موک با چهرهای کلاسیک و ارتقای تجهیزات، بازگشت دوبارهای به بازار داشته است. بیچ باگیهای موک بدنهای فولادی دارند، از یک سقف نرم جمعشونده بهره میبرند و چهار سرنشین میتوانند در آن جای بگیرند. در حالی که صندلیهای استاندارد از جنس پلاستیک سخت ساخته شدهاند، روکش صندلیها به عنوان یک آپشن از طرف صندلیها ارائه شده است. سایر گزینههای سفارشی در قالب رنگآمیزی بدنه، جلوپنجره و کاپوت در اختیار مشتری قرار میگیرد.
پیشرانه این وسیله توسط یک موتور یک لیتری چهار سیلندر ردیفی تأمین میشود که قدرتی معادل ۵۰ اسببخار به همراه دارد و گشتاور خروجیاش به ۱۲۶ نیوتنمتر میرسد. مشتریان از بین گیربکسهای ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک، میتوانند نحوه انتقال قدرت پیشرانه به چرخهای جلو را انتخاب کنند. حداکثر سرعت نیز برابر ۱۰۹ کیلومتر بر ساعت است.
سیستم تعلیق جلو متشکل از استراتهای «مکفرسون» است و این در حالی است که بازوهای طولی برای تعلیق عقب مورد استفاده قرار گرفتهاند. ضمن اینکه دیسکهای «وکیوم» در جلو و ترمزهای طبلکی در عقب، نیروی متوقفکننده را تشکیل میدهند. سیستم فرمان استاندارد موک به صورت هیدرولیک است، امّا در همین حال، خبری از سیستمهایی مانند کنترل پایداری یا ABS نخواهد بود.
CNA
۱۹ خرداد ۱۳۹۶آقا اطلاعات زیادی از بیچ باگی ندارم
ولی این ظاهرش اصلاً به بیچ باگی نمیخوره زیاد
چرخاش خیلی کوچیکن ارتفاعشم خیلی پایینه
بیشتر شبیهه یه مینی جیپه
amir
۱۹ خرداد ۱۳۹۶.
“بیچ باگی” یا ” دون باگی” دقیقا همینی هست که در این تصاویر میبینی.
Mercede kaviani
۲۱ خرداد ۱۳۹۶با سلام به دوست بسیار عزیز مسعود انیس حسینی
وتشکر بی کران از مطلب بی نهایت عالی شما
کاش کمپانی های بیشتری تحت لیسانس کمپانی مادر به تولید مدل های کلاسیک می پرداختند
با تشکر دوستدار شما مرسده کاویانی