تویوتا

اعلام مشخصات کامل نسل جدید تویوتا کمری همراه با تصاویر جدید

تویوتا ایالات‌متحده برای عرضۀ نسل جدید کمری آماده می‌شود که قرار است در اواخر تابستان امسال راهی نمایندگی‌های فروش در سراسر این کشور شود. پرفروش‌ترین خودروی سواری بازار آمریکا طی ۱۵ سال گذشته اکنون وارد نسل هشتم خود شده که روی پلت‌فرم ماجولار تویوتا TNGA شکل گرفته است. پلت‌فرمی که در مدل‌های پریوس و C-HR هم بکار رفته است. این یعنی کمری جدید ساختاری ۳۰ درصد مستحکم‌تر داشته و فاصله محوری آن نیز ۴.۸ سانتیمتر کشیده‌تر شده است که موجب بهبود فضای داخلی آن می‌شود.

لیست موتورهای کمری جدید شامل یک واحد ۲.۵ لیتری چهار سیلندر می‌شود که ۲۰۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۲ نیوتن متر گشتاور دارد. مشابه همین موتور در نسخهٔ هیبریدی هم بکار می‌رود که البته خروجی کلی این مدل ۱۷۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است. کسانی که به دنبال قدرت بیشتری هستند می‌توانند موتور ۳.۵ لیتری V6 را انتخاب کنند که ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۷ پوند گشتاور دارد.

هر دو موتور ۲.۵ لیتری و ۳.۵ لیتری به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جدید مجهز هستند درحالی‌که نیرو در مدل هیبریدی توسط CVT انتقال پیدا می‌کند. تویوتا می‌گوید نسخه هیبریدی کمری کمترین مصرف سوخت را ارائه می‌کند به‌گونه‌ای که در هر صد کیلومتر در شهر ۴.۶، در بزرگراه ۴.۴ و در سیکل ترکیبی ۴.۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

نسخهٔ هیبریدی کمری همچنین مجهز به یک واحد کنترل قدرت سبک‌تر و جمع‌وجورتر، مبدل DC-DC تجدیدنظر شده و سیستم Auto Glide Control شده که بسته به شرایط رانندگی ترمز موتور را محدود می‌کند. لیست سیستم‌های کمک‌رانندهٔ نسل جدید کمری نیز بسیار طولانی است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل راداری داینامیک، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان و سیستم شناسایی ترافیک عقب اشاره کرد.

در داخل خودرو سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Entune 3.0 تویوتا ارائه شده است درحالی‌که نسخهٔ V6 به سیستم ناوبری متصل هم مجهز است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید کمری دارای ویژگی‌هایی چون استارت خودرو از راه دور، یافتن خودرو، اطلاع‌رسانی از وضعیت خودرو، اینترنت وای فای و… است.

قیمت نسل جدید تویوتا کمری مدل ۲۰۱۸ از ۲۳,۴۹۵ دلار برای مدل پایهٔ L آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت مدل شش سیلندر از ۳۴,۴۰۰ دلار شروع می‌گردد. قیمت پایهٔ کمری هیبریدی نیز برابر با ۲۷,۸۰۰ دلار است.
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    تویوتا خجالت نمیکشی طرح جلو پنجره پسرخودت لکسوس کپی کردی

    1. سامان اذری

      ۳ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      نه کجاش کپی لکسوسه ؟؟؟
      من قول میدم کمری فروشش بینظیر میشه

      بچه ها دیروز رفتم ایرتویا سوار CHR لکسوس RX 200T شدم پشمام ریخت به کلی

      یه نفر با فراری اومده بود (همون که اونتادور رولزرویس مازراتی ایکس 6 و اس کلاس و چندتا ماشین دیگه هم دار ) یه RX هم خرید
      اینم عکسش
      http://uupload.ir/files/hoq2_img_20170624_085037.jpg
      .
      اینم خودم که داخل rx خرکیف شده بودم
      http://uupload.ir/files/u3cp_res_1498235291845.jpg

      1. mohsen

        ۳ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        طاعات و عبادات قبول سامان عزیز

        1. سامان اذری

          ۳ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (3216 ديدگاه)

          مرسی :))

  2. محمد ب

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (228 ديدگاه)

    از پشت شبیه اپتیما نیست؟

    1. بنزما

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      بدون تعصب به قضیه نگاه کنیم از پشت یه مقدارشبیه اپتیماست که چیز بدی هم نیست این شباهت از طرح های زیبا باید تا اندازه ای الهام گرفت
      خود اپتیما و کیا هم از طراحی های ایودی الهام گرفتن
      و زبون طراحیشون شبیه همه
      حالا بخواد امپراطوری تویوتا باشه
      یا لگن سازی ویران خودروکه لیاقت کپی کردن
      درست حسابی هم نداشت

      1. دانیال

        ۳ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (134 ديدگاه)

        بدون تعصب هیچ شباهتی به اپتیما نداره

    2. فقط تویوتا و هوندا

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      داداش خدایی چه جوری با نگاه به این یاد اپتیما افتادی؟؟!!!! اصلا تا حالا اپتیما دیدی؟؟

  3. امیر

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    کلا دیدم به زندگی عوض شد!!
    وات د فاز یا تویاتی؟!
    حالا پشتش و داخلش خیلی خوبه ولی مابقی حرفی برای گفتن نداره!
    من خودم یه تار موی تویوتا رو با هیچ برندی عوض نمی کنم ولی اینو….

    1. عطا

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      اخه جالبه بدونید که قیمت پایه ماستنگ حول و حوش 25000 دلاره .
      حالا دوستان میان میگن که اون کوپه هست این سواری خب قیمت پایه فورد تاروس هم 27000 دلاره.مقایسه کنید.

    2. بنزما

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      برترین موتور خودروهای 2017 معرفی شدند خواهشن زودتر مطلبش رو ترجمه کنید
      با تشکر

    3. Moein

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (74 ديدگاه)

      به نظر منم جلو ی مدل SE به سگمنت کمری نمی خوره.بعید میدونم پیر مردای آمریکایی بخوان سوار ماشینی با همچین ظاهر جوانانه ای بشن.شاید این دفعه آکورد بتونه تو آمریکا از کمری جلو بزنه.

  4. Kamran

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    این کلمه ‘کپی’ اخر منو سکته میده

  5. ACR VIPER

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    اون قرمزه از همه مدلهاش بهتره
    طراحی کابینشم واقعا شیکه

  6. sina

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    هم قوی تر شده هم داخلش جذاب تر شده هم بیرونش
    دوسش دارم فی المجموع
    حالا صب کنیم 20 روز دیگه ببینیم آکورد چه میکنه

  7. ایلیا

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    کپی!
    دوستان قبول دارید چراع های عقب لندکروز از چراغ ها عقب پراید کپی شده؟ ی لحظه هردو رو تو ذهنتون بیارید!
    اینجوری که نمیشه بحث کرد ،صدها خودرو ساز و هزاران مدل خودرو توی دنیا وجود داره مگه طراح ها چقد دستشون بازه که هیچ دو خودرویی رو شبیه هم طراحی نکنن؟
    دوتا چراغ عقبه و ی سپر هرجور بخوان طراحی کنن بازم حداقل شبیه ی خودرو دیگه میشه…. این کلمه ی کپی رو دیگه بکار نبریم.
    نهایتا میشه بجای کپی بگیم نمای عقب این خودرو عقب اپتیما رو بیادم میاره

    1. اعتمادیان

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (261 ديدگاه)

      درود بر شما و درود بر بینش زیبایتون
      خیلی وقته منتظرم یک نفر از دوستان که از من بیشتر در خودرو تخصص داره پیشقدم بشه و این کلمه کپی رو واکاوی کنه
      ممنون آقا

  8. ?? Ferrari??

