طراحی تویوتا یاریس دستخوش تغییرات و بهروزرسانیهایی مخصوصاً در قسمت چراغ و سپرها شده است. این چهره جدید که برگرفته از خودروی شهری آیگو است، برای ایجاد هیجان و جذابیت بیشتر و نمایش پویایی بالاتر طراحی شده است.
در الگوی جدید طراحی یاریس، نشان تویوتا در مرکز توجهات قرار گرفته و خطوط روی چراغها، جلوپنجره و سپر به سوی آن امتداد یافتهاند. سپر جلو با هواکش بزرگ شبیه کاسه برعکس و نوار کرومی دور آن به تنهایی جلب توجه زیادی میکند. چراغهای LED با چینش جدید لامپها، چشمان درشت یاریس را اخموتر از قبل نشان میدهند.
در داخل کابین هم تویوتا بازخوردهای مشتریان را دریافت کرده و در سه بخش کلیدی تغییراتی اعمال نموده است: سطح کیفیت، رنگ و تجهیزات و در نهایت وسعت و جاداری. استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب و عایقهای بهتر و حتی اصلاح سیستم تعلیق برای کاهش صدا و لرزش صورت گرفته است.
یک مدل اسپرت از Vitz نیز البته با چراغها و سپرهای متفاوت و پکیج آیرودینامیکی و رنگآمیزی داخلی و خارجی دو رنگ نیز معرفی شده است.
[jwplayer mediaid=”۷۱۳۹۰″] این مدلها تا تابستان امسال روانه بازار خواهند شد. یاریس نسل اول در سال ۱۹۹۹ معرفی شد و نسل فعلی، سومین نسل آن است که در سال ۲۰۱۱ به بازار آمده است. با قیمتی بیش از ۱۵۶۰۰ دلار، فورد فیستا، فولکس واگن پولو، مزدا ۲ و هیوندای i20 رقبای اصلی این خودرو محسوب میشوند. [دانلود ویدئو]
رضا 2272
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳من تویوتا یاریس 2013 دارم، واقعا ماشین خوبیه
رضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳منم پراید 84 دارم.خیلی ماشین آشغالیه
یه پسل باهوش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳منم اصلا ماشین ندارم
واقعا خیلی وضع ناجوریه …:)
امیرحسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳به نام خدا
با درود و سلام
من یه ماشین دارم
اینگونه سوارش میشم
ابتدا در ماشین رو باز می کنم
استارت می زنم
می زنم تو دنده
در ماشین و نبستم
ماشینو خاموش می کنم
در ماشین و می بندم
در پنجره را باز می کنم
بهتر است ماشین استارت در دار داشته باشید تا در استارت را باز کنید و گرنه استارت می زنم
در داشبورد را باز میکنم
ضبط را بر می داریم
در قاب پنل را باز مکنیم
در داشبورد را می بندیم
در پنل ضبط را می بندیم
ضبط می ذاریم
به آهنگ که با این در اگر دربند در مانند در مانند گوش می دهیم و چون حال میده جایی نمیریم
مصطفی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳من حتی دوچرخه هم ندارم!(خرابه)
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳هنوز دوتا بوگاتی تو کفشام هست.
hosseindark
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳بابا ما هر سری میایم تو رنج 50 تومن ماشین بخریم هی میره بالا
اصن یه وضی شده
فعلا بیخیال ماشین شدم
خواستم جیلی بخرم که بد تعریف کردن
خواستم مگان بخرم باز رفته بالا تر
اصن بیخیال ماشین شدم…
همون پراید بهتره فک کنم
Ehsan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳اتفاقا من هم یک پراید دارم ، جدیدا وقتی باهاش رانندگی میکنم وقتی گاز رو رها میکنم وقتی عقربه سرعت سنج از اعداد بالا رو به پایین میاد و از روی اعداد 70 ، 50 ، 30 رد میشه ماشین یه صدایی میده نمیدونم با این اعداد مشکل داره
e.scamp
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳منم روم به دیوار رانا دارم کیفیت داشبوردش از بس بالاست وقتی آفتاب میخوره یه بویه بدی میده فکر کنم سرطان بگیرم بمیرم با این بو
e.scamp
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳منم روم به دیوار رانا دارم کیفیت داشبوردش از بس بالاست وقتی آفتاب میخوره بو میده عجب بوی افتضاحی هم داره همین روزاس که سرطان بگیرم :-)
نظر قبلیم ثبت نشده بود تکراری نوشتم اینجوری شد
Zonda R
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
من کلمه عالی رو براش بهتر میبینم تا خوب
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ولی من یدونه پیکان 83 دارم خیلی خیلی ازش راضی هستم .
باز همینشم خدارو شکر .
یکسری ها همینشم ندارن .
فقط ازین گله دارم که چرا سهم من از عشقم شده اواتار .
واقعا چرا ؟؟؟
دلار هم که امروز بالای 3200 ایستاد .
پیش به سوی سرویس شدن بیشتر .
و ما همچنان با قدرت ایستاده ایم .
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳باز همینشم خدارو شکر یک سری ها همینشم ندارن.داداش دمت گرم،همین.
Blindman
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳من یه پرادو 4 در 4000 سی سی دارم ، 5 ساله باهاشم ، 245 هزار تا رفته با اینکه سروقت سرویس نشده ولی هنوز مثل روز اولشه
رضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خب بنده خدا پرادو داره خوش بحالش چرا بهش دیس دادین
راستش منم هیچی ندارم پراید 84م شوخی نوشتم که اینجوری شد!
Zonda R
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
پرادو ماشین بی درده سریه
دیسلایکم میدن دیگه نظر شخصیشونه
ولی اگه کسی ماشین مدل بالا سوار بشه در واقا خدمت کرده به همه
چون
ترمزش بهتر میگیره پس درصدش کمتره که به عابر و ماشین بزنه
چون هوارو کمتر الوده میکنه و به همه خدمت میکنه
و
شما هم عوض یه ماشین تکراری یه ماشین زیبا و جدید میبینید
و
به زیبایی شهر هم کمک میکنه
مهرداد دریفت
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳تویوتا از یک الگوی جدید در طراحی همه ماشینهاش داره استفاده میکنه و دیگه اون تویوتا نیست که هر مدلیش یک سازی میزد برای خودش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
پس شما هم قبول داشتی که هر مدل برا خودش یک ساز میزنه .
یذره با شما موافقم . قبلا عین خیاط ها سری دوزی میکرد ، اما الان بهتر از
قبل شده . کاملا مشخصه مهرداد جان .
هماهنگی یعنی طراحی های هوندا . مزدا .
هنوز در یکسری موارد بعد از هوندا و مزدا می ایسته .
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳طراحی از نوع “باری به هر جهت”
sadegh
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳نسبت تراکم و راندمان حرارتی فوق العاده ای داره.
ولی من آخر متوجه نشدم چرا تویوتا با این همه سابقه و خاص بودن مث خیلی از شرکتای بزرگ دیگه سنت طراحی نداره؟!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
سنت طراحی داشت ، به مدل های قدیمیش نگاه کن .
اما الان ………………..
sadegh
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود بر تو میلاد جون
میدونم چی میگی ولی سنتی که در طول زمان حفظ نشه دیگه زیاد نمیشه به عنوان سنت بش نگاه کرد،
شاید بشه بش گفت طراحی بر اساس فروش و ضائقه مردمی، به bmw نگا کن، چه بفروشه چه نفروشه، چه تو دوران اوج باشه چه نباشه، چه مدیر طراحیاش عوض بشه چه نشه، بازم از صد کیلومتری میشه تشخیص داد.(مخصوصا هواکش های دوقلوی جلو پنجره)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
کاملا موافقم . حرف شما درسته .
sadegh
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلصم داداش
Blindman
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳بعد سونامی افت کرد تو طراحی ولی داره بهتر میشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
محمد ممنونم که مارو میخندونی !!!!!!
چه ربطی داره ؟؟؟
انگار بنز تو طراحی خراب کنه ، بعد بگیم واسه خاطر جنگ جهانی
دومه . منظورم برای طراحی های ان سالهاست .
یا فراری و لامبورگینی و مازراتی و … بندازن گردن جنگ جهانی
دوم .
