حتماً تاکنون با بچههای کانال گاراژ ۵۴ آشنا شدهاید! آنها هر بلایی را که فکر بکنید بر سر لاداهای قدیمی آوردهاند اما جدیدترین ایدهی آنها میتواند جذابترینشان باشد. ما قبلاً دیدهایم که گاراژ ۵۴ لادا را جوشانده، غرق کرده و پر از سیمان کردهاند و البته این خودروی جانسخت پس از همهی این سختیها نیز کار کرده است؛ بنابراین پروژهی جدید این افراد هم بر پایهی لادا شکل گرفته و این بار لاستیکهای ۳۸ اینچی زیر خودرو رفته است.
ما چند بار تحت تأثیر مکانیکهای ماهر گاراژ ۵۴ و راهحلهای سادهی آنها برای حل مشکلات پیچیده قرار گرفتهایم. این پروژهی جدید هم تفاوتی نداشته و آنها تنها از چهار اسپیسر استفاده کرده و آنها را به توپی چرخ استاندارد لادا متصل و سپس رینگ و لاستیکهای بزرگ را زیر خودرو نصب کردهاند. به منظور اطمینان از فرمان پذیری خودرو، گاراژ ۵۴ از اسپیسرهای بزرگتر در اکسل جلو استفاده کردهاند.
بدون هرگونه تعجبی، این خودرو خیلی مانور پذیر نبوده و شعاع گردشی بسیار بزرگی دارد. راهحل این مشکل چیست؟ تنها کافی است رینگ و لاستیکهای استاندارد را بدون اسپیسرها در اکسل جلو نصب کرده و فرمان دقیقتری داشته باشید. نتیجهی کار تولید دریفتر بهتری است که به آسانی میتواند در برف سر بخورد.
NAVID۰۰۹۸
۱۸ دی ۱۳۹۷نمیدونم چی پشت قضیه تغییرات و تَحَولات فنی و ظاهری در لادا پنهان شده ، نمیخوام هم بدونم ، فقط همین که خیلی مسخرست که این کارها را روی لادا انجام میدن که مثلاً شاید اسمش سر زبونها بیوفته برای پیشرفت شرکت لادا در آینده و بیشتر شناخته بشه این ماشینِ دیکتاتور پَسَند .
ashrafi
۱۸ دی ۱۳۹۷حتما که نباید اتم غنی کنن براشون به به چه چه کنیم
این کارا براشون یه کاردستیه
بچه دبیرستانی هاشون ماشین رو برا کاردستی میرن تغییر میدن تا نمره مربوطه رو بگیرن. اشنامون خارجه تو سال دوم یا سوم دبیرستان باید یه چیزی به اسم کاردستی ببرن
Reza
۱۸ دی ۱۳۹۷دقیقا
الان این کار یعنی چی؟
دفعه قبل هم تو آب جوشوندنش . یعنی چی آخه .
وقتی اسم لادا رو می شنوم یاد موش آزمایشگاهی میفتم.
یانکی
۱۸ دی ۱۳۹۷اونجا هم مثل اینجا که پراید زیاده و بیشتر پراید رو انگول میکنن اونا هم لادا زیاد دارن و بی ارزش هست.ولی یه کاری کرد فر خوردم تو برنامه قدیمیش پیستون چوبی درست کرد ماشین روشن شد.
كامي
۱۸ دی ۱۳۹۷چون ماشین ارزون و دم دستیه .. مث پراید خودمون
پویان
۱۹ دی ۱۳۹۷نوید جان خودروهای لادا و روسی بسیار باکیفیت هستند و میتونید قدیمیهاش رو هنوز تو شمال پیدا کنید که سالم هستند .
بدون شک اگه به جای رنو اومده بودن کیفیتشون به همه ثابت میشد
محمد
۱۹ دی ۱۳۹۷البته که میشد این کارو ظریف تر و با هزینه بیشتر انجام داد که لاستیک از خودرو هم بیرون نزنه و فرمان پذیر تر و کاربردی تر هم باشه
اما خود ماشین ارزش این هزینه رو نداره
و بنظر من هم این کارها روی لادا در حد ۲ ثانیه میتونه جذاب باشه نه بیشتر
شاید حتی اگه فولکس معروف قورباغه ای این کارها باهاش میشد بخاطر پیشینه برند و خود مدل و نوستالژیش بیشتر مورد اقبال قرار میگرفت
اما لادا رو بعید میدونم
OMID
۱۸ دی ۱۳۹۷مسخره
میتونستن فنر بندی رو بلندتر کنن توی محوری که محرک نیست و تو محوری هم که بلندتره هم فنر بندی رو بلندتر کنن هم بایه تبدیل میل گاردان رو شیب دار به محور وصل کنن و مثل ادم لاستیکارو مینداختن زیرش
هژبر
۱۸ دی ۱۳۹۷درود
خلاقیت انچنانی به خرج نداده
Car Lover
۱۸ دی ۱۳۹۷بیش از حد دوست دارم یه مدل لادا نو داشته باشم
ترجیحنم مدل نیوا
نمی دونم چرا ولی خیلی دوست دارم دور اروپا رو باهاش بزنم
emad1990
۱۸ دی ۱۳۹۷بنظرمن این کلیپ ها چیزی نداره
پدال میتونه رو مطالب مفیدتری کار کنه
الف.ی
۱۹ دی ۱۳۹۷اینو باید تو hill climb racing ازش یه نسخه بسازن بذارن تو بازی
Mad.z.Max
۲۱ دی ۱۳۹۷چقد جالب، اتفاقا من ویدیو های این کانال رو کم و بیش میپسندم. کار این دفعشونم خیییلی برام جالب بود، مخصوصا اینکه بسیار بسیار ساده و فقط با نصب اسپیسر انجام شد!!
خیلی دنبال دلیل موجه برای این کارا نباشین رفقا، صرفن فان هست و میبینید که خودشون خودروی پیک آپه به روز زیر پاشونه..