تلاشهای تویوتا برای مخفی نگه داشتن نسل جدید لندکروزر از دید عموم ناکام مانده است زیرا طی چند وقت اخیر تصاویر بدون پوشش زیادی از این خودرو منتشر شده که چهرهٔ آنرا بهطور کامل نشان دادهاند؛ اما ازآنجاییکه این تصاویر کیفیت خیلی بالایی نداشتهاند، شاید برخی نتوانند بهخوبی جزئیات طراحی لندکروزر جدید را تشخیص دهند. به همین دلیل، وبسایت روسی Kolesa اقدام به طراحی رندرهایی بر اساس تصاویر افشایی کرده که کاملاً منطبق بر واقعیت هستند و ویژگیهای طراحی نسل تازۀ این افسانهٔ ژاپنی را کاملاً نشان میدهند.
این رندرها نشان میدهند که لندکروزر همچنان فرم جعبهای شکل و سنتی خود را حفظ کرده است و همچنان استایل آشنایی دارد اما تویوتا سعی کرده با برخی اصلاحات و تغییرات، آنرا مدرنتر کند. به همین دلیل، ظاهر کلی خودرو حالا کمی لوکستر به نظر میرسد و با چراغهای جلوی باریکتر و یک دهانهٔ U شکل در زیر جلوپنجره، تا حدودی کادیلاک اسکالید را به یاد میآورد. جلوپنجره نیز بزرگتر شده و مه شکنها به گوشههای پایین سپر منتقل شدهاند. در پروفیل جانبی خودرو نیز گلگیرها حجیمتر و خطوط بدنه برجستهتر شدهاند.
بخش عقبی لندکروزر اما تفاوت چندانی با نسل کنونی ندارد و هرچند چراغها از طراحی جدیدی بهره میبرند اما عقب خودرو هنوز هم بسیار بلند و عمودی به نظر میرسد. سپر عقب نیز طراحی جدیدی دارد و شبرنگهای کوچکی در طرفین آن به چشم میخورند. با توجه به تصاویری که تاکنون از داخل لندکروزر جدید منتشر شدهاند، در کابین این خودرو داشبورد کاملاً از نو طراحی شده و یک نمایشگر بزرگ اطلاعاتی-سرگرمی در بالای آن قرار گرفته است. صفحه آمپر همچنان آنالوگ است اما یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ در میانهٔ آن تعبیه شده است.
شایعات حاکی از آن است که نسل جدید لندکروزر در نسخهٔ پایه به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو مجهز شده درحالیکه نسخهٔ هیبریدی همین موتور هم ارائه خواهد شد. علاوه بر این، تویوتا یک پیشرانهٔ دیزلی را هم برای این خودرو در نظر گرفته است. نسل جدید تویوتا لندکروزر در آگوست امسال رونمایی میشود و احتمالاً سال آینده روانهٔ بازار خواهد شد.
محمد
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰عقبش که آدمو یاد نیسان پاترل میندازه.دست بهش نمیزدن بهتر بود.انصافاً بچه هایی که تو ایران فیس لیفت اتاق سری ۲۰۰ رو انجام میدن خیلی از این بهتر و قشنگ تر کار میکنن.
زیزیگولو
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰حتی با همین اندک تغیراتم خیلی خوب شده
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰یه بررسی کردند که مشخص شد از هر مدل لندکروزهای قدیمی یه تیکشو در این مدل جدید به کار بردن مثل اتاق ۱۰۰ ، ۲۰۰ ، ۵۰ ، ۸۰ !!!
اما در کل ، لندکروزر جدید به دل من ننشست ولی طراحی داخلیش معرکه شده !!!
زیزیگولو
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰نوید شاید بخاطر این به دلت ننشسته که چشمت به دیدن مدل های قدیمی که سالها دست نخورده و بدون تغیر باقی مونده بود عادت کرده و زمان ببره تا چشمت به این مدل جدید عادت کنه …. به نظر من که خوب شده
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰زیزیگولو جان
زمانی که اتاق ۲۰۰ رونمایی شد ، همه کیف کردیم و تفاوتش با اتاق ۱۰۰ کاملاً گویا بود اما نسل جدید یه جوریه !
