصول هیبریدی تویوتا پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری هیبریدی با قدرت ترکیبی ۱۲۱ اسبی است. نسخه چهار چرخ محرک همچنین دارای پیشرانه الکتریکی در عقب با قدرت ۷ اسب بخار و گشتاور ۵۶ نیوتون متر است.
پریوس نایت شید هم مثل دیگر محصولات تویوتا از بسته ایمنی ۲.۰ این برند سود میبرد. پکیج یاد شده شامل سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از مسیر، نوربالای خودکار، دستیار علائم ترافیکی، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و دستیار پارک است.
[دانلود ویدئو]
Erfan
۹ خرداد ۱۴۰۰هرچند که پریوس تبدیل شده به وسیله ای برای مسخره شدن توسط کسایی مث ریچارد هموند و جرمی کلارکسون ولی این ماشین یه ماشین خوب خوش قیمت و کم حاشیه و البته کم مصرفاست که حالا با این رنگ مشکی جذاب خیلی خشن تر هم شده.
NAVID۰۰۹۸
۹ خرداد ۱۴۰۰Erfan جان
ریچارد هموند و جرمی کلارکسون این خودرو را در برابر خودروها و بازارهایی نقد میکنند که به حق در برابرشان جز یه خودروی کم مصرف شهری و اقتصادی ، چیز شاخصی نداره و خود تویوتا هم این خودرو را برای همین معرفی و عرضه کرده !
اما اگر منظورتان در ایران هست ، که بله ، با شما موافقم ۱۰۰٪ .
سوار این خودرو شدم و بسیار نرم و بیصداست اما حقیقتاً قیافش میشد زیباتر باشه ولی یه جوریه ، انگاری دو تا حیوان متفاوت را به هم جفت انداختن و این پس افتاده !
حتی طراحی نسلهای قبلیش هم بهتر از جدیده هستند ( نظر شخصی ) !
به شخصه ، در ایران ، یه کرولا مدل ۲۰۱۳ را ترجیح میدهم به پریوس !!!
کسی که حدود ۸۰۰ میلیون پول پریوس میده ، مشکل بنزینی برایش اهمیت نداره ، اینجا خارج نیست که با پول پریوس میشه یه کمری صفر هیبرید خرید یا شاید هم مدلی بالاتر !!!
Erfan
۹ خرداد ۱۴۰۰دقیقا به نسبت ارزون بودن و استفاده مناسب داخل شهر ماشین خوبیه.
سواری فوق العاده بی صدا و نرمی هم داره و واقعا میتونید بگید که سواریش لذت بخشه.
البته مطمئنا نسبت به خودروهای دیگه بازار اروپا هیچی نیست ولی خب اینجا ایرانه و بین انتخاب های محدود بازار ایران تا رنج قیمت زیر یک میلیارد تومان انتخاب مناسبیه.👌
مُحَمَّد رُستَمی نِژآد
۹ خرداد ۱۴۰۰یخ پست بود واسه جنسیس وی.
زندگی نامه:
وِی در چین متولد شد!😂
وِی از خانواده ایی فقیر بود و برای لوکس شدن ،چرم بر صندلی هایش کشید!😂
وِی طرفداری پَرُ پا قُرص به نام رامین چینی در سایتی به نام ایران داشت!😂
وِی در سن ۱۰ سالگی با طرفدار خود رامین چینی خداحافظی کرد!😂
وِی در سنین جوانی با رقیب خود جنسیس به رقابت پرداخت و نیست و نابود شد .😖😂
از سرنوشت وِی خبری نیست!😂
محمدرضا
۹ خرداد ۱۴۰۰خشن تر هم شده!
مگه خشن بود.
پریوس هرچی که داشته باشه زشت ترین تویوتا در حال تولیده.
NAVID۰۰۹۸
۹ خرداد ۱۴۰۰این را ولش کنید .
تویوتا پریوس همه جای دنیا حکم پراید را برای مردم جهان بازی میکنه اما ناب و باکیفیت !
دوستان ، چند سالی میشه که دیگر هیچ خودرویی برای خودم نه خریدم و نه فروختم تا اینکه تصمیم گرفتم یه خودروی شهری برای استفاده در خیابان بگیرم تا هم استهلاک کمی داشته باشه هم اگر تصادف جزئی داشته باشم ، نگرانی کمتری داشته باشم و همینطور دلم نسوزه بابت هر مسئلهای در مورد سفرهای شهری و جای پارک و… !
