دپارتمان حملونقل ایالاتمتحده اعلام کرده که دستورالعملهای جامعی را در رابطه با آیندهی خودروهای خودران وضع میکند. این آژانس اعتقاد دارد که نگاهی فعال به توسعهی این بخش داشته باشد و بسته به چگونگی سیستمها بهطور سالانه خود را بهروز نماید.
تمرکز عمده قوانین جدید اطمینان حاصل میکند که خودروهای خودران تا حد امکان ایمن باشند. این دپارتمان ۱۵ نقطهی ارزیابی برای هر کمپانیای که میخواهد سیستم خودرانی را عرضه کند در نظر گرفته است. این دپارتمان میخواهد تا انتظارات واضحی را برای شرکتهایی که تکنولوژیهای خودران را توسعه میدهند وضع نماید.
این ارزیابیها حقایق اصلی نظیر مستندسازی چگونگی عملکرد این سیستمها را پوشش میدهد اما دپارتمان حملونقل نگاهی عمیقتر به مسائل دارد. این آژانس میخواهد کمپانیها برنامهی خود در هنگام ازکارافتادن این تکنولوژی را اعلام نمایند. کارخانهها نیز نیاز دارند تا ملاحظات اخلاقی خود را با توضیح دادن چگونگی کنار آمدن هوشمندی مصنوعی با معضلات ایمنی را در جاده اعلام نمایند. در مواردی که سیستم اشتباه میکند، خودروسازها باید رکوردر دادهای را بسازند که بازسازی تصادف را امکانپذیر نماید.
آژانس حملونقل همچنین باید نقشهای متفاوت آژانسهای فدرال و ایالتی را در امر قانونگذاری خودروهای خودران به دقت بررسی کند. دولت ایالاتمتحده بهطورکلی مسئول تنظیم استانداردهای ایمنی اجباری است. پسازآن ایالتها کاری سخت برای وضع قوانین در رابطه با تست تکنولوژی خودروهای خودران و توسعهی آن در جادهها خواهند داشت.
این دپارتمان فهمیده که بهبودهای داخلی ضروری هستند. بروکراسی دولتی میتواند روند کار را آهسته کند اما این دپارتمان قول میدهد که سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراهها به سرعت به درخواستها پاسخ میدهد. برای مثال هماکنون این آژانس به سؤالات دربارهی تفسیر قوانین در ۶۰ روز پاسخ میدهد.
دپارتمان حملونقل انتظار دارد که در آینده شاید قدرت جدیدی برای تضمین امنیت خودروهای خودران نیاز باشد. برای مثال NHYSA میتواند از خودروسازها بخواهد که حتی دادههای بیشتری را دربارهی چگونگی کار سیستم ارائه کنند. آژانس همچنین میتواند این قدرت را داشته باشد که عکسالعمل فوری در صورت نقص سیستم و آسیب به مالکان اتخاذ نماید. این سازمان همچنین میتواند توانایی بازرسی و تائید رانندگی خودکار را پیش از عرضه به بازار داشته باشد.
منبع: motor1
GOD BLESS AMERICA
۱۹ مهر ۱۳۹۵بله ایمنی حرف اول رو میزنه، اما همچنین میتونه بهانه و پوششی جهت تحت نظر داشتن زندگی مردم باشه .
بلآخره وقتی کشوری مثل آمریکا از تمام نژادها شهروند داره باید حواسشون رو خیلی جمع کنن.
این نظارت همچنین میتونه کاربردهای منفی در نقض حقوق شهروندان رو ایفا کنه.
چیزی شبیه به قانون میهن پرستی جورج بوش یا قانون محدود کردن سلاح و مهمات که توسط دولت اوباما به تصویب رسیده ، این برنامه ها نیتی غیر از اون چه به نظر می رسه رو دنبال میکنن.
GOD BLESS AMERICA
۱۹ مهر ۱۳۹۵این ایمان و اعتقاد به سیستم از کجا ناشی میشه؟
اونهایی که دیسلایک میدن لطفا جوابگو باشن.
Elemento
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
دوست خوب اینقدر منفی باف نباش.
این کار ها برای ایمنی و راحتی خودت و پیشگیری از تصادفات و فجایع رخ میده.
دولتی مثل امریکا پیشرفته ترین وسایل جاسوسی و شنود رو در دنیا داره. چون تکنولوژی اینترنت ، موبایل ، تلفن ، کامپیوتر، نظام بانکی همه مال خودشونه و همه ی حفراتی که در این سیستم ها وجود داره رو یا ساختن یا میشناسن.
از طرفی کنترل زندگی شهروندان عادی و بی آزار که اهمیتی برای دولت نداره.
این ها اگر بخوان میتونن با وسایلی که در اختیار دارن از همه جا خبر داشته باشن.
این کار ها برای راحتی و آسایش خودته. برای امنیت شهروندان اون کشور. حالا امریکا باشه یا ژاپن یا المان یا … .
uss zumwalt DDG-1000
۲۰ مهر ۱۳۹۵امریکا چندین سال تلفن ولادیمیر پوتین شنود میکرده
ایمیل های یاهو شنود میکنه
و غیره
uss zumwalt DDG-1000
۲۰ مهر ۱۳۹۵دمت گرم مجید عزیز
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
دم شما گرم دوست عزیز.
king 918
۱۹ مهر ۱۳۹۵یه جمله از بنجامین فرانکلین ( دانشمند امریکایی )
.
در زیر خاک به قدر کافی زمان برای خوابیدن داریم. اگر زمان گرانبهاترین چیزهاست، بیهوده صرف کردن آن بدترین کارهاست. زیرا زمانی که از دست رفت دیگر باز نخواهد گشت. هیچ وقت به گمان آنکه زمان کافی دارید، ننشینید. در عمل خواهید دید که همیشه زمان، کوتاه و ناچیز است.
uss zumwalt DDG-1000
۲۰ مهر ۱۳۹۵مرسی
احمد باقری
۱۹ مهر ۱۳۹۵درستش هم همینه.