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    واقعا ژاپن داره روز به روز تو طراحی پیشرفت میکنه و روز به روز خودروهاش که فوق العاده بودن دارن فوق العاده تر میشن. همون ماشین های ژاپنی که چند سال پیش وقتی بهشون نگاه میکردی حوصلت سر میرفت، حالا داری با دیدنشون لذت میبری. واقعا آفرین به ژاپن

  9. فقط تویوتا و هوندا

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (571 ديدگاه)

    البته دوستان اشتباه نکنند. نسخه ی هیبریدی که تو متن گفته ۱۷۸ اسب بخار فقط قدرت خروجی موتور بنزینیشه. ترکیبی بنزینی و برقی قدرت خروجی ۲۰۸ اسب بخاری داره.
    ضمنا مصرف سوخت هیبریدیش واقعا بی نظیره. نسل قبلیش مصرف ترکیبی ۵.۸ لیتری داشت نسل جدید ۴.۵. بنزینیش هم فوق العادس. نسل قبلی بنزینی مصرف ترکیبی ۸.۵ داشت نسل جدید حدود 7 لیتر تو 100 کیلومتر. اگه واقعا این درست باشه تو عمل، بهترین مصرف سوخت رو خواهد داشت تو کلاس خودش. غوغا کرده تویوتا

  10. رامتین

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    بنظرتون با توجه به نمایندگی ها کمری 2018 گزینه بهتریه یا آکورد 2018. هر 2 احتمالش هست بیاد ایران. در ایران بیشک گزینه 2.5 لیتری فقط میاد که 206 اسب توان داره (نسخه هیبریدی با اینکه همین توان را در اختیار داره ولی ارزش خرید بنظرم نداره، چون گیربکسش cvt هست ولی گیربکس نسخه غیرهیبریدی 8سرعته جدید هست که بهتره). حال از اون طرف آکورد قراره با موتور 2لیتری توربو بیاد (بجای 2.5 تنفس طبیعی سابق) و حدود 250 اسب داره و گیربکسش هم 10 سرعته اتوماته که روی کاغذ برتر از کمری است. قیمت آکورد بیاد ایران حدود 250 تومن میشه اما کمری حدود 220. حال کدومو با توجه به نمایندگیها انتخاب کنیم بهتره؟؟

    1. sina

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2658 ديدگاه)

      باید صبر کنی تا آکورد هم معرفی شه و بعد نظر بدی
      ولی بنظر من آکورد گزینه خاص تر و جذاب تری هست.
      هم زیباتره و هم قوی تر.

  11. Amir

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (56 ديدگاه)

    هییی خدا
    اخه چرا به اون لعنتی توربو نمیزنی?? بزن او لامصب توربو رو بزار یکم ما هم دلمون خوش شه اه
    من عشقه سرعتم و عاشق ژاپن مخصوصا تویوتا (پول لکسس رو هم ندارم) چرا یبار ماشین قوی نمیزنی? چرا ??
    الان با توجه به این وضعیت جناب آکورد خانم کمری رو خواهد بلعید
    ???من کمری میخوام ولی آکورد خیلی سرتره

    1. sina

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2658 ديدگاه)

      داش امیر
      بیاد تو تیم ما :)
      هوندا همه چیزای تویوتا رو داره به اضافه زیبایی و چابکی

      1. Amir

        ۲ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (56 ديدگاه)

        آره به خدا از دست تویوتا دیگه کلافه شدم به شدّت محافظه کاره انقد تو این مملکت آدم محافظ کار دیدم دیگه حالم بهم میخوره
        البته من عشقه هوندا هم هستم واقعا هیچی از تویوتا کم نداره یه بار تو آکورد نشستم نمیدونم واس سال چند بود نرمی و بی صداییش اندازه ی کمری بود با این تفاوت ک وقتی پدال گازو فشار میدادی از یه برند اصیل و آروم ژاپنی چنان صدایی در میوند ک من به رانندش گفتم داداش موتور خودشه?? ولی کمری هرچی گاز میدی عین …. (البته کمری واس کسی ک مثل من عشفه سرعت نیس و رانندگی اروم داره واقعا عالیه )
        عشق هست هوندا

  12. جواد

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (141 ديدگاه)

    واقعا چجوری به این نتیجه رسیدین عقبش شبیه اپتیما هست؟؟؟؟؟!؟!؟؟؟؟؟؟

  13. بیژن

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    عجب داشبردیه، خیلی خاصه
    دمش گرم سنت شکنی کرد، جسورانست
    جیگر آدم حال میاد?

