پس از جایگزین شدن تویوتا ۸۶ به جای سایون FR-S در آمریکای شمالی در اوایل امسال، این خودرو هماکنون در بازارهای اروپایی به عنوان GT86 تازه شده در دسترس است.
تویوتا GT86 که قیمتش در انگلستان از ۳۳۷۳۲ دلار آغاز میشود از حالت Track جدیدی بهره میبرد که به راننده اجازه میدهد تا سطح پایداری و کنترل کشش را تنظیم کند. در این حالت میتوان حالت کاملاً خاموش را نیز انتخاب کرد.
برای بهبود هندلینگ، ساختار بدنه هماکنون به ویژه در بخش عقبی مستحکمتر است جایی که قطعات کلیدی ضخیمتر ساخته شدهاند و نقاط جوشکاری اضافیای بکار رفتهاند. تویوتا همچنین جذبکنندههای شوک این خودرو را دوباره تنظیم کرده است.
در بیرون خودرو، این خودروی محبوب پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب بخش دماغهی بازطراحی شدهای دارد که نهتنها باعث بهبود نمای ظاهری شده بلکه طبق گفتهی کمپانی به عبور روانتر جریان باد نیز کمک کرده است. تویوتا GT86 همچنین چراغهای جلوی LED جدید دارد. در بخش پشتی نیز شاهد اصلاح چراغها و سپر هستیم.
داخل کابین خودروساز از غربیلک فرمان سه پرهی جدید استفاده کرده که گفته شده کوچکترین طراحی را برای یک مدل تولیدی تویوتا دارد. کنترلهای صدا و صفحهنمایش به همراه لوگوی نقرهای ۸۶ روی غربیلک فرمان قرار دارند. همچنین سرعتسنج جدید و صفحهنمایش ۴.۲ اینچی TFT جدید نیز در مجموعه نشان دهندهها به چشم میخورند که همین صفحهنمایش مصرف سوخت، فاصلهی سفر و منحنیهای قدرت و گشتاور را نشان میدهد و البته نمایش نیروی جی و کرونومتر نیز را بر عهده دارد.
هر دو مدل از سیستم مولتیمدیای تاچ ۲ تویوتا با صفحه لمسی ۶.۱ اینچی، رادیو داب و بلوتوث بهرهمند هستند اما بهعنوان یک آپشن، این خودرو میتواند از سیستم ارتقا یافته به همراه سیستم ناوبری ماهوارهای و دسترسی به کانالهای اجتماعی و سرویسهای آنلاین استفاده نماید. دیگر آپشن ها دربردارندهی پوشش مشکی کابین با جزئیات قرمز روی صندلیها و تریم دربها برای GT86 و پوشش آلکانترا برای مدل GT86 Pro است.
منبع: carscoops
سامان اذری
۲۹ شهریور ۱۳۹۵کاش یه جفت توربو هم بهش اضافه میکرد
سویک تایپ ار 340 اسب اینم اگه با همون قدرت بیاد راحت شتابش 4 ثانیه میشه
دیفرانسیل عقبم که دیگه عشقه
Matador
۲۹ شهریور ۱۳۹۵به نظر من قدرت و گشتاورش کافیه چون اضافه کردن توربو
1 قیمت رو بالا میبره و یکی از دلایل علاقه ی من و ما به این ماشین اینه که یک روزی بخریمش. قیمتش که بره بالا یکم سخت میشه
2 با اضافه کردن توربو کلا هویت خودشو از دست میده. جی تی 86 برای لذت رانندگی اسپورت با یک بهای ارزون ساخته شده. این بوده هدف از ساخت این ماشین.
3توربو سخت جون بودنشو کم میکنه. تویوتا کلا از توربو زیاد خوشش نمیاد
4 لذت تنغس طبیعی خیلی بیشتره.
new great britain
۲۹ شهریور ۱۳۹۵اینو کسایی که ندیدن حتما ببینن.
پورشه 911 توربو اس.
مک لارن 570s
نیسان gt r
آئودی r8
http://www.aparat.com/v/FzPSk
Nissan...japan
۲۹ شهریور ۱۳۹۵دیدمش ولی جایی که توربو اس هست حتما باید نیسمو باشه نمیدونم چرا نسخه معمولی گذاشتن!
new great britain
۲۹ شهریور ۱۳۹۵آره اگه نیسمو بود به نظرم خیلی بهتر بود احتماله اینکه جایه پورشه رو بگیره زیاد بود.
سامان اذری
۲۹ شهریور ۱۳۹۵داش زیاد گرونم نمیکنه
الان تویوتا . لکسوس nx 200t رو با موتور 2 لیتری توربو وارد بازار کرده زیادم قیمتش بالا نرفته کیفیتشم مثل سابق حرف نداره
تویوتا هم به نظر من اگه یه مدل پایه که 25 هزار دلاره و یه مدل توربو با قیمت 30 هزار تا تولید کنده خیلی عالی میشه
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ شهریور ۱۳۹۵فکرکنم تنفس طبیعی برای این خودرو بهتر باشه
REVENTоN ?
۲۹ شهریور ۱۳۹۵من خودم بخام بخرم سوبارو BRZ رو میخرم، مطمینم خر کار تر و ارزون تر از اینه
محمد
۲۹ شهریور ۱۳۹۵به مولا ظلمه این ماشین برای جوون هایی ساخته شده که عشق سرعتن و تمکن مالی ان چنانی ندارن یه ماشین کم استهلاک اسپورت کم مصرف و ارزان اینجا تا اخر عمرمون هم جمع کنیم نمیتونیم بگیریم وقتی هم که تقریبا قدیمی میشن میریم بخریم اسم کلاسیک روش میذاره طرف یه قیمت نجومی میگه یا هر قیمتی بگن طرف میخره چون کم وارد شده یا نیست?????
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ظلم دیگه داری میگی
میثم
۲۹ شهریور ۱۳۹۵به طور کلی بخوام نظر بدم زیاد با ماشین های اسپرت کوچیک حال نمیکنم این مدل رو از نزدیک ندیدم ولی مدل قبل ریزه میزه بود فراری هم همینطور و از این دست
اسپرت باید عظلانی باشه مثل ماشین های امریکایی
البته این نظر شخصی منه و به مسائل فنی و غیره کار ندارم
mfire
۲۹ شهریور ۱۳۹۵حاجی خودروی اسپرت اگه بخواد زیادی عضلانی و بزرگ باشه که دیگه شتاب و عملکردش بالا نیست، مگر اینکه موتور بزرگی روش بذارن که شامل مالیات و عوارض و الایندگی و کلی داستان دیگه میشه. شاید بخاطره اینکه جی تی 86 رو ندیدی این رو میفرمایید ولی اگه از نزدیک ببینیش نظرت عوض میشه
Nissan...japan
۲۹ شهریور ۱۳۹۵جی تی ار هم عضلانیه هم از همه لحاظ از خودرو های عضلانی امریکایی سرتره شتابشم بیشتره فقط ب شرطی که مشکل مالی نیاد وسط..
amir
۲۹ شهریور ۱۳۹۵یکی از بهترین خودروهاییه که تا حالا توسط تویوتا ساخته شده.
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ شهریور ۱۳۹۵چاکر داش میثم گلم هستیم
سلیقت مثل خودمه که با ماشین هیکلی و مردونه حال میکنی
البته هرکسی با ماشین گنده کنار نمیاد یا بهتر بگم ماشین امریکایی برا یه سری افراد خاصه که طرز فکرشونم خاصه
اما زمانی که گرفتار یه ماشین لات امریکایی شدی دیگه تمومه
ماشینهای کوچیکم که طرفدارهای خودشو داره که 180 درجه با ما اختلاف نظر دارن
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ شهریور ۱۳۹۵مثلا کامارو خیلی بزرگ و عضلانی
حميد
۲۹ شهریور ۱۳۹۵حس اسپرتی خوبی داره ولی واقعا اگه یک توین توربو داشت اونوقت خیلی عالی میشد
sina
۲۹ شهریور ۱۳۹۵آخر ما نفهمیدیم این gt 86 با 86 از لحاظ اسب بخار چه فرقی داره !!!
Alibaba
۲۹ شهریور ۱۳۹۵آخه چرا نباید قیمت این صد تومن باشه چرا این همه گمرک باید بگیرن .باکستر ۵۰ هزار دلاره یعنی حدود ۱۸۰ تومن به جای سوناتا . یا ماکان ۷۰ هزار تاس هم قیمت با سانتافه شرکتی یعنی تو هیچ کشوری اینجوری نیست . تقصیر خودمونه که داریم با پرداخت گمرک رضایت خودمونو از این وضع بیان میکنیم.
احمد باقری
۳۰ شهریور ۱۳۹۵همه چیزش عالیه، طراحیش حرف نداره.