متفرقه

جدیدترین آمار فروش خودروهای عضلانی در آمریکا

با انتشار آمار فروش خودروهای عضلانی در نیمه اول سال ۲۰۱۹، ما به‌صورت رسمی شاهد عملکرد شورولت کامارو، داج چلنجر و فورد موستانگ در مسابقه‌ای هستیم که بسیار جذاب و دیدنی می‌باشد.


رتبه سوم به کامارو با فروش ۲۴۵۱۶ دستگاهی در نیمه اول سال جاری می‌رسد. این میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال پیش افت ۳.۴ درصدی را نشان می‌دهد. این موضوع قطعاً خبر بدی برای مقامات جنرال موتورز است چراکه آن‌ها امیدوار بودند کامارو فیس لیفت بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.


اما بالاتر از شورولت کامارو داج چلنجری قرار دارد که فروش ۲۸۶۶۸ دستگاهی را ثبت کرده است. اگرچه فروش این خودرو بهتر از کامارو بوده اما فروش آن نسبت به سال پیش افت قابل‌توجه ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.


نهایتاً به فورد موستانگ می‌رسیم که با فروش ۳۸۵۴۲ دستگاهی عنوان پرفروش‌ترین خودروی عضلانی نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ را به دست آورده است. البته این خودرو نیز افت فروش ۹.۲ درصدی را تجربه کرده است. خوشبختانه عرضه‌ی موستانگ شلبی GT500 با قدرت ۷۶۰ اسب بخار خون تازه‌ای در رگ‌های این خودروی عضلانی تزریق خواهد کرد و این امر تأثیر خود روی آمار فروش را نشان خواهد داد.


به نظر می‌رسد موستانگ سال جاری را با پیروزی بر حریفان سنتی پشت سر بگذارد. البته تنها زمان به ما خواهد گفت که عملکرد این سه خودرو چگونه خواهد بود و آیا داج خواهد توانست برتری خود نسبت به شورولت را حفظ کند یا خیر.


در انتها بد نیست این ویدئوی جذاب از رقابت آخرین نسخه‌های موستانگ، کامارو و چلنجر را نیز مشاهده بفرمایید:

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Seyed AMG

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (145 ديدگاه)

    اخه ببین چه بلایی سر کامارو اوردن ، اگه میخواد طراحیش تو این همین مسیر تدام پیدا کنه همون بهتر که دیگه تولید نشه …

    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۱۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (420 ديدگاه)

      آقا اینجوری ها هم نیست
      طراحی کامارو واقعا خوبه حتی تجهیزات پایه و استاندارد بیشتر نسبت به دو رقیب خودش عرضه می‌کنه در مدل های پایه
      تنها مشکل کامارو اینه که شورلت کم کاری کرده
      حتی خود آمریکایی ها در سایت ها خودرویی خودشون در بخش کامنت ها اعتراف میکنن
      شورلت باید مدل هایی مثل دیمن و جی تی ۵۰۰ و بولیت می‌ساخت فقط برای بازار گرم کردن
      ولی نساخت
      کامارو فقط در بخش رقابت در فضای مجازی و تبلیغات کم آورد که تاثیرش رو میبینیم

      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۱۴ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (420 ديدگاه)

        تازه اگر کامارو توقف تولید بشه
        یعنی کوروت به صورت جدا میشه یه برند
        با تولید خودرو های اسپورت و سوپر اسپورت
        که در اون صورت جایگزین کامارو با برند کوروت عرضه خواهد شد

      2. Seyed AMG

        ۱۴ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (145 ديدگاه)

        من خودم از بین ماسل کار ها ، کامارو رو به رقباش ترجیح میدم و به نسبت همیش مدرن تر و بروز بوده واقعا حقش نیست فروشش از چلنجر کمتر باشه
        ولی باید قبول کرد بعد از فیس لیفت یک صدم از ابهت نسل قبل رو نداره ، تو عکس اول فکر کردم ماشین الکتریکی یا هیبیریدی .
        در ضمن ZL1 هم عالیه و بنظرم چیزی از GT500 و دیمن کم نداره

    2. M

      ۱۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      به خاطر نام نیک نیاکان ماسل کار ها فکر کردن اینا هم میتونن با باد هوا زندگی کنن !
      ولشون کردن به امون خدا !فقط یه تکون اساسی میتونه این بخشو برگردونه به اوج وگرنه من همون موقعی فاتحه اسم ماسل کار اصیلو خوندم که شنیدم کامارو 4 سیلندر تربو روش نصبه!

  2. AMANTE

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    ماسل کار یکی از بهترین کلاس های خودرویه
    ولی کم توجه ترین کلاس خودرویی هم هست.
    وقتی به چهره ای این سه ماسل کار نگاه میکنم،
    خستگی و قدیمی بودن در چهره هاشون مشخصه
    و نظرم اینه هر سه تا ماسل کار احتیاج به باز طراحی کامل دارن
    یه طرح انتقلابی رترو که جان تازه ای به این کلاس بده، طرحی که یک دنیا متفاوت و متمایز از کلاس های دیگه باشه.

  3. مهراد

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (862 ديدگاه)

    قرار دادنِ این میزان از اسب بخار و گشتاور و پرفورمنس با این قیمت در دست خیل عظیم طرفداران کار دیوانه وار و خطرناکی بنظر میرسه که فقط از دست آمریکا بر میاد

  4. car lover

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    از تلخ ترین داستان ها
    ب جاش میان ایکس 6 تولید میکنن
    بعد میگی عقبش زشته موضع میگیرن معلومه که ب ام و “زشت” تولید نمیکنه
    منظورم نسبت به ماشیناییه که هرروز تو پدال میبینیم
    نه اونایی که هرروز تو خیابون
    بهرحال باید به این حال گریست
    ماستنگ مثل ی پیرمرد دوست داشتنیه که کم کم دارن راهی خانه سالمندانش میکنن
    ولی وقتی بمیره همه میرن تو عزای عمومی

    1. کاوه

      ۱۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (61 ديدگاه)

      ایکس ۶ واقعن زشته.

  5. MAHDI

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    کامارو الان طراحی خوبی نداره نسبت به چلنجر وموستانگ

  6. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    واقعا شورلت و فورد باید یه فکری برای طراحی کامارو و ماستانگ بکنن .مخصوصا ماستانگ نسل جدیدش شبیه ماشین های معمولی شده دیگه اون خشونت توش دیده نمیشه حالا وضع کامارو بهتره ولی بازم خوب نیست یکی از دلایل افت فروش همین میتونه باشه.امیدوارم فقط چلنجر رو خراب نکنن…

  7. ایمان

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    فکرشو بکنید این ها رو تو پارکینگ خونتون داشته باشید
    یک فورد موستانگ شلبی GT۵۰۰ آبی رنگ ????
    یک شورولت کامارو ZL۱ ۱LE زرد رنگ ????
    یک دوج چلنجر دیمن قرمز رنگ ❤❤❤❤

  8. حمید

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    کی این دایناسورها زشت رو میخره

    1. Alireza

      ۱۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (639 ديدگاه)

      تو نخر

  9. Meisam

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا هر ماشینی فیس لیفت میشه نسبت ب فیس قبلش زشت تر میشه ؟ یا من فقط این نظرو دارم ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا