به نظر میرسد تویوتا اصلاً نمیتواند رازهای خود را مخفی نگه دارد و این موضوع درباره نسل جدید لندکروزر به شدت نمود پیدا کرده است. خواه این درز اطلاعات مربوط به اسناد داخلی باشد یا تصاویر جاسوسی از داخل تأسیسات، نسل جدید این قدبلند افسانهای کاملاً در سرخط خبرها بوده است. بر پایه جدیدترین خبرها به نظر میرسد در آینده نزدیک شاهد رونمایی از لندکروزر تازهنفس خواهیم بود.
یکی از حسابهای کاربری در شبکههای اجتماعی تمامی اطلاعات لازم درباره LC300 را به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات تائید میکنند که برای اولین بار لندکروزر با نسخه GR اسپورت تولید خواهد شد اما آنچه توجه ما را به خود جلب کرده زمان رونمایی این خودرو میباشد. بر پایه اسناد فاش شده، لندکروزر در پایان ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.
به این ترتیب باید شاهد پردهبرداری از این خودرو در ۳۱ می یا اول ژوئن باشیم. همچنین یکی دیگر از حسابهای کاربری در شبکههای اجتماعی به مشخصات این خودرو از جمله تریم ها و نوع سیستم تعلیق لندکروزر جدید پرداخته است. برای مثال لندکروزر GR-S که با پیشرانههای بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد تنها با تکنولوژی KDSS و قفل دیفرانسیلهای جلو و عقب در دسترس خواهد بود.
نسخه ZX این خودرو لوکسترین عضو خانواده لندکروزر بوده و از عناصر کرومی، رینگهای ۲۰ اینچی، تریم چوبی و پوشش چرم کابین سود خواهد برد. فقط نسخه فول لندکروزر جدید از سیستم اطلاعات سرگرمی بخش عقب کابین با دو نمایشگر ۱۱.۶ اینچی استفاده خواهد کرد. مدل GR-S دارای سپرها و جلوپنجره و رینگهای ۱۸ اینچی متفاوت بوده و از تریم کربنی در کابین استفاده خواهد کرد. هر دو مدل از نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی و سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو سود خواهند برد.
تویوتا لندکروزر ZX و GR-S جدید با سیستم پایش سطوح سهبعدی مجهز به دوربین زیر بدنه تولید خواهند شد. این دو تریم همچنین دارای شوینده دوربین دید عقب خواهند بود هرچند در اسناد داخلی منتشر شده مدل LC200 دیده میشود. سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیهای و هدآپ دیسپلی نیز در نسخههای فول تر این خودرو قابلدستیابی خواهند بود.
اگر اخبار مربوط به زمان رونمایی لندکروزر جدید درست باشد بنابراین طی دو هفته آتی این خودرو را خواهیم دید.
مسعود بهروان
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ظاهرش که ابهت نسل های گذشته رو نداره بنظرم .
مسعود
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰اخه چرا طرح به این جیگری رو ول کردن چسپیدن به این
https://motoring.pxcrush.net/motoring/general/editorial/landcruiser-300-render-cliccar-1024x-uj5k.jpg
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰کاربر مسعود
به عنوان یکی از طرفدارن کوچک تویوتا میگویم که به شدت با شما موافقم و نسل جدید من را هم نگرفت !!!
اما اینکه در ابتدای مقاله گفته تویوتا نمیتونه رازهای خود را مخفی نِگَه دارد را قبول ندارم و به نظرم شرکتها با این روش دارند هیجان کار را بالا میبرند و خودش نوعی تبلیغ به حساب میآید که مفتی مفتی سر خط مقالات و سایتها میشوند و بیشتر در زبانها میچرخند که مخاطب بیشتر پیگیر قضیه باشد !!!
یک عمر رسانهها همه را میدوشیدند و حالا شرکتها با اعتبار و نام بزرگشان از رسانهها سواری مفتی میگیرند ، چرا که نه ? !!!
لندکروزر اتاق ۱۰۰ ، خودرویی که نوستالژی که هم طراحی قدیم را در چنته دارد و هم آینده را پوشش میدهد ، گویی اتاق ۱۰۰ در برزخ به سر میبرد که نه میشه گفت قدیمی شده و نه در آینده سِیر میکند ، بلکه برای امروز ساخته شده !
اگر اتاق ۱۰۰ تمیز دارید ، دو دستی بچسبیدش که خوب چیزی دارید !
به احتمال زیاد نمونهی کم کارش را بخرم و با خودروی فعلیم تعویضش کنم .
البته باید بگردم یه نمونه لاکاغذیش را پیدا کنم ، اگر هم دندهای بود که هِیهاتو هیهات مبارک بادا ، ایشالاه مبارک بادا !
ممد ژانگولر
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰حضرت لندکروز تو طراحی جدیدش جموجورتر و مفیدتر به نظر میرسه
امیدوارم مصرف سوخت قبلیو نداشته باشه
در کل عشقه ?
RezaRs
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دوسش ندارم
Amir
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰لندکروز هر چی باشه بازم دوست داشتنیه !!
ولی اون حس سگ جون بودن نسل های قبل رو نمیده
زیزیگولو
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ظاهر عضلانیو زیبای لندکروز باعث شده که خیلیا از این ماشین به عنوان یک ماشین لوکس استفاده کنن ولی نباید فراموش بشه که خریدو فروش لندکروز تو دنیا بیشتر واسه مسیرای آفرودو طبیعتگردی هستش و بطور کلی وقتی بحث استفاده از ماشین تو آفرودو طبیعت گردی پیش میاد بدون شک تویوتا لندکروز یکی از اصلی ترین گزینه هاست چون هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ عملکرد واسه این کار ایده آل هستش
( سابق Audi e_tron gt (audi s8
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰بله همینطور است
اما من گزینه های دیگر را برای آفرود ترجیح می دهم
زیزیگولو
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰فقط اسم لندکروز واسه نشون دادن تاریخ افتخار آمیز کمپانی تویوتا کافی هستش ….. در مورد گزینه انتخاب شما، بله درست میفرمایین گزینه های خوب زیاد وجود داره که لندکروزم یکی از اون گزینه هاست
MOS
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰مشخصات فنیش هم لو رفت….
میثم
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰به نظر میاد تو عکس بخصوص در نمای پشت ابهت نسل قبل رو نداشته باشه
ولی من فکر کنم از اونایی باشه که از نزدیک تو واقعیت خیلی بهتر از عکسها و نسل قبلیش باشه
محمد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰این ماشین مگه نیاز به رونمایی داره.دیگه کلا همه چی در موردش عمومی شده دیگه و چیزی در موردش نیست که کسی ندونه.
ولی طراحیش خیلی بی روح و کسل کننده شده.جلوش که شده کادیلاک.پشتشم شده نیسان پاترول.انصافا تیونر هایی که اتاق سری ۲۰۰ رو فیس لیفت میکردند خیلی بهتر از این کار میکردند.
محمد مختاری آذر
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰یکم میتونست بهتر باشه مثل نیسان پاترول نیسمو
mahan
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰من که بی تعارف باید بگم که اصلا خوشم نیومده.من که یکی از طرفدارای پروپاقرص لندکروز هستم و از سری 100 تا 200 چه 6چه8 سیلندر همه رو داشتم ولی حاظر نیستم سری 300 رو بخرم فکر کنم همون سری 200 بستمه مگر اینکه یک فیس لیفت اساسی بده یا سری 400 انشالله 20 سال دیگه بیاد بشوره ببره.خارج از شوخی کار دنیا برعکس شده پارسال و امسال همه تمرکز روی سوپرا و یاریس بود فکر نکنم این قدری که به یاریس توجه کردن به لندکروز توجه کنند.اگه این باشه من پاترول رو ترجیح میدم به این.ادم پشتش رو نگاه می کنه احساس می کنم جای یه چیزایی خالیه و ماشین عقب مونده هست چراغاش چرا مثل طلق هستن.
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ماهان جان
با این کامنتت به شدت موافقم و با این وضعلندکروزر ۳۰۰ ، پاترول را ترجیح میدهم !
میثم
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰منم با شما دوتا موافقم.
بازم جلوش یه چیزایی برای گفتن داره
ولی نمای پشتش یه جوریه
mahan
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰❤️ممنون رفقا.ببینید دیگه خودتون ما ژاپنی فن ها بار ها شده اشتباه برندمون رو بگیم و توضیح بدیم که چرا نه یا چرا اره با اتدلال و دلیل و حتی نمیگیم بهترین ماشین و اکثرمون طرفدار و فن بقیه برند ها هم هستیم و میگیم فلان برند تو فلان قیمت رو قبول داریم بعد یه عده از خدا بی خبر میان مارو دیس می کنند.
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰نیسان پاترول لایک
تویوتا لندکروز دیس لایک
انتخابم قطعا نیسان هست در ضمن من شنیدم پیشرانش ۶ سیلندر توربو هست که این خیلی بده
میثم
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰طراحی بیرونی پاترول
طراحی داخخلی لندکروز
mahan
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰بقول شمالیا میگن نره ماهی اشپل دار!
اینو از یک شمالی شنیدم ازش پرسیدم گفت ماهی نر گوشت بیشتری نسبت به ماهی ماده داره و بهتره و ازونور هم ماهی ماده اشپل (اون دون دونه ها یا بگم معادل خاویار اوزون بورون برای ماهی)هم یک مزه خوبی داره و خاصیت داره ولی تو ماهی نر نیست این مثل به این معنا هست که همه چیز رو تکمیل می خوایم.
آریا منش
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰عاشق شدم
Angus_812
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰یکی بره بزنه رو شونه تویوتا بگه داداش شوخی جالبی نبود
والا FJ کروز خیلی ابهتش از این نسل جدید بیشتره
Amirreza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دوستش ندارم بین اینو پاترول بدون شک پاترول
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰طراحیش خصوصا جلوش که دیگه واقعا حال بهم زنه!
توی این نسل بیشتر شده یه ماشین لوکس تا آفرودی…
Navid_bivaN
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰اگر این مدل با قیمت حدود 50 هزار دلاری به امریکا میومد، فروش خوبی میکرد. نمیدونم چرا به جای جی تی 86، روی نسل جدید اف جی کروز کارنکردن، و به جای خروج لندکروز از امریکا، بازاریابی و سیستم فروشش رو عوض نکردن. از این گاو شیرده نباید به سادگی میگذشتن.