  14. MehdiTurbo

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    اون سفید ک سقفش مشکیه خیلی شیکتره همشون جوون پسند تره ای کاش میومد ایران

  15. علیرضا

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (757 ديدگاه)

    آخه این چه قیافه ایه مزدا خوشکل میزنه هوندا هم جدیدا خیلی خوب شده اینفینیتی هم خوشکله نیسانم باز قابل قبوله بابا مگه این کمپانی لکسس نمیزنه آخه چرا تویوتا اینقدر ماشیناش زشته والا اگه طراحیش عین آدما میبود فروشش خیلی بیشتر از اینی که هست میبود

    1. Amir

      ۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (56 ديدگاه)

      اخ گفتی
      فقط حرس میده طرفداراشو

  16. h

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (434 ديدگاه)

    من کم کم داره از بعضی از ماشین های تویوتا خوشم میاد…موندم رقیب های کمری چه چیزی میخوان برای رقابت بسازند..
    ولی این مصرف سوختشو باور نمیکنم…توی عمل …

  17. علی

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (22 ديدگاه)

    کمری همیشه توی مسیر پیشرفت بوده و سال به سال بهتر و بهتر شده واقعا تویوتا با تولیدات بعضی مدلاش مثل کمری و کرولا با سیر تکاملی و قیمت های تمام شده ی مناسب و سود خوب واقعا درس داده به خیلی از برندهای حتی لوکس و این مدل هم واقعا زیباس با اینکه طراحی کاملا امروزی داره ولی کاملا احساس یه طراحی تکامل یافته رو میده که با گذر زمان زود دلتو نمیزنه

  18. maziaz

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظر من اوج طراحی کمری مدل ۲۰۰۷ بود و دیگه نتونست به اون زیبای تولید کنه واقعا طراحی جلوش افتضاح هست برید کادیلاک تلیسمان آرتئون شورولت ببینید آدم لذت میبره از زیبایی اما تویوتا با اون پریوس یا از ۲۰۱۲ اطاق کمری جدید واقعا انگار به عقب برگشته اما از نظر فنی قابل ستایش هست

  19. AK_007

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    برخلاف دوستان من طراحی چه داخلی و چه خارجی کمری جدید رو نمیپسندم, طراحی تالیسمان, اکورد, مزدا ۶ و اپتیما رو بیشتر میپسندم
    از طرفی فکر میکنم آکورد جدید و مزدا ۶ گزینه های جذاب تری هستن

  20. فيصل

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    قدرتش حدودا ۲۰ اسب بخار بیشتر شده

  21. کوشا

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (118 ديدگاه)

    من همیشه وقتی تویوتا نسل جدید معرفی میکنه اولش میخوره تو ذوقم ولی یکم که میگذره تازه میفهمم که چقدر حساب شده و قشنگ طراحی شده.
    واسه این نسل کمری خیلی زود به این نتیجه رسیدم که واقعا خوشگله

  22. امیر کورتن

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام پدال عزیز
    نسخه 2.5 لیتری قدرتی برابر 176داره و نسخه هیبریدی همین پیشرانه قدرتی برابر 206 اسب بخار داره که به اشتباه جابجا ثبت شده
    تصحیح گردد

  23. mohsen

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    تویوتا و لکسوس یه چیزی که دارن ادم اول مات طراحی میشه
    2روز که میگزره خز میشن تو چشم آدم

  24. حسن

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    به نظر من با وجود طراحی نسل جدید کمری۲۰۱۸ بازهم تویوتا
    از نظر طراحی خودرو هنوز حرفی برا گفتن نداره طراحی کمری جدید باز هم آدمو جذب نمیکنه،طراحی نسل فعلی هوندای اکورد به نظر هماهنگ تر و زیباتر میاد،

  25. احمد

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    همش خوبه به غیر إز طراحی جلوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا