مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور اول، قسمت بیستویکم، اولین دوئل از گروه اسیوویهای متوسط
میتسوبیشی پاجرو اسپرت | تویوتا فورچونر |
؟ | |
تویوتا لندکروزر پرادو | میتسوبیشی پاجرو |
؟ | |
شورلت تریلبلیزر | جیپ رانگلر |
؟ |
میتسوبیشی پاجرو اسپرت
تاریخ معرفی: آگوست ۲۰۱۵
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: میتسوبیشی ترایتون
رتبهٔ ایمنی از لاتین انکپ
حفاظت از بزرگسالان: پنج ستاره
حفاظت از کودکان: سه ستاره
تویوتا فورچونر
تاریخ معرفی: جولای ۲۰۱۵
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: تویوتا هایلوکس
رتبهٔ ایمنی از لاتین انکپ
حفاظت از بزرگسالان: پنج ستاره
حفاظت از کودکان: پنج ستاره
میتسوبیشی پاجرو اسپرت | تویوتا فورچونر | |
پیشرانه | ۲.۴ لیتری I4 | ۲.۸ لیتری I4 |
تنفس | توربودیزل | توربودیزل |
قدرت | ۱۸۰ اسب بخار | ۱۷۵ اسب بخار |
گشتاور | ۴۳۰ نیوتن متر | ۴۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۱۱.۲ ثانیه | ۱۱.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۷.۹ ثانیه | ۱۸.۲ ثانیه |
مصرف سوخت | ۸.۰ لیتر (ترکیبی) | ۸.۶ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۶۸ لیتر | ۸۰ لیتر |
وزن | ۱۹۹۲ کیلوگرم | ۲۰۹۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۷۸ متر | ۴.۷۹ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۰ متر | ۲.۷۴ متر |
ظرفیت سرنشین | ۵ یا ۷ نفر | ۷ نفر |
ظرفیت بکسل | ۳.۱ تن | ۲.۸ تن |
قیمت پایه استرالیا | ۴۵,۵۰۰ دلار | ۴۲,۵۹۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10088157]
علی
۲ شهریور ۱۳۹۷بنده در یکی از ایالتهای ایران جفتشونو دیدم . هر چند ماشین ایده آلم نبودن ولی قیافه پاجرو یک سرو گردن از تویوتا بالاتر بود . نمیگم خوشگل بود ولی جالب و دوست داشتنی تر بود .
با تچکر
خسته از جدل یه سری
۲ شهریور ۱۳۹۷میتسوبیشی قابلیتای افرودی خیلی بهتری داره
من اگه بزنم تو افرود یه میتسوبیشی L200 سالهای ۲۰12 یا ۲۰۱۳ میخرم.
خداروشکر یوتوب خلق شده و کم کم باید از این افسانه سازی و مقدس سازی دست برداریم.
متاسفانه یه جوی تو ایران حاکمه که اگه یه چیزی مورد پسند من نباشه پس بدترینه باید بزنیم نابودش کنیم بعدم اگه کسی طرفدارشه بریزیم سرش. تو همه مراحل زندگی تو همه سطوح مملکت این رفتار مشاهده میشه.
بارها شده گفتم من طرفدار میتسوبیشی تو افرودم ریختن سرم. نه بهشون توهینی کردم نه گفتم تویوتا بده.
یا تو این چند پست دوئل بین بنز و فراری یا بنز و فولکس واگن هرکی که به بنز رای نمیده رو فحش میدن
اخه واقعا چه منطقی پشت این طرفداری بی حد و متعصبانه هست؟ همشون ماشینن. بین سامسونگ و اپلم همین قضیه هستش. یکی اپل میخره همه میریزن سرش. یا یکی از اپل تعریف میکنه میریزن سرش. مگه گوشی همسرته؟ یه گوشیه
بنز تویوتا همشون یه ماشینه
یکی خوشش میاد یکی خوشش نمیاد.
یکی اصلا بی ام و دوست داره بنز دوست نداره.
یکی قالی قرمز دوست داره یکی موکت چند لایه ی نخ ابریشم طرح نیوانگلند با قیمت متری سیصد میلیون تومن.
عزیز من قربونتون بشم الهی این چیزا جنگ و درگیری نداره. چرا مثل یه ادم متمدن نمیخواییم یاد بگیریم که به سلیقه های همدیگه احترام بزاریم مگه این سلیقه ها چه ضرری بهتون میرسونه؟ تو همون غربی ترین کفر ترین کشور اروپایی قوانینشو بخونی نوشته تا وقتی که رفتار اعمال و عقاید شخصی به تمام بازم تاکید میکنم به تمام انسانهای اون کشور اسیبی نرسونه این عقیده این سلیقه این رفتار قابل احترام هست و تحت حفاظت قانونه.
خب حالا ماها که ادعاهامون گوش فلکو پر کرده و خدا شاهده استاد دانشگاهای تاپ دنیا به این ادعاهامون میخنده، ایا نباید بهتر از دیروز بشیم؟ ایا دیگه بس نیست این دعوا و جدل و تو سر هم زدنا؟
منظورم همه ی اقشاره. چه اونی که بنز دوست داره چه اونیکه فراری دوست داره چه اونیکه سامسونگ دوست داره چه اونیکه اپل دوست داره. چه اونیکه قهوه موکا دوست داره و چه اونیکه چایی کیلویی بیست میلیون تومن میخره.
همتون ادمین دیگه. کفتار یا گرگ که نیستین
امیر
۲ شهریور ۱۳۹۷به نظرم تویوتا بهتر باشه.دوستان این که چرخ های این دو ماشین اینقدر کوچکه به خاطر آفرودر بودنشونه یا چیز دیگریست؟
TRX (تایماز)
۲ شهریور ۱۳۹۷تازگیا به اکثر ماشینای اس یو وی نگاه میکنم همین احساس ( کوچیک بودن چرخ نسبت به بدنه) بهم دست میده. اینکه شرکت ها در طراحی بدنه ماشینها به شدت پیشرفت کردند و متوجه شدند طراحی عظلانی و حجیم مردم پسند تره خیلی خوب هست ولی این نسبت چرخ ها به بدنه (منظورم مجموع قطر رینگ و تایر) به نظر من یکمی بهش کم توجهی میشه.
حتما یه دلیل علمی پشتش هست ولی از لحاظ ظاهری جلوه ی مناسبی نداره.
مرصاد
۲ شهریور ۱۳۹۷چه جالب
من فکر میکردم فقط خودم اینجوری حس میکنم و خطای دید و فلان و اینا
ولی ظاهرا بقیه هم با من هم نظر هستند
power active
۲ شهریور ۱۳۹۷واسه اینکه ماشین نرم باشه تو ناهمواریا اگه دیده باشین پرادو ۲۰۱۸ بود یا ۲۰۱۹ دقیقأ نمیدونم رینگ ساده گزاشته کارخونه واسش اسپرت نیست.
ADAK
۶ شهریور ۱۳۹۷قطر چرخ زیاد باشه ماشین نرم نیس ؟!!؟
دوست عزیز منظورشون قطر چرخه نه ضخامت تایر
ساسان
۲ شهریور ۱۳۹۷طراحی وکیفیت تیوتا حداقل دربین رقبای آسیایی با اختلاف جلوتره.
:::فرشاد:::
۲ شهریور ۱۳۹۷تویوتا تو بحث طراحی هیچوقت بهترین نبوده، از نظر کیفیت هم دیگه پرچمدار آسیا نیست؛ در کل محصولاتش خوب هستن اما بهترین نه.
سام
۲ شهریور ۱۳۹۷دو تا ماشین عالی برای آفرود که اختلاف اندکی دارند.با این وجود،من تویوتا را انتخاب می کنم.
سید
۲ شهریور ۱۳۹۷تویوتا…کلا مورد اطمینان همه ست این برند
#ali.m#
۲ شهریور ۱۳۹۷هر دو ماشینای خوبی برای افرود هستن گرچه توانایی هاشون در حد لندکروزر سری70 هشت سیلندر نیست.
سری70 بهترین افرودره .
من به فورچونر رای میدم .
حسین وی
۲ شهریور ۱۳۹۷میستو عقبش خیلی زشته واقعا :|
مرصاد
۲ شهریور ۱۳۹۷قشنگ معلومه تیم طراحی از جلو شروع کرده به عقب که رسیدن دیگه خسته شدن یه چی کشیدن رفته?
حمیدرضا
۲ شهریور ۱۳۹۷انتخاب من میتسوبیشی به علت قدرت بیشتر نسبت به حجم موتور وزن کمتر اندازه داخلی بزرگتر و نسبت دنده بیشتر
مهدی
۲ شهریور ۱۳۹۷هردو یه حالت عجیبی دارن.بزرگ هستن ولی جذابیت لندکروز روندارن.میتسوبیشی انگارنافرم تره.یه حالتی هستن که حس میکنی توجاده باشن تعادل ندارن
emad1990
۲ شهریور ۱۳۹۷برنده این سگمنت رانگلره اگه نزنن حذفش کنن(مثه پورشه)
حسین دهمرد
۳ شهریور ۱۳۹۷پاجرو خودش یه پا جنیفره
کیوان
۴ شهریور ۱۳۹۷به جدول هم نگاه میکنی میتسوبیشی بالاتره