مرحلهٔ نیمهنهایی، دور اول، قسمت سیویکم، اولین دوئل از گروه اسیوویهای بزرگ
نتایج دوئل قبلی بین جیامسی یوکان و فورد اکسپدیشن
مجموع آراء: ۱۱۰۷
آراء فورد اکسپدیشن: ۵۳۵
آراء جیامسی یوکان: ۵۷۲
پیروز دوئل: جیامسی یوکان با کسب ۵۱ درصد از کل آراء
دوج دورانگو
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۰
نسل کنونی: سوم
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۶۸,۷۶۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۶۵,۹۴۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: سه ستاره
امتیاز کلی: چهار ستاره
گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: قیمت مناسب، پیشرانهٔ قدرتمند با غرش جذاب
نقاط منفی: عدم ارائهٔ نسخهٔ هفتنفره
تویوتا لندکروزر
تاریخ معرفی: نمایشگاه استرالیا ۲۰۰۷
نسل کنونی: نهم
امتیاز از کارانددرایور: ۲.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۳,۱۰۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۳,۲۳۵ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: – ستاره
تصادف از طرفین: – ستاره
چپ کردن: – ستاره
امتیاز کلی: – ستاره
گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: تواناییهای آفرود فوقالعاده، سریعتر از هر خودرویی با چنین وزن سنگینی
نقاط منفی: قیمت گران، احساس خودرویی بیستساله را دارد، بنظر میرسد تویوتا آنرا فراموش کرده است
مقایسهٔ مشخصات فنی
دوج دورانگو SRT | تویوتا لندکروزر | |
پیشرانه | ۶.۴ لیتری V8 | ۵.۷ لیتری V8 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۴۷۵ اسب بخار | ۳۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۳۵ نیوتن متر | ۵۴۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۷ ثانیه | ۶.۷ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۳ ثانیه | ۱۵.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۱۸۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۹۳ لیتر | ۹۳ لیتر |
وزن | ۲۴۳۵ کیلوگرم | ۲۶۹۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۱۱ متر | ۴.۹۵ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۰۴ متر | ۲.۸۵ متر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ لیتر | ۴۵۳ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۶ نفر | ۸ نفر |
ظرفیت بکسل | ۳۹۵۰ کیلوگرم | ۳۶۷۰ کیلوگرم |
قیمت پایه آمریکا | ۳۱,۳۹۰ دلار | ۸۵,۸۶۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۶۴,۳۹۰ دلار | ۸۵,۸۶۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10261140]
овsкиكMас
۲۰ اسفند ۱۳۹۷با لندکروز شوخی نکنین دیگه
عشقه این ماشین .ابهت،قدرت،آفرود فوق العاده باید سوارش بشی بری سافاری تو کیش یا دبی ،کیفیت عالی،طراحی شیک و سنگین (با اجازه از سلطان گرافیک آزاد)
قطعا لندکروز
الان بعضیا میگن تو این کلاس سرعت اولویت هست پس دوج!
Ali.usa
۲۰ اسفند ۱۳۹۷چقدر احساس بدبختی میکنم همچین کامنت های رو از هم وطنام میبینم
معلوم میکنه چقدر از دنیا بیخبریم
البته حق داریم جز لندکروز چیز دیگه ای ندیدیم و سوار نشدیم
تازه خیلیامون فقط دیدیمش
Amir Machine
۲۰ اسفند ۱۳۹۷Ali.usa
اونایی که هر دوی این ماشینها رو آزمایش و بررسی کردن، به لندکروز امتیاز 2.5 و به دورانگو 4.5 دادن و اینه که مهمه نه کامنتهایی که هرروز به وفور تو این سایت میبینیم
جالبه که اگه دوج همچین امتیاز پایینی گرفته بود صد بار تکرار و مسخرهش میکردن اما اینجا چون باب میلشون نیست، کسی حرفی از امتیازات نمیزنه
حالا دیگه مصرف سوخت یکسان با وجود قدرت بیشتر، ظرفیت بکسل بیشتر و قیمت بشدت کمتر بماند
محمد
۲۰ اسفند ۱۳۹۷دقیقا!!! بعد هم تازه نقاط منفی لندکروز:
بنظر میرسد تویوتا آن را رها کرده است
.
