متفرقه

افزایش میزان سهام برمبو در شرکت پیرلی

اوایل سال جاری بود که برمبو از طریق شرکت مادر Nuova FourB بخشی از سهام شرکت لاستیک‌سازی برمبو را خریداری کرد. این سهم کوچک ۲/۴۳ درصدی بدون اینکه خود پیرلی یا سهامدارانش خبر داشته باشند خریداری شده بود.

حالا این شرکت مشهور ایتالیایی که در زمینه تولید سیستم‌های ترمز حرف اول را می‌زند سهام خود را از ۲.۴۳ به حدود ۵ درصد (بطور دقیق ۴.۹۹ درصد) افزایش داده است.

یکی از مدیران ارشد برمبو به رویترز گفته که شرکتش به دنبال افزایش بیشتر میزان سهم خود در پیرلی نیست و نمی‌خواهد هیچ نقشی در سیاست‌گذاری‌های پیرلی داشته باشد.

مدیر برمبو اظهار داشته است:

ما یک سرمایه‌گذاری انجام دادیم که تصمیم آن قبل شیوع ویروس کرونا گرفته شده است. ما این سرمایه‌گذاری را در شرکتی انجام داده‌ایم که احترام فوق‌العاده‌ای برایش قائل هستیم و موقعیت آن در بازار بسیار شبیه ماست.

اگرچه پیرلی قبلاً گفته بود علاقه‌ای به ادغام با دیگر شرکت‌ها ندارد اما این حرکت سورپرایز کننده قطعاً گمانه‌زنی‌هایی را در پی داشته است. این دو شرکت با همکاری یکدیگر می‌توانند یک غول در زمینه تأمین قطعات خودرویی باشند.

برمبو سازنده سیستم‌های ترمز شرکت‌هایی همچون فراری، تسلا و چندین تیم فرمول ۱ بوده و پیرلی نیز در فرمول ۱ حضور داشته و لاستیک‌های برندهایی همچون آئودی و BMW را تأمین می‌کند.

اتفاقات سال‌های آینده جالب خواهد بود مخصوصاً اینکه سهامداران عمده پیرلی که ۴۶ درصد سهم این شرکت را در اختیار دارند با ادامه مسئولیت مدیرعامل پیرلی در سال‌های آینده موافقت کرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Moein

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (913 ديدگاه)

    چه ترکیب محشری
    برمبو و پیرلی و یه جاده پر پیج و خم

  2. nikzad

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    یک سوال چرا برای افزایش قدرت ترمز گیری همه دیسک رو لنت کار نمیزارن؟یعنی به طوری که همه دیسک پوشانده از لنت باشه؟

    1. Carbonado Aventador

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      شاید مهمترین چیز این باشه که اینجوری دیگه سیستم abs که برای جلوگیری از قفل کردن چرخه بی معنی میشه..
      .
      همینطور گه گاهی تو فرمول یک با اینکه انقدر سیستم abs پیشرفته دارن ولی بازم شاهد قفل شدن چرخ ها هستیم..
      .
      دوما گرمای وحشتناکی که تولید میشه و اینکه دفع نمیشه..
      .
      سوما کلارکسون وقتی داشت پاگانی رو تست میکرد حرف قشنگی زد..
      گفت تنها راه اینکه بخوای سریعتر از این متوقف شی اینه که بکوبی به درخت!!!
      .
      یعنی اگع قدرت ترمز از یه حدی بیشتر شه
      ممکنه شتاب g منفی به جایی برسه که راننده بیهوش شه یا دچار آسیب عضلانی و شکستگی استخون شه!!!

      1. دانیال_Surrey،England

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        کربونادوی عزیز،تو فرمول یک چیزی به اسم سیستم abs اصلا وجود نداره در واقع فکر میکنم یه 30 سالی هست ممنوعه.

        1. Carbonado Aventador

          ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          من فکر‌میکردم هست.
          مرسی که اطلاع دادی!
          راستش خیلی فرمول یک رو دنبال نمیکنم!!
          درحد اینه که هایلایت هاشو ببینم?

      2. حسین دهمرد

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2647 ديدگاه)

        مجید جان تو فرمول یک به جای abs از لنتهای ویژه استفاده میکنن که شکلش فرق میکنه

  3. کانتاش

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    پیرلی همیشه باکیفیت ترین لاستیک هارو میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا