هنگامیکه فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن باهم ادغام شدند و استلانتیس را تشکیل دادند، شایعات زیادی در مورد سرنوشت چهارده برند زیر چتر این گروه جدید منتشر شد و حتی احتمال تعطیلی برخی برندها مثل کرایسلر و لانچیا داده میشد. البته استلانتیس در همان زمان صراحتاً اعلام کرد که هیچکدام از برندهای این گروه حذف نخواهند شد اما حالا مدیرعامل شرکت «کارلوس تاوارس» اطلاعات بیشتری در مورد برنامههای استلانتیس برای برندهای خود عنوان کرده است. وی در اجلاس «آیندهٔ خودرو» در فایننشال تایمز گفته است که هرکدام از برندها برای نظم دادن به اوضاع خود و اثبات ضمانت منابع شرکت، ۱۰ سال مهلت دارند.
تاوارس دراینباره به اتوکار گفته است:
ما به همهٔ برندها ۱۰ سال فرصت میدهیم و برای ۱۰ سال به آنها بودجه میدهیم. به هر برند این فرصت داده میشود که کار متفاوتی انجام دهد و خریداران را به خود جلب کند
وی در ادامه افزود هر برند یک مدیرعامل قدرتمند داشته و این فرصت را خواهد داشت تا چشمانداز و نقشهٔ راه خود برای آینده را تعریف کند؛ بنابراین، استلانتیس نهتنها همهٔ برندهای خود را حفظ خواهد کرد بلکه به همهٔ آنها این فرصت را میدهد تا به سرمایهگذاریهای شرکت مادر پاسخ داده و طی یک دهه شکوفا شوند. با این استراتژی، حداقل بهصورت تئوری، ایجاد یک ساختار منسجم و موفق برای استلانتیس امکانپذیر است زیرا برای مقایسه، گروه فولکسواگن تاکنون با موفقیت همهٔ برندهای خود را مدیریت کرده است.
در این گفتگو، تاوارس به آلفارومئو بیشتر پرداخته و گفته است:
در گذشته، بسیاری از خودروسازان دیگر مایل به خرید آلفارومئو بودند. از نظر آن خریداران، این شرکت ارزش بالایی دارد و حق با آنها است. آلفا ارزش زیادی دارد
البته تاوارس اذعان کرده است که آلفارومئو باید به برخی مسائل بپردازد و مدتی طول میکشد تا شرایط این برند ایتالیایی کاملاً درست شود. وی در ادامه افزوده است:
آلفارومئو به دنیای الکتریسیته منتقل میشود اما این کار را به روشی پویا و با یک مدیرعامل پرشور و موفق از پژو انجام میدهد.
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰امیدوارم تو این 10 سال بعضی ها به خودشون بیان مثل الفا
ADAK
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰شاید تا 10 سال دیگه اصلا استلانتیسی وجود نداشته باشه …
محمد رستمی نژاد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰میشه گفت که همه شرکت ها باهم یه طور هایی میسازن به جز داج
ای کاش داج بشه به یک تولید کننده خودرو محدود ماسل کار. یعنی تیراژ رو بیاره پایین و محدود ماسل کار تولید کنه فقط و موتور هایV8 حجیم قوی به صورت محدود.
اینطور هم اصالت رو حفظ میکنه. هم دل طرفداران شاد میشه. هم کمترین آسیب به محیط زیست میزنه. چون تولید محدود میشه.
از اول هم یک نرمی خاصی در این گروه تازه تاسیس استلاتیس دیده میشد.
محمد رستمی نژاد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰یعنی اینکه کیفیت کار و پرفورمنس و ارزش ماشین هارو بالا ببره و وایپر رو زنده کنه و خلاصه کاملا به اصل ماسل کار آمریکایی پایبند بمونه ، ولی با تولید محدود هم ارزش ماشین هایش بسیار بالا میرود، هم مالیات کم میخوره ،هم خیلی ها خوشحال میشوند، خیلی این روش خوبی است و هم سود ساز است ، حساب کن میروی به پبش داج و یک ماسل کار اصیل حجیم پرصدا و شخصی سازی شده و با کیفیت پیگیری، هم سود داره و هم کلی جَذَبه!
محمد امین
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰میشه در آینده هم ماشین های درون سوز تولید کرد اما به قول شما با تولید محدود اینطور نه محیط زیست ایراد میگیره ،بلکه ماشین های درونسوز خیلی خاص و اشرافی هم میشن مثل یک نگین،ولی خب مزایای درون سوز خیلی بالاست و مرسدس گفته بود اگر اشتباه نکنم سال ۲۰۱۹ که هیبرید آینده ی درون سوز رو تضیپ میکنه
بعضی ماشین مثل یه اثر هنری و یه اثر مهندسی و معماری هستن و ایده و خلاقیتشون آنقدر خوبه که اگر ۱۰۰ سال هم ازشون بگزره با یک نگاه همه میفهمن چه چیزیه، ماشین هارو نباید فقط عدد دونست،حس رانندگی و شخصیت ماشین چیز دیگه ای هست بعضی ها میگن ماشین های قدیمی ارزش ندارن ،اما من یه مثال میزنم،لبخند مونالیزا خیلی وقت پیش نقاشی شد ،اما آیا با وجود پیشرفت در صنعت نقاشی امروزی،اثری،به زیبایی و گرون قیمتی مونالیزا کسی میشناسه
Amin
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰واینکه تاریخچه و شوق و شرایط ای و مقاصدی که یه ماشین درش طراحی شده خیلی مهم و ماندگار هستند، و مسابقاتی که درش قهرمان شده و راننده ها و شخصیت هایی که این ماشین رو داشتن و سوارش شدن و اینکه یه ماشین چه قدر از زمان خودش جلوتر بوده و لا چه نبوغ و مهندسی ساخته شده و اینکه طراحش کی بوده ، همه ی اینها هستن که یه ماشین رو متمایز میکنن ، نه اینکه چهارصد متر زیر ۹ ثانیه تاپ اسپید ۵۰۰ تا
""new ""RAMIN
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰اقای محمد رستمی نژاد . ماسل کار خوب میخواهی ؟؟؟ بفرما ?
http://www.pedal.ir/%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF/%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87/
.
http://www.pedal.ir/%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%af/%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9%db%8c-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/
به نظر من ماسل کار های برقی و هیبریدی جذاب خواهند بود اما به شرطی که همون ظاهرشون رو حفظ کنن و همون ویژگی های بنزینی شونو داشته باشن. مثل این 2 تا.
فقط دومی زیادی گرونه.?
ولی من با ماسل کار هیبریدی یا هیدروژنی یا برقی مشکلی ندارم به شرطی که همون شکلی باشن ارزون باشن و سریع باشن.
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
محمد رستمی نژاد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین من دیگه فعلا ها کامنت نمیدم .
برقی دوست ندارم، ماسل کار برقی که دیگه حرفاشو نزن?
mahan
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰محمد جان ماسل کار ها یک فلسفه هایی دارند که یکیش قیمت مناسب و نسبتا ارزان هستش و با این کار قیمت خودرو های ماسل کار گرون میشه و ازون سنتش در میاد و رامین جان طبق یک مسئله دیگه که شترسواری دولا دولا نمیشه ماسل کار هم برقی نمیشه و همچنین اتومات و همچنین حتی 4 سیلندر و توربو!اگه تجربه سواری با ماستنگ اکوبوست و همچنین تنفس طبیعی رو داشته باشی متوجه میشی که ماستنگ 4 سیلندر چه قدر مزحکه
Reza Hosseini
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰متاسفانه اونجوری که ما فکر میکنیم قرار نیست به خودشون بیان به نظر من
دیگه یه آرمیچر و باتری برمیدارند مثل مابقی، فقط ظاهرش رو عوض میکنند
ممد ژانگولر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰گل سرسبدشون دوج و آلفا همیشه خواهند درخشید و در قلب همه خواهند تپید
فکر کنم این اتحاد موی دماق گروه فولکس در آینده باشه نه حال !!!
Rman
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰اقای محمد رستمی نژاد
یه سوال داشتم ازتون. با این سرعت و ججم کامنت فکر می کنین ته بهار کامنت هاتون چند تا 1000 تا بشه؟ والا من صفحه گوشیم کوچیکه از بس تند تند از روی کامنت های شما اسکرول می کنم شصتم داغون شده از دیروز ??? بابا جان بگذار یکم هم حرف بقیه دیده بشه.
یه سری کامنت هام هم که هی کپی میکنی زیر چند تا مطلب. شدی عین ای فیلم. یه بار خود کامنتت رو زیر مطلب اصلی میبینیم یه چند بار تو بقیه مطالب.
متن هات هم همه بلنده ماشاالله. به انگشت های خودت رحم نمی کنی به چشم اون بنده خدایی که باید تایید کنه رحم کن. با این حجم کاری شما تا اخر بهار چشماش میشه عین ایگوانا.
porsche
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ایگوانا?????
Tesla ?
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰منم یکبار به این آقا و نیو رامین اعتراض کردم اما کامنتم تایید نشد
آقا این چه وضع کامنتاست
محمد رستمی نژاد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰باشه ، دیگه از فردا کامنت نمیدم ببینیم چی میشه???
Rman
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش گلم
من صبح سر کار اعصابم خرد بود یه چیزی از دهنم پرید. واقیعیت از یه ساعت بعدشم اعصابم بیشتر خرد شد که تعداد کامنت مردم به من چه؟ یا اینکه چرا با این لحن نوشتم. ببخش منو.
اقا رامین با شما هم بحث داشتم. اخراش شاید جسارتی به شما شد یا حرف هام رو بد زدم. خواستم بگم داداش اگر ناراحت شدی از من شما هم ببخش منو.
خلاصه هر کی من ناراحت اش کردم عذر می خوام. جز یه نفر که هر چی بهش گفتم حقش بوده.
mahan
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ارمان جان خیلی از کامنتت خوش حال شدم.این کامنت نشان دهنده اینه که ادم برزگواری هستی از معذرت خواهی ادم کوچک نمیشه بلکه بزرگ هم میشه.اشتباه رو همه می کنیم فقط تعداد کمی مثل مرد هستند که قادر به عذرخواهی و گفتن حقیقت هستن.
porsche
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰حاضرم کل گروه نابود بشن ولی آلفا نه، اگه پورشه نبود من فن آلفا میشدم.
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰من حاضرم کلش بجز داج نابود بشه
RezaRs
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰اشتب میزنی گروه پرباری همشون قوی اند نابود نباید بشه اصلا پژو و سیتروعن نابود شند اعهههه مرگ بر فغانسه و خرروسازیش اصلا ?
R@m!n
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰بهتر بود این ضرب العجلو به رفقای اروپایی می دادن. آمریکایی های این اتحاد تکلیفشون مشخصه و فروششونم عالی، برنامه های آیندشونم معلوم.
RezaRs
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰پادگانه تنبیه برای همه تشویق برای یکی
R@m!n
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰??? بنده خدا جیپ و داج باید جور یه ماشین شکست خوردرو بکشن.
RezaRs
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰کرایسلر ۳۰۰ خیلی دوست داشتنیه شاید خوب پشت مانیتور کلی چیز میز بگید فلانه فلاته ولی واقعا خیلی خوب و باحاله
ae86
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰با پلت فرم دوج چارجر می توان اوپل اومگا را زنده کرد زمان خودش ساختارشکن بود تشکر بی پایان از آقای امیر دهقان
(Saeed(peugeot
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰بسیار عالی ….. غوغایی میکنه این گروه با وجود کارلوس تاوارس …..
Amirreza
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰آمررکاییا خو برندای خاصی نیستن و تولید انبوهن پس بدون شک میمونن ولی من به نظرم اول از همه خود کرایسلر باید برکنار بشه چون فروشش خیلی افت کرده و ماشین خاصی هم نداره ، اما اروپاییا به نظرم آلفا و لانچیا در خطرن ، اوپل هم بجز بازار استرالیا بازار خاص دیگه ای ندارهد، تو آمریکا هم خو کرایسلر بیشتر شبیه یه نماد شده چون ماشیناش مثل قبلا جالب نیستن
charger
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰چند سال دیگه استلانتیس با رنو ادغام میشه چند سال دیگه با نیسان و ……. همینجوری همه با هم میرن تو افق محو میشن
Reza Hosseini
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰احتمالا یه دو قطبی ایران خودرو-سایپا و کل صنعت خودرو سازی رخ بده??
mm.y@rlou
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰بزرگ این گروه سلطان داج هستش که نیازی به برنامه منسجم برای احیا نداره چون هیچ افتی نداشاه هیچ پیشرفتش هم بیشتر شده