اما روی سخنم با کسانیست که میگویند لندکروزر جدید کپی زده از روی کادیلاک اسکالید جدید ، شما که خودرو شناس هستی پس بدون که خود کادیلاک هم کپی ضایع و آشکار زده از روی محصول چینی سال ۲۰۱۹ faw bestune T99 و حتی کپی زده از روی Li xiang one مدل ۲۰۲۰
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰پدال جان چرا نظرات مارو منتشر نمی کنی عزیز؟
فکر نکن حرف بدی زده باشم یا اگه کلمه ای مناسب نبود خودم قبل شما سانسورش کردم!
سردبیر
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰درود. سیستم گاهی ممکنه به برخی کلمات حساس باشه. اصلا این سیستم ضد اسپم گاهی اشتباهاتی هم می کنه. مهم اینه که ما حتما نظرات پوشه اسپم رو هم به صورت دستی کنترل می کنیم و درصورت نداشتن مشکل منتشر می کنیم. مثل دیدگاه قبلی شما. از این بابت پوزش می خواهم.
ارادتمند
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای سردبیر چرا منو از لیست اسپم ها درنمیارید؟نزدیک چهارماهه همین وضعه بدون اینکه حرف بدی بزنم?
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خواهش می کنم و درود توام.جناب سردبیر ممنونم از زحماتتون و همچنین دوستان دست اندر کار مثل شاهین جان و اقای دهقان و بقیه دوستان و برای من و دوستان باعث افتخاره که در رکاب شما عزیزان هستیم قطعا سایتتون یکی از بهترین سایت های خودرویی هستش .ارزوی سلامت و موفقیت دارم.
Amir Machine
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰نوید جان
بنظرم یه نگاه به کانسپت اسکالا 2016 بنداز تا بفهمی زبان طراحی فعلی کادیلاک با چراغهای جلوی باریک افقی و دیلایتها عمودی از کِی شکل گرفته، برای شما که اطلاعات زیادی از دنیای ماشین داری زشته بگی کادیلاک از رو چینیها کپی کرده چون واقعاً این ادعا مسخره و خندهداره
اولین محصول تولیدی کادیلاک که از این زبان طراحی جدید استفاده کرد، XT6 بود که اوایل 2019 معرفی شد و اگه کسی هم کپی کرده باشه چینیها هستند نه اسکالید که کاملاً پیرو زبان طراحی جدید کادیلاک و به خصوص XT6 طراحی شده
بنظرم بهتره برای دفاع از طراحی لندکروزر جدید به چیزای دیگهای فکر کنید و حرفای خندهدار نزنید
یکی میگه اسکالید از رو تویوتا سکویا کپی شده، یکی میگه از چینیها کپی کرده، لابد فردا هم ژاپنی دوستان عزیر میگن اسکالید از رو پراید 132 کپی کرده
MOS
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰امیر جان کاری با حرف بقیه که میگن اسکالید از فلان کپی شده ندارم
اما جلوی لندکروزر J80 رو ببین اونم چراغای باریک با جلو پنجره بزرگ داره
سری ۳۰۰ انگار ترکیبی از سری ۲۰۰ و J80 عه
شاید یکمی شبیه اسکالید باشه اما کپی نیست
اگه قرار باشه بگیم این از اون کپی کرده پس کوروت C8 هم کپی فراریه
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰Amir machin عزیز
اصلاً نمیخواهم کادیلاک اسکالید را زیر سوال ببرم چون این خودرو و این برند در جهان خودرو ثابت شده هست که زیر سوال بردنش نشانهی بیسوادی هر کسی به حساب میاد .
اما رویِ سخنم با کسانیست که میخواهند لندکروزر جدید را بیدلیل بکوبانند !
اصلاً از لندکروزر جدید دفاع نکردم و نمیکنم و خودم منتقد این خودرو هستم که بیشتر به فیسلیفت میخوره تا نسل جدید چون عاشق این خودرو هستم !
اما خداوکیلی یه نگاه به این دو خودروی چینی که در کامنت بالا نام بردم بیندازید تا ببینید چقدر کادیلاک اسکالید شبیه به او طرح زده !
