بیشک هاچبک ۲۱۰ اسب بخاری یاریس فیس لیفت ستارهی تویوتا در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ خواهد بود. البته تویوتا نمونهای مفهومی با نام i-TRIL را نیز به این آوردگاه خواهد آورد. این یک خودروی شهری الکتریکی با قابلیت حمل سه نفر است. این خودرو توسط بخش اروپایی کمپانی و با کمکهای مرکز طراحی نیس فرانسه توسعه یافته است.
همانند کانسپت i-Road که حدود ۴ سال پیش در ژنو رونمایی شده، i-TRIL از آنچه که تویوتا تکنولوژی Active Lean مینامد سود میبرد. این تکنولوژی قادر است بهصورت خودکار زاویهی بدنهی خودرو را به منظور تضمین سواری پایدار کنترل کند. این کانسپت دایرهی گردش سه متری دارد که به لطف بهکارگیری سیستم فرمان پذیری چرخهای عقب و موتور فعالکنندهی نصب شده در بخش جلویی سیستم تعلیق جلو به دست آمده است.
اگرچه کانسپت i-Road تویوتا آرایش صندلیهای ۱+۱ دارد اما مدل موردبحث ما احتمالاً کمی بزرگتر بوده تا توانایی حل ۳ نفر را داشته باشد. هنوز تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما احتمالاً از همان آرایش مک لارن F1 برخوردار خواهد بود. کانسپت تویوتا i-TRIL به منظور توصیف دید این برند از خودروی شهری سال ۲۰۳۰ معرفی خواهد شد. در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ محصولات برند گازو ریسینگ نیز به نمایش در خواهند آمد.
farshid omidfar
۴ اسفند ۱۳۹۵از ماشینای آینده خوشم نمیاد ماشینا دارن بی روح میشن مثل وسایل الکترونیکی لبتاب گوشی … :(
نوید جهرمی
۴ اسفند ۱۳۹۵میشه خوش بین بود. ما 50 سال از دنیا عقبیم. تا بخواد اینا تو ایران بیاد یا آلزایمر گرفتیم یا نیسیم. :)
farshid omidfar
۴ اسفند ۱۳۹۵آره اینطوریم میشه :))) ولی قبلنا میشد ماشینارو مثل یه عضو خانواده حساب کنی الان اصلا اون حس رو بهت نمیدن
ACe
۴ اسفند ۱۳۹۵.
این ماشینای جدید بعضی هاشون خیلی نازن ، حیفت نمیاد؟
یه نگاه به چشمای همین تویوتا i road بنداز.
عشقه ، عشق.
ENER-G-FORCE
۴ اسفند ۱۳۹۵سامانه “Active Lean” که تویوتا تو کانسپت خودش به کار برده و هی بهش افتخار میکنه , یه روزی مرسدس بنز با ارائه S کلاس , اسم ” Curve ” روش گذاشت و روانه بازارش کرد… مگه اینکه اینا تفاوت هایی باهم داشته باشن که من ندونم … خوشحال میشم اگه کسی چیزی میدونه به من هم یاد بده
فيصل.
۴ اسفند ۱۳۹۵سیستم active curve که فقط رو سری , GLS GLC و GLE کوپ هست و تو حالت کامفورت سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ هست یعنی هر چرخی بره رو دس انداز همون چرخ فقط تکون میخوره و ماشین تکان کمتری میخوره یا تو حالت اسپورت با کمترین زاویه از پیچ رد میشه و پیچ رو خیلی چابک تر رد میکنه مثل torque vectoring differential لکسس که گشتاور بیشتری به چرخ بیرون پیچ میده تا با کمترین زاویه و بالاترین هندلینگ پیچ رو رد کنه بدون تغییر لاین ماشین تو پیچ