جی.دی. پاور آماری تازه از مقبولیت برندهای خودروسازی در انگلستان منتشر نموده است که جگوار و لکسس را در صدر و شورولت را در قعر نشان میدهد!
در این بررسی، جگوار و لکسس به صورت مشترک در رتبه نخست رضایت مصرفکنندگان قرار گرفتند. پایینترین رتبه نیز متعلق به شورولت بود که بیست و ششم شد.
بررسی مدل خودروها البته نتایج جالبتری را نشان میدهد. فولکسواگن و اشکودا که زیرمجموعه آن است به تنهایی شش رتبه از ده رتبه اول را در اختیار دارند. با این حال این شرکت در بین برندها رتبه پنجم را دارد. جگوار نیز که برترین برند شده، تنها یک خودرو در رتبه دهم دارد!
طبق مطالعهای که جی دی پاور انجام داده، جگوار و لکسس، محبوبترین خودروسازان سال ۲۰۱۴ بودهاند. جگوار در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ نیز در بالای این لیست قرار داشته و امسال نیز در این جایگاه قرار گرفته است. قبل از آن لکسس به میزان ۱۱ سال در این رتبه قرار داشته است.
خودروی کامپکت شهری فولکسواگن، آپ به تنهایی در بالای لیست محبوبترین مدلهای خودرو قرار گرفته است. صاحبان این خودرو امتیازات زیادی به قابلاعتماد بودن، راحتی استفاده و بهینه بودن آن دادهاند. پس از آپ، فولکسواگن گلف پلاس و اشکودا یتی در رتبههای دوم و سوم قرار دارند.
این آمارها در نظرسنجی از بین مالکین ۱۵۵۳۲ دستگاه خودرو در انگلستان و مابین ژانویه و مارس ۲۰۱۴ جمعآوری شده است. در این دادهها در چهار حوزه اصلی رضایتمندی از خودرو تأکید شده است. این حوزهها شامل ویژگیهای ظاهری خودرو (از جمله عملکرد، طراحی، راحتی و امکانات)، کیفیت و قابلاطمینان بودن خودرو و رضایت از هزینههای مالکیت و سرویس نمایندگی میشوند. همچنین لازم به ذکر است که تنها خودروهایی در این بررسی گنجانده شدهاند که بیش از ۴ هزار دستگاه فروخته باشند؛ یعنی در نهایت ۱۰۹ مدل.
از شرایط این نظرسنجی، نگهداری خودرو به مدت حداقل ۳۶ ماه بوده است. ۵۸ درصد شرکتکنندگان در این بررسی مرد و ۴۲ درصد نیز خان بودند. مجموع مسافت پیموده شده توسط این افراد، روی هم حدود ۵۳۳ میلیون کیلومتر بود! بنابراین میتوان این آمار را با دقت بالایی که دارد و لحاظ میزان رضایت خریداران در طولانی مدت، بسیار معتبر شمرد. در ادامه به صورت خلاصه، نتایج این تحقیق را مرور میکنیم.
ده خودروساز محبوب ۲۰۱۴
- ۱. جگوار
- ۱. لکسس
- ۳. مرسدسبنز
- ۴. اشکودا
- ۵. فولکسواگن
- ۶. هوندا
- ۷. ولوو
- ۸. تویوتا
- ۹. کیا
- ۹. مزدا
ده مدل خودروی محبوب ۲۰۱۴
- فولکسواگن آپ
- فولکسواگن گلف پلاس
- اشکودا یتی
- مرسدسبنز کلاس C
- فولکسواگن سیروکو
- فولکسواگن تیگوان
- لکسس CT200h
- اشکودا اوکتاویا
- ولوو V70/XC70
- جگوار XF
ده مدل پایین لیست محبوبترینها
- ۱۰۰- سیتروئن C1
- ۱۰۱- فورد فیوژن
- ۱۰۲- اسمارت فورتو
- ۱۰۳- سیتروئن C4
- ۱۰۴- فیات گراند پونتو/ پونتو اوو
- ۱۰۵- فورد Ka
- ۱۰۶- بامو X1
- ۱۰۷- سیتروئن C3
- ۱۰۸- آلفا رومئو میتو
- ۱۰۹- شورولت اسپارک
داریوش .فقط اریایی ها
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ممنون از مطلب خوبتون . پدال
امیر
۱۴ خرداد ۱۳۹۳آقا انقدر بد از بی ام و نگید!!!!!!!!!
ماهان
۱۰ خرداد ۱۳۹۳اقا من این نظر سنجی رو قبول ندارم بریتانیاییها رو حساب عرقشون رای میدن پدال جان خواهشا یه نضر سنجی بزار ببینیم چند چندیم
محمدرضا
۱۰ خرداد ۱۳۹۳قطعا موافقم
بریتانیایی ها افرادی هستن که بیشتر از کیفیت به برند ملیتشون احترام می ذارن
نمی گم مدلای جگوار بدن ولی این مدل جگوار در مقابل رقبا زیاد خوب نیست
مخصوصا طراحی داخلیش :)
طوفان
۱۱ خرداد ۱۳۹۳حالا رو عرق ملی جگوارو انتخاب کردن اما لکسوس و فولکس که ربطی به عرق ملی نداره . شما اگه ناراحتید جگوارو از لیست حذف کنید !
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود . قابل توجه فرید خان :
حالا خوبه ما هم کار شمارو تکرار کنیم و بگیم با اینکه لکسس بهتریم ماشین
از نظر جی دی پاور هست ، پس چرا در این لیست نیست ؟؟؟
یا موارد دیگر ؟؟؟؟
مجله ماشین – طبق معمول، دومین روز خبرنگاران (press day) نمایشگاه اتومبیل نیویورک، میزبان هیئت ژوری گروه world car of the year بود تا بهترین ماشین سال دنیا را در کلاس ها و گروه های مختلف انتخاب کنند. طبق نظر این کارشناسان، آئودی a3 مدل 2015 توانست لقب بهترین خودروی سال دنیا در سال 2014 را از آن خود کند. پورشه، مرسدس و ب ام و، جزء دیگر برترین ها بودند تا آمار امسال، کاملاً آلمانی باشد!
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، طبق نتایج اعلام شده، پورشه 911 gt3 عنوان کارآمدترین ماشین سال از لحاظ فنی را به خود اختصاص داد. مرسدس بنز s کلاس نیز به عنوان لوکس ترین اتومبیل دنیا انتخاب شد و ب ام و i3 بهترین اتومبیل سبز سال لقب گرفت، ضمن اینکه جایزه بهترین طراحی سال را نیز به خود اختصاص داد.
برای انتخاب این اتومبیل ها، تعداد 69 کارشناس از 22 کشور مختلف گرد هم آمدند.
فرید جان منتظر جوابتم .
هیچ خودروسازی کامل نیست . این 1000 دفعه .
فرید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درضمن میلاد خان عزیز همیشه قبل از انتشار مطالبت و قبل از اینکه در مورد افتخارتون گارد بگیری یه تحقیقی هم بکنی بد نیست…
شما آمار رسمی جی دی پاور رو با آمار یه عده ژورنالیست که میشینن دور هم تصمیم میگیرن مقایسه میکنی…
این لینکی هم از سایت مرجع هست که اگه بری قسمت about و اگه انگلسیتم خوب باشه میبینی که نوشته..(انجام شده توسط روزنامه نگاران خودرو از سراسر جهان است)…حالا به نظر شما مرجع عده ای از روزنامه نگاران خودرویی مهمتر و با ارزشتره یا جی دی پاور…انتخاب با شما آقا میلاد گل و دوستانی که به این آمار ژورنالی میبالند…
لینکی که گفتم
http://www.wcoty.com/web/
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
فرید واقعا نمیدونم چی بهت بگم . مگه فقط برای امار جی دی پاور
مهمه که بخواهی ماشین سال دنیا انتخاب بشه ؟؟؟
یذره فکر کن . وقتی میگه از تمام دنیا نویسنده امده ، مطمئن باش
از ژاپن هم اومده . چقدر تعصب ؟؟؟؟
من کی گفتم امار جیدی پاور رو قبول ندارم ؟؟؟؟
جی دی پاور در حوزه ی خودش استاده ، نه در تمام زمینه ها .
جیدی پاور داره رضایت مشتری مداری و کیفیت و محبوبیت رو مسنجه .
انگار که بگی سازمان تحقیقات و استاندارد بیاد ماشین سال و
انتخاب کنه .
جواب این سوال منو بده ببینم :
اگر همین نویسنده های دنیا بیان بنویسن که لکسس بهتر از بنز
است ، تو قبول نمیکنی ؟؟؟؟
باباجان حرفتو منطقی کن .
خودروی سال رو نشریات انتخاب میکنند . مثل نشریات ژاپن که
خودروی سالشون رو گلف انتخاب کردند .
برو امار بگیر ببین از زمانیکه ماشین اختراع شده ، ماشین سال
و کی انتخاب میکنه ؟؟؟ یا بهترین طراحی های دنیارو .
مشکل شما اینجاست که مغزت حول چنتا کشور میچرخه .
معیار دنیا مهمه . کسی نمیگه لکسس بده . اما هر خودروساز در
یک ایتم خوب عمل میکنه .
اگر همه ی دنیا میخواستن مثل تو فکر کنند ، الان نباید لکسس از
نظر فروش پایین تر از 3 غول ژاپنی بایسته .
اگر منطق داشتی جمله ی خود مدیر عامل لکسس رو قبول میکردی نه
اینکه هرجور که بخواهی معنیش کنی .
تو یا مطلب پدال و قبول داری یا نداری .
من که مطمئن هستم هر کدام که به نفعت باشه قبول میکنی و هر
کدام که به نفعت نباشه قبول نمیکنی .
حالا من متعصبم ؟؟؟
برو اون کامنت محمد رو بخون .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
مرسدس بنز C کلاس استیشن هم معرفی شد ولی خبرش در پدال نیامد .
تصاویر مخفیه مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک هم منتشر شد اما خبری نیست!!!!!!!!!!!
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-c-class_estate/1024×768/wallpaper_10.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-c-class_estate/1024×768/wallpaper_05.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-c-class_estate/1024×768/wallpaper_0c.htm
اخبار فولکس واگن پاسات جدید :
http://machinemag.ir/ViewNews.aspx?viewid=7286
محصول جدید نیسان با موتور بنز :
http://machinemag.ir/ViewNews.aspx?viewid=7313
مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک :
http://machinemag.ir/ViewNews.aspx?viewid=7322
Metalhead
۱۰ خرداد ۱۳۹۳نمیدونم چرا بعضی دوستان الکی دارند اینجارو به خاک و خون میکشند؟؟؟؟
باو الآن سر چی دارین بحث می کنید؟؟؟ اینکه بنز خوبه یا لکسوس ؟؟؟؟؟؟؟
خب مگه بنز و لکسوس ارث بابای من و شما هستند که دارین سرشون بحث میکنین ؟؟؟؟؟
این نشون داره میده که بنز و لکسوس و تویوتا و فولوکس همشون کارشون درسته ، اصلا سر چی دارین بحث میکنین؟؟؟؟؟؟ هیچ ماشینی کامل کامل نیست
مثلا لکسوس LS بنظر من طراحی چراغ های عقبش ضعیفه ، بار ها هم گفتم
یا مثلا من نمیتونم با دریچه های کولر بنز S و C 2015 ارتباط بر قرار کنم
حالا چون من خوشم نمیاد باید بیام بگم ماشین بده؟؟؟؟؟؟؟؟
خودرو ساز های دنیا همگی باید از هم یاد بگیرند
از تویوتا مشتری مداری ، از بنز لوکس بودن ، از فولوکس مدیریت ، از لکسوس کیفیت ، از ب ام و نو آوری و …..
حالا هی بحث کنید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود . افرین بر تو .
انصافا ته تعادلی .
همه ی حرف من هم همینه . همه ی ایتم ها در یک خودرو جمع نمیشه .
اقا فرید یاد بگیر .
از تو بیشتر با من سر المان و ژاپن میجنگید . فرید لجباز :)
فرید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ااااااااااا میلاد حرف تو هم همینه؟؟؟؟؟از کی تاحالا اینقدر منتطقی شدی؟؟؟؟؟کی به کی میگه والا…
ببین همیشه هم گفتم آمار باید رسمی باشه…درسته شما شدین خودرو سال….الان تنها مرجع رسمیمون جی دی پاور هستش…ببین شما ۱۲۰ سال تجربه…۱۲۰ سال تکنولوژی…و و و و و…دارین،از شمایی که همه چیز شما ۴ برابر ما هستش بیشتر انتظار میره…چرا نمیخوای قبول کنی…تو دلت رو به همینا خوش کن و خبر های عصر خودرو و مجله ماشین…تمام دنیا از کیفیت و عالی بودن لکسوس میگن تو بگو نه اونا بدن و تو درست میگی…تو دلت رو به این جوایز خوش کن…مهم اینه که ما تو هر کشوری وقتی میپرسی از دارندگان بهترین ماشین چیه…(اول میگه لکسوس) …بعد تو بیا بگو اس خوبه منم میگم آره خوبه…ولی میترسم آتیش بگیره :-D من نمیدونم ماشینی که بدو ورودش آتیش گرفت چطور شد خودرو سال…مطمین باش اگه بعد این آتیش سوزی بود عمرا بهش خودرو سال رو میدادن…آخه همین اس کلاستون یه جایزه تو جی دی پاور نداره که من دلمو بهش خوش کنم بابا یکیییییییییییییی….
