تویوتا نسخهای جدید از مدل محبوب راو ۴ را با نام Adventure معرفی کرده است. این خودرو مناسب خانوادههای جوانی است که نیازمند خودرویی با استایل خشن و ارتفاع سواری بالا بوده و میخواهند کمی ماجراجویی هم بکنند.
راو۴ Adventure که در دو نسخهی دیفرانسیل جلو (به همراه دیفرانسیل لغزش محدود اتوماتیک) و یا سیستم چهارچرخ محرک (کنترل گشتاور دینامیک) در دسترس بوده از پکیج Tow Prep بهصورت استاندارد بهره میبرد. از دیگر ویژگیهای قابلتوجه این خودرو میتوان به رادیاتور ارتقا یافته و خنککنندههای بهتر روغن و مایع گیربکس و همچنین ارتفاع سواری بالاتر خودرو اشاره کرد.
راو۴ Adventure بهصورت استاندارد با سیستم کنترل نوسان تریلر، کنترل دستیار حرکت در تپه و TSS-P عرضه میشود.
در میان برجستهترین تغییرات ظاهری خودرو میتوان به قوسهای چرخهای بزرگ، رینگهای ۱۸ اینچی ۵ پرهی مشکی، گاردهای کم ارتفاعتر بدنه، چراغهای جلوی مشکی، مه شکنهای مشکی، ریلهای سقف و نشانهای Adventure اشاره کرد. تویوتا راو۴ Adventure را میتوان با رنگهای مشکی، خاکستری متالیک، نقرهای متالیک، سفید و یک رنگ کاملاً جدید به نام صدفی Ruby Flare سفارش داد.
اما داخل کابین این خودرو شاهد پانلهای منحصربهفرد، اهرم دندهی چرمی، خروجی ۱۲۰ ولتی در محفظه بار، محافظتکنندههای رکاب Ruby Flare و کفپوشهای تمام فصل با نشان Ruby Flare اشاره کرد.
تویوتا همچنین ویژگیهای اضافهتر را بری مدلهای معین راو۴ ۲۰۱۸ تدارک دیده است که برخی از آنها عبارتاند از صندلیهای جلویی گرم شونده و برقی، غربیلک فرمان گرم شونده، ضد یخ برفپاککن.
آرین
۲۳ بهمن ۱۳۹۵احترام تویوتا سرجاش، ولی واسه آفرود راو4 یکم زیادی سوسوله.
Mehran
۲۳ بهمن ۱۳۹۵دوست عزیز این بی نوا هم ادعای افرود بودن نکرده لاستیکاشو ببین، فقط گفته من یکم ادونچرم.اکثر اس یو وی های سبک ژاپنی یه نسخه ادونچر دارن مسه میتسو اوتلندر و ای اس ایکس و نیسان ترانو که همون برادر دوقلو( رنو داستر) هست
datsun
۲۳ بهمن ۱۳۹۵خود کمپانی هم ادعایی رو آفرودش نداره
مثلاً ما بیایم بگیم نیسان جوک چون شاسی بلنده باید آفرودش خوب باشه خوب معلومه که از پسش بر نمیاید چون واسه آفرود ساخته نشده ،اینا شاسی بلند های شهری اند که ادای شاسی بلند های واقعی رو در میارن فقط همین ،
شاسی بلند واقعی یعنی لندکروز و پاترول که بااون سایز بزرگشون سواری و آفرود فوق العاده ی رو به نمایش میزارن،
ببخشید دوستان که زیر کامنت اول جواب دادم.
ace
۲۳ بهمن ۱۳۹۵به نظر من اتفاقا برای آفرود های سبک مثل زمین های خاکی ، شیب ها و سربالایی های تند، سنگلاخ و … بسیار هم مناسبه.
آفرود داریم تا آفرود.
برای هر منطقه ای ماشینی خاص به درد میخوره
من با استفاده از لغت آفرود برای Rav4 مشکلی ندارم.
حميد
۲۳ بهمن ۱۳۹۵رینگهای مشکی با رنگ بدنه مشکی ، عجب جیگری میشه
فقط تویوتا و هوندا
۲۳ بهمن ۱۳۹۵دوستان به نظرتون طراحی داخلی راو 4 چطوره؟ زیادی سادست یا نه همین سادگی نقطه قوتشه؟
Matin
۲۳ بهمن ۱۳۹۵از این نسل راو ۴ خوشم نمی یاد بنظرم چراغ های جلوش بیش از حد کوچیکه منتظرم ببینم بعد کمری توی راو ۴ طراحیه شجاعانه می بینیم یا نه
رسول
۲۳ بهمن ۱۳۹۵اکثر شاسی بلند ھا البتہ با سایز تایر بالای ۲۲۵امکان افرود دارن اما ماشین ھای مثل راو باید کمی تغییرات انجام بشہ کہ آمادہ کہ یہ افرود سواری بشن کلا این سبک از اس یو وی ھا اینطورین
TRX
۲۵ بهمن ۱۳۹۵هرچقدر زبان طراحی نیسان روز به روز محشر میشه تویوتا….