در دنیای آفرودرها دو خودرو فرمانروایی میکنند: لندروورها و لندکروزرها! در این شاخبهشاخ هیجانانگیز نمونههای ارتقا یافتهی لندروور دیسکاوری سری ۲ و تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ باهم روبرو شدهاند. هدف ما پیدا کردن بهترین خودرو برای روبرو شدن با طبیعت خشن است.
همانگونه که پیشبینی میشود هر دو شاسیبلند موردبحث در سفر آفرود چندمرحلهای موردبحث عملکرد بسیار خوبی دارند؛ اما به نظر میرسد که تنها یکی از این دو خودروها ترکیب مناسبی از توانایی آفرود و سواری خوب در جاده را ارائه میکند و دیگری نیز منحصراً روی بحث آفرود تمرکز کرده است. البته برای فهمیدن این موضوع باید ویدئوی منتشر شده را تماشا کنید.
آنچه که میخواهیم بگوییم این است که هم لندروور و هم لندکروزر از روی صخرهها و مسیرهای سخت عبور کرده و کاملاً کثیف میشوند. البته این موضوع اصلاً سورپرایز نیست زیرا هر دو خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک و دندهسنگین و ساختار بدنه روی فریم هستند. همچنین زیر کاپوت هر دو خودرو پیشرانهی ۸ سیلندر غنی از گشتاور جای گرفته است.
M
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ماشین ۲۰ یا ۳۰ هزار دلاری واسه اونا ، دو و نیم میلیاردی واسه ما …
نوید جهرمی
۳۰ شهریور ۱۳۹۸20 هزار دلار با حقوق کارگری اونجا مثل 30 میلیونه برای ما
datsun
۳۰ شهریور ۱۳۹۸خیلی آماتور بود تست این مسیرها واسه این ماشینها جاده آسفالته اصلا به ماشینها فشار نیاوردن
net
۳۰ شهریور ۱۳۹۸این مدل طراحی لندکروز هم دیگه قدیمی شدل و برای سال ۲۰۲۰ جالب نیست
اردوان
۳۰ شهریور ۱۳۹۸درسته این دوتا فرمانروایی میکنند و جیپ پادشاه آنان
کوشا
۳۰ شهریور ۱۳۹۸من نمیتونم ویدئو رو ببینم
دوستانی که دیدن یه توضیح بدن کدومشون بهتر بود؟
meysam
۳۰ شهریور ۱۳۹۸.
آفرود لندروور بنظر یه کم بهتر بود ولی لندکروز ترکیب آفرود و آنرود بهتری ارائه میده و تو فیلم کیفیت پایین قطعات لندروور رو نشون میده در مقابل از کیفیت بالای لندکروز تعریف میشه.
این خلاصه فیلم بود.
شیم
۱۸ خرداد ۱۴۰۲قصد بهتر نشون دادن لندکروز از داخل فیلم میپاچید تو صورتت
عاشق لندروور
۳۱ شهریور ۱۳۹۸لندرووور یه زمانی لندروور بود. الان شده یه ماشین هندی تا یه ماشین انگلیسی
به جز رنجروور معمولی هیچکدومش بدرد نمیخورن.
این دیفندری که معرفی کردن هم خاک تو سر تک تک مهندسا و طراح هاشون.
بابا از جیپ و بنز یاد بگیرین. از تویوتا یاد بگیرین.
واقعا دلم میخواد یه دیفندر نسل قبل رو بخرم بعدم از این کاروانهایی که پشتشون میبندن و سقفش بالا میره و مثل یه اتاق میشه ببندم و برم شمال. بهش واگن میگن بارکش میگن همون منظورمه. حتی یه منبع اب داره و یه شیلنگ با سردوش که به یه جاش وصل میکنی و بعد یه تلمبه پایی داره که با پا فشار میدی اب از دوش میاد بیرون. یا از سینک اب میاد ضرفا رو میشوری.
ناقابل. حدود بیست هزار دلار قیمت این واگنه هستش. ولی اصل جنسه ها. ترمزهاش دیسکیه. یه کابل داره به سیستم برقی ماشین وصل میشه و چرااخطار و ترمز و باقی چیزهای برقیش با ماشین یکدست میشه. یه بخاری گازوییل سوز با یه منبع ده لیتری داره که گازوییل میسوزونه و هوای گرم میده داخل واگن. جنس جداره های این واگنه که میگم فایبرگلاس یا پلاستیک نیستا. جنسش فلز استیله. حدود 800 کیلو وزن کل این واگنه میشه. ولی لامصبو وقتی باز میکنی یه اتاق کامله. میشه داخلش واستاد. تا سه نفر میشه توش خوابید. از کناره هاش چندتا محفظه کشویی هست باز میکنی و هرکدوم توش یه چیزه. یکیش اشپزخونه سیاره. یکیش محفظه ابه. یکیش ظرف و این چیزاس.
بعد این تریلره مخصوص لند روور دیفندر نسل قبل ساخته شده.اتفاقا اصلش محصول استرالیا هست. ولی تو بریتانیا هم مونتاژ میشه و اینکه میشه پشت هر ماشینی نصبش کرد
یاس ی
۳۱ شهریور ۱۳۹۸کوشا جان چیز خاصی از دست ندادی. دوتا ماشین بردن جاده خاکی معمولی، به جزء یک جا که یکم ارتفاع سطح داشت بقیه مسیر را با پراید و پژو میشد رفت. آبروی لندکروزر و دیسکاوری را بردن.
شیم
۱۸ خرداد ۱۴۰۲مسیرای بیخودی بود ولی در کل لندروور دیسکاور توی افرود سگش شرف داره به لندکروز