بنظرتون اگه دوج تو ایران بود، با این قیمت و مشخصات فنی و قدرت،
اجازه نفس کشیدن به لندکروز میداد؟؟؟
فرزاد
۲۰ اسفند ۱۳۹۷رای من تویوتا بخاطر کیفیت بهتر و افرودر بهتر
بهزاد
۲۰ اسفند ۱۳۹۷فلسفه ی این دو خودرو کاملا تفاوت داره و حتی نسل جدید لندکروز ادامه ی همین راه خواهد بود و تقریبا لوکس ترین خودروی خارج از ژاپن تویوتا تلقی میشه و امکان قیمت پایین دیگه وجود نداره.
قصد بی احترامی به علاقه مندان آمریکن باز ندارم اما اگر نگاه بازاری داشته باشیم دوج دورانگو و چند خودرو آمریکایی در این رده با موج جدید خودروهای کراس اوور مثل سوبارو اسنت ، vw اطلس ، کیا تلوراید و هیوندای پالیسید و نسل جدید تویوتا هایلندر و نیسان پث فایندر و هوندا پایلوت دچار کاهش فروش خواهند شد و اگر اقدامی برای نسل جدید اونها نشه ممکنه قافیه واگذار شه.
حداقل خیال بسیاری از برندها برای نفس کشیدن راحته چون میدونن خارج از خاک آمریکا و کانادا این کلاس خودروها و بیشتر برندهای آمریکایی حضور فعالی ندارن و مزیت رقابتی خودشونو از دست دادن.
اگر افزایش قیمت سوخت هم پدیدار بشه اوضاع قمر در عقرب میشه.
امیر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷احساس بدبختی که چه عرض کنم …
خیلی از موارد با کامنت شما برخوردم دفاعیات بی جا که حتی یک آمریکایی باز هم
به حرف درمیاره!!! و در این مورد تویوتا لند کروزر استثنای است در این کلاس همه یمان
خوب میدانیم تویوتا به ماشین های با دوام و به صرف معروف است پس چرا با همچین تفاوت قیمتی روبه هستیم بایک مثال ساده آیا عراب دبی ممنوعیت استفاده
از ماشین های آمریکایی دارند و یا در شبه جنگ و… قدرت بیشتر امسال این آمریکایی به کار نمیاد و یا قیمت کمتر آن ؟
https://www.youtube.com/watch?v=VOybjOTqUcg
علیرضا(lexus)
۲۰ اسفند ۱۳۹۷احساس بدبختی ؟؟؟؟!!!!!
از چی حرف میزنی؟؟
وقتی بحث قابلیت اطمینان و استهلاک میاد لندکروز بالای جدوله و دوج هیچ جایگاهی نداره .
چیزی که مهم ترین مسئله تو این سگمنته.
امیر
۲۱ اسفند ۱۳۹۷مث اینکه اصلا درجریان نیستی عزیزم!
برو دوباره یه چک بکن ببین کرایسلر و دوج و رم وجیپ حتی از ولوو هم بالاترن و تو رنکینگ برندها قابلیت اطمینان خوبی دارن
NAVID۰۰۹۸
۲۰ اسفند ۱۳۹۷Ali.usa عزیز
خودتو ناراحت نکن
آخه این کاربری که بِهِش اشاره کردی حِذب باده ، برای همه دستش رو شُدَست .
این کاربر ، یه روز خودش را دوست کره ایها و از جنسیس پرستان میدونه و یک روز ژاپنی پرست و تعریف از ژاپنیها ، .
کلاً زیاد جدیش نگیر ، دنیای جالب خودشو داره .
اما در رابطه با این دوئل :
اگر از روی منطق باشه ، ۱۰۰٪ دوج دورانگو اول میشه ، اما از روی احساس و اینکه من طرفدار ژاپنیها هستم ، پس تویوتا لندکروزر را انتخاب میکنم .
Saeed
۲۰ اسفند ۱۳۹۷نکته جالبی گفتی.دقیقا الان یه سری میانمیگن شتاب دوج بهتره و مصرفش پایینتره پس بهتره!!!
H
۲۰ اسفند ۱۳۹۷چرا رتبه ایمنی لندکروز نذاشتین
Gta
۲۰ اسفند ۱۳۹۷لندکروز دورانگو !! ???
