درحالیکه افراد بیشتری در حال مهاجرت بهسوی خودروهای الکتریکی یا هیبریدی هستند اما ماسل کارها قواعد خاص خود را دارند و شاید مقاومت در مهاجرت بهسوی الکتریکی سازی در بین طرفداران این خودروها بیشتر باشد.
با این حال این روندی اجتنابناپذیر به نظر میرسد و به زودی شاهد ماسل کارهای هیبریدی و شاید در آینده الکتریکی خالص باشیم.
شرکت EV West این مسیر را تسهیل نموده و پکیجی برای الکتریکی سازی خودروهای عضلانی آمریکایی تدارک دیده است. آنچه مشاهده میکنید یک موتور الکتریکی تسلا است که با همکاری Revolt Systems برای پروژه اخیر فورد موستانگ ۱۹۶۵ الکتریکی به کار رفته است. آنچه این سیستم را منحصر به فرد میکند، طراحی خاص آن است به گونهای که به راحتی زیر کاپوت خودروهای عضلانی کلاسیک جای میگیرد.
درواقع این موتور به صورت طولی با موتورهای بلوک کوچک جفت میشود. این پیکرهبندی بدان معنی است که پیشرانه اصلی همچنان حفظ خواهد شد و در عین حال ۶۰۰ اسب بخار نیرو و ۱۲۰۰ نیوتنمتر گشتاور به خروجی آن افزوده میشود. موتور الکتریکی به همراه اجزای دیگری چون باتری و سیستم مدیریت و شارژر ارائه میشود. هنوز جزئیات این پکیج و قیمت آن اعلام نشده اما هزینهای حدود ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار برای آن پیشبینی شده است.
Hadi
۲۲ مهر ۱۳۹۹عجب چیزی شده…
۶۰۰ اسب بیشتر؟
از طراحی موتور الکتریکیه خوشم اومد
هیبرید کردن بهترین راهه……
ارشیاSVJ
۲۲ مهر ۱۳۹۹از هر چیزی برقیه بدم میاد ولی این طرحه جالبیه.
محمد
۲۲ مهر ۱۳۹۹کار باحالیه
MC20
۲۲ مهر ۱۳۹۹ماسل کار بدون v8!!!!!!!!!!!!اصالتو به هم زد
nikzad
۲۲ مهر ۱۳۹۹فکر کنم متن رو اشتباه خوندی اگر بند آخر رو بخونی نوشته موتور الکتریکی همراه با پیشرانه اصلی!!!!!!
زیزیگولو
۲۲ مهر ۱۳۹۹ماسل کار یعنی ماشین هشت سیلندری که صدای غرش موتورو اگروزش تا ۱۰ تا خیابون اونورترم بره …. ولی باید واقع بین بود چون دنیا در حال تغیره و انرژیای پاک دارن جایگزین سوختای فسیلی میشن
Sina
۲۲ مهر ۱۳۹۹میخوام تا ابد ماسل کار تولید نکنن اگه V8 نباشه.
ماسل کار یعنی V8
هیبریدش هم فرقی نداره ولی باید V8 باشه.
اگه قراره برقی بشه همون بهتر که دورانشون تموم کنن تا خراب نشن این ماشینای بزرگ
amg 63
۲۲ مهر ۱۳۹۹عزیزان از هر دوره از زمان تکنولوژی خاص خودش مد شد ، مردمان دیگر کشور ها حال کردن با موتور درون سوز قدرتمند حالا میخان الکتریکی باشه. برخلاف اینجا که هنوز اروزی یه صدای v8 رو دلمونه.