زبان طراحی کادیلاک کاملاً مشخص و گویاست اما زبان طراحی لندکروزر هم گویاست چون آمده از ۵ نسل مختلف لندکروزر در آن تلفیق کرده و هر گوشهاَش را از آنها به عنوان نماد ساخته و پرداخته !
اما چیزی که مطمئن هستم ، اینه که تویوتا خیلی بهتر میتونست این خودرو را طراحی کنه و نقد ما فقط طراحی هست و اگر نه که همه میدانند لندکروزر یه اسم بااِصالت ۷۰ ساله هست که انتظار از او بالاست و به حق هم بالاست !
اگر به من باشه که یه لندکروزر اتاق ۱۰۰ را به تمام لندکروزهای جدید و قدیم ترجیح میدهم !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای نوید از کی تا حالا ماشین های چینی شدن صاحب اصل و نسب و کادیلاک شده کپی کار؟خودتون به کامنت خودتون نگاه کردید که چی نوشتید؟!
از شما دیگه بعید بود?♂️…
Reza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰به دلم ننشست ( نظر شخصیمه )
ممد ژانگولر
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰آره داداش متاسفانه منم همین حسو دارم
حضرت قبلی از نظر ظاهری تو دل برو تر بود
بجاش حضرت دنعلی و حضرت نیسان پاترول نیسمو جدید تا دلت بخواد به دل میشینن
ولی چی بگم حضرت لندکروز همیشه حضرته?
R@m!n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اگر این باشه واقعا خیلی ناامید کنندس.
راستی یه خبر اومده بود تویوتا اولین موتور هیدروژنی با صدای شبیه به موتورای بنزینی تولید کرده. داستانش چیه ؟؟؟ همون که دایگو ساتو پشت یه کرولا نشسته
MOS
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تویوتا موتور GR یاریس رو با یه سری تغییرات به موتور احتراق هیدروژن تبدیل کرده و میخواد برا مسابقات استفاده کنه
نمیدونم چرا پدال خبرشو نزاشت…
R@m!n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اگر کاربردی بشه عملا پیشرانه ها درون سوز نجات پیدا می کنن. خدا کنه عملیاتی بشه.
Hamid
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰حضرت قدیمی زیباتر و خیلی خیلی با ابهت تر بود …
Mohammadreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰حدود 70 سال تجربه ساخت شاسی بلند body on frame و چندین دوره حضور و قهرمانی در مسابقات داکار پشت این ماشینه.
ولی شخصا 8 سیلندر اتمسفریک رو به 6 سیلندر توربو ترجیح میدم.
و اینکه وقتی اعلام شد امسال سال آخر فروش این نسل لندکروزر هست فروشش در آمریکا یک دفعه چندین برابر شد نشون دهنده اینکه خیلی ها هم مثل من فکر میکنن.
این نسل لندکروز رو میتونین با خیال راحت مدتی زیاد رو کاتاف رانندگی کنین و لذت ببرین.
ولی هرچقدر هم تکنولوژی در موتور توربو استفاده بشه قطعا در حالتی که مدت زیادی رو کاتاف اونم در سرعت خیلی کم(و گاها ساکن) کار کنه مشکل داغ شدن توربو ها وجود خواهد داشت.
خودرو تویوتا در داکار هم موتور 8 سیلندر اتمسفریک داره.
قوانین الایندگی و مصرف سوخت دیگه اجازه تولید موتور 8 سیلندر اتمسفریک حجیم رو نمیده ولی قطعا برای افرود و لذت رانندگی در شرایط سخت و طاقت فرسا گزینه بهتری هست.
منم اگه در آمریکا بودم و توان و قصد خرید افرودر بالارده رده رو داشتم قبل اتمام موجودی نسل فعلی یکی خریداری میکردم.
R@m!n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تو آمریکا تا الان 2646 تا فروخته. فکر کنم رکورد فروش 10 سال اخیرشو تو آمریکا بزنه
Mohammad Rostami Nejad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین جان .نوشتی ۲۶۴۶ ، یاد ۲۶۴۶ خودمون افتادم که نیستش دیگه
آخرین بازدیدش زده دوهفته پیش
فکر نکنم دیگه بیاد، چه جالب این دوتا عدد یکسان درآمدن .