جالبه
لندکروز عقبه
امیر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷لندکروز اصلا قابلیت افرود نداره .درسته ماشین خوبیه قدرت خوبی داره ولی بدرد افرود نمیخوره همچین هیکلی .پارسال شبکه ورزش افرود ایرانگردی رو گذاشته بود .رفتن شمال .سه تا جیب بود یه بلیزر و دوتا پاترول و یه لندکروز .لندکروز تا پایان مسیر سه جا گیر کرد با بکسل کشیدنش بیرون .
Khosrow
۲۰ اسفند ۱۳۹۷اونایی که لندکروز -لندکروز میکنن — همونایی هستن که قبل از واردات پاترول – پاترول میکردن / این کلاس دربست در اختیار امریکایی هاست ..
رهگذر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷داداش از قدیم گفتن شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر کش میشه! ولی تو بازار خودرویی ایران برعکسه شهر که خلوت بشه قورباغه هفت تیر کش میشه!
منکر خوب بودن لندکروز نیستم و تویوتا برند قابل احترام و دوست داشتنی هست (چون خودروهایی داره که هیچ شخصی نمیتونه منکر عالی بودنشون بشه)، ولی عملکردشون تو بازار آزاد مشخص کننده برتری هر کدوم نسبت به یک دیگه هست، تو بازار خودرویی ما با این وضعیت آشفته تا دو روز دیگه پراید هم میشه سلطان. پس بهتره که نظر کارشناسی رو به کسانی واگذار کنیم که هر دو خودرو رو تست کردن، البته نظر شما محترمه ولی با جمله آخرت خرابش کردی، تا قبل از جمله آخر نظر شخصی خودت رو بیان کردی ولی با نوشتن جمله آخر دیگه به سلایق دیگران طعنه زدی.
با احترام.
Ali.usa
۲۰ اسفند ۱۳۹۷اینجاست که مهندسی دج معلوم میشه قدرت و مصرف سوخت هررو رو ببینید
عاشق نقاط منفی درانگو شدم ???
امریکا تو SUV بزرگ رقیب نداره
محمد
۲۰ اسفند ۱۳۹۷دقیقا اگه لندکروز به تاج پادشاهی احتیاج داره،
باید اونو تو بازار آمریکا به سر بگذاره
چون هم بازارش شاسی بلند پسنده
هم بازارش متنوعه و رقابتی
هم علاقه مند به خودروهای حجیم
اما آمار فروش لند کروز تو آمریکا میشه ۳.۰۰۰
اما فروش دوج میشه ۶۶.۰۰۰
یعنی ۲۲ برابر لندکروز واسه کسایی که توانایی خرید هر دو رو دارن
Seyed.AMG
۲۰ اسفند ۱۳۹۷SUV های امریکایی عالین اما بی رقیب نیستن ، کار اند درایور امسال مرسدس GLS رو با اینکه خیلی قدیمی شده به عنوان برترین شاسی بلند فول سایز جهان انتخاب کرد .
Elmiraj
۲۰ اسفند ۱۳۹۷Sayed.AMG
اونی که کارانددرایو انتخاب کرده بهترین کراس اور فول سایز لوکس جهانه نه بهترین SUV فول سایز لوکس جهان…..
.
حرف از بهترین SUV فول سایز لوکس جهان بشکه کسی نمیتونه از سد لینکلن ناویگیتور Black label بگذره .
یانکی
۲۰ اسفند ۱۳۹۷فلسفه این دو جداست.داج یه کراس اوور وحشی بزگ و پرفورمنس بی نظیر به همراه راحتی و فضای بسیار زیاد و قدرتی شگفت آور.حتی ظرفیت بکسلش رکوردیه برا خودش.ولی لندکروز یه suv هستش که افرودی عالی فضایی مناسب شاسبه مستحکم داره.پس من برتریهای دورانگو رو به رخ لندی نمیکشم چون اون کارش چیزه دیگس و به پرفورمنس دورانگو نیاز نداره.در ضمن شتاب دورانگو 4.4 و درگش 12.8 هست.ولی دورانگو خیلی خوفه توش دیوانه کنندس.داشبورد دوخته شدش با عناصر قرمز دیونه میکنه.غرش همی
شایان
۲۰ اسفند ۱۳۹۷دوج دورانگو هم بزرگتره هم طراحیه خوشگتری داره هم آمریکایی
هم شتابش بهتره هم قیمتش کمتره
بازم بگم براتون یا بسه؟؟
M::J::Y
۲۰ اسفند ۱۳۹۷حضرت…..!!!!
حسین وی
۲۰ اسفند ۱۳۹۷لندکروز اسطوره ی این سگمنت هست ! شما لندکروز بگیر 60 سال سوارش شو مثله عضوی از خونودات میمونه
قابلیت اطمینانشون اصلا قابل قیاس نیست
حضرت ❤
سروش
۲۰ اسفند ۱۳۹۷من تا حالا فکر می کردم لندکروزر فروش بالایی داره اما خب حداقل در مورد بازار آمریکا اشتباه فکر میکردم. واقعا برای شرکت بزرگ تویوتا خیلی بده که ۱۳ سال لندکروزر رو بدون نسل جدید نگه داره. زده رو دست کرایسلر. واقعا حیفه. یعنی لندکروزر همسن کمری ۲۰۰۷ باید باشه؟
ahmad
۲۰ اسفند ۱۳۹۷قطعا کیفیت تویوتا خیلی بیشتر از امریکاییهاست ، چیزی که امریکاییها همیشه از اون رنج میبرن ، کیفیت و طول عمر تویوتا هم که همیشه زبانزد بوده ، و همچنین لوکستر هم هست و همینطور بر خلاف خودروهای امریکایی که اصلا فروش خوبی در بقیه کشورهای دنیا ندارن ، تویوتا خودشو ثابت کرده و نشون داده که تا چه حد در همه جا طرافدار داره ، من خودم به شخصه نسبت به دیگر خودروسازان ژاپنی خیلی بیشتر قبولش دارم ، بنابراین رای من تویوتاست .
سامان اذری
۲۰ اسفند ۱۳۹۷تو بازار امریکا سکویا بیشتر از لندی میفروشه
me84
۲۰ اسفند ۱۳۹۷.
لندکروز چرا انقدر گرونه؟
Elmiraj
۲۰ اسفند ۱۳۹۷چون عرب های خر پول و مای ماشین ندیده با هر قیمتی می خریمش …… حضرت حضرت هم می کنیم………
amin
۲۰ اسفند ۱۳۹۷همیشه گفتم که پیکاپ و اس یو وی باید آمریکایی باشه
Shahrukh
۲۰ اسفند ۱۳۹۷یکی اگه suv برای پرفورمنس و شتاب وسرعت بخواد ک قاعدتا باید بره سراغ دورانگویی،گرندچروکی ترک هاوکی چیزی
یکی هم که ماشین برا آفرود میخواد،چرا نباید بره سراغ تراکی مثل فورد f150رپتور با فول ترین آپشن ها که حدود70هزارتا درمیاد؟!
اونوقت بره سراغ لندکروزی ک به قول نویسنده حس ماشین20ساله رو میده،مهم تر از اون،قیمت پایه ش85هزاردلاره…!!!!
حالا درسته مقایسه suv با truckاشتباهه!ولی تویوتاهم رسما راجب لندکروز،سر گردنه گیر آورده ملت رو!!
خدایی اینقدری ک ایرانیا به لندکروز تعصب دارن،ژاپنیا ندارن..!!!حقم داریم!اگه ب جای لندکروز،4تا گرندچروکی یا دورانگو تو خیابون از نزدیک زیارت کرده بودیم،گمان نمیکردیم که لندکروز،حضرت باشه
TOYOTA
۲۷ مرداد ۱۴۰۰اینا دوتا فرقه جدان رپتور یه وانت هست ولی لندکوروز واس هندلینگ بی نظریش واس دوامش واس مالیات کمترش میخرن
مهدی
۲۰ اسفند ۱۳۹۷چرا کارانددرایو به لندکروز امتیاز 2/5 داده!!!!
درکل هردو جذاب هستن وکاملا عملکردشون جداازهم.یکی واسه آفرود خوببه بخاطرعملکرد قوی در این زمینه باکیفیت بالا.یکی هم واسه درگ و لذت بخش در پیست وقابلیت تیونینگ کردن
شایان
۲۰ اسفند ۱۳۹۷داری اشتباه میزنی اون دوج دورانگو زیدش یه جیپ چروکیه جیپم همیشه توی افرود شماره یک بوده پس نتیجه میگیرم هم اسپورت تره هم آفرودش بهتره
شایان
۲۰ اسفند ۱۳۹۷تویوتا لندکروز ماشین خیلی خوبی اما برا کسی که تو کشورش لیفان ایکش۶۰ و ام وی ام ایکس ۳۳ هایما و جک اس فایو میشن شاسی بلند!!!!
امیر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷بنازم به جنسش ک با اون حجم عظیمش و قدرت زیادش و تکنولوژی قدیمیش(به گفته بعضی دوستان) مصرف سوختش با یه موتور ۵.۷ ژاپنی برابری میکنه
جادار و زیباتر و اسب بخار و گشتاور بیشتر و شتاب خیلی خیلی بهتر!
قیمت کمتر!
ظرفیت یدک کشیش هم از تاهو هم بیشتره حتی!
دیگه دلیلی نداره ک لندکروزر انتخاب کنم
علی
۲۰ اسفند ۱۳۹۷دوستان جوری حضرت حضرت میکنن انگار لندکروز امتیاز ۴.۵ گرفته
بهنام
۲۰ اسفند ۱۳۹۷احساس میکنم دوج دورانگو از نمایندگی بیرون نیومده خرابه. چجوری میتونین اونو به سلطان شاسی بلندهای جهان ترجیح بدین؟ شاسی بلند یعنی لندکروز. تو همه ی دنیا، در همه ی شرایط اقلیمی تنها خودرویی که تونسته خودشو اثبات کنه. فقط لندکروز
H
۲۰ اسفند ۱۳۹۷اگه لندکروز بده چرا اعراب سوار میشن یا کلا سوار ماشین ژاپنی میشن بالاخره یه حسنی داره .اونایی که میگن بایدم تو ایران به این بگن حضرت چون انتخاب دیگه ای ندارن ولی اعراب که انتخاب همه جور ماشینی رو دارن چرا لندکروز سوار میشن تازه قیمت پایه اش 85هزار دلاره ولی بازم سوار اینجور ماشینایی میشن
درضمن نسل جدید لندکروز با موتور 3,5لیتری ۶سیلندر توربو در راهه
F22raptor
۲۱ اسفند ۱۳۹۷@h
این ملتی( البته نه همه) که همیشه به اعراب خلیج بدو بیراه میگن که نمیدونم چه وچه وچه حالا که به نفع استدلال خودشونه دارن بهشون استناد میکنن واقعا همه مخالفان آمریکاییها در بی منطقی و مهمل گویی کم نمیارن
F22raptor
۲۱ اسفند ۱۳۹۷این ملتی( البته نه همه) که همیشه به اعراب خلیج بدو بیراه میگن که نمیدونم چه وچه وچه حالا که به نفع استدلال خودشونه دارن بهشون استناد میکنن واقعا همه مخالفان آمریکاییها در بی منطقی و مهمل گویی کم نمیارن
F22raptor
۲۱ اسفند ۱۳۹۷لطفا احساستو برای خودت نگهدار
همین احساسات امثال شماست که این ملتو این همه سال عقب مونده و دنیاندیده نگه داشته
ما نیازی به احساس شما نداریم
در مورد ماشین هم اطلاعات واضح و روشن است در مورد کیفیت هم مگه چند درصد از مردم کشورت تا حالا لندکروز داشتن که اینقد راضیتون کرده ؟ بعداز جواب این سوال حالا بگو چند درصد مردم کشورت ماشین آمریکایی داشتن
تا اونجایی هم که ما اطلاعات داریم از گذشته تا به امروز صنایع آمریکایی خدای کیفیت هستن از هوا فضا بگیر تا مکانیک و الکترونیک و علوم کامپیوتر دارو کشاورزی و… اصلا شما یه کشف یا اختراع شاخص و مهم رو بگو که کار ژاپن باشه بعدش اینقدر چرت بگید
امیر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ولی واقعا اخرین خودروی دوج که طراحی تازه وحتی رفرش داشت کِی بوده تو خواب خرگوشی رفته بابا یه دستی بکش انقد ضعیف وعقب افتاده نباش
محسن
۲۰ اسفند ۱۳۹۷نشد اینجا یه ماشین امریکایی بزارن و بعضی ها بال بال نزنن براش لندکروز سلطان آفروده مقایسش با دوج دورانگو واقعا مسخرس
امیر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷دوتا سوال اینجا پیش میاد ک:
سلطان افرود لندکروزره؟!!!!!