MaF
۲۲ مهر ۱۳۹۹شاید چیز جذابی باشه اما من کلا مخالف افزایش قدرت این ماشینا هستم چون همونجوری که هستن قشنگن
MaF
۲۲ مهر ۱۳۹۹عادت کردم همش اشتباهی مینویسم چیز جذابی باشه-_-
تحت پیگرد
۲۲ مهر ۱۳۹۹با اومدن ساعت های کوارتز و دیجیتال فکر میشد کار ساعت های مکانیکی و چرخ دنده ای تمومه اما این ساعت ها هنوز به کار خودشون ادامه میدن و هرروز پیچیده تر و ظریف تر می شوند چون عاشقان واقعی ساعت اصلا ساعت های دیجیتالی والکتریکی رو جزو ساعت به حساب نمیارند در مورد خودرو هم همچین اتفاقی میفته هر چند تعداد خودروهای درون سوز کم خواهد شد اما پیچیده تر گران تر و وحشی تر میشوند
SS
۲۲ مهر ۱۳۹۹البته ورود ساعتهای عقربه ای به مراکز خرید ممنوع نشد بلکه تبدیل به کالای لوکستر شدن
اما با قوانینی که برای خودروها وضع میشه بعید میدونم خودروهای درونسوز تا سال 2050 بتونن (حداقل) در کلانشهرها تردد کنن
Sina
۲۲ مهر ۱۳۹۹واقعا ایشون یکی از بهترین نظرات رو راجب برقیا و بنزینیا گفت. واقعا حرفتون درسته.
در آینده همه ی ی ماشینای روزمره برقی میشن ولی کلاس های کم کاربرد تر مثل ماشینای پرفورمنس بنزینی میمونن و
بعد سطوح پایین تر پرفورمنس هیبرید میشن وبعدش بنزینیا کم و کمتر میشن ولی از بین نمیرن
Aryan kia
۲۲ مهر ۱۳۹۹درسته دنیا در حال تغییره ولی به نظرم تا چند سال دیگه اگر اینجوری پیش بره کلا ماسل کار نداریم ماسل کار با غرش موتور v8 و عضلانی بودنش خلاصه میشه فک کن سوار مثلا دوج چلنجر شدی ولی ماشینت صدایی سوت بده طراحیش اونوقت با صداش همخونی نداره
Aryan kia
۲۲ مهر ۱۳۹۹پدال جان میدونم به اینجا مربوط نیست ولی لطفا خبر طرح مفهومی داچیا لوگان کوپه رو بزار با توجه به قیمتی که داره طراحیش عالی شده البته مفهومی هست ولی قشنگ شده
farhad
۲۲ مهر ۱۳۹۹https://www.autoevolution.com/news/2021-dacia-logan-reimagined-with-coupe-pickup-mcv-body-styles-149964.html
Aryan kia
۲۲ مهر ۱۳۹۹دم شما گرم
SS
۲۲ مهر ۱۳۹۹وانتشم قشنگه D:
ali
۲۲ مهر ۱۳۹۹ارزشش رو داره…
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۲ مهر ۱۳۹۹ترکیب یکی از اصیل ترین خودروهای دنیا با موتور برقی! اون هم از تسلا.
اینجاست که میگن زبان قاصره.
من اگه دسترسی داشتم طی یک عملیات انتحاری حتما این شرکت رو منفجر میکردم.
OMID
۲۲ مهر ۱۳۹۹اتفاقاً فکر بدی نیست
فکر کنید یه دونه داج چارجر هلفنت جمع کردید و یه دونه از اینا هم بهش اضافه میکنید
میشه یه هیولای هیبریدی ۱۶۰۰ اسب بخاری !
هم show رو داری هم go
اون انجین و صداش هست قدرت و گشتاور آنی این هم هست
قابلیت استفاده روزمره هم پیدا میکنه
مثلا بزنی رو حالت تمام الکتریکی بری تا سوپر مارکت و برگردی بعدش بری درگ استریپ سوپر اسپورت له کنی
ذهنم تا کجا رفت :)
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۲ مهر ۱۳۹۹میشه اینطوری هم نگاه کرد ولی بحث اصالته.
موتور برقی شاید رو یه سدان خانوادگی یا اسپرت های امروزی قابل تحمل باشه ولی رو یه ماسل کار از دهه 60 نه!
Me
۲۲ مهر ۱۳۹۹چرا با قلب ادم انکارارو میکنین خب????