انتظار میرود خودروسازان پیشگام ژاپن در سال مالی ۲۰۱۷ سرمایهگذاری سنگین ۲۵.۵ میلیارد دلاری را در زمینه تحقیق و توسعه انجام دهند و بدین ترتیب رکوردی در این بخش ثبت شود.
بنا به گزارش رسانهی Nikkei، هزینههای تحقیق و توسعهی کمپانیهای هوندا، سوزوکی و سوبارو به رکورد جدیدی رسیده اما تویوتا و نیسان همان سرمایهگذاری قبلی را حفظ کردهاند. علاوه بر این، انتظار میرود امسال هزینه تحقیق و توسعهی میتسوبیشی ۲۰ درصد افزایش یابد.
تویوتا دومین خودروساز بزرگ جهان بیش از ۱ تریلیون ین (۸.۹۶ میلیارد دلار) هزینه تحقیق و توسعه در سال مالی ۲۰۱۷ خواهد کرد. این موضوع برخلاف کاهش سود عملیاتی و واگذار کردن عنوان بزرگترین خودروساز جهان به فولکسواگن میباشد. بخش بزرگی از سرمایهگذاری تحقیق و توسعهی تویوتا به خودروهای ارتباطی، رانندگی خودران، هوش مصنوعی و روباتیک اختصاص خواهد یافت.
بجای آنکه سود کوتاهمدت اولویت اول ما باشد، آهسته و پیوسته در آینده سرمایهگذاری میکنیم.
#ali.m#
۴ خرداد ۱۳۹۶دمشون گرم ??ایشالا میتسو هم با این کار ها برگرده به دوران طلاییش .
Hsmed
۴ خرداد ۱۳۹۶متأسفانه مسئولان و خودروسازان داخلی اصرار دارند که با محدود کردن ورود خودرو خارجی و مجبور کردن مردم به خرید به اصطلاح خودرو داخلی میتونن قله های پیشرفت صنعتی رو فتح کنن و خودروسازان جهان رو به زانو دربیارن بدونِ هیچ زحمت اضافه ای ، تحقیق و توسعه مسأله ای که در ایران هیچ توجهی بِهش نمیشه و میخوان راهی رو که شرکت های بزرگ با سالها صرفِ زمان و هزینه رفتن یک شبه وانقلابی طی کنند.
“بجای آنکه سود کوتاهمدت اولویت اول ما باشد، آهسته و پیوسته در آینده سرمایهگذاری میکنیم.”
سامان اذری
۴ خرداد ۱۳۹۶داش فرض کن شما یه مغازه دارید
یه فروشنده میخواید استخدام کنید
اگه اون فروشنده فکرش دزدی از مغازه باشه (حالا به هر طریقی )
هیچ وقت اون مغازه ات پیشرفت نمیکنه که هیچ پسرفت هم میکنه
چون اون نفر اول به فکر نوع دزدی دن هست (کم فروشی گرون فروشی دزدی یا هر چیزی )
بعد این که نقشه اش رو عملی کرد اینبار هم به فکر اینه که کاری کنه که اون دزدی هاش رو نشه
پس همیشه فکرش درگیره دزدی هایی که که کرده و لو نرفتن و دزدی هایی که قراره اینده انجام بده هست
پس درنتیجه مغازه ات روز به روز پسرفت میکنه از هر لحاظ (فروش ویترین. رضایت مشتری و…..
الانم خودروسازیمون دقیقا مثل مثال بالاست
دولت خودروسازی رو در دست گرفته
هر چند سال یه مدیر عامل میزه و همگی به فکر دزدی و چپاول مال مردم هستن (مردم ساده هم جنسهای بنجلش رو میخرند )
پس نشستن و راحت یه پراید و پژو دهه 90 دی رو به سه الی چهار برابر قیمت به مردم میفروشند و حال میکنند
(ali(CHEVY NOVA
۴ خرداد ۱۳۹۶ىه چىز بگم در مورد تویوتا
ىه تویوتا کارىنا مدل78 هستش که هر زمان مىرم سمت دانشگاه مىبىنمش
دىروز دیدم صاحبش کاپوتش رو زده بود بالا و سر سىلندرش رو باز کرده بود منم کنجکاو شدم تا صاحبش .نبود ىه دید به موتورش انداختم
موتورش تو اوج سادگى بود
ىه دلکو داشت عىن پىکان. ىه کاربراتور کوچىک و ىه موتور 4 سىلندر معمولى و ساده و زمانى که سادگى قسمت فنىش رو دىدم داد حرف صافکارى افتادم که عاشق ماشىن ژاپنى بود و مىگفت ماشىن ژاپنى اونقدر ساختارش سادس که ىه فرد اماتور هم مىتونه کاراش رو انجام بده
در کل ماشىنهاى که ساختار کلىشون سادست خىلى به قول معروف سگ جونن و راحت هم قابل تعمىرن
بزرگ ترىن وجه تمایز ماشىنهاى قدىمى امریکا ى و ژاپنى همىن سادگىشون از لحاظ فنى هست
amir
۴ خرداد ۱۳۹۶جمله ی آخرش دقیقا همون چیزی هست که در مورد تویوتا دوست دارم
آهسته و پیوسته.
sina
۴ خرداد ۱۳۹۶به به
آهسته و پیوسته
امسال که عنوان بزرگترین خودروساز دنیا رو پس میگیره دوباره با آمار فروشی که تا الان داشته احتمالا.
سال آینده هم با معرفی کمری 2017 و حضور گسترده تر CHR سال رویایی خواهد بود.
#ali.m#
۴ خرداد ۱۳۹۶پس هم نگیره عشق منه ?
هیچ برندی تنهایی اندازه تویوتا نمیفروشه.
ME84
۴ خرداد ۱۳۹۶.
منظورش از آهسته و پیوسته، یه فلسفه ژاپنی به نام ” کایزن “.
همین فلسفه عامل موفقیت ژاپنیها تو خیلی زمینه هاست.