دوم اینکه دقیقا برتری لندکروزر نسبت به دورانگو چیه؟!!! میشه یه موردشو عرض کنین؟
Mohamad
۲۰ اسفند ۱۳۹۷دوام و اطمینان و سخت جانی
افرودر بهتر
کیفیت داخلی به وضوح بالاتر
برند با ارزش تویوتا
در جمیع جهات یه خودروی 2007 که 12 ساله از اپدیتش میگذره از اینکه بهش میگن سلطان افرود یا حضرت یا هر لقب دیگه ای شمارو حرص میده و خودخوری میکنید چراکه مردم با گوشت و پوستشون حسش کردن اما شما احساس اونارو درک نمیکنید.
حمیدرضا
۲۰ اسفند ۱۳۹۷لندکروز قطعا خیلی لوکس تر هست و دلیل قیمت خیلی بیشترش هم نسبت به داج همینه فروش دورانگو افت داشته ولی تویوتا رشد از نظر فنی هم روی کاغذ دورانگوبهتره به خاطر فروش ببشتر رای من دوج نه تنها در امریکا حتی تو اروپا فروش لندکروز زیر پنج هزار دستگاه بوده
محمد ب
۲۰ اسفند ۱۳۹۷اینجملش تکان دهندس ما کجاییم و دنیا کجا . دنایی که به لند کروز میگه قدیمی
نقاط منفی: قیمت گران، احساس خودرویی بیستساله را دارد، بنظر میرسد تویوتا آنرا فراموش کرده است
Landscape
۲۰ اسفند ۱۳۹۷تو عکس سوم اون دورانگو سفید مثل یه ببر سفید گرسنه میمونه که می خواد به طعمش حمله کنه
نظرم دورانگوست…
Esi_car
۲۰ اسفند ۱۳۹۷واقعاً اگه شاسی بلندای آمریکایی بیان دیگه کسی لندکروز تاکسی هم سوار نمیشه
Solid Snake
۲۰ اسفند ۱۳۹۷مثل مقایسه سیب و پرتقاله
لندکروز آفرودر بسیار خوبیه
دوج دورانگو یه شاسی بلند آنروده
دوج دورانگو یه نسخه تریل هاوک و یه نسخه 7 نفره کم داره
Ford taurus
۲۰ اسفند ۱۳۹۷یه دونه دوج رو با سه تا لندکروز عوض نمیکنم
ماشین امریکایی هرچی باشه یه چیز دیگست وحشی تمام عیار خیابونو کوه حالیش نیست ?
شاهین
۲۰ اسفند ۱۳۹۷موندم اگه بحث کیفیت خودرو ها نبود چه بهونه ی دیگه ای داشتید برای تعریف رقبای امریکایی
حالا یه عکسه ها!!!
یاد کلیپ طنز پرویز و پونه افتادم که پونه برای کیفیت پوست صورتش تبلیغ میکرد و میگفت این زیر یه لینک هست بکشید بالا و … باباش میاد میگه اخه توی صفحه موبایل چجوری فهمیدن پوست صورتت چیه و …
بعضی وقتا هم که بهونه ندارید چیزی نگید سنگین ترین اقلن امتیازات و مشخصاتو ببینید بعد طرف مقابل دوئل رو بکوبید اینجوری منطقی تره
اقلن میگفتین قبول نیست این دوئل چون فقط بازار امریکا مدنظر بوده و معلومه که درانگو توی وطنش بیشتر فروش میره!
مهدی
۲۰ اسفند ۱۳۹۷کسانی لندکروز رو دوست دارن که تاحالا سوار هیچکدوم از رقباش نشدن!
میل لنگ
۱۲ فروردین ۱۳۹۸عجیبند این خودروهای آمریکایی با این که حجم موتور و اسب بخار بیشتری دارند ولی قیمتشان پایین تر است نمونه اش موستانگ یا کامارو یا چلنجر یا فورد اسکیپ تو هر کلاسی بگی مثالش هست
معین
۹ فروردین ۱۳۹۹دوج دورانگو سریعتره و از لحاظ پیشرانه قویتره و تویوتا لندکروزر هم از لحاظ افرود و همچنین استهلاک پایین تر نسبت به دوج برتری دارد ما ها که هیچکدومشو تو خواب هم نمیتونیم ببینیم البته من یک بار تو خواب رولزرویس کولینان رو روندم به هرحال اون کسی در واقعیت هر دوتاش رو داره میتونه نظر درست بده نه ما ها تموم شدو رفت دیگه دعوا نکنید!