تویوتا، هوندا و نیسان از خودروهای مسابقهای جدید سوپر GT GT500 خود که از سال آینده وارد مسابقات خواهند شد رونمایی کردند.
از فصل آینده شاهد ادغام قوانین کلاسهای مسابقهای سوپر GT و DTM خواهیم بود که نتیجهی آن ظهور رقبای جدیدی است. با توجه به این قوانین هر خودرو باید دارای پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو در بخش جلو بوده و حداکثر قدرت آن نیز ۶۲۰ اسب بخار باشد.
اولین خودرویی که میخواهیم دربارهی آن صحبت کنیم سوپرای جدید است. این برای اولین بار است که از نام سوپرا در مسابقات قهرمانی ژاپن از سال ۲۰۰۶ تاکنون استفاده میشود. بدنهی گیرا و باابهت این خودرو دارای عناصر فیبر کربنی و برخی قطعات آئرودینامیکی همچون بال عقب قابلتوجه میباشد.
خودروی بعدی هوندا NSX-GT بوده که همه میدانیم نسخهی جادهای آن از طراحی پیشرانه وسط سود میبرد و البته خودروی مسابقهای قبلی نیز همین ویژگی را داشته اما با توجه به قوانین جدید هوندا مجبور بوده پیشرانه را به جلو ببرد ولی تناسبات پیشرانه وسط آن را حفظ کرده است.
نهایتاً به نیسان GT-R نیسمو GT500 بهروز شده میرسیم که دارای پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و قطعات آئرودینامیکی چشمنواز میباشد.
ایمان
۲۵ شهریور ۱۳۹۸سامورایی های خشن آماده جنگی تمام عیار ??
L-H-P-TT
۲۵ شهریور ۱۳۹۸نمیتونم گودزیلا رو با موتور 4 سیلندر تصور کنم……
Saeed
۲۵ شهریور ۱۳۹۸سوپر gt فقط هوندا Raybrig HSV_13
قیافه و صداش خیلی خفنه
EVO III
۲۶ شهریور ۱۳۹۸جای خالی لنسر اوو
مث اینکه باس کم کم عادت کنیم به نبودنش
دوچرخه سوار
۳۱ شهریور ۱۳۹۸هونداok