در میان سر و صدای سنگین جمعیت و موسیقی، پیرلی درهای دنیای پی زیرو را در لسآنجلس امریکا، در نزدیکی مرکز مد و ثروت «بورلیهیلز» باز کرده است. «پی زیرو ورلد لسآنجلس» اولین نمونه از مکانهای جدید پیرلی است که برای تبدیل چهره سطح بالای برند به یک سبک زندگی برای مالکان و شیفتگان جذابترین و خواستنیترین خودروهای جهان برنامهریزی شدهاند.
این ساختمان جدید، کاربریهای مختلفی را در بر میگیرد. در حالی که در مراسم افتتاحیه، این مکان بیشتر به یک باشگاه شبانه به نظر میرسید، ولی ساختمان و محوطه مجاور آن دارای بخشهای مختلفی که هر یک کاربری خاص خود را دارند؛ از جمله ارائه بازاریابها و تکنسینهای پیرلی، یک نمایشگاه محصولات پیرلی، یک ویترین چرخان برای سوپرماشینهایی که از تایرهای پیرلی استفاده میکنند، و یک فضای گاراژ مانند که متریان میتوانند در آن تایرهای پی زیرو خریداری کرده و بر روی خودروهای خود نصب کنند. یک سرویس ویژه نیز با دریافت هزینه اضافی در اختیار قرار میگیرد که در آن خودروهای مشتریان از خانه یا محل کارشان به دنیای پی زیرو منتقل میشود. خودرو پس از تعویض تایرهای جدید، به محل قبلی باز خواهد گشت.
همچنین اگر کسی به «پی زیرو ورلد» علاقه داشته باشد، میتواند آن را برای گردهماییها و مراسمها اجاره کند. با توجه به فرهنگ خودرویی ویژه جنوب کالیفرنیا، میتوان انتظار داشت که این مکان جذابیت زیادی برای تولیدکنندگان، باشگاههای خودرو و اشخاص برجسته برای برگزار کردن مراسمهای خاص داشته باشد. این در حالی است که دیوارهای این مکان با پوسترهای کلاسیک پیرلی و تقویم جالب سالانه برند پوشیده شده است.
پیرلی در حال حاضر، برای گسترش تجربه «پی زیرو ورلد» به نقاط مختلف جهان برنامهریزی میکند. از جمله مکانهای بعدی که احتمالاً در برنامههای پیرلی جای دارند، میتوان به لندن و شانگهای اشاره کرد. مطمئناً در هیچ جای دنیا تاکنون یک فروشگاه تایر به این سبک دیده نشده است.
منبع: automobilemag
محمدرضا
۲ مرداد ۱۳۹۵اقا اجازه نمیدن ما هم بریم از پشت شیشه فقط ببینیم!!؟؟
نوید جهرمی
۲ مرداد ۱۳۹۵اونجا میتونی بری داخل . ازت پذیرایی میکنن. کلی بهت احترام میزارن و مشاوره میدن.
مثل اینجا نیست.
Xman
۲ مرداد ۱۳۹۵اگه تو ایران یه همچین مکانی ساخته بشه برای ورودی قیمت خون پدرشونو میگیرن چه برسه به این که بخان لاستیک بفروشن!
علي
۲ مرداد ۱۳۹۵پولهای اضافه ته حساباشونو نمیدنن دیگه چی کار کنن میزنن به زخم تبلیغات بیشتر و شو روم .کلا ایتالیا آخر دیزاین و رنگ و آبه. خدا رحمت کنه داوینچیو
moein
۲ مرداد ۱۳۹۵کشوری مثل ایتالیا وقتی خودروهایی مثل فراری و لامبورگینی و پاگانی تولید میکنه,حتما باید مابقی چیزهاش هم آس و تک باشه
مثل همین پیرلی یا برمبو
مجید.بهترین یا هیچ.
۲ مرداد ۱۳۹۵احسنت به شما.
90 درصد دوستانی که من ازشون پرسیدم به خاطر آهنگ اسم فکر میکنن برمبو ژاپنیه.
احمد باقری
۲ مرداد ۱۳۹۵ایده خلاقانه ای هست.
مجید.بهترین یا هیچ.
۲ مرداد ۱۳۹۵اون سنتناریو دل منو برده…
كوروش
۲ مرداد ۱۳۹۵من پدرم روی کرولا قدیمی لاستیک پیرلی داشتیم ۱۰۰ هزارتا بدون هیچ پنچری باهاش راه رفتیم حرف نداشت تازه با لاستیک های عقب بیشتر هم رفتیم
میشلن و پیرلی شاهکارند و بسیار بصرفه شما حساب کنید یک بار پول می دهید مدت ها راه می روید حیف با این وضع دلار دیگه زیاد توی بازار نیست اگه باشه هم اطمینانی به اصل بودنش نیست ولی کیفیت بسیار بالایی دارند
مجید.بهترین یا هیچ.
۲ مرداد ۱۳۹۵یک زمانی سمند پیرلی داشت.
Mahdi Mercedes
۲ مرداد ۱۳۹۵مگه میشه… مگه داریم… اونا «پیرلی ورلد» میزنن لابد ما هم باید «بارز ورلد» بزنیم!!!!!!!
آرش
۳ مرداد ۱۳۹۵تبلیغ بی. اف. گودریچ (تایر ساخت امریکا) رو کنار اولد اسپایس (لوازم بهداشتی مردانه امریکایی) تو روزنامه اطلاعات سال 52 دیدم، دلم خون شد.