متفرقه

الکتریکی‌سازی ماسل‌کارهای کلاسیک با پکیج 600 اسبی تسلا

درحالی‌که افراد بیشتری در حال مهاجرت به‌سوی خودروهای الکتریکی یا هیبریدی هستند اما ماسل کارها قواعد خاص خود را دارند و شاید مقاومت در مهاجرت به‌سوی الکتریکی سازی در بین طرفداران این خودروها بیشتر باشد.

با این حال این روندی اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد و به زودی شاهد ماسل کارهای هیبریدی و شاید در آینده الکتریکی خالص باشیم.

شرکت EV West این مسیر را تسهیل نموده و پکیجی برای الکتریکی سازی خودروهای عضلانی آمریکایی تدارک دیده است. آنچه مشاهده می‌کنید یک موتور الکتریکی تسلا است که با همکاری Revolt Systems برای پروژه اخیر فورد موستانگ ۱۹۶۵ الکتریکی به کار رفته است. آنچه این سیستم را منحصر به فرد می‌کند، طراحی خاص آن است به گونه‌ای که به راحتی زیر کاپوت خودروهای عضلانی کلاسیک جای می‌گیرد.

درواقع این موتور به صورت طولی با موتورهای بلوک کوچک جفت می‌شود. این پیکره‌بندی بدان معنی است که پیشرانه اصلی همچنان حفظ خواهد شد و در عین حال ۶۰۰ اسب بخار نیرو و ۱۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور به خروجی آن افزوده می‌شود. موتور الکتریکی به همراه اجزای دیگری چون باتری و سیستم مدیریت و شارژر ارائه می‌شود. هنوز جزئیات این پکیج و قیمت آن اعلام نشده اما هزینه‌ای حدود ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار برای آن پیش‌بینی شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. Hadi

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    عجب چیزی شده…
    ۶۰۰ اسب بیشتر؟
    از طراحی موتور الکتریکیه خوشم اومد
    هیبرید کردن بهترین راهه……

    موافقم 41
    مخالفم 1
  2. ارشیاSVJ

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    از هر چیزی برقیه بدم میاد ولی این طرحه جالبیه.

    موافقم 24
    مخالفم 14
  3. محمد

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    کار باحالیه

    موافقم 20
  4. MC20

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    ماسل کار بدون v8!!!!!!!!!!!!اصالتو به هم زد

    موافقم 20
    مخالفم 19
    1. nikzad

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (282 ديدگاه)

      فکر کنم متن رو اشتباه خوندی اگر بند آخر رو بخونی نوشته موتور الکتریکی همراه با پیشرانه اصلی!!!!!!

  5. زیزیگولو

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    ماسل کار یعنی ماشین هشت سیلندری که صدای غرش موتورو اگروزش تا ۱۰ تا خیابون اونورترم بره …. ولی‌ باید واقع بین بود چون‌ دنیا در حال تغیره و انرژیای پاک دارن جایگزین سوختای فسیلی میشن

    موافقم 32
    مخالفم 4
  6. Sina

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    میخوام تا ابد ماسل کار تولید نکنن اگه V8 نباشه.
    ماسل کار یعنی V8
    هیبریدش هم فرقی نداره ولی باید V8 باشه.
    اگه قراره برقی بشه همون بهتر که دورانشون تموم کنن تا خراب نشن این ماشینای بزرگ

    موافقم 23
    مخالفم 7
  7. amg 63

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    عزیزان از هر دوره از زمان تکنولوژی خاص خودش مد شد ، مردمان دیگر کشور ها حال کردن با موتور درون سوز قدرتمند حالا میخان الکتریکی باشه. برخلاف اینجا که هنوز اروزی یه صدای v8 رو دلمونه.

    موافقم 19
  8. MaF

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    شاید چیز جذابی باشه اما من کلا مخالف افزایش قدرت این ماشینا هستم چون همونجوری که هستن قشنگن

    موافقم 9
    مخالفم 3
    1. MaF

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      عادت کردم همش اشتباهی مینویسم چیز جذابی باشه-_-

  9. تحت پیگرد

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (359 ديدگاه)

    با اومدن ساعت های کوارتز و دیجیتال فکر میشد کار ساعت های مکانیکی و چرخ دنده ای تمومه اما این ساعت ها هنوز به کار خودشون ادامه میدن و هرروز پیچیده تر و ظریف تر می شوند چون عاشقان واقعی ساعت اصلا ساعت های دیجیتالی والکتریکی رو جزو ساعت به حساب نمیارند در مورد خودرو هم همچین اتفاقی میفته هر چند تعداد خودروهای درون سوز کم خواهد شد اما پیچیده تر گران تر و وحشی تر میشوند

    موافقم 17
    مخالفم 6
    1. SS

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (822 ديدگاه)

      البته ورود ساعتهای عقربه ای به مراکز خرید ممنوع نشد بلکه تبدیل به کالای لوکستر شدن
      اما با قوانینی که برای خودروها وضع میشه بعید میدونم خودروهای درونسوز تا سال 2050 بتونن (حداقل) در کلانشهرها تردد کنن

      موافقم 5
      مخالفم 1
    2. Sina

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      واقعا ایشون یکی از بهترین نظرات رو راجب برقیا و بنزینیا گفت. واقعا حرفتون درسته.
      در آینده همه ی ی ماشینای روزمره برقی میشن ولی کلاس های کم کاربرد تر مثل ماشینای پرفورمنس بنزینی میمونن و
      بعد سطوح پایین تر پرفورمنس هیبرید میشن وبعدش بنزینیا کم و کمتر میشن ولی از بین نمیرن

      موافقم 6
      مخالفم 2
  10. Aryan kia

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (574 ديدگاه)

    درسته دنیا در حال تغییره ولی به نظرم تا چند سال دیگه اگر اینجوری پیش بره کلا ماسل کار نداریم ماسل کار با غرش موتور v8 و عضلانی بودنش خلاصه میشه فک کن سوار مثلا دوج چلنجر شدی ولی ماشینت صدایی سوت بده طراحیش اونوقت با صداش همخونی نداره

    موافقم 11
    مخالفم 1
  11. Aryan kia

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (574 ديدگاه)

    پدال جان میدونم به اینجا مربوط نیست ولی لطفا خبر طرح مفهومی داچیا لوگان کوپه رو بزار با توجه به قیمتی که داره طراحیش عالی شده البته مفهومی هست ولی قشنگ شده

    موافقم 6
    مخالفم 1
      1. Aryan kia

        ۲۲ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (574 ديدگاه)

        دم شما گرم

    1. SS

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (822 ديدگاه)

      وانتشم قشنگه D:

  12. ali

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (776 ديدگاه)

    ارزشش رو داره…

    موافقم 3
    مخالفم 1
  13. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    ترکیب یکی از اصیل ترین خودروهای دنیا با موتور برقی! اون هم از تسلا.
    اینجاست که میگن زبان قاصره.
    من اگه دسترسی داشتم طی یک عملیات انتحاری حتما این شرکت رو منفجر میکردم.

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. OMID

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      اتفاقاً فکر بدی نیست
      فکر کنید یه دونه داج چارجر هلفنت جمع کردید و یه دونه از اینا هم بهش اضافه میکنید
      میشه یه هیولای هیبریدی ۱۶۰۰ اسب بخاری !
      هم show رو داری هم go
      اون انجین و صداش هست قدرت و گشتاور آنی این هم هست
      قابلیت استفاده روزمره هم پیدا می‌کنه
      مثلا بزنی رو حالت تمام الکتریکی بری تا سوپر مارکت و برگردی بعدش بری درگ استریپ سوپر اسپورت له کنی
      ذهنم تا کجا رفت :)

      1. " Swedish Arrogant Tiger "

        ۲۲ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        میشه اینطوری هم نگاه کرد ولی بحث اصالته.
        موتور برقی شاید رو یه سدان خانوادگی یا اسپرت های امروزی قابل تحمل باشه ولی رو یه ماسل کار از دهه 60 نه!

  14. Me

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (314 ديدگاه)

    چرا با قلب ادم انکارارو میکنین خب????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا