سوپرا مهره مار تویوتا برای درگسترهاست؛ خودرویی که هرچقدر اسب بخار به آن اضافه کنید، بازهم انگار چیزی کم دارد . . . !
[jwplayer mediaid=”۷۲۷۱۶″]امروز به سراغ سوپرای نسل چهارمی رفته ایم که تیونر فلوریدایی Titan Motorsports آنرا ارتقا داده است. این سوپرا که درحالت عادی قدرتی معادل ۱۲۵۰ اسب دارد، ابتدا باید گالاردوی توئین توربوی ۱۲۵۰ اسبی Dallas Performance رقابت کند و سپس به مبارزه با پورشه ۹۹۶ هزار اسبی می رود.
سومین رقیب سوپرا وایپر نسل چهارمی است که ۱۱۷۰ اسب بخار قدرت دارد. از آنجایی که چهارمین رقیبش، گالاردوی ۱۶۰۰ اسبی Heffner است، سوپرا هم مخزن نیتروژنش را وارد مدار می کند تا با رسیدن فشار توربوها از 43psi در حالت استاندارد به 64psi ، قدرتش نیز به ۱۶۰۰ اسب بخار افزایش یابد.
بعد از گالاردوی Heffner دوباره سوپرا بدون کمک نیتروژن اما اینبار با فشار 56psi توربوها قدرتش را به حدود ۱۵۰۰ اسب بخار می رساند. مسابقه دوباره تکرار می شود تا آنکه نوبت به گالاردوی سفید رنگ UGR با قدرتی ورای ۱۸۰۰ اسب می رسد؛ تفاوت ۲۰۰ اسبی بالاخره تاثیرش را نشان می دهد و سوپرا حتی با فشار 64psi هم از پس رقیب ایتالیایی برنمی آید.
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳اینجا اسب بخار مثل نقل و نبات ریخته!!! دیگه 1000 اسب هم خز شده!!!
فردا روزی 2000 اسب به بالا هم چیزی نخواهد بود.
پدال عزیز،پورشه ی 996 هزار اسبی رو تصحیح کن.با تشکر.
امیر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳به قیافش نمیخوره 1600 اسب باشه؟!! باریکلا
مصطفی فقط آگراR
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳به پراید می خوره امسال تولید شده یا 40سال پیش؟
مجتبی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳مدل استاندارش چطور ماشینیه؟
ggggkl
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳سلامی بنده خدایی می خواد سوپرا وارد کنه واز لحاظ قیمت محدودیت نداره لطفا راهنمایی کنید.
ggggkl
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام برای وارد کردن سوپرا چه شرایطی داره از لحاظ مالی ام مشکلی نیس
mahdi
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
در مورد نحوه شروع درگ این مسابقات توضیح میدید
فکر کنم 2 مرحله بود که قدری نا منظم بود یک مرحله شروع و یک مرحله چراغ زرد و سبز
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام مهدی جان،به نظرم درگ اصلی از اون چراغ سبز شروع میشد ولی حس کردم درگ دقیقی نیست.از نظر من درگ فقط مال گروه درگ تایمز.
چندتا مورد نظر منو به خودش جلب کرد:
1.درگ دقیق نبود و اطلاعات زمانی رو ننوشته بود.
2.طول پیست خیلی خیلی کوتاه بود.
3.خانوم ها هم به خودرو علاقه دارن(به استثنای تصادف GT-R توی درگ گروه درگ تایمز که توسط یه خانوم،ماشین داغون شد!)
4.به طرز وحشتناکی از اون گالاردوی سفید 1800 اسبی خوشم اومد!
ارادت.
mahdi
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
منمون شاهین جان بخاطر پاسخگوییتون
درمورد علاقه خانوم ها به مسابقات باهاتون مخالفم چون اصلا خانومها به ماشین و مسابقات درگ علاقه ای نشون نمیدند و در واقع علتش هم مشخص نیست
درمورد لامبوی سفید باهاتون موافقم فوق العاده بود
تویوتا رو نابود کرد
اما این دوره مسابقات اصلا نظم و معیار مشخصی نداشت حتی بدرد تفریح هم نمیخورد اما باید یه نکته رو بگم حدو اندازه ما ایرانیان همون آشغالهای ایرانخودرو و سایپا هست
نظرت راجب درگ سمند و پژو چیه؟
یا پراید با 206 ؟
بهتر بگیم دوج پراید
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳والا چی بگم! در مورد خودروهای داخلی نظری ندارم ولی من خودم با سمند درگ کردم!(دست من 405 بود)
به علت وزن بیشتر سمند و دنده 2 سمند، 405 برنده میشه!
راجع به علاقه ی خانوم ها هم،من این درگ رو گفتم و همچنین توی درگ های گروه درگ تایمز هم استقبال خانوم ها بد نیست.ارادتمندم.
زیگما
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳رویایی دارم….
رویای من طلوع افتاب از مشرق زمین است…..
رویای من، نسل جدید سوپرا است…..
ایا امکان تولید نسل جدید ، هست؟
Metalhead
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳نسل جدید سوپرا بزودی با نام FT1 تولید و عرضه میشود
رضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا اواخر دهه 90 و اوایل 2000 دوره حکمرانی و طلایی خودروهای اسپرت ژاپنی بود….حیف شد
امیدوارم دوباره شروع شه
امید
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی باحال بود همه رو خورد الا گالاردو سفید 1800 اسبی که داغونش کرد
sadegh
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳سوپرا واقعا ماشین خوبیه، یادش بخیر توی underground 2 چه حالی میکردم با این ماشین
Metalhead
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳سوپرا یک ماشین تکرار نشدنیه
hamid3x
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳اگر بخوان موتور 16 سیلندری ویرون رو با نیتروژن تقویت کنند چی میشه/احتمالا جای موتور نفتکش میشه ازش استفاده کرد.
ESI
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳underground 2 واقعا یادش بخیر
GTR-50
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳پورشه 996000 اسبی؟؟؟؟ چیه نوشتی پدال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
parham
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳فقط لامبو…