اگرچه فروش خودروهای میدسایز در سال اخیر و به ویژه در ۱۲ ماه اخیر به دلیل تقاضای بالا برای کراس اوورها و شاسی بلندها با کاهش روبرو بوده اما حداقل یک مدیر تویوتا باور دارد که سدان ها هنوز هم حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
طبق گفتههای Jack Hollis معاون بخش بازاریابی تویوتای آمریکا فروش سدان های میدسایز پس از سالها کاهش مستمر از سال ۲۰۱۸ به بعد با افزایش روبرو خواهد شد.
Hollis باور دارد که بازار خودرو به ویژه در آمریکا میتواند با عرضهی نسل جدید کمری جان تازهای به خود بگیرد. اندکی پس از عرضهی کمری جدید، مدلهای بازطراحی شدهی هوندا آکورد و نیسان آلتیما نیز عرضه خواهند شد.
Hollis در خلال مصاحبه با اتوموتیو نیوز گفته است:
با ورود به سال ۲۰۱۸ من باور دارم این سه محصول باعث بازگشت هیجان به این کلاس خودرویی خواهند شد. امید من بازگشت رشد به این بخش است. وقتی شما تازهواردهایی دارید و آمار فروش یک سال کامل در آینده منتشر شود من فکر میکنم که رشدی نسبی را شاهد خواهیم بود.
در ایالاتمتحده فروش سدان های میدسایز با افت ۱۲ درصدی در سال ۲۰۱۶ به ۲.۱ میلیون دستگاه رسید. علیرغم این افت فروش تویوتا کمری با فروش ۳۸۸۶۱۸ دستگاهی به پیشروی خود در این کلاس ادامه داد و اگر جدیدترین نسل کمری همانند ظاهر خود مناسب عمل کند فهمیدن دلایل و استدلال پیشبینیهای Hollis آسان خواهد بود.
Parker
۳ بهمن ۱۳۹۵این نسل کمری واقعا یک بازطراحی خارق العاده و پیشرفت های بزرگ رو تجربه کرده.
جک هولیس راست میگه ! منم بودم میخریدمش !!
Mohamad
۳ بهمن ۱۳۹۵موافقم
باید منتظر یه رکورد تازه از فروش کمری باشیم.
رنگ نقره ایش توی عکس سوم از جلو چه جذاب و تماشاییه
کمری خوش نام ترین خودروییه که میشناسم و اسمش برابر با کیفیت و اصالته
Mehdi
۳ بهمن ۱۳۹۵به نظر منم کلاس سدان بهتر از اون یکی کلاس هاس.درسته با شاسی بلند تا حالا رانندگی نکردم ولی فک کنم اون لذت و همچنین تسلطی که تو رانندگی با سدان ها هس با شاسی بلند ها نیست
بنزما
۳ بهمن ۱۳۹۵فکر نکن مطمعن باش
سدان کاربردی ترین کلاس خودرویی
sina
۳ بهمن ۱۳۹۵من واقعا جز سدان و تا حدودی هاچبک خعلی علاقه ای به کلاس های دیگه خودرو ندارم.
همیشه هم انتخابم سدان کامپکت ژاپنی با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی هستش چون کم استهلاک بودن خودرو بی نهایت برام مهم هستش
سامان اذری
۳ بهمن ۱۳۹۵کمری اکورد مزدا6
خداییش این سه تا سلطان این کلاس هستند
منم با نظرجک هولیس موافقم
دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نداره
sina
۳ بهمن ۱۳۹۵سلطان سدان های کامپکت اقتصادی: سیویک
سلطان سدان های میدسایز اقتصادی: کمری
سلطان سدان های بزرگ اقتصادی: ماکسیما
asa
۳ بهمن ۱۳۹۵مالیبو رو به شدت به این ترجیح میدم
asa
۳ بهمن ۱۳۹۵بعد مالیبو هم تالیسمان
فقط تویوتا و هوندا
۳ بهمن ۱۳۹۵تلیسمان رو به کمری ترجیح میدی؟؟؟؟؟ عجب. میتونم بپرسم چرا؟
احمد باقری
۵ بهمن ۱۳۹۵طراحی کمری جدید خیلی عالی شده.