میانگین قیمت خودروهای نو در ایالاتمتحده برای اولین بار از ۴۰ هزار دلار فراتر رفته و به رکورد جدیدی رسیده است. با تغییر سلیقهٔ خریداران از خودروهای سواری به سمت شاسیبلندها و پیکاپها، نهتنها میانگین قیمتی خودروهای نو جهش یافته بلکه متوسط پیشپرداخت خودروها و همینطور متوسط وامهایی که برای خرید خودروهای نو گرفته شده نیز در سهماههٔ چهارم سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود رسیده است. میانگین قیمت یک خودروی نو در ایالاتمتحده در سهماههٔ چهارم سال گذشته ۴۰,۱۷۹ دلار بوده و این رقم در ماه دسامبر به ۴۰,۵۷۳ دلار افزایش یافته است.
علاوه بر این افزایش قیمت، خریداران نیز با وجود شیوع بیماری کرونا همچنان مشتاق خرید خودروهای نو و جدید هستند. مدیر اجرایی ادموندز دراینباره میگوید:
کسانی که در بازار خودروهای نو حضور دارند تقریباً از رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری لطمهای ندیدهاند. تقریباً مثل این است که ما در آمریکا دو کشور مختلف داشته باشیم. در یکی از این کشورها افرادی زندگی میکنند که خانهها و خودروهای جدید میخرند و دیگری کشور کسانی است که عمدتاً در بخشهای خدماتی هستند و برای زندگی خود بهسختی تلاش میکنند
طبق گزارشها، در سهماههٔ چهارم سال ۲۰۲۰ متوسط وامهایی که برای خرید خودروهای نو در ایالاتمتحده دریافت شده به ۳۵,۳۷۳ دلار و متوسط پیشپرداخت برای خرید خودروی نو به ۴,۷۳۴ دلار رسیده که به ترتیب ۵.۵ و ۹.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است. پیشبینی میشود این قیمتها همچنان به افزایش خود ادامه دهند زیرا نیمی از همهٔ خودروهایی که سال گذشته در ایالاتمتحده فروخته شدند شاسیبلند و ۲۰ درصد از آنها پیکاپ بوده است و انتظار میرود سهم شاسیبلندها از بازار خودروی آمریکا در سال ۲۰۲۱ به ۵۲ درصد افزایش پیدا کند.
R@m!n
۲۳ دی ۱۳۹۹یارو درآمدش خوبه میخره یه عده هم با وام و شرایط خرید مناسب میخرن. بازار مصرف گرای خودرو بایدم همینطور باشه
محمد رستمی نژاد
۲۳ دی ۱۳۹۹قیمت ها مدام در حال افزایش است همانطور که داج و ماستانگ و کامارو زمانی که آمدند قیمت ها ۴ و ۵ و۶ هزار دلار بود الان تقریبا ۱۰ برابر شده به ۴۰و ۵۰ و۶۰ هزار دلار رسیده است که این امری عادی است مگر اینکه تورم منفی باشد
حال با توجه به وضع کنونی کرونا و تاثیر آن بر روی صنایع مختلف این مقدار افزایش عادی است اما چون کیفیت خودرو ها روز به روز در حال افزایش است (کیفیت منظورم این است که از لحاظ چرم و چوب و …. کیفیت موتوری که یه خودی خود خوب است)
البته این کیفیت بسته سگمنت خودرو متفاوت است ما در خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت بیشتر به دنبال قدرت و لذت رانندگی هستیم ولی در خودرو های لوکس و خانوادگی هر دو را میخواهیم (البته سطح آن متفاوت است)
خب دیگر همانطور که در چند پست قبل گفتم دیگر دوران ماشین بازی و موتور های حجیم به پایان رسیده
برقی ها هم چندان پاک نیستند و الایندگی خود را طوری دیگر بروز میدهند
بهترین گزینه هیدروژنی است
ولی به نظرم هیدروژنی کنار بنزینی بهترین گزینه است
کدام سیستم تعلیق میتواند ۱۰ هزار NM گشتاور را تحمل کند که اگر هم بتواند تحمل کند چه قیمت بالایی خواهد داشت در انواع خودرو های برقی که ادعا ی گشتاور بالا دارند
چند سال دیگر مشخص میشود
دیده اید که تا به حال چند بار سیستم تعلیق انواع مدل تسلا شکسته شده است
ولی خودرو های کلاسیک و دست ساز و انواع چلنجر و کامارو و ماستانگ هنوز موجود هستند تا چند سال دیگر بعد از آن باید روی به دست دوم تمیز انها آورید باید ببینیم چه پیش می آید
R@m!n
۲۳ دی ۱۳۹۹درود بر تو ما نیز کشته و مرده خودروهای بنزین سوز هستیم لیکن چرخ فلک با ما نمی چرخد و مِن بابه فرموده جناب عالی خودروهای هیدروژنی قیمتی بسی گزاف دارندی و توسعه و بسط این تکنولوژی بسی سخت و دشوار است. اما خودروهای برقی با یک باتری مسافت هایی در مینوردند مو ریزان و حیرت انگیز. من حیث المجموع عارضم بر جنابتان که آلودگی خودروهای برقی مرتبط با خود آن کشورها می باشد که برق را چطور تولید می نمایند که این موضوع در بلاد خارجه در حال تغییر و تحول است.
Hadi
۲۳ دی ۱۳۹۹فقط عکس اول ?
چقدر حس گنگ و قشنگی داره ??
Hosein
۲۴ دی ۱۳۹۹از این پست، عکسهاش را بیشتر دوست دارم
ツSAMURAIツ
۲۳ دی ۱۳۹۹?????
Ramin
۲۳ دی ۱۳۹۹اگه خودرو های چینی خوب ( چینی درست و حسابی )
بره آمریکا ( که اونم در زمان نچندان دور میره)
میانگین قیمت به 30 هزار دلار میاد…
اینو زمان ثابت میکنه… ( هرچند چینی گرون هم داریم )
ولی یه سوال بهترین وانت آمریکایی همین raptor هست ؟؟
Ram trx بهتر از raptor نیست ؟
کسی میدونه کدوم بهتره ؟
اگه میدونه بگه. با سپاس. ( با دلیل بگه…)
پدال بزار کامنتم منتشر بشه… با سپاس…
علی آقا
۲۳ دی ۱۳۹۹همانطور که خودروهای برقی آلودگی خود را دارند خودروهای هیدروژنی هم همینگونه هستند. فکر میکنید هیدروژن را چطور استحصال میکنند؟
سیستم نعلیق چه ارتباطی به گشتاور دارد؟
محمد رستمی نژاد
۲۳ دی ۱۳۹۹به هر حال به لطف ایرانخودرو و سایپا حتی اگر دنیا برقی شود ما هنور بنزینی سوار میشویم و لذت میبریم
آنها کامارو برقی سوار شوند ??
Ali
۲۳ دی ۱۳۹۹آخه خانواده ها پیکاپ به این گندگی رو میخواد چیکار!؟
نوید جهرمی
۲۵ دی ۱۳۹۹خیلی خانواده ها کمپرون و قایق دارند. اینقدر که تراک در امریکای شمالی کاربردیه، ماشینهای دیگه نیست.
Twin H Power
۲۳ دی ۱۳۹۹افزایش قدرت خرید …
Ahmedreza2002
۲۳ دی ۱۳۹۹هر روز بهتر از دیروزن حتی علی رقم کرونا
اوضاع ماهم که …
نوید جهرمی
۲۵ دی ۱۳۹۹تا حدودی درآمدها افزایش پیدا کرده، اما به طور کلی، مردم بیشتر با کردیت و وام خرید میکنند، به نوعی بدهکاریشون افزایش پیدا کرده.
ماشین
۲۳ دی ۱۳۹۹یه سوال تویوتا لندکروز چند سال میتونه عمر کنه؟
R@m!n
۲۳ دی ۱۳۹۹رو جعبش زده سه سال آخه این چه سوالیه ??? همه چی بستگی به شرایط نگهداریش داره. البته ژاپنیا ماشینای بشدت با کیفیتی میزنن مخصوصا از لحاظ موتوری
زیزیگولو
۲۳ دی ۱۳۹۹رم شیش چرخ!!! لامصب مثل کامیون شیش چرخ میمونه
Ahmedreza2002
۲۴ دی ۱۳۹۹کلا همه هوی دیوتی ها محور هقبشون دو جفت تایره