یه بررسی کردم و مشورت با خیلیها به یک نتیجه رسیدم که بهترین انتخاب گروه سایپا و محصولاتش است ( مثلاً ) و رفتیم تو سایتها و نمایشگاهها ، بماند قیمتهای هَچَلهَفتی که بعضاً حتی تفاوت ۱۰ میلیونی هم داشته در خودروهایی همچون کوئیک یا تیبا ۲ که خندهداره اما رفتم که بخرم و همین که خودرو را دیدم و خط مونتاژ قطعات مثل درِ صندوق و گلگیرها و… را دیدم فکر کردم خودرو مشکل داره و میخواهند سرم کلاه بگذارند و رفتم سمت یه خودرویی دیگر که رنگش مشکی بود که دوباره یه بررسی کردم دیدم رنگش یه جوریه و انگاری خودرو را با فرچه رنگش کردن ، تا اینکه این دفعه رفتم نمایندگی سایپا و خودروها همه صفر کیلومتر بودند و بررسی کردم تا اینکه فهمیدم نه ، قضیه کلاً فیلم هست و سایپا همه تیبا و کوییکها را این مدلی تولید میکنه و میندازه به مشتری و….!!!
سَرِتون را درد نیارم ، بیخیال شدم ، نمیخرم ، از همین خودروهایه فعلی استفاده میکنم تا اگر اینکه یه هاچبک مدل پائین خارجی ( مثلاً ۵ سال کار ) یا ایرانی کم کار ( ۲۰۷ ، i20 ) پیدا کنم !
اما سوال اینجاست ، چطوری برای این خودروها اینقدر مردم پول میدهند ، به خدا قسم میخورم یه پراید ۱۵ سال کار ، شرف داره به تمام خودروهای جدید زشت و بیکیفیت سایپا که هیچ ذوق و هنری از خودش به خرج نداده چون انحصار در دستانش است یا حتی ایرانخودرو که هر خودرویی داده بیرون یه مشکل عجیب فنی داشته چون فهمیدم که به سبب بدهی به قطعهسازان ایرانی ، قطعاتش را از چین و ارزان و با کمترین کیفیت تحویل و به دست مشتری ایرانی میرساند !!!!
حالا سوال اینجاست ، من به عنوان یک مشتری که الان نیاز به خودروی شهری پیدا کردم ، چی دارید که تحویلم بدهید که از حداقلترین کیفیت ممکن برخوردار باشه ( به حداقل کیفیت هم از شما راضی شدیم ، اما کو ، کجاست ، نشانم دهید ، به مرگ گرفتید به تب راضی شدیم ) !
آخه نه ۲۰۶ جدیدا به درد میخوره ، نه سایپاییها به درد میخوره و تازه اگر هم بخرم ، همه به من گفتن جدایه از مسائل فنی ، هر دفعه باید بری نمایندگی و وقتت را صرف مسائل پیشپا افتادهای کنی که مسخره هست مثل رگلاژ درها یا بررسی نشت روغنها یا بررسی سیمهای برقی ، یا بررسی لاستیکهای درزگیر باد آب خاک و و و و … !
خب چرا این در کارخانه چک نمیشه ، مگر اینقدر سخته این مسئله ، مگر غیر از اینه که این همه رفتوآمد ، هم برای شرکت هزینهی سربار داره و هم مشتری را سرویس میکنه در زمانهای که وقت طلا به حساب میاد و اینقدر مکافات پیش میاد و قیمتها وحشتناک بالا رفته در مورد هر مسئلهای !
پریوس ماشین دم دستی همهی جهان به حساب میاد اما ما اینجا همهی جهان نیستیم ، ما تافتهی جدا بافتهی این جهانِ هستی هستیم که گویی در برزخ به سر میبریم !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ خرداد ۱۴۰۰🧐😐
میثم
۹ خرداد ۱۴۰۰نوید داداش
کاملا باهات موافقم. ماشینا هیچکدوم ارزش پولی که بابتشون میدی رو ندارن
اما یه چیزی بر حسب تجربه خودم و اطرافیان بهت میگم
اولا که میگی ماشین 15 سال کارکرده ایرانی بهتر از نمونه صفرشه، بستگی داره چه ماشینی باشه. اگه واقعا سالم باشه ارزش خرید داره چون نمونه صفرش هم همونه فقط گرونتره و اینطوری کلی پول سیو میکنی اما اگه بهش مطمئن نیستی، برو یه صفر بردار دنبال دردسر نگرد.
چرا؟ چون بقول خودت وقتی صفرش اینهمه مشکل داره وای بحال دست دومی که خبر نداری صاحبش باهاش چکار کرده.
دوما ماشین وارداتی هم اگه خواستی بگیری و اگه هزینه ها و خرابی برات مسئله مهمی هستن، برو سراغ تویوتا.
کره ای ها هم خوبن به شرطی که از سلامتشون واقعا مطمئن باشی وگرنه اذیت میکنن. ازرونتر از تویوتا برات در میاد ولی با دقت خیلی زیاد برو سمت کره ایها
سوما اصلا سراغ ماشین چینی نرو. حتی مدلهای جدید که خیلی بهتر و با کیفیتتر از قدیمیهاشون هستن. افت پولت زیاد و خریدار کم و قیمت قطعات بالاست. اصلا ارزش خرید ندارن
نظر شخصی منو بخوای بجای هزینه برای گزینه هایی که دردسر دارن برو یه ایرانی صفر با بودجه کمتر بردار و باهاش مدارا کن تا وقتی که پول خرید یه وارداتی خوب بدست بیاری. اینو از جنبه اقتصادی گفتم وگرنه ممکنه یکی صرفا دنبال سواری خوب باشه و پول وارداتی هم نداشته باشه که فقط گزینه های چینی براش میمونه.
یه نکته مهم اینکه هرچقدر پول میدی، توقعت رو هم در همون حد تنظیم کن. خودم یه پراید 86 پوکیده دارم ولی هی ازش ایراد نمیگیرم که چرا فلانه . سطح توقعم رو در حد خودش نگه داشتم و اینطوری اذیت نمیشم. وقتی میری ماشین ایرانی بخری اینو بدون که ایراداتی داره و اصلا توقع یه چیز خوب نداشته باش. چون خودت اذیت میشی. ولی وقتی توقعت رو در همون اندازه تنظیم کنی اذیت نمیشی که هیچ، باهاش حال هم میکنی.
مُحَمَّد رُستَمی نِژآد
۹ خرداد ۱۴۰۰اونجایی که گفتی پراید ۸۶ پکیده داری خیلی ناراحت شدم😞😞🤦🏼🤦🏼
میثم
۹ خرداد ۱۴۰۰چاکرتیم
ولی باز خدارو شکر پیاده نیستم
یه 4 چرخه زیر پامه کارمو راه میندازه
اذیتش نمیکنم اونم هوامو داره خدارو شکر
NAVID۰۰۹۸
۹ خرداد ۱۴۰۰میثم جان
موافق شما هستم و در حال حاضر چند خودرو دارم وارداتی و داخلی و منتاژ که ترجیح میدهم نام نبرم تا نشه دست مایهی تیکه پرانی برخیها و اینطور بهتر است .
کرهای داشتم ، ژاپنی دارم ، چینی را که اصلاً حرفش هم نزنید حتی اگر بهترین هم باشه ، من خریدارش نیستم !
در ایرانیها دقیقاً دارم میبینم و بررسی میکنم که خودروهای جدید بهتر که نشدند هیچ ، بلکه نابودتر هم شدند و اگر قرار باشه یه ماشین ایرانخودرویی صفر بخرم که همون موتور گیربکس مشابه ۱۰ یا ۱۵ سال پیش را هنوز داره تولید میکنه یا عوضش کرده اما با بدترین کیفیت و خرابی زیاد و چینیطور هم شده ، پس همین قدیمیهارو میپرستیم و نگه میداریم با اوورحال کردنشان !
منظور من از پراید ۱۵ سال پیش مثال بود و دقیقاً همین بود که حداقلش اینه که صاحبش مشکلاتش را بطرف کرده و با اوورحال ارزان میشه مثل همین ماشینی که امروز حدود ۱۱۰ میلیون صفرش هست !
وضعیت دلار و خدمات خودرویی باعث میشه که یا اصلاً وارداتی کارکرده نخریم و اگر هم میخریم ، بگردیم و بهترین و تمیزترینش را از صاحب وسواسی بخریم که حداقل بدانیم اندازهی یه ماشین ایرانی نمیخواهد خرجش کنیم !
پس از مدتها ، این چند وقته در بازار خودرو گشتم ، خودرو زیاد گیر آوردم ولی مشتری نیست و به پای آدم میبندند ، اما به چه قیمتی ، هم نیاز به یک خودروی شهری ساده دارم و هم دوست ندارم یک ریال پول بابت این پلاستیکهای بازیافتی دهم !
خندهداره ، اما حکم اون خریداری را در آمریکا دارم که نمیداند در بین لوکسهای آلمانی ژاپنی آمریکایی کدام را بخرد ، با این تفاوت که او بین بنز bmw لکسوس کادیلاک گیر افتاده ، من بین ایرانخودرو و سایپا دارم لِه میشوم 😂🖤🤦♂️ !
دعا کنید ، از این منجلاب انتخاب سخت بیرون بیایم و انتخابم یه موتور ۶سیلندر ۳۰۰ hp با گیبرکس ZF دنده دستی ۷ تایی باشه 😂🚫!
خداوکیلی ، دوست دارم یکی پیدا بشه به طور رندوم از بین مردم از بیسوادترینش را بگذارد روی صندلی مدریت این سایپا و ایرلنخودرو تا ببینید بیشتر فعالیت میکنه تا این مسخرههای تو خالی و مفتخور که هیف نون و اکسیژن که مصرف میکنند و نعمت خدادی را تبدیل به کوئیک ساینا تیبا پژو پارس سمند ۲۰۶ میکنند !
قشنگ دست به رودریها و داشبورد میزنیم ، خود خودِ پلاستیک بازیافتیهاست که این وانتیها جمع میکنند و به ضایعاتفروشها میفروشند !
ممد ژانگولر
۹ خرداد ۱۴۰۰بهترین کامنت در برابر تیتر این مقاله سکوت مطلق به مدت ۱۰ سال 🤐
محمد+مختاری+آذر
۹ خرداد ۱۴۰۰تویوتا با این محصول امار فروش رو مال خودش کرده چون یکی از خودرو های هیبریدی پر فروش هستش و واقعا هم این میزان زیاد هستش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ خرداد ۱۴۰۰این الان چه فرقی با نسخه اصلی داره؟فقط مشکی شده که!
ماشاالله خلاقیت!👎
مُحَمَّد رُستَمی نِژآد
۹ خرداد ۱۴۰۰بابا اینکه اوس ممد سَرِ کوچه ما هَم بلده .
رنگ مشکی پاچیده همه جا.
تبریک به تویوتا بازان قَهّار😂😂😂😂😂
شاهرخ
۹ خرداد ۱۴۰۰با کمال احترام به همه ژاپنی بازا و تویوتا بازا ولی این ماشین به شدت حال بهم زنه مخصوصا ظاهرش
حالا مثلا الان اومدن یه یکم مشکیش کردن خب که چی برید بابا ظاهرشو درست کنید
charger
۹ خرداد ۱۴۰۰پریوس اگه با طلا و الماس هم ساخته بشه باز هم زشت ترینه
میثم
۹ خرداد ۱۴۰۰ویدئوی معرفیشو چقدر ابتدایی ساختن
یه دستگاه مه ساز گذاشتن
یه موزیکی که اصلا با ماهیت ویدئو جور در نمیاد
یه دوربین رو یه سه پایه که به ابتدایی ترین حالت ممکنه داره فیلم میگیره
نورپردازی کاملا ابتدایی با چندتا لامپ معمولی
یخورده پولاتو خرج کن با این همه درآمد
مُحَمَّد رُستَمی نِژآد
۹ خرداد ۱۴۰۰خب تویوتا به خسیس بودن و اصطلا خوزستانی ها میگن( من خوزستانی نیستم)
گِناس!
گِناس!
تویوتا شرکتی است که کمترین خرج رو برای ماشین هاش میکنه بر خلاف سایر کمپانی های آلمانی!
مثلا خواسته نهایت صرفه جویی روبرای معرفی این بَزَک شده بکنه!
مسعود
۹ خرداد ۱۴۰۰خداییش چقدر این تویوتا پریوس بی ریخت و بدترکیبه. بابا این تویوتا باید یه فکری به حال این ماشین بکنه. یه فیس لیفت درست و درمونی نیاز داره
امیر
۹ خرداد ۱۴۰۰این چیه آخه ؟
یه اسپری رنگ و لاستیک از سر کوچه شون خریدن زدن رو رینگ و لاستیک ماشین بعد هم مشکی کردن ماشین رو، خب این کارو والا منم بلدم.
من با تویوتا مشکل ندارم ولی این تغییر به حساب نمیاد به جای این کار می تونست یه فیس لیفت شیک و مرتب برای ماشین معرفی کنه.
مهدی
۹ خرداد ۱۴۰۰چراغای عقبش انگار لکسوس و تویوتا رو با هم مخلوط کردی
رامتین
۱۰ خرداد ۱۴۰۰طراحی جالبی نداشته و نداره. گرچه الان کمی بهتر شده.