سونامی چه ربطی داره به طراحی ؟؟؟
سونامی روی تولید و عرضه تاثیر گذاشت .
شایدم از نظر شما طراح ها مداداشون و کاغذاشون خیس شده بوده ،
ماشینا اینجوری شکل گرفتن !!!!!!!!!!
Blindman
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیز من ربط داره ، ممکنه چندتا طراح رفته باشن زیر آوار یا مثلا طراحا رادیو اکتیوی شده باشن و برن تو قرنطینه :D
من کمری 2006 میخوام :(
فورد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظرم فورد فیستا با این قیمت خیلی بهتره هرچند که دست مون به هیچکدوم نمیرسه .
البته این خودرو ها برای طبقه ضعیف انهاست ولی تو ایران یه خودرو لوکس تلقی می شه.
Zonda R
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
جزو 10 تا ماشین شده
که تونسته 400 هزار کیلومتر بدون خرابی حرکت کنه در سال 2012
سجاد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳400هزار؟ چه خبره مگه از فولانه؟
Blindman
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳حالا بگید فراخوان کیفیت تویوتا رو برده زیر رادیکال ، فراخوان هیچ ربطی به کیفیت نداره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
حرف شما درسته محمد جان . منظورمان از کیفیت ، کیفیت
مونتاژ ( دقت در مونتاژ )بوده .
حسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳من از سایت پدال خواهش دارم یه کمپین جمع اوری یک میلیون امضا راه بیندازد که خودرو های 1500 سی سی به پایین یا حداقل یک لیتری به پایین از گمرک معاف شوند و ارز مبادله ای به انها بدن!!!
هرکس موافقه لایک کنه!!!
پدال منتظر جوابتیم!!
sadegh
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳حسین جون من لایک زدم، همه ی ایرانی ها هم که این مطلبو بخونن لایک میزنن، چون با نظرت موافقن، چون همه ی ما اینو میخوایم.
خوده دولت هم میدونه که مردم یه همچین چیزی میخوان ولی گمرک درصدش کم نمیشه، میدونی چرا؟
چون یه شرکت مث تویوتا، bmw و… یه ماشین 1cc هم بزنه از ماشین 1000 لیتری ایرانخودرو و سایپا بهتره و اونوقت بازار ایرانخودرو و سایپا خراب میشه، و مسئولین همچین چیزی نمیخوان.
ولی بازم میگم، بچه ها اگه موافقید لایک بزنید، شاید یه روزی مسئولین دلشون به رحم اومد.(البته میدونم از این دزد و قاتلا دل رحمی بر نمیاد)
YaShaR
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳شما طوماری با صد میلیون امضا و لایک هم جمع کنی بازم دولت کار خودشو میکنه!
شما فکر می کنی رئیس جمهور یا وزیر و معاوناشون یا نمایندگان مجلس و … نمی دونن این ماشینها تولیدی داخل چه زیانهای جبران ناپذیری به مملکت وارد میکنه؟ بهتر از من و شما و همه ملت آمار دستشونه که 1)بیشتر از دو برابر استاندارد مصرف بنزین که از سرمایه های این مملکته به هدر میره 2)سالانه بیشتر از 27000 خانواده ایرانی بخاطر نا ایمن بودن خودروهای تولید داخل عزادار میشن (+ مصدومین حوادث رانندگی مانند قطع نخاعی و…) 3) 25 برابر استاندارد باعث آلودگی هوا و محیط زیست میشن 4 ) برای خرید خودرو داخلی بیشتراز دو برابر ارزش واقعی با این اوضاع اقتصادی و درآمدی به مردم هزینه تحمیل میشه 5) کیفیت پایین واستهلاک زیاد که هزینه هاش سر به فلک میکشه 6)…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
واقعا ایران کی درست میشه ؟؟؟
کی از مشکلات مردم کم میشه ؟؟؟
تا کی ………
Ehsan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳فردا دولت میگه همین کلمه کمپین یک میلیون امضا منشوریه
:)
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳محشره
مخصوصا با توجه به قیمتش :)
PEUGEOT
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳از مدل قبلیه یاریس قشنگتر
موادی که در ماشین استفاده شده ارتقا یافته و موتور پیشرفته تری هم داره
به همین دلیل ازش خوشم میاد
ESI
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳سال به سال طراحیش قشنگتر میشه
امید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی عالیه هم قیمتش هم مصرفش و هم طراحیش و هم رنگ بندیش و هم تنوع موتورهاش ای کاش یجوری درست بشه این ماشینها بیاد زیر پای ما مردم که الان به لطف مسئولین رفتیم زیر خط فقر بتونیم این ماشینا رو با اقساط و سود ناچیز و قیمت واقعی نه بالای الکی بخریم ما هم انسانیم بخدا این شرکتای گاری مونتاژی نمیتونن بهتر بشن ولی میتونن بدتر بشن
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال ” نسل فعلی” رو دوبار نوشتی. اصلاح شود.
من اون مدل اسپرت با اون تزیینات جالب روی داشبوردش رو بیشتر می پسندم ولی در هر حال معتقد هستم فولکس پولو بهتر است.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
قیافش یذره اخمو شده ، ولی من هم مدل اسپورتشو میپسندم .
همینطور مدل های اکسیلوسیو تویوتا کرولا . خیلی قشنگه .
سجاد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما این ماشین دریچه های کولرش فقط به سمت رانندس یعنی اگه بغل دستی گرمش بشه باید خودشو کج کنه سمت راننده حالا که به مانیتور آیودی تی تی گیر دادی گفتم توجهتو به این نکته جلب کنم یوقت نری بگیری بره تو پاچت
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳آئودی تی تی مانیتور نداره و این مسخره ترین چیزی که تاحالا تو عمرم توی یه ماشین از یک برند معتبر دیدم!
در ضمن دریچه هوای وسط این خودرو قابل تنظیم به سمت سرنشین سمت چپ هست. همه اینها به کنار، اون دریچه مجزا سمت چپ هم هست! لااقل وقتی میخوای از یکی ایراد بگیری، یه ذره فکر کن که ایراد بر حرف خودت وارد نباشه!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
سجاد راست میگه .
اصولا دوتا دریچه میذارن .
به داخل رقباش هم یک نگاهی بینداز .
علیرضا---------ژاپن------------
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا عالی
آفرین به تویوتا
که جدیدا دیگه بعضیا به طراحیاشم گیر نمی دن!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
شرکت به اون بزرگی انتظار بیشتری ازش میره .
یک نگاه به طراحی هم رده های خودش بکن .
فورد . فولکس . هوندا . مزدا . بیوک . و …..
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز صرفا جهت اگاهی شما: به پست کمری یه نگاهی بنداز.ارادت.
فرهاد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی طراحیش بهتر شده
مدل اسپرتش از عقب واقعاً زیباست
حامد MASERATI GT
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی از نسل قبلش بهتر شده . نسل قبلیش واقعا زشت بود
hero
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان عزیزی که از ظاهر محصولات تویوتا ایراد میگیرند میتونن سراغ
محصولات بسیار زیبای کره ای برن تا بعد از حدود 35000 کیلومتر:
کمکهای جلو بترکه. جعبه فرمون مشکل پیدا کنه.
کابین به سرو صدا بیفته. گیربکسش بدون دلیل معکوس بکشه.
آمپر بنزینش دروغ بگه. مصرف سوخت اعلام شده توسط کمپانی تبلیغاتی باشه
اسفنج صندلی هاش نشست کنه. ووووووو……..
اینا یی که نوشتم خاطرات همسایمون از سوناتاست که ایشون الان یه کرولا
دارن که بعد از 80000 کیلومتر روندن هنوز هیچ عیبی بر نداشته
واقعا بعضی از کامنتهای دوستان تاسف باره
behnam
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز میتونی بگی این سوناتایی که داری درموردش حرف میزنی ،مدلش چنده ؟؟
Blindman
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳عاشق مدل اسپورتش شدم ♥
behnam
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳چند سالی میشه که تویوتا تو طراحی ضعیف کار میکنه
واقعا هم معلوم نیست دلیلش چیه!؟ شاید داره از اعتباری که در گذشته به دست آورده ، سوء استفاده میکنه…