تویوتا روفور سال آینده تغییرات قابل توجهی را بخود خواهد دید تا کمی از چهره قدیمی و خسته کننده خود فاصله بگیرد. تصاویر مخفیانه ای که از روفور در حال تست گرفته شده و همچنین تصاویری که مجله ایتالیایی Quattroroute از این خودرو رندر کرده، چهره ای اسپرت و جوان پسند از این SUV کوچک تویوتا به نمایش می گذارند.
نسل سوم و حال حاظر تویوتا روفور (RAV4) از سال ۲۰۰۵ تاکنون تولید می شود که نشان دهنده پایداری طرح آن در میان انبوه موجهای جدید طراحی است. شایعات همچنین از حذف ردیف سوم صندلیها خبر می دهند زیرا در رقبایی مثل هوندا CR-V و فورد اسکیپ این صندلیها وجود ندارند.
۱۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ناصر
۱ مرداد ۱۳۹۱نسبت به نسلای قبلیش خیلی زیباترو تهاجمی تره
امیرمحمذ
۱ مرداد ۱۳۹۱والا من که دوست نداشتم فکر کنم هم بقیه هم همین طور باشند نه معلومه قیافه داره نه امکانات پس خوب نیست
امیرمحمذ
۱ مرداد ۱۳۹۱اما هر جی باشه جسیارت نشه از این فرقون ها و لگن که تو ایرانه بهتره جان مادرتون کسایی که توی کار ماشینند بیانند یه کاری بکنیم اینا جمع بشند و گمرک آزاد بشه
ALI
۱ مرداد ۱۳۹۱موافقم باهات بد جور
javad
۱ مرداد ۱۳۹۱بچه ها به نظر من باید به صورت سراسری جو مطبوعات و رسانه های کشور را به موضوع فاجعه وار خودرو بکشیم،باید کاری انجام بشه که عموم مردم از این عقب موندگی مصیبت بار آگاه بشن،همه باید از سطح بالای کیفیت و امکانات و طراحیهای ماندگار مطلع بشن که دیگه خودروسازهای خودمون نتونن این گاریها رو به مردم ساده ای که چندان اطلاعی از بازار جهانی ندارن قالب کنن و ثروتمندان کشور نیز با پرداخت قیمت شوپر اسپرتها و سوپر لوکسهای دنیا سوار مرسدس و بی ام دبلیو نشن. ما مردم ایران وقتی فهمیدیم انرژی هسته ای چقدر خوبه تبدیل به یک خواسته ی سراسری شد،حتی در روستاها، باید درمورد خودرو هم اطلاع رسانی بشه.به خدا هیچ کس از پیشرفت کشورش ناراحت نمیشه ولی با این فضای بی رقیب کمتر کسی به فکر خلاقیت و پیشرفت میافته
فرید
۱۰ مرداد ۱۳۹۱وقتی مردم مجبورن اطلاع رسانی هیچ فایدهای نداره، تازه چیزی که همه می دونن چه نیاز به اطلاع رسانی؟!
الان همه از جوان و پیر و با سواد و بی سواد می دونن پراید و ماشین های دیگه ی سایپا و ایران خودرو اینقدر نمی ارزه، ولی وقتی چاره ی دیگه ای نیست چه کار میشه کرد؟
galardo
۲ مرداد ۱۳۹۱داداش من اینا خودشون نمیخوان واسه مردمشون خدمتکنن. شما خودت یه بار سمند صادراتئ سوار شو ببین چقدر با سمند داخل کشور فرق داره (دو کیسه هوا -کاتالیست اگزوز-تلویزیونهاى بالشى پشت سر راننده -نرمى و امکان مانور بیشتر و …..)داداش من اگه ایران بخواد میتونه برترین خودروساز دنیا بشه ولى نمیخواد و خودروسازها فقط به سوددهى خودشون فکر میکنند (ایرانخودرو یکى از شرکتهاى پولدار و پرسودده دنیاست حالا کی میاد سود خودشو به خاطر رضایت مشترى و من و تو به باد فنا بده ) .خود آمریکا میدونى چند تریلیارد قرض از اون کشور و بانکها داره و لى با این حال بهترین خودروساز دنیاست پس اگه ایران بخواد بهتر از اینم میتونه باشه. 3000میلیارد برداشتن بردن آخ نگفت میدونى با 3000میلیارد چندتا شرکت خودروسازى میشد خرید.
داداش من. اینم بدون که اطلاع رسانى هم میشه ولى وقتى مجبوریم پراید سوارشیم اطلاع رسانى به چه دردى میخوره.
علا
۵ بهمن ۱۳۹۳جنابgalardo به این جمله شما :((داداش من اگه ایران بخواد میتونه برترین خودروساز دنیا بشه ولى نمیخواد))هر قدر فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم
امیرحسین
۲ مرداد ۱۳۹۱salam az nazar man in machine bishtar yek sedan hast na suv
fdg
۷ مرداد ۱۳۹۱این ماشین خوبیه
علی12
۱۸ آبان ۱۳۹۱خوبه اما مثل پرادو2012 نمیشه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، به خضوض تویوتا و نیسان
۱۸ بهمن ۱۳۹۲داداش من پرادو اصلا کلاسش suv عه ، ولی راو4 کراس اووره ها