غربیلک فرمان همیشه در ارتباطی مستقیم با راننده قرار دارد و به همین دلیل، طراحی و کیفیت آن میتواند باعث رضایت خاطر یا برعکس نارضایتی راننده گردد. اکنون دیگر دوره فرمانهای خشک، بزرگ و ساده به سرآمده است و روی غربیلک فرمانهای امروزی، علاوه بر کیسه هوا، انواع کنترلهای سیستمهای مختلف خودرو نیز نصب میشوند.
بعید است که کسی در برابر تکنولوژی جدید، هنوز فرمانهای قدیمی را ترجیح دهد اما همیشه امکان دلبستگی وجود دارد و میتوان با دیدن این فرمانها، خاطرات خودروی پدربزرگ خود را به یاد بیاورید.
amir
۳۱ مرداد ۱۳۹۳خیلی هم خوب
Sina sh
۳۱ مرداد ۱۳۹۳فرمان های کلاسیک ماشین های امریکا قشنگه
سعید صالحی
۳۱ مرداد ۱۳۹۳فرمونای مسخرن. فقط فرمون هوراکان و 458 اسپشیال و لافراری
Sadjad97
۱ شهریور ۱۳۹۳اگه این فرمونا مسخرن مطمئن باش که 60 سال دیگه فرمونای هوراکان و 458 اسپشیال و لافراری هم مسخره خواهند بود.
Ahmad..F12
۴ شهریور ۱۳۹۳عزیزم!!!!
داره میگه فرمون کلاسیک
بعد شما میگی مسخرست
458 و لافراری خوبن!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم باید اول یکم با خودرو آشنا بشید دوست عزیز
سعید صالحی
۳۱ مرداد ۱۳۹۳اسم این ابوقراضه ها رو مینوشتی بهتر بود.
سعید صالحی
۳۱ مرداد ۱۳۹۳سلام بچه ها من اینترنتم قط بود نبودم ولی امیدوارم از مطلب اورکان و 458 من لذت برده باشین…
صادق
۱ شهریور ۱۳۹۳خیلی ممنون آقا سعید
مطلب بسیار بسیار خوبی بود
سام
۳۱ مرداد ۱۳۹۳خیلی جالبه اینا فرمون ماشنین یا چرخ ماشین؟؟؟؟!!!!!!
امیرحسین
۳۱ مرداد ۱۳۹۳فراریه فرمونش قشنگه
amir
۳۱ مرداد ۱۳۹۳بعضیاشون واقعا پیچیده بودن،آدم هنگ میکرد
داریوش
۳۱ مرداد ۱۳۹۳آخ داغ دلم رو تازه کردی داداش
فرمون کادیلاک سیول رو چرا گذاشتی نامرد
.
.
درسته الان به قول خودت این همه فرمون زیبا و کاربردی اومده
ولی اینا هم دورانی داشتن واسه خودشون
دستت طلا
احسان(احسان سابق)
۳۱ مرداد ۱۳۹۳بعضیاش عجب سیستم های مکانیکی پیچیده ای رو فرمون داشته.اشتباه نکنم فورد ادزل که از بزرگترین شکست های تاریخ تجاری دنیاست از سیستم دنده ای استفاده کرده بوده که یه جورایی مثل ماشینای دوکلاچه امروز یوده که دهه 50 تولید میشده.حتمن نگاهی به این فرمون بندازید.برای 60 سال پیش جالبه
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/EdselRanger-interior.jpg
مرتضی
۳۱ مرداد ۱۳۹۳برنامه مناظره رو نگاه میکنین؟؟ باعث خجالته!!! نماینده سایپا برای ضرب المثل هم انگلیسی مثال میزنه و همش لاتین میپرونه!!! همینه! این بدبختای ما همینه چهار تا دونه کلمه یاد میگیریم میخوایم بگیم سواد داریم ایکاش کار کردنشون هم مثل خارجی ها بود شاید میشد تحمل کرد واقعا خودشو ضایع کرد با این مثالهاش!!
reza
۳۱ مرداد ۱۳۹۳هیچ کدوم به پای ماشین کلاسیک ما پیکان نمی رسن
مک میسل
۳۱ مرداد ۱۳۹۳نمیدونم چرا ولی احساس میکنم غربلیک فرمونای پیکان هایی که فرموناشون پژویی نبود از همه قشنگ تره!
Ferrari
۳۱ مرداد ۱۳۹۳مکمیسل باهات موافقم واقعا هیچ فرمونی تو دنیا برای ایرانی ها خاطره انگیزتر از فرمون پیکان نمیرسه.
احمدرضا ب ام و
۳۱ مرداد ۱۳۹۳چه فرمونایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مک میسل
۳۱ مرداد ۱۳۹۳فق از بالا دومی خوشم اومد بقیه مال نیستن!
ahmad
۳۱ مرداد ۱۳۹۳فرمون رولزرویس گوست تقریبا شبیه ایناست
مهدی
۳۱ مرداد ۱۳۹۳اون اهرم های روی فرمون دقیقاچیکار میکنن؟؟؟؟؟
Ahmad..F12
۴ شهریور ۱۳۹۳اونا دقیقاً همون کاریو میکنن که دسته دنده خودروهای امروزی میکنن
بعضی هاشون هم علائم راهنما و اینجور چیزاست
Nissan GTR
۳۱ مرداد ۱۳۹۳فرمون هم فرمونای قدیم اونقد با ابهت و بزرگ بودن که ادم میتونست باهاشون کشتی بگیره!!
Nissan GTR
۳۱ مرداد ۱۳۹۳بیشتر از همه مال فراری قشنگه بعضی هاشونم شبیه رینگ ان
Trophy
۳۱ مرداد ۱۳۹۳من حس وحال این فرمونارو خیلی بیشتر دوست دارم خصوصا که از چوب باشه من ترجیح میدم یکی از این ماشین های با اصالت رو داشته باشم نه این که این ماشین های چینی و کره ای رو سوار بشم
Vahid
۱ شهریور ۱۳۹۳یه حرف بی ارتباط به این مطلب ولی کاملا درست: اگه به کسی بر نمیخوره، باید بگم که خوبی نظر دادن اینه که باعث میشه بریم و مطالب جدید یاد بگیریم. وهمچنین چندین برابر از اون، کل کل کردن در نظرات بسیار مفیده، چون واقعا آدمو وادار میکنه که به اطلاعات خودش اضافه کنه. امیدوارم به کسی برنخوره، چون پتانسیل برخوردن خیلی بالاست.
datsun
۲ شهریور ۱۳۹۳مطلب جالبی بود ممنون