تویوتا

آشنایی با گران‌ترین مدل تویوتا کرولا 2020

دوازدهمین نسل تویوتا کرولا هم‌اکنون در دسترس بوده و نسخه‌ی تمام فول آن به همراه تمامی آپشن های در دسترس ۳۲۵۳۰ دلار قیمت دارد. این مبلغ شامل ۹۳۰ دلار هزینه‌های تحویل هم هست. البته باید قیمت این قیمت کمی تحریف شده چراکه بخش اعظم قیمت کل خودرو به وسایل جانبی نصب شده توسط نمایندگی‌ها تعلق دارد. قیمت این سدان محبوب بدون قطعات اضافی برابر با ۲۸۹۴۰ دلار خواهد بود.


تویوتا کرولا ۲۰۲۰ قیمت پایه‌ی ۲۰۴۳۰ دلاری برای تریم پایه L داشته اما همین مدل‌های پایه نیز با تکنولوژی‌های کمک‌راننده‌ای همچون هشدار پیشگیری از برخورد با ترمز خودکار، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و نوربالای خودکار عرضه می‌شوند. این نسخه صفحه لمسی ۷ اینچی داشته اما دیگر تریم ها از صفحه‌نمایش ۸ اینچی سود می‌برند.


مدل XSE فول ترین نسخه‌ی کرولا ۲۰۲۰ بوده و قیمت پایه‌ی ۲۵۴۵۰ دلاری دارد. این خودرو به همراه تریم SE از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتر ۱۶۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متری سود می‌برد. دیگر تریم های کرولا دارای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری هستند که خروجی ۱۳۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۱ نیوتون متری دارد. پیکربندی این خودرو فعلاً نشان می‌دهد تریم LE هیبریدی است و قدرت قوای محرکه‌ی الکتریکی شده‌ی آن در کل ۱۲۱ اسب بخار می‌باشد.


مدل XSE با هفت رنگ بدنه در دسترس است که شش نمونه‌ی آن‌ بدون هزینه‌ی اضافی قابل انتخاب کرد اما رنگ سفید صدفی Blizzard قیمت ۳۹۵ دلاری دارد. تنها گزینه برای کابین رنگ مشکی است اما برخی نسخه‌ها از عناصر آبی‌رنگ کابین هم برخوردار هستند.

تنها آپشن کارخانه‌ای ارائه شده برای مدل‌های XLE و XSE پکیج ارتباطی ۲۱۶۵ دلاری است که شامل مواردی همچون سیستم صوتی به‌روز، دیلایت های LED، مونروف، تریم کروم و چراغ‌های جلوی تطبیقی می‌باشد. ۲۷ وسیله جانبی نصب شده توسط نمایندگی‌ها نیز ارائه شده است. این وسایل شامل مواردی همچون قفل چرخ‌ها، کف‌پوش‌ها و محافظ بدنه هستند. البته برخی بهبودهای پرفورمنس نیز در دسترس هستند که به عنوان مثال ورودی هوای TRD با قیمت ۴۲۵ دلاری قابل سفارش است که بنا به ادعای تویوتا باعث افزایش قدرت و گشتاور می‌شود. همچنین فیلتر هوا و فیلتر روغن TRD با قیمت ۷۹ و ۱۳ دلاری ارائه شده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (173 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خوب شده

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. علیx76

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      داشبوردش انگار تو تاسیسات لکسوس ساخته شده
      با این قیمت چقد با کیفیت بنظر میاد

  2. حسن

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (379 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه
    راستی پدال خبر پیروز شدن تسلا مدل s رو هم تو درگی که برگذار شد رو بذار
    اینم شرکت کنندگان و نتایج اون
    تسلا مدل اس : 10.8 ثانیه
    مرسدس AMG جی تی ۶۳ اس : 11.1 ثانیه
    پورشه پانامرا توربو : 11.2 ثانیه
    بی ام و M5 کامپتیشن : 12.4 ثانیه

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. حسن

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      مرجع این مسابقه هم سایت معتبره carwow بوده

      1. مهدی

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        حسن جان زمان تسلامثل همیشه اون زمان خودش رو بدست آورده. اماM5اگه منصف باشی برات خنده دارنبود!!!! اون M5که نسخه معمولیش که توسط کارانددرایوبه عنوان سریع ترین سدان جهان معرفی شد.وحتی درمسیر400مترتسلارودر این مجله شکست داده. ودرتعدادی درگ که باتسلاداشته درتعدادی تسلاودرتعدادیM5پیروز شده.M5درتمام درگ ها چه درخودهCARWOW وچه درموتورترند زمان11/1 رو زده همیشه.ومدل کامپتیشن در موتورترند زمان10/5 روزده حتی اما زمان نرمال مدل کامپتیشن10/8هستش.امادر این درگ زمانش میشه12/2که نه تنها ازM3 وM760کندتره بلکه حتی ازM2هم کندتربوده.یاواقعا به عمدبوده این کار ویامشکل راننده.آخه سری5 مدلM550هم مسیر400متر روازاین سریع ترمیره. بعدشم دها ودها درگ ازM5دربین مجلات مختلف موجوده وزمان اونهاهم هستش

        1. مهدی

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          ببخشید دراین درگ زمانش شده12/4 که من به اشتباه نوشتم12/2
          این یکی ازخنده دارترین درگ هایی بوده که حالادیدم.البته فقطزمانm5رو میگم والا اون3خودروزمان موردنظرخودشون روزدن.جالب اینه دراین مجلهM5همیشه زمانش کندتربوده نسبت به تمام مجلات دیگه اما این بار واقعاخنده داره دیگه

        2. حسن

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          چطور اون زمان که ما میگفتیم چلنجر دیمن رکورد 400 متر رو زیر 10 ثانیه زده و 3 تا فیلم هم از رکورد زدنش ما گذاشتیم و حتی از سازمان ملی هات راد امریکاnhra که تایید کرده بود دیمن 400 متر رو زیر 10 ثانیه میره برای شماها اوردیم گفتین قبول نیست؟؟؟؟
          یادتون هست؟؟؟؟ اون 3 تا فیلم رو محمد گذاشته بود
          حالا شما میگید m5 رکورد 10/5 زده؟؟؟؟ خوب امثال من هم قبول نمیکنن و به درگی که برگذار شده توسطCARWOW که m5 رکورد 12.4اکتفا میکنن

      2. مهدی

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        آقای حسن خان.اون زمانیکه شما ازدیمن میگیدبه همراه لاستیک مخصوص درگ هستش وسوخت مخصوص. بعدشم درگ بین m5ودیمن چندبارتکرارشد. بعدشم دیمن شکست اصلیش درپیست بودکه 6ثانیه ازM5کندتربود.
        اما زمان هایی که M5ثبت کرده مال موتورترند هستش.مال کارانددرایوهستش. مال تاپ گیرهستش. مال اتوکارهستش. مال اتوبیلدهستش که درهمشون M5مسیر400متر روبین 10/5 تا11ثانیه رفته. وحتی درهمین مجلهCARWOW تودرگ قبلM5اینمسیررودر11/1رفته که اونم بازکندبوده.اما زمان12/4اونقدر مزحک هستش که کسی باورنداشته باشه.همین الان یه درگ ازM5باپورشه911توربوS دانلود کردم ازroad test tvکه M5 مسیر400متررودر 10/7ثانیه میره.زمان12/4ثانیه مال M2هستش. خودروی غول پیکری مثل سری7 مدلM760 توچندین درگ همینCARWOW این مسیررودر11/2تا11/3میره.
        بین تسلا وM5چندین درگ برگزارشده.که نتیجه های مختلفی داشت.امادرکارانددرایو تسلا بااینکه شتاب0تا100سریع تری داشت امادرمسیر400مترازM5شکست خورد. اونم مدل معمولی

        1. حسن

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          مگه نمیگی تاپ گیر
          خوده مت تو تاپ گیر درگ دیمن و لامبورگینی اونتادور رو برگذار کرد و دیمن برد اونجا گفتید لامبورگینی قدیمی بوده!!!!!
          3 تا فیلم از تایم زیر 10 ثانیه چلنجر تو پیست درگ گذاشتیم شماها بجای دیدن تایمش گفتید اونی که فیلم میگیره چقدر بد دهن هستش و فحش میده
          سازمان ملی هات راد امریکا nhra تایم زیر 10 ثانیه چلنجر رو تایید کرد
          اومدید گفتید چون امریکایی بوده جاناب دارانه تاییدش کرده
          الان تموم اون چلنجر دیمن ها رکوردهاشون رو زدن و با قیمتهای بالا هم فروش رفتن و فقط خاطره ای از رکوردهاش به جا مونده برا طرفدارهاش
          حالا به من میگی موتور ترند و تاپ گیر تایم زیر 11 m5 رو تایید کرده؟؟؟؟

  3. حسین

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    بنظر مدل 2 لیتری اش اگر در ایران بیاد خیلی بهتر از پریوس ازش استقبال میشه!
    البته فعلا معلوم نیس واردات انجام بشه یا نه!

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      حسین جان ، واردات مطمئناً تا پایان این دولت و سال ۱۴۰۰ ، باز نمیشه و باید امیدوار بمونیم به دولت بعدی که بیاد به روی کار .
      البته اگر تا اون زمان چیزی از ایران و ایرانی با این وضع اقتصاد باقی مونده باشه.
      این نسل کرولا هم واقعاً شیک و باکلاس طراحی شده که نسبت به نسلهای قبلی زیباتر و جااُفتاده تر به نظر میرسه .

  4. H

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    این امسال بازارو میترکونه همش ۳۵۰۰۰ دلار مفته
    با این کیفیت

    1. M:::J:::Y

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (126 ديدگاه)

      والا تا جایی که ما میدونیم،35هزار تا برای یک سدان میدسایز مثل کرولا خیلیه حتی اگه نسخه فول باشه!الان کمری2019فول تقریبا همون حدود درمیاد.با ظاهر بهتر و موتور قوی تر و داخل زیبا تر
      اگر بنا به انتخاب سدان تو این رنج باشه،مزدا3جدید رقیب قدری برای کرولا و سیویک هست!
      به هرحال چون ابتدای عرضه اس قیمتش حباب داره!!!فول فولش،باید بیشتر از25-26هزار تا نشه
      یا حق

      1. H

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (225 ديدگاه)

        توی این سگمنت مزدا سه که رقیب نداره

      2. OMID

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (2173 ديدگاه)

        مگه ایرانه که قیمتش حباب داشته باشه
        قیمت کمری هم به 43هزار دلار میرسه تو نسخه فول
        البته ناگفته نماند قیمتش یه کم زیاده ولی فکر نمیکنم کم تر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا