تویوتا اولین جزئیات از نسخه فیسلیفت شده هاچبک کوچک آیگو را پیش از اولین نمایش عمومی در نمایشگاه ژنو منتشر کرده است. در بیرون، آیگو از نمای جلویی جدیدی بهرهمند شده که شامل چراغهایی با طراحی جدید میشود. در این بخش نمایی ایکس شکل ایجاد شده که شخصیت قدرتمندتری به خودرو بخشیده است. تغییرات نمای عقبی اما کمتر است و صرفاً به چراغهایی جدید محدود میشود. برای این هاچبک کوچک همچنین طرح دورنگ بیرونی و رینگهای آلیاژی ۱۵ اینچی منحصربهفرد نیز قابل سفارش است.
تویوتا فعلاً تصویری از داخل آیگوی جدید منتشر نکرده اما گفته است که در صفحه آمپر تجدیدنظر شده و با گرافیک و نورپردازی جدیدی ارائه شده است. علاوه بر این، اکثر مدلهای این هاچبک نُقلی به تودوزی جدیدی مجهز شدهاند و برای آن رنگهای پریمیومی مانند مشکی پیانو و خاکستری کوارتز در نظر گرفته شده است. آیگو در سه تیپ مختلف تولید میشود که تیپ میانی آن X-Play نام دارد. این مدل به تهویه مطبوع و نمایشگر هفت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز است درحالیکه در تیپ بالایی بنام X-Clusiv، تهویهٔ اتوماتیک، صندلیهای چرمی و سیستم ایمنی Sense تویوتا هم به آنها اضافه میشود. این تیپ همچنین از طرح دورنگ بیرونی و رینگهای آلیاژی ۱۵ اینچی منحصربهفرد هم برخوردار است.
علاوه بر این، تویوتا دو نسخهٔ ویژه را هم برای آیگو ارائه کرده است. مدل اول X-Cite نام داشته و ویژگیهای ظاهری آن رنگ ارغوانی بیرونی به همراه رینگهای آلیاژی ۱۵ اینچی مشکیرنگ است. در داخل این مدل نیز تریم همرنگ بدنه و صندلیهای ویژه با دوخت ارغوانی کار شده است. مدل ویژهٔ دوم هم X-Trend نام دارد که در بیرون به رنگ مشکی با بخشهایی به رنگ آبی فیروزهای و برچسبهای اسپرت است. این ویژگیها به داخل خودرو هم کشیده شده و در کابین جزئیاتی به رنگ آبی فیروزهای کار شده است.
نیروی محرکهٔ آیگوی فیسلیفت همچنان توسط همان پیشرانهٔ ۱ لیتری سه سیلندر سابق تأمین میشود اما این موتور ارتقاءهایی را تجربه کرده که شامل ضریب تراکم بالاتر و سیستم تزریق سوخت جدید میشود درحالیکه تعادل میللنگ هم بهبود پیدا کرده تا لرزش موتور در حالت کارکرد سلو یا درجا کاهش یابد. به لطف این بهسازیها و موارد دیگر، پیشرانهٔ سه سیلندر آیگو حالا ۷۲ اسب بخار قدرت و ۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. اما همانطور که انتظار میرود، عملکرد آیگو بسیار پایین است بهنحویکه برای رسیدن از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت به ۱۳.۸ ثانیه زمان احتیاج دارد درحالیکه حداکثر سرعت آن نیز معادل تنها ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است. از طرف دیگر اما این هاچبک شهری مصرف سوخت بسیار پایینی داشته و در هر صد کیلومتر تنها ۳.۹ لیتر بنزین مصرف میکند درحالیکه تولید آلایندگی آنهم برابر با ۹۰ گرم دیاکسید کربن در هر کیلومتر است.
احمد
۷ اسفند ۱۳۹۶Little finger….
orangotan
۷ اسفند ۱۳۹۶من عاشق این ماشینم این ماشین واس توی شهر عالیه هم خوشکله هم کم مصرف هم نُقلیه
sina
۷ اسفند ۱۳۹۶نه پول داریم نه زید وگرنه این رنگ ارغوانیش خوراک کادوی ولنتاینه :)
سامان اذری
۷ اسفند ۱۳۹۶سینا داش انشالله اونم.میشه
مطمئنم ??
Reventon
۷ اسفند ۱۳۹۶ایشالله رفیق
sina
۷ اسفند ۱۳۹۶مخلصیم داش سامان
البت فک کنم ادمش هم نباشم :)))
Mohamad
۷ اسفند ۱۳۹۶جیبت پر پول رفیق
sina
۷ اسفند ۱۳۹۶نوکرم داش محمد
علی
۷ اسفند ۱۳۹۶حالا زیدو که از دست من کاری ساخته نیس ولی اگه پول مول خواستی تعارف نکنا آخه امروز سودسهام عدالتمو واریز کردن خخخخ رئیس جیلی سهام داره منم سهام دارم خیرسرم.
Abbas
۷ اسفند ۱۳۹۶اگه دقت داشته باشین تویوتا ماشین خدمتگزار چند نسل هست و همه ی اقشار جامعه میتونن حداقل یک مدلش رو داشته باشن چه فقیر چه پولدار شما کدوم مرسدس یا هر برندی رو دیدید که تو شرایط بارانی و برفی یا در صحراهای شنی عربستان تا کوه های افغانستان در اون شرایط سخت محیطی بتونه خدمات ارائه بده و از عهدش هم به نحو احسن بربیاد؟ خلاصه تویوتا ساخته شده برای همه شرایط و هرکسی در هر جای دنیا بخواد میتونه یه دونش رو داشته باشه (البته به جز ایران)
درود به ژاپن با این ساختهی خدمتگزارانه اش
محمدرضا
۷ اسفند ۱۳۹۶حالا چیکار مرسدس داشتی
ولا
NAVID۰۰۹۸
۷ اسفند ۱۳۹۶یه تویوتا نُقلی داشته باشی کنار حضرت چه شود