درمورد ظاهر این ماشین بهتره بگم که یه کم از نیسان ، هم ولایَتی تون یاد بگیر تویوتا در طراحی .
نسل جدید سری Z رو ببین چه شاهکار از آب در اومده
مهدی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خب طراحی خیلی سلیقه یی هستش بنظر من نسل جدید z توی طراحی اصلا روح نداره ولی این تویوتا بجز اون آینه هاش از ابهت لازم برای لندکروزر بودن برخورداره
یوسف
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام. آقا محمد رضا میشه بفرمایید که لندکروز چه سالهایی قهرمان داکار شده… ما هم اطلاع داشته باشیم برادر
Mohammadreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا فک کردی من مسئول اگاه کردن یه بچه در باره پلتفرم ها و تکنولوژی های تویوتا و مسابقات داکار هستم؟
میدونم که هدف و نیت شما بچه های تازه وارد گل پدال چیه و توضیح دادن براتون کلا بی فایدست
ولی در همین حد میتونم کمکت کنم که بت بگم خط اول کامنت بالا رو دوباره بخون.
*** تو کامنت اول نگفتم لندکروزر تو مسابقات داکار قهرمان شده.
برای اطلاع بیشتر راجب تویوتا،داکار و قهرمانی های داکار میتونی از گوگل کمک بگیری.
یوسف
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا به خودت میگیری برادر…. خب به گفته شما لندکروز که قهرمانی داکار نداره… الان همه اینو فهمیدیم…. اگه تویوتا قهرمانی داکار داره. بگو اینم بدونیم…
Pooriya.BMW_Germany
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بله دقیقاً حدود هفتاد سال سابقه کپی برداری از جیپ ویلیز آمریکا و هیچگونه سابقه در رالی داکار
هیچ وقت تویوتا و شاسی بلند هاش اسطوره آفرود نبودهاند اسطوره آفرود جیپ هست و لندروور و جی کلاس بنز
تویوتا صرفاً به کم استهلاک بودن معروفه که اونم بخاطر تکنولوژی های قدیمی و نپذیرفتن ریسک ارایه تکنولوژی جدید هست
کاری نداره ب ام و هم موتور بیست سال پیش بدون هیچگونه تکنولوژی جدید بندازه رو ماشینهاش هیچگونه استهلاکی نداره
کیان
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰من میگم شما درست میگی
پس اگر واقعا تویوتا اینقدر زرنگ هست ک با یه کار خیلی ساده و استفاده از تکنولوژی بیست سال پیش اینقدر فروش داره پس چرا بقیه به فکرشون نرسیده ک با تکنولوژی ساده بیان به مردم ماشین بفروشن و خیلی جاها صدر فروش کلاس های مختلف باشن !!!
به توربو میگن تکنولوژی ؟
عایا واقعا کم استهلاک بودن صرفا از تکنولوژی ساده استفاده کردن هست ؟
چرا هی مثه طوطی تکرار میکنیم !!!
دنیا نفهمید و ما فهمیدیم ؟
بابا کبکم بعضی وقتها سرش و از زیر برف در میاره
ALI
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست عزیز
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش
تویوتا خودش قبول داره جرات عرض اندام دربرابر نیاکان خودش نداره معلوم نیست چرا یه عده کاسه داغ تر از آش میشن
نسل های اولش از جیپ بوده این نسل مثلا جدید هم که جلوش از کادیلاک اسکالید اسکی رفتن پشتش هم از جیپ گرند جدید اسکی رفتن. والا فقط تو ایرانه که بت میسازن و حضرت حضرت میکنن و اگه این حضرته بنز و آفرودر های امریکایی خدایان آفرود محسوب میشن. ولی درکل بنظر آدم روشن فکر باشه خوبه. هرچی سرجاش و بجاش خوبه و جایگاه خودشو داره نمیشه اگه کسی طرافدار یه چیزی باشه بگه فقط این.
Mohammadreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰“هیچگونه سابقه در رالی داکار”
اخبار قهرمانی تویوتا در رالی داکار در همین سایت پدال هست.
بعید میدونم دیگه اینقدر پرت و بی اطلاع باشین.
احتمالا منظورت یچیز دیگست دارین اشتباه بیانش میکنین.
Mohammadreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰البته از کسی که تویوتا و بی ام و رو مقایسه میکنه انتظار بیشتری هم نمیره.
گل پسر تویوتا و بی ام و رقیب هم نیستن و کسی هم مقایسشون نمیکنه.
بی ام و باید با لکسوس مقایسه بشه.
ما اگه میگیم تویوتا کم استهلاک و بادوام هست در مقایسه با فولکس واگن و جنرال موتورز و رنو و … است .
بگذریم که سالهاست پورشه ثابت کرده تکنولوژی پییچده و انجین پرقدرت بی هیچ وجه الزاما همراه با استهلاک و خرابی زیاد نیست.
RezaRs
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰حاجی ولش کن نرود میخ آهنین در سنگ
ALI
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰آره تویوتا چند ساله تو داکار با هایلوکس دیزلی شرکت میکنه هرچند امسال هم قهرمان نشد ولی پودیوم آورده که قابل احترامه تو این چند سال تک و توک مقام آورده یکی از راننده هاش هم ناصر العطیه هست راننده معروف رالی های صحرایی که کارش درسته جالبه موتور دیزلی هم تو رالی داکار استفاده میشه که فکر کنم موتور هایلوکس وی ۸ دیزلی بود به رقیب قوی هم داره از تیم ردبول مینی که امسال اون قهرمان شد و طراحی و عملکردش کلا بهتر از هایلوکس بود که خبرش تو پدال پوشش داده نشد.
حسین
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰شما تعیین نمی کنی که اسطوره آفرود بودن یا نه. اونایی که در رقابت با جیکلاس و رانگلر رتبه اول رو به لندکروز دادن تعیین می کنن، اون آفرودرهای حرفه ای که همشون تویوتا و نیسان استفاده می کنن تعیین می کنن.
بارها مقایسه تویوتا و بی ام و رو انجام دادی و بارها گفتم که بی ام و چقدر از دانش الکتریکی و هیدروژنی تویوتا بهره مند شده. حالا اگر له قیاس هست پس لطفا بیمر با اون همه تکنولوژی اگه در توانش هست رقیبی برای لندکروز بسازه. آفرودر واسه رکورد زدن تو پیست ساخته نمیشه واسه استفاده در شرایط سخت کاربرد داره و باید دوام داشته باشه. فکرمی کنی تویوتا یه انجین چهار سیلندر یا شش سیلندر با تکنولوژی بیمر بذاره بدرد آفرود میخوره؟ نخیر همون روز اول باید بره تعمیرگاه
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰کسی که طعم زبان عسل نمی فهمد -|
توهرچه هم بخوانی غزل ؛ نمی فهمد -|
حکایتِ نرود میخ آهنی درسنگ -|
مخوان که سنگ ضرب المثل نمی فهمد -|
——————————————————–|
کسی که تجربه سواری چیزی رو نداره ولی به خودش اجازه میده هر چی به ذهنش برسه رو بگه رو ولش کنید یک لبخند بزنیدو رد شید
R@m!n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰?? رد شدیم
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین جان ارادت داداش .
ندانمت به حقیقت که در جهان به که مانی ——————————جهان و هر چه در او هست صورتند و تو جانی
من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم————————————-تو میروی به سلامت سلام من برسانی
R@m!n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰به به ماشالا از هر انگشتت یه هنر میباره ❤❤
ماهان جان ایشالا که نسل جدید بیاد ایرانو بگیریش عشق کنی هر چند فرض محاله اما هیچ چیزی غیر ممکن نیست.
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین جان انشالله خودروی مورد علاقهت رو بخری راستش با دیدن این همون 2013 خودمو ترجیح میدم اصلا باهاش حال نکردم بهش احترام میذارم ولی نمی تونم عشق بورزم.فیس لیفت هم دوست ندارم اصلا بکنم همین قیافه مردونه اتوکشیدشو دوست دارم.دعا کن انشالله رنجروور بیاد دلمون تنگ شده براش ایووک اصلا نیازهای یک رنجروور رو نمی تونه برطرف کنه و ارزش نداره
ALI
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰تعیین کردن برتری و اسطوره بودن رو کسی که متعصب باشه مشخص نمیکنه فقط علم و عقل تعیین میکنه از رقابت خودشون که باشه بنز جی کلاس و فورد رپتور و و رم تی آر ایکس و هامر و هاموی از همه نظر بهتر و برتر و بالاتر و در سطح بالاتری از تویوتا و لندکروز هستن و و از نظر مسابقات که بگی تو مسابقات سطح پایین تویوتا و نیسان استفاده میشه ولی تو مسابقات سطح بالا و بسیار حرفه ای تر از جی کلاس و جیپ و هامر استفاده میشه که از همه نظر بهتر از تویوتا هستن از نظر استفاده نظامی باشه تو کشورهای جهان سوم و سطح پایین یا موارد مصرفی معمولی از تویوتا استفاده میشه مثل داعش یا کشور های افریقایی و خاورمیانه ولی از بنز جی کلاس و هاموی در سطح بالاتر و بسیار حرفه ای و کاملا برتر در بیشتر کشور های پیشرفته استفاده میشن که از همه جهت بهتر و برتر از تویوتا هستن.
درمورد ب ام و هیبریدی و الکتریکی هم فقط در این حد بگم که سرمایه گذاری کردن رو یه زمینه و استفاده از اون مثل هیبریدی دلیل و معیاری برای دفاع از اون محسوب نمیشه که بخوای حتی ازش نام ببری چون تویوتا نه هیبریدی و نه هیدروژنی و نه هیچکدوم از موارد دیگه رو اختراع نکرده فقط سرمایه گذاری کرده رو اقتصادی بودن و هیبریدی که این هیچ ارزش نداره و هیچ علم و دانشی هم نداره چون با ارزش بودن و علم و دانش برتر رو اول شرکت های اروپایی و امریکایی بدست آوردن که این میشه برتری ضمن اینکه معیار و ملاک برتری جاهای دیگس که از این جهت شرکت های اروپایی و امریکایی و ب ام و از همه نظر بهتر از ژاپن و تویوتا هستن و اتفاقا اگه بنا به این باشه مثلا ب ام و اگه بخود آفرودر بزنه از همه نظر بهتر از تویوتا اون رو میسازه و و تویوتا نمیتونه به پای اون برسه و از اونطرف تویوتا اگرم بخواد هم نمیتونه یه چیزی به خوبی ب ام و بساز چون ب ام و از همه نظر بهتر از تویوتاس.
درضمن بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های هیبریدی هیدروژنی و الکتریکی دست شرکت های اروپایی یا امریکایی بوده و هست طوری که تویوتا و ژاپن همیشه از اروپا و امریکا کمک گرفته تو همه چیزاشون و اصل کار و کمک رو اونها انجام دادن و درنتیجه ژاپن نوچه و پادوی اونها محسوب میشه و مثل شاگرد اونهاس و به گرد پاشون هم نمیرسه و نمیتونه. چون شرکت های اروپایی و امریکایی کلا تو همه چیز برتری خودشون رو ثابت کردن و خداییش بهترین هستن و خواهند بود.
یوسف
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا پوریا واقعا حقیقت رو گفتی
نسل اول تویوتا لندکروز دقیقا جیپ بوده که لگو تویوتا رو بهش چسبوندن…
الان هم اومده از کادیلاک کپی رفته
این نشون میده که فاقد شخصیته
لندکروز فقط برای کشور های عقب افتاده تولید میشه….
RezaRs
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ده اخه دقیقا بی ام و های ۲۰ سال پیشو (متاسفانه ) گفتن یاتاقان یادمه بنزم هیت کرده بودی ?? خلاصه بنز اگه خواستی هیت کنین ما هستیم پس طرف هیتشم نیاین ?
زیزیگولو
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تویوتا لندکروز این جنگجوی سامورایی ها و لوکسترین شاسی بلند کمپانی تویوتا و پرچمدار اصلی تویوتا تو ایران هستش …. خریدن تویوتا لندکروز یه انتخاب ویژه هستش که آدم رو صاحب یه ماشین با قابلیتای فراوون میکنه چون قدرت بالای موتور و توانایی عبور از مسیرای خیلی سخت از ویژگیای اصلی همه ی تویوتا لندکروزای ایران از دهه 50 شمسی تا به امروز هستش
Farzad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰چراغ های جلو و عقبش برازنده حضرت نیست .
امیدوارم این شکلی نباشه .
DNA
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تویوتا هم از ایرانخودرو و سایپا یاد گرفته
Amirreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰این تویوتا داره فقط سعی میکنه اسطوره هاشو خراب کنه ، سوپرا رو از طریق ساختن یه ماشینی که لیاقت این اسم رو نداره ، لندکروزم از طریق فیس لیفت کردن و تکراری کردن طراحیش
Mohammad Rostami Nejad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰حاضر به هزینه در مورد ماشین هاشون نیستن
REVO
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰سال ب سال جذابتر?
net
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰چراغ جلو و عقب باریکتر شده قشنگتر شده ولی جلوپنجره بزرگش خیلی بد هست
Sina
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰در کل دوستش دارم چونکه داخلش واقعا بهترو به روزتر شده دیگه داشت واقعا فسیل و کهنه میشد
هرچند نمای بیرون خصوصا عقبش خیلی حالگیر و طراحی ضعیفی داره انگاری کپی چینی و ارزون قیمت لندکروز باشه
بهرحال بریم سر موضوع اصلی
یه حالت دوگانگیی وجود داره که آدم روی توی تصمیم گیری برای خریدنش دو دل میکنه
لندکروز ساخته شده که هزاران کیلومتر رو با هر کیفیت بنزینی؛ بدون خراب شدن طی کنه اونم بخاطر نوع موتورش
اما حالا که توربو شده این کار ازش بر نمیاد چونکه توربو این قابلیتو نداره و حالا وارد دسته ای شده که بازار پره از این جور ماشینهاست
از طرفی هم نمیشد که توربو نشه از تکنولوژی و قوانین جدید واقعا عقب افتاده بود
بنظرم ما دوجور بازار داریم
۱ شرایط دوام ماشین توی آمریکا اروپا
۲ شرایط دوام ماشین توی آفریقا خاورمیانه استرالیا
شرایط آمریکا اروپا برای یه ماشین از نظر فنی عالیه؛بهترین بنزین بهترین آب و هوا بهترین نمایندگی و رسیدگی ها و بهترین جاده ها که اینها باعث میشه ماشین تحت فشار نباشه و ماشین های توربو به راحتی داخلش دووم بیارن
شرایط افریقا خاورمیانه استرالیا
کشورهایی با جاده های طولانی و خاکی و کیفیت پایین دمای هوای بسیار بالا کیفیت بنزین پایین و درنتیجه ماشین و موتورش تحت فشار بسیار بالا و خراب شدن که موتورهای توروبو نمیتونن توش آنچنان دوام بیارن و درنتیجه موتور تنفس طبیعی و ساختار بدنه و شاسی جدا جواب گوی بهتریه
و به این خاطر من پیش بینم اینه که لندکروز نسل جدید در بازار آمریکا و اروپا با افزایش فروش و محبوبیت و در بازار خاورمیانه و آفریقا و تا حدودی استرالیا کاهش فروش و محبوبیت مواجه میشه
porsche
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰?
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰Sina جان
با قسمت آخر کامنت شما موافق نیستم !
چون مطمئناً برای بازارهای خاصی همچون خاورمیانه ، استرالیا و آفریقا موتور مخصوص و خواهان این بازار را ارائه میکنه !
مثل کانادا که لکسوس LX را عرضه میکنه !
مثل آمریکا که لندکروزر فقط با موتور ۸سیلندر ارائه میشه !
مثل اروپا که با موتور دیزل ارائه میشه !
هر کشور و هر قارهای ، شرایط بازار خاص خودش را داره !
شما فکر کن همین کشورهای عربی کوچک مثل قطر امارات بحرین کویت خودروهایی در آنها ارائه میشه که در بحث آپشنی و تریم متفاوت هستند چه برسه بحث موتور و گیربکس که هر کشوری مخصوص خودش را داره !
کمری ۲۰۰۷ خاورمیانه اصلاً ۶سیلندر نداشت مگر سفارش آمریکا باشند یا تویوتا اوریون بود که فقط در استرالیا خاورمیانه و شرق آسیا عرضه میشد و لاغیر و … !
Sina
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بله نوید جان
اول اینکه تشکر بابت جواب علمیی که دادی و نظر من رو خوندیو بجای بحث های کودکانه افراد بالا دنبال تحلیل موضوع هستی
بله متوجه طیف وسیعی از انجین های مختلف که هر شرکت برای هر بازار در نظر گرفته میشه هستم
مثلا اروپا و استرالیا که بیشتر دیزلی هستش و آمریکا و خاورمیانه بنزینی
ولی به طور کلی حس میکنم دیگه قرار موتور اصلی این ماشین برای بازار جهانی همین ۳ونیم توربو باشه و گزینه های ۵.۷ و ۴.۶ و۴ لیتری بنزینی کم کم کنار گذاشته بشه و من با توجه به این موضوع این رو عنوان کردم
charger
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تویوتا لندکروز رو یه فیس لیفت کوچیک میکنه و به عنوان نسل جدید میده بیرون از اون ور جنسیس کلا ماشینو عوض میکنه هم ظاهر هم پیشرانه بهش میگه فیس لیفت
محمد مختاری آذر
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰به نظر من نیسان پاترول نیسمو از این بهتره کاش یکم تو طراحی تغییر میدادند
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه چنین باشه که اصلا در حد اسم و رسم لندکروز نیست بنظرم!
(Saeed(peugeot
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اصلا با جلوش حال نکردم .
ایران
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰من از طراحی جلوش خوشم اومد ولی پشتش به نظرم خوب نیست ولی بازم لندکروز لندکروزه
mm.yarlou
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تویوتا هم با اون عظمتش یه نیم نگاه ریزی به اسکالید انداخته خوبه ولی نه به حد کافی
Sina10
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اونایی که میگن چرا تغییر زیادی نکرده باید بگم که همون زمان هم خیلیاتون به سری ۳ بابت شباهتش به سری ۵ اعتراض کردین و نتیجه اش شد فاجعه ای به نام M3 و M4 جدید ،
توی این دوره زمونه هر ماشینی که نسل جدیدش بخواد تغییر زیادی بکنه فاجعه کامل میشه ، خلاقیت از بین رفته و هر کسی که بخواد مثلا بگه خلاقیت داره گند میزنه
آئودی مثلا مدل A3 جدیدش خیلی شبیه نسل قبلشه چون اگه قصد تغییر زیاد داشتن قطعا گند میزدن ، تغییر زیاد توی این سال های اخیر نتیجه ای جز فاجعه نداره
بنز S کلاس با اینکه تغییرات زیادی نداشت ولی باز هم کلی منتقد پشتش بود ، وضع بازار خیلی عجیب شده ، اگه تغییر کم بدن اعتراض میشه میگن اینکه همون قبلیه ، اگه تغییر زیاد بدن زشت از آب در میاد و بی اصالت
من به همین هم راضیم ، جلوش رو دوست داشتم ، ولی انصافا پشتش زشت در اومده
به نظرم پشتش خیلی ساده در اومده ، نمای عقب مدل قبلش انگار بروز تره?
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعاً که خیلی بد شده ظاهرش،جلوش شبیه این پیرمردهای چروکیده شده،من یکی که خوشم نیومد،از نظر من عقبش بد نیست داخلشم خوبه اما این شکل پلتفرم و طراحی جلوش رو من یکی که دوست نداشتم…
MOS
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰من که خوشم اومد
taha malek
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰این چیه لندکروز فقط نمونه در بازار بی رقیب ایران حضرت خطاب شه وقتی حضرت های واقعی اینجا نیستا اگه قیمت مناسب بود میشد دوستش داشت ولی با این قیمتا و مخصوصا فیس جدید اصلا دوست داشتنی نیست
محمدرسول صمدی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰:(
حسن
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰این حضرت رااگرازنزدیک ببینی حیبتشوحس میکنی عکس نشان نمیده خیلی زیباست شک نکنیدعزیزان