حالا خودرو سال هم آآآآآآونقدر مهم نیستااااااااا….فاکتور های دیگتون رو قوی کنین…اعتماد مشتری…خدمات…استهلاک…کیفیت…و غیره…تا تو دل مردم جا بگیرین تا یوقت سرزده اومدن تو یه کشوری از دارندش پرسیدن لاقل طرف روش بشه بگه بنز… یه چیزی تو محصولات بنز ببینه…نه که مثل اون طرف نشه که ماشین آلمانیش رو با پتک خورد کنه…فاکتور های دیگه ای مهمتر از خودروی سال شدن هست…آره میلاد جان تو دل جاشین نه تو فکر…تازه توجه هم کنی میبینی که بالا نوشته ۱۱ سال رتبه دست لکسوس بود اون ۱۱ سال کجا بودین عزیییییییییییییزم….
volkswagen
۱۱ خرداد ۱۳۹۳وااای فرید و ببین . یعنی حرف زدنت اخرت تعصبه
شما شدید خودروی سال !!!!!!
تنها مرجع رسمی تون دی جی پاور هستش !!!!
شما 120 سال تجربه !!!!
شما داری می گی مردم به لکسوس بیشتر از بنز اعتماد دارن ؟؟؟
نه دوست گلم بنز رو همه ی دنیا میشناسن و محبوب ترین برند لوکس دنیاست
فروش بنز از لکسوس بالاتره
بنز کارش عالیه در حد بنز
اگر دی جی پاور و خودروی سالو قبول نداری بیا میزان در امدو نگاه کن . من هزار بار این لیست رو تو پدال گزاشتم
ولی از زیادی تعصب زاپنی ها هیچ کدوم بهش جواب ندادند
http://www.eghtesadeiranonline.com/vdci5yazwt1aqv2.cbct.html
یه نگاهی بهش بندازید . این همه چی رو مشخص می کنه .
تویوتا با لکسس فروشش جمع شده و دومه اگه از تویوتا جدا می شد دهم هم نبود . ولی می بینی که بنز رو پای خودش سومه
من با توجه به این لیست گفتم فولوکس بزرگ ترین خودرو ساز دنیاست اما هیشکی جواب منطقی نداد . ممد اومد یه سری بدو بیرا گفت و رفت .
این دفعه هم همینه
امید وارم واقع بین باشید نه متعصب
(پرچم بالاست)
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقا آمار […] نده بیرون ، تویوتا بزرگترین خودروساز 2013 شد ، فولوکس واگن سوم شد
حالا یه سایت اومده به غلط گفته فولوکس اول شده حالا برید هزار جور مدرک دروغ در بیارین که فولوکس اول شد
http://www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=63395
http://aftabnews.ir/fa/news/191798/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%842013
فولوکس از همه بیشتر سود کرده ولی تویوتا بزرگترین و ارزشمند ترین و سبز ترینه
http://www.pedal.ir/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2013/
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقای volkswagen
اعتبار اخبار سایت های بلومبرگ و یورونیوز هم یعنی قبول نداری؟؟؟؟؟؟؟
http://www.bloomberg.com/news/2014-01-23/toyota-beats-gm-vw-in-2013-car-sales-sees-3-growth-this-year.html
http://www.autonews.com/article/20140123/COPY01/301239962/toyota-keeps-no.-1-crown-after-outselling-gm-vw-in-2013
http://www.euronews.com/2014/01/23/toyota-tops-global-car-sales-in-2013-goes-for-milestone-2014-with-10-mln-sales/
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقای volkswagen
اعتبار اخبار سایت های بلومبرگ و یورونیوز هم یعنی قبول نداری؟؟؟؟؟؟؟
http://www.bloomberg.com/news/2014-01-23/toyota-beats-gm-vw-in-2013-car-sales-sees-3-growth-this-year.html
Only Japan
http://www.autonews.com/article/20140123/COPY01/301239962/toyota-keeps-no.-1-crown-after-outselling-gm-vw-in-2013
http://www.euronews.com/2014/01/23/toyota-tops-global-car-sales-in-2013-goes-for-milestone-2014-with-10-mln-sales/
volkswagen
۱۱ خرداد ۱۳۹۳محمد جان من این منابع شما رو قبول دارم ولی اگه دقت کنی
توی این منبع ملاک ش تعداد خودرو های ساخته شده است (TOKYO – Toyota Motor Corp. kept its crown as the world’s biggest automaker while falling just short of becoming the first carmaker to sell more than 10 million vehicles in a single year.)
ولی توی اون لینکی که من گزاشتم ملاک در امد و سود است . که بر اساس لیست جهانی فوربس گلوبال 2000 که یکی از دقیق ترین لیست ها است .
مقایسه ای که ملاک کمیت و تعداد باشه فایده نداره . چون خوب کار خونه های زیر مجموعه ی فولکس اکثرا لوکس ساز اند مثل پورشه . لامبو .audiو…. . خوب اینا تعداد تولیدشون نسبت تویوتا پایین تره ولی قیمتشون خیلی بالاتره
به این دو سوال من بدون تعصب جواب بده من دیگه حرفی ندارم
ایا قبول داری برا این که بگیم یه خودرو ساز موفق تر و بزرگ تره باید میزان درامد هاش رو بسنجیم ؟؟؟؟
و دوم ایا قبول داری فولوکس واگن پر در امد ترین خودرو ساز 2013بود یا نه .
خواهش می کنم بدون تعصب جواب بده
(پرچم بالاست)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود . یارو جان حرف محمد درسته . به احتمال 99 درصد ،
سایت برترینها اشتباه کرده .
چون من هم در سایتهای معتبر و هم در نشریات خواندم که
تویوتا بزرگترین تولید کننده ی دنیاست .
سود فولکس ناشی از خط تولید جادوییش است .
فولکس کلا 4 تا خط تولید داره .
سود فولکس به خاطر اینه :
( شرکت فولکس بیش از 280 مدل خودرو تولید میکند.این شرکت سیستمی
دارد که اجازه میدهد از اشکودای ساده تا بنتلی لوکس را با
ساده ترین ادوات بسازند!!!در حقیقت این سیستم انها شامل 4
ابزار نمیشود.یکی برای خودروهای اسپورت.یکی برای خودروهای
میان سایز و دیگری برای خودروهای بزرگ اندازه و اس یو وی .
این کار پروسه تولید انهارا خیلی راحت و کم هزینه و سود
سرریز شده را بیشتر میکند. )
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳فولوکس واگن سودش از همه ی برند ها بالاتر بوده
تویوتا فروشش از همه ی برند ها باالاتر بوده
اینکه سود فولوکس هم بالا بوده بیشتر بخاطر داشتن پورشه بوده ، نوش جونش
((( تویوتا بزرگترین ، سبز ترین و ارزشمند ترین خودروساز دنیا )))
فرید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقای volkswagen
بله عزیزم ما مرجع رسمسمون جی دی پاور نه مثل شما که تنها مرجع رسمیتون یه سایت اقتصاد آنلاینه…
عزیز در جواب این سوال شما (شما داری می گی مردم به لکسوس بیشتر از بنز اعتماد دارن ؟؟؟) متاسفانه باید بگم بله…متاسفم…روم به دیوار…من نمیگم بخدا مردمی که این ماشین هارو سوارن میگن…سایت جی دی پاور میگه…نه یه عده روزنامه نگار ماشینی…آره عزیزم…قبول کن…اینقدر متعصب نباش…قبولش سخت…بهت حق میدم قبول نکنی…قبول واقعیت سخته…
شما با ۱۲۰ سال تجربه همین یه مورد محبوبیت رو هم نداشته باشین که کلاتون پس معرکست که…ولی بجنبین چون داریم همون هم ازتون میگیریم…
اونوقت این یهنی چی؟؟؟؟؟؟(بنز کارش عالیه در حد بنز)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینقدر متعصبی که از طرز حرف زدنتم مشخصه…بعد دیگران رو متعصب خطاب میکنی…
من جی دی پاور رو قبول دارم مثل اینکه شما قبول نداری…دوستومو آقا محمد گل خوووب جواب شمارو داد همون خیلی هم زیاد بود…
volkswagen
۱۱ خرداد ۱۳۹۳اقا فرید من با شما بحثی ندارم چون تعصب خالصی. باز محمد روش امید هست . در ضمن ما 120 سال تجربه نداریم من 5 سال در زمینه ی خودرو تجربه دارم . اگر منظورت از شما کار خونه ی بنزه ما کار خونه ی بنز نیستیم
اما محمد و میلاد
حرف من اینه که تمام کاخونه های خودرو سازی در دنیا تویوتا .فولوکس هیوندا . پزو . هنودا همه شون بلا استسنا هدف شون سودکردنه و با این هدف شروع به خودرو سازی کردند و دارن خودرو می سازن اصلا کار ندارم چه جوری با خط تولید جادویی یا با استفاده از برند لوکس روی ماشین ارزون . یاباکپی برداری یا با پلت فرم های مشترک یا …….. اصلا به چطوریش کار ندارم
من می گم هر کی سود بیشتری بکنه موفق تر و برتر است
محمد جان این لینکی که خودت گزاشتی هم حرف منو زده
(رتبه بندی گروه های خودروسازی در متریک واحدی همچون میزان فروش می تواند گمراه کننده باشد. به همین دلیل است که فوربس با استفاده از رتبه بندی های کامپوزیت مانند مقایسه میزان فروش ، سود ، دارایی و ارزش بازار سرمایه این فهرست را ارائه کرده است. با استفاده از این روش فولکس واگن به راحتی رتبه برتر را در میان کمپانیهای خودروسازی بدست آورده است )
http://aftabnews.ir/fa/news/191798/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%842013
این دیگه لینک خودته امید وارم قانع شده باشی
(پرچم بالاست)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
جی دی پاور در تمام زمینه ها
فعالیت نداره .
بعدشم بحث 120 سال نیست . مجله ماشین و عصر خودرو سایت
های معتبری هستن . همون اخبار جیدی پاور را هم
میگذارند . اما شما چون ادم منطقی ای نیستی فقط در
همین پست ها پیدات میشه .
در اخر بهت بگم که هرچی زور بزنی نمیتونی منکر فروش
بیشتر المانی ها در دنیا نسبت به لکسس . ارزش برند
المانی ها نسبت به ژاپنی ها . منکر جمله ی مدیر عامل
لکسس و مطالب پدال و …. بشی .
باهات متعصباته حرف زدم چون دیدم وقتی منطقی حرف
میزنم ، متوجه نمیشی . لیاقت لکسس همونه که پشتیبان
داشته باشه . حمایت کننده داشته باشه . زیر مجموعه
باشه . فروشش کم باشه . هنوز مردم دنیا دیدی که نسبت
به برندهای المانی دارند رو نسبت به لکسس ندارند .
هروقت شرکت تو توانست در تمام زمینه ها موفق باشه
بعدا بیا اینجا گنده گ… کن .
لکسس در زمینه ی خودروهای سنگین حرفی نداره .
لکسس در زمینه ی خودروها با کاربری بالا حرفی نداره .
لکسس در زمینه ی قایق حرفی نداره .
لکسس در زمینه هلی کوپتر حرفی نداره .
لکسس در زمینه اتوبوس حرفی برای گفتن نداره .
مرسدس بنز سهام داره 5 شرکت امریکایی کونورث . فرایت
لاینر . دیترویت دیزل و …. است .
مرسدس بنز اکتروس بیشترین لقب کامیون سال دنیارو
گرفته و هیچ کامیونی هنوز نتوانسته نصف تندیس ها و
جوایز ان را کسب کند .
من و محمد و امین و … به یک نقطه ی مشترک رسیدیم .
اما تو هنوز سر حرف خودت هستی .
من لکسس رو دوست دارم و میدونم که رقیب جدی ایی برای
بنز است . هیچ انسان عاقلی همه شرکت رو زیر سوال
نمیبره .
فراری ها به خاطر استفاده از جنس نا مرغوب چسب ،
اتش گرفتند ، اما هیچ لطمه ایی به برند فراری نزد .
خودروی تسلا یک دستگاهش اتش گرفت اما پرفروش ترین
خودروی برقی دنیاست .
بنز اس کلاس هم اتش گرفت ، اما پرفروش تر از لکسس است .
بحث همینجا بین من و شما تمام شد .
متعصبانه حرف زدم ، چون متعصبانه حرف زدی . منطق
نداشتی .
برای اینکه بهت ثابت بشه که متعصب هستی ، همین بس که
الان طرفداران المان و ژاپن با یکدیگر به توافق رسیدند .
بدرود .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
فرید با شما بحث کردن بی فایده است .
ما به هیچ کجا نمیرسیم . مثل دو خط موازی هستیم .
قسم نمیخورم ولی باور کن برای تک تک حرفات جواب دارم .
اگر هم کسی منطقی باشه ، تعصب رو در جملاتت حس میکنه .
هیچ کس هم منکر دست اوردهای لکسس نیست . اما شما زیر همه چیز
میزنی و اصلا به دلیل هایی که برات تا به حال اوردم ، توجه
نمیکنی .
اما با این حال هردوشون با تمام این شرایط دارن فروش میکنند .
در اخر بگم دوستت دارم رفیق .
فرید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳دقیقا با شما هم همینطو میلاد جان…همه میدونن که شما تعصبی عمل میکنی و حرفات از رو تعصبه و هیچ چیز رو نمیخوای قبول کنی…بخاطر همینم هست به هیچ نقطه با شما نمیشه رسید چون هیچ چیز رو قبول نمیکنی…
منم واسه همه حرفای شما دلیل دارم ولی دلیل (منطقی و رسمی) نه یه عده روزنامه نگار خودرویی..تو کامنت قبلی گفتم چطور اس کلاسی که تو جی دی پاور یه مقام نمیاره بعد میشه از همین نگاه روزنامه نگارها خودروی سال…
چطور تو لیستای جی دی پاور یه بنز نیست شما قبول ندارین و میگسن مگه مییییییشه….ولی تا وقتی که هستین قبول دارین و صداتون در نمیاد .شما مدرکت اینه منم مدرکم جی دی پاور…حالا دوستان بگن کدوم رسمی تره…
من اصلا تعصبی نیستم بحث کردن با شما و ثابت کردن حرفا به شما فکر میکنی آدم تعصبیه…چون آمار به اون مهمی جی دی پاور رو قبول نداری و آمار یه عده روزنامه نگار خودرویی که دور هم جمه شدن و معلوم نیست طبق چه چیزی نتیجه گرفتن رو مدرک حساب میکنی…خودت میدونی آمار جی دی پاور طبق چه چیزیه و طبق چی نتیجه گیری میشه…شمایی که این رو مدرک ژورنالیستی رو به جی دی پاوری که میاد این نظرات رو از دارندگان خودرو تو هر کشور میپرسه مقایسه میکنی…بعد میگی تعصبی هم نیستی…حتما نیستی دیگه…همه هم میگن نیستی ما هم میگیم نیستی…تو فکر کن واقعا نیستی…
تاحالا نشد یبار با من منطقی بحث کنی و تا کم میاری میگی ما خط موازییم…
فرید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقای volkswagen…
من از همون اولم با شما هیچ بحثی نداشتم شما اومدی با من بحث کردی عزیز…تازه از اسمت و طرز صحبت میشه فهمید که کی متعصبیه…
وقتی خودتون میاین به خودتون اشکالاتتون رو میگیرین دیگه چه انتظاری هست…دیگه وقتی میلاد میاد میگه محمد راست میگه سایت برترین ها اشتباه کرده دیگه من حرفی واسه گفتن ندارم…اول حرفاتون رو با هم هماهنگ کنین مدرکاتون یکی بشه اونوقت بیاین نظر بدین لینک بزارین…همون آقا میلاد ما جواب شمارو داد کافی بود…
فرید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقای volkswagen
یه نگاهی به تیتر این صفحه بکنی و یه نگاه به نتایج…میبینی همین محبوبیت رو هم ازتون گرفتیم… :-D :-D نگران نباش در عوض ۱۲۰ سال تجربه دارین :-D…این یکی رو هیچوقت بهتون نمیتونیم برسیم.
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳Only Japan <3
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
ولی خداییش مملی داری دیدگاه های قبلیه منو کپی میکنی . دقیقا جملات منه .
خیلی وروجکی . ولی فرقی نمیکنه من بگم یا تو . مهم تغییر است که تو بیشتر
از من کردی .
Metalhead
۱۰ خرداد ۱۳۹۳حرف حق رو زدی میلاد خب منم گفتم شاید اگه منم بگم بیشتر تاثیر بزاره رو بچه ها :D
حامد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳سلام بر همه ی اعضای با سابقه و جدید این سایت
راستش من نمی فهمم اینجا چرا اغلب افراد در جایی که باید بحث علمی بشه با تعصب سعی در دفاع از یکی از شرکت ها می کنند این شرکت ها که ارث پدر شما نیست که اینطوری سرش دعوا کنید و بگید کدوم بر کدوم برتره اینجا باید هر ماشینی (تاکید می کنم هر ماشینی) هرچیز خوبی داره گفته بشه و هرچیز بدی هم داره گفته بشه بعضا دیدم که یک کار ضعیف را ازش چنان طرف داری می کنید فقط برای اینکه مال فلان کمپانیه و یا یکه کار عالی رو چنان تو سرش می زنید فقط به دلیل اینکه من از کمپانی اش خوشم نمی آد. باید تلاش کنید تا اطلاعاتتان را بالا ببرید و از اطلاعات هم استفاده کنید. من خودم مدتیه این سایت رو دنبال می کنم و کلی مطلب هم از شما یاد گرفته ام. از این پس هم می خواهم نظراتم را بگذارم امیدوارم که در کنار هم لحظات خوشی داشته باشیم و بدور از جنجال از یکدیگر بیاموزیم. سپاس
امید
۱۰ خرداد ۱۳۹۳سلام حامد جان
تو این سایت همه نظر شخصی خودشونو میگن و علایق
و این جدالها هم دوستانه هست و نمک سایت
همه اینجا عشق یه برند و خودرو هستن
حامد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳البته بعضی وقت ها نمکش زیاد میشه و غذا شور!
من هم با نمکش موافقم فقط اعتدال را رعایت کنیم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
چه کسی دعوا کرده حامد جان ؟؟؟؟
من همه ی حرفم اینه که یک خودروساز در همه ی موارد نمیتونه بهتر عمل کنه .
حالا چه برند المانی . چه امریکایی . چه ژاپنی .
نظر میذاریم ، میگن متعصبانه است . یا بعضیا میگن از چشم ما افتادی .
چه کاربر باشه ، چه نویسنده .
در اخر باید بگم که صنعت رو همه ساختن نه یک شرکت یا یک برند .
حالا یکی بیشتر زحمت کشیده و قدیمی تر هست . یکی تلاشش قابل ستودنه .
یکی …..
همه دست به دست هم .
حامد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود بر شما کاملا موافقم دوست گرامی
mahdi
۱۰ خرداد ۱۳۹۳دورود
آقا حامد
با نظر میلاد موافقم
یعنی نظرم با ایشان یکیه (البته ایشان نظرات تخصصی ارائه میکنند و این حقیر اون مقدار اندک اطلاعات و برداشتم رو ارائه میکنم)
همه دوستان در این سایت واقعا اطلاعات خوبی دارند و از همشون مطالب مفیدی یاد گرفتم
جمع اینجا همه باهم همدل هستند
اگه این اختلاف نظرها نباشه نمیتوان بعدا به اطلاعات و یه جمع بندی کل رسید (یعنی باید اطلاعات و دیدگاهها ارائه بشن)
اما همه یه دیدگاه مشترک دارند و اونم اینه که خودروسازهای داخلی همه جنایتکارند و همه به این مهم اعتقاد دارند که باید واردات خودرو آزاد بشه و مافیای خودرو نابود بشه
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
حامد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود بر شما دوست گرامی
من هم نظرم این بود که نباید استعداد هایمان را در جهت مخالف هم بکار بگیریم تا بی اثر شود باید با همدلی و دوستی اثری مفید از خودمان بجای بگذاریم.
البته در مورد مافیای خودرو من هم با شما موافقم باید نابودش کنیم. اما یادمان باشد که ما می توانیم البته اگر بخواهیم نه اینکه مشت ها گره کرده و فقط شعار بدهیم. به امید روزی که شما دوستان سر یک محصول عالی ایرانی با هم بحث کنید و محصولات دیگر کشور ها را به چالش بکشید.
امید
۱۰ خرداد ۱۳۹۳تو این مدل ماشینا من بنز و فلکس رو ترجیح میدم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
محمد جان من قبول ندارم که این اشکودا ، نمای جلوش شبیه کرولا 2006 است .
دلیل هم دارم .
شما قبول داری که تویوتا اف جی کروزر ، دماغش شبیه هامر است ؟؟؟
خودت قضاوت کن :
http://www.netcarshow.com/hummer/2008-h3_alpha/1024×768/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2007-fj_cruiser/1024×768/wallpaper_07.htm
از نظر من شبیه هستند ، اما این دلیل بر این نیست که تویوتا کپی کرده .
با توجه به اینکه این ماشین فقط یکبار معرفی شده .
اشکودا ، نمونه ی تکامل یافته ی نسل های قبل خودش هست . اگر لوگوی
اشکودای 2003 را بردارند و لوگوی 2014 را هم بردارند ، مشخص است که
این دو ماشین هردو برای یک کارخانه هستند . حالا به نظر تو اگر لوگوی
اشکودای 2014 بر دارند ، کسی فکر میکنه تویوتا کرولای 2006 است ؟؟؟
کجای این ماشین شبیه اشکودای 2014 است ؟؟؟
http://www.netcarshow.com/toyota/2005-corolla_sedan/1024×768/wallpaper_01.htm
ایا این دو مدل پایین ، بیشتر شبیه هم نیستند ؟؟؟ ایا اشکودا 2014
نمونه ی تکامل یافته ی این دو مدل نیست ؟؟؟
حالا چون جلو پنجرشون شبیه شد ، پس اشکودا تقلید کرده ؟؟؟
ایا جلوپنجره ی اشکودای 2003 که قبل از کرولای 2006 است ، سبیه مدل 2014
نیست ؟؟؟ ایا حالت عمودی جلوپنره ی اشکودا از قدیم اینشکل نبوده ؟؟؟
در مورد محبوبیت لکسس باید بگم هر کشور سلیقش فرق میکنه ، بازار با
بازار فرق میکنه . معیار شما باید نظر خواهی جهانی باشد .
در حال حاضر هم بزرگترین بازار دنیا چین است . بقیشو نمیگم چون ممکن
هست که بحث شروع بشه و مطمئنن به جایی نخواهیم رسید .
منظور من در صفحه ی قبل از فروش کم مبنی بر بد بودن و یا محبوب نبودن
نیست . کسی هم نمیتواند منکر قابلیت ها و محبوبیت GTR و ولوو و …
باشد . اما منظور من همون بود که گفتم . یک ماشین و یا یک برند ، در یک
کشور و یک بازار خوب جواب میدهد و یکی نه .
Metalhead
۱۰ خرداد ۱۳۹۳در مورد طراحی اشکودا قانع شدم ولی بنظر من بزرگترین بازار دنیا مال آمریکاست ، نه چین
رضا
۱۰ خرداد ۱۳۹۳انصافا جگ عالیه
hero
۱۰ خرداد ۱۳۹۳این لیست ها سلیقه ایه
جالبه که از نیسان قشقایی صحبتی نشده
ali
۱۱ خرداد ۱۳۹۳جگوار اول شده چون برند ملی کشوره خودشونه… وعلا رتبه های بعدی همه المانی و ژاپنی هستن. حتی خوده تیم تاپ گیر هم قبول دارن خودرو سازیشون عقب افتاده از کشورای مثله المان و ژاپن و امریکا ووو
h112
۱۱ خرداد ۱۳۹۳معمولا در انگلستان، محبوبترین و پرفروشترین خودرو Vauxhall هست،،،حالا چطور اسمی ازش تو لیست نیست من نمیدونم.(Vauxhall متعلق به کمپانی opel میباشد که در انگلستان خودرو تولید میکند.)
YaShaR
۱۱ خرداد ۱۳۹۳اوپل ،واکسهال و بیوک همه زیرمجموعه جنرال موتورزه که تو انگلیس ،آلمان و آمریکا و حتی استرالیا که یه ماشین رو با چند برند بیرون میده!این کمپانی در ۳۷ کشور، دارای کارخانجات تولید خودروهای سبک و سنگینه که تحت برندهای شورولت، بیوک، جیامسی، کادیلاک، اوپل، هالدن، سوزوکی، ایسوزو و واکسهال عرضه میشه.
h112
۱۱ خرداد ۱۳۹۳دوست عزیز ممنون بابت اطلاعاتتون
فرید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳محمد جان ممنون از مطالب خوبت…اینا نخوان قبول کنن نمیکنن…توبگی شب اونا میگن روزه…با متعصب بحث کردن فایده نداره…از طرز صحبت طرف میتونب بفهمی چقدر متعصبیه…
اینا وقتی جی دی پاور رو به یه سایت معمولی ترجیح میدن همون بهتر که به اون سایت ها دلشون خوش باشه…پس بیخیال بابا…بزار خوش باشن…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳اگر مبنارو جی دی پاور قرار بدیم ، گیریم که بنز بی کیفیت که در
حقیقت نیست . اما امار جیدی پاور هیچ تاثیری روی بنز و مازراتی
و پورشه و …. نداشته . حتی روی ارزش برندهاشون .
پس اینجا هیچ اخباری مبنی بر اینکه المان ها ضعیف تر هستند و
یا ضذ انها نیست .
حالا میرسیم به ارزش برند ها .
همون لکسسی واقعا کارش درسته در کیفیت و استهلاک و باید نمونه
ی برندهای دیگر باشه ، جزو 10 برند ارزشمند دنیا هم نبوده .
نه تنها لکسس بلکه مازراتی . فراری که به برند خاص معروف
هستند و ارزش خودشونو بالا اعلام میکنند ، کادیلاک و اکورا و
اینفینیتی و …. هم نبودند .
فولکس واگن بود که جنرال موتورز نبود .
در 10 برند با ارزش دنیا 3 برند لوکس المانی هستند که نه
ژاپنی ها هستند و نه امریکایی ها و نه ایتالیایی ها .
پس باز هم پرچم المان بالاست . حتی مازراتی هم نبود .
اشتباه متوجه نشیا ، برند های لوکس را گفتم .
پس هیچ خبری بر علیه المانی ها نیست .
افتخارات هست که معایب نیست .
حالا من باید بسوزم و جوش بیارم یا …….؟؟؟؟
شما مطلب رو کلی نگاه کردید .
در ضمن یا پدال و قبول دارید ، یا ندارید . کدام ؟؟؟
یا مطالبشونو قبول داری یا نداری . کدام ؟؟؟؟
یا نویسندشو قبول دارید یا ندارید . کدام ؟؟؟
اگر مطلب پدال و قبول دارید و نویسنده اش را هم قبول دارید ،
باید بگم که نویسنده ی مطالب :
((( ۲۵ سال پس از تهاجم ژاپنیها، پیروزی با آلمانهاست )))
((( تویوتا در صدر با ارزشترین برندهای خودرویی دنیا )))
همشون اقای مسعود انیس حسینی است .
پس باید قبول کرده باشید که برندهای لوکس ژاپن از المان ها
بعد از 20 سال شکست خوردند .
تکلیف خودتو روشن کن .
من همه ی مطالبشو قبول دارم . حتی اگر المانی ها ببازند .
در اخر باید یاد اور بشم که لکسس و کادیلاک و اینفینیتی و
اکورا و مازراتی و پورشه و ائودی همشون زیر مجموعه هستند .
و به قول اقای انیس حسینی اگر با مشکلات مواجه شوند ، یک شرکت
مادر ازشون حمایت میکنه . اما مرسدس بنز و ب ام و چطور ؟؟؟
انها رو پای خودشون ایستادند .
و باز هم به قول اقای انیس حسینی :
((( این برندهای جدید در کنار برند آکورای هوندا که در سال ۱۹۸۶ ارائه شد، میتوانستند شعله خودروهای لوکس آلمانی را خاموش کنند. امّا این حرفها مربوط به ۲۵ سال پیش است و همیشه برنامهها مطابق میل همه پیش نمیرود. )))
و
((( هر کدام از برندهای لوکس ژاپنی مشکلات خاص خود را دارند. به عنوان مثال، فروش لکسسهای بزرگ، بیشتر بر دو سری مدلهای ES سدان و RX کراساور استوار است. این دو مدل در سالهای گذشته، ستونهای چپ و راست لکسس بودهاند و در سال ۲۰۱۳ نیز ۶۴ درصد فروش محصولات لکسس را به خود اختصاص دادهاند. بنابراین در هر نمایشگاهی که باشد، مدلهای ES و RX پایههای اصلی برند لکسس هستند و بنابراین تنها میتوانند سلیقههای محدودی از بازار خودرو را راضی نگه دارند. )))
و
((( برخلاف مرسدسبنز که در یک مدل، هم میتواند هزینههای تمام شده را کنترل کند و هم AMGهای قدرتمند داشته باشد، لکسس مدلهای پایه خود را سال به سال به همان شیوه همیشگی عرضه میکند. شاید آخرین تلاش لکسس برای تغییر در این شیوه، استفاده از مدل IS دیفرانسیل عقب و تریم F-sport آن باشد که شاید برای این کار، اندکی دیر شده باشد. درنظر بگیرید که سال گذشته، ب ام و سری ۳ از مجموع لکسسهای IS و ES بیشتر فروخته است. )))
و از همه مهتر که بیانگر همه چیز هست :
((( برخلاف برندهای لوکس ژاپنی و برند نیمهمستقل لوکس آئودی، مرسدسبنز و ب ام و شاخهای تجاری از کمپانی اصلی نیستند. اگر این خودروها شکست بخورند، هیچ شرکت مادری بالای سرشان نیست که آنها از روی زمین جمع کند. اگر کلاس C و سری ۳ به فروش نرسند، افراد شاغل در کارخانهها و استودیوهای طراحی، نمیتوانند به راحتی به کار خود ادامه دهند. در مونیخ و اشتوتگارت، جنگ بر سر هزینههای بیشتر و سود بهتر است؛ به عبارت جنگ برای بقا و ادامه زندگی است. )))
و
((( خودروسازان آلمانی یک مزیّت بسیار بزرگ دارند و آن، میراث خوشنامی است. به این معنا که بخش بزرگی از بازار همیشه پذیرای ورود آنان است. البته دفاع از این خوشنامی، چندان کمهزینه نیست. ب ام و، تعداد خودروهای خط تولیدش را به ۱۱ مدل افزایش داده است که در این بین، مینی جزو این تعداد نیست و بسیاری از مدلهای دیگر نیز در راهاند. مرسدس بیش از ۱۲ خودرو در امریکا تولید میکند؛ مدلهایی که از کلاس CLA تا S و Sprinter را شامل میشوند. در همین حال، لکسس ۱۱، اینیفینیتی ۸ و آکورا ۹ خط تولید را در امریکا دارند. مهندسان آلمانی به شدت به دنبال پر کردن حفرههای خالی بازار بودهاند. به علاوه، بعد از 25 سال، شرایط نشان داده که خودروسازان آلمانی با قدمت و اصالت بیشتر باز هم میتوانند خریداران بیشتری را به سمت خودروهای لوکسشان جلب کنند. )))
اینهارو گذاشتم تا اقا فرید موشکافانه به قظیه نگاه کنی .
حالا باز هم بگید من متعصب .
ببینم ایا همه ی مطالب پدال و قبول داری یا اونهایی که فقط بر
وقف مرادتون است ؟؟
فرید
۱۲ خرداد ۱۳۹۳آقا میلاد شما چرا بحث رو عوض میکنی…شما نشستی تا یروزی برسه لکسوس مشکل پیدا کنه که چی شرکت مادر به دادش برسه؟؟؟؟؟؟این شد دلیل…
شما هم انگار نه انگار زیرمجموعه دایملر هستین…یجور میگین فقط لکسوس زیر مجموعه هست که انگار از اول رو پای خودتون بودین…
شما تنها مرجعت همین پداله نباید از شما بیشتر از این انتظار داشت…من الکی دارم با شما بحث میکنم…آخه مییییییلاد شما ۴ برابر ما قدمت داری میخوای خوشنامم نباشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟…آخه این چه حرفیه که میزنی…ما با ۳۰ سال قدمت داریم دیوونتون میکنیم…
از وقتی که ایجی تویودا لکسوس رو بنیان گذاشت از اون روز به بعد یه خواب خوش شماها ندیدین عزیزم…همه دنیا تو هر شهری داره میکه لکسوس لکسوس…قبول نداری اون از آمریکا… که میگفتین آقا قبول نداریمو اونجا آمریکاست و فلانو بسار…حالا اینم انگلیس…یکی یکی عزیزم…تو بعد بگو برندتون ارزشمنده…آخه این چه ارزشمندیه که تو هر کشوری ما از شما محبوب تریمو مشتری از ما بیشتر راضی تره و از برند ااااااارزشمند شما بیشتر اعتماد میکنه… :-D
یه دلتون به همین خوش دیگه که اونم تویوتا ۲ سال داغش رو گذاشته تو دلتون…همین ارزش برندم نداشته باشن که باید در کارخونتون رو تخته کنین که…
هرچقدر هم فروش داشته باشی باید رضایت مشتری رو جلب کنی و تو دلش جا بشی…آره عزیزم…این تویوتا و لکسوس چه حرصی دارن به شماها میدنا…خودمونیماااااا :-D
این رو گفتی (هرچی زور بزنی نمیتونی منکر فروش بیشتر المانی ها در دنیا نسبت به لکسس . ارزش برند المانی ها نسبت به ژاپنی ها . منکر جمله ی مدیر عامل لکسس و مطالب پدال و …. بشی .)
من بگم که…اگه چشم های خوشگلت رو باز کنی میبینی که تویوتا هم پرفروش ترین بوده و هم با ارزشترین…چرا نمیخوای این حقیقت رو قبول کنی عزیییییییییییییییزم…بازم تعصب باااازم….چشمت رو به حقیقت باز کن نبند…
در مورد این حرفت…( هنوز مردم دنیا دیدی که نسبت به برندهای المانی دارند رو نسبت به لکسس ندارند) باید بگم که متاسفانه برعکسه…نتایج جی دی پاور چیز دیگه ای رو نشون میدن…یه نگاه به نتایج همین صفحه بندازی که میدونم بغیر بنز چیز دیگه ای ندیدی میفهمی که دید مردم عوض شده متاسفانه :-D )
در باره این جملتم (هروقت شرکت تو توانست در تمام زمینه ها موفق باشه بعدا بیا اینجا گنده گ… کن)…بگم که.. یه لکسوس رو تولید کردیم اینجوری شمارو زیرو رو کرد برید خدارو شکر کنین که تو همین یه مورد هستیم…همین یه مورد واستون کافیه…مطمین باش اگه تو یکی از اون موردی که اشاره کردی تصمیم به وارد شدن بگیریم اونوقت باز پوزتون رو به خاک میمالیم…
ما حاضریم شما پر فروش بشین ولی ال اس مون آتیش نگیره اینجوری تو دنیا آبرومون نره…مطمین باش اگه زودتر آتیش میگرفت هیچوقت نمیشدین…الان اون روزنامه نگارا پشیمونن این چی…
یبار تو عمرتون شدین پر فروشااااا ببین چیکار که نمیکننی…ما اینهمه تویوتا کرولامون شد پرفروش ترین (اونم تو جهان) اونم (واسه چند سال) اونم چیییییی (پشت سر هم) اینجوری نکردیم والا…بهت حق میدم ندید بدید وقتی که…
بحث من و شما خیلی وقته تموم شده شما ول نمیکنی…به سوالات که جواب نمیدی فقط بحث رو به بیراهه میکشونی…با دلیل هم باهات صحبت میکنیم قبول نمیکنی…تو این پدال همه میدونن که تو بسیار متعصبی…خودتم میدونی و بحث با یه متعصب هیچ فایده نداره مخصوصا شما…
علی رضاcar
۲۲ مرداد ۱۳۹۳پس هیوندا چی ?
فرهاد کرمستجی
۹ خرداد ۱۳۹۴البته یه چیزی هم هست! کسی که بی ام و می خره مطمعن باشید انتظارات بسیار زیادی داره تا کسی که فولکس واگن. هرچی هم که ماشین پیشرفته تر باشه خدماتش سخت تر میشه.نمونش یکی از دوستام رنج روور داشت او دوبی این سری که رفتم فروخته بود یه ال ایکس لکسوس خریده بود دلیلشم استهلاک زیاد و عدم پاسخ گویی نمایندگی رنج روور بود ولی از رنج روور و رانندگیش بیشتر راضی بود. بهر حال به نظر من این جور نظر سنجی ها اونم تو یه کشوری مثل اینگلیس واقعا نمی تونه معتبر باشه. و یه چیز دیگه هم اضافه کنم کشورهای پیشرفته به عموم مردم و محصولاتی که تهیه می کنن بیشتر از قشر لوکس اهمیت میدن، اینو باور کنین شاید بنظر خیلی خنده دار باشه ولی شاید تعجب کنین اونجا اگه دوچرخه داشته باشی سیستم اجرایی بیشتر بت احترام میزاره تا اگه ما باخ سوار باشی، یه جورایی سیستمشون اینجوره. حالا شاید حرفای منو قبول نداشته باشین شایدم اشتباه باشه و صحبت های بنده بر اساس مستنداتی